Постанова
від 03.12.2015 по справі 817/3206/15
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 грудня 2015 року 18 год. 20 хв.Справа № 817/3206/15 м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Недашківської К.М., за участю: секретаря судового засідання Єрмошкіної Л.І.; представників позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 19 листопада 2015 року) та ОСОБА_2 (протокол загальних зборів від 29 грудня 2012 року); відповідача 1 - не прибув; представника відповідача 2 - не прибув; третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - не прибула; розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми ВІСА до Державного кадастрового реєстратора ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному Рівненської області ОСОБА_4 та начальника ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному ОСОБА_5 про визнання протиправними дій.

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми ВІСА (далі іменується - позивач) до Державного кадастрового реєстратора ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному Рівненської області ОСОБА_4 (далі іменується - відповідач 1) та начальника управління Держземагентства у м. Рівному ОСОБА_5 (далі іменується - відповідач 2), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідачів - Рівненська обласна рада, в якому позивач просить суд визнати протиправними дії Державного кадастрового реєстратора ОСОБА_4 щодо скасування 25.04.2014 в Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172 за місцем розташування м. Рівне, вул. Київська, 56В; визнати протиправними дії начальника управління Держземагенства у м. Рівному Рівненської області ОСОБА_5 щодо направлення листа від 15.05.2015 №0-1716-0.7-469/2-15 голові Рівненської обласної ради ОСОБА_6 про скасування 25.04.2014 в Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172 за місцем розташування м. Рівне, вул. Київська, 56В.

На обґрунтування заявлених вимог позивач вказує, що 25 квітня 2014 року державним кадастровим реєстратором ОСОБА_4 скасовано в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172 за місцем розташування м. Рівне вул. Київська, 56в. Начальник управління Держземагентства у м. Рівному Рівненській області ОСОБА_5 направив лист від 15.05.2015 № 0-1716-0.7-469/2-15 голові Рівненської обласної ради ОСОБА_7 про скасування державної реєстрації вказаної земельної ділянки та про недопустимість укладення договорів купівлі-продажу і вчинення будь-яких дій на підставі витягу з Державного земельного кадастру від 29.04.2013 НВ-5600206322013 про земельну ділянку, розташовану у місті Рівне, по вулиці Київській, 56 в. Дане рішення мотивоване тим, що протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника, на підставі даних про те, що протягом одного року Державному кадастровому реєстратору органом державної реєстрації прав не було надано відповідної інформації в порядку інформаційного обміну. Однак, позивач не погоджується з таким рішенням, вважає його необґрунтованим та безпідставним, оскільки будь-якої вини позивача у не реєстрації речового права на земельну ділянку немає. Позивач вказує, що є власником адміністративної будівлі з аптекою розташованої за адресою: вул. Київська, 56в, м. Рівне. Вказаний об'єкт нерухомого майна побудовано ТОВ ВКФ ВІСА у результаті виконання умов інвестиційної угоди на земельній ділянці, яка на час будівництва належала Рівненській міській Раді та перебувала у постійному користуванні комунального закладу Рівненська обласна клінічна лікарня на підставі державного акту на право постійного користування землею від 03.08.2003 № 376. Позивач зазначив, що здійснив всі дії щодо отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, отримання добровільної державної експертизи проекту землеустрою, яка не була проведена Головним управлінням Держземагенства, а висновок про погодження проекту землеустрою - скасований. Висновок в подальшому погоджений в тій же редакції, в якій подавався вперше. Крім того, ТОВ ВКФ Віса неодноразово зверталося до Рівненської обласної ради з проханням прийняти рішення про продаж земельної ділянки та укласти договір купівлі-продажу. Відтак, речове право на земельну ділянку протягом одного року з дня здійснення її державної реєстрації не було зареєстроване не з вини позивача. Право постійного користування земельною ділянкою комунальному підприємству Рівненська обласна клінічна лікарня не скасовувалося, рішення про вилучення ділянки не приймалося. Крім того, як стверджує позивач, Державний кадастровий реєстратор в порушення вимог законодавства не надіслала повідомлення позивачу у десятиденний строк про скасування державної реєстрації (до 09.05.2014, повідомлення отримано 19.05.2015). Граничний термін можливого скасування реєстрації 29.04.2014, дата прийняття рішення - 25.04.2014, тобто за чотири дні до настання граничного терміну можливої реєстрації. Дата створення повідомлення - 15.05.2015, однак дата підписання державним кадастровим реєстратором вказана - 25.04.2014. Відтак, позивач вказує на явну протиправність дій відповідачів, тому просить суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Ухвалою судді від 02.11.2015 відкрито провадження в адміністративній справі, закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

У судове засідання, призначене на 03.12.2015, прибули представники позивача, підтримали заявлені позовні вимоги, та просили суд задовольнити їх у повному обсязі.

У судовому засіданні 26.11.2015 представники відповідача 1 та відповідача 2 заперечили проти адміністративного позову, вказали, що їхні дії відповідають вимогам законодавства, а відтак правомірні та обгрунтовані. Тому, просили суд у задоволенні позову відмовити.

У судове засідання, призначене на 03.12.2015, представники відповідачів не з'явилися, не повідомили суд про причини неявки.

Керуючись приписами статті 128 КАС України, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності представників відповідачів, оскільки останні являються суб'єктами владних повноважень у розумінні пункту 7 частини 1 статті 3 КАС України, та були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи.

На підставі частини 3 статті 160 КАС України, вступна та резолютивна частини рішення проголошені у судовому засіданні 03.12.2015.

Відповідно до статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суд при вирішенні справи керується принципами верховенства права, законності, рівності усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом, змагальності сторін, диспозитивності та офіційного з'ясування всіх обставин, гласності і відкритості адміністративного процесу.

Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма Віса пройшло процедуру державної реєстрації, а відтак набуло правового статусу суб'єкта господарювання в розумінні статті 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від 15.05.2003 №755-IV.

25.04.2014 державним кадастровим реєстратором ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному Рівненської області ОСОБА_4 скасовано в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172 за місцем розташування м. Рівне вул. Київська, 56в.

Відповідне повідомлення за №00001 від 25.04.2014 було отримано товариством з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційною фірмою ВІСА 19.05.2015, як додаток до листа від 15.05.2015 № 0-1716-0.7-469/2-15, за підписом начальника управління Держземагентства у м. Рівному Рівненській області ОСОБА_5 (а.с. 35, 49). Окрім того, даний лист був направлений голові Рівненської обласної ради, де повідомлялося про недопустимість укладення договорів купівлі-продажу та вчинення будь яких дій на підставі витягу з Державного земельного кадастру від 29.04.2013 НВ-5600206322013 про земельну ділянку, розташовану у місті Рівне, по вулиці Київській, 56 в.

Скасування державної реєстрації вказаної земельної ділянки в Державному земельному кадастрі мотивоване тим, що протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника, на підставі даних про те, що протягом одного року Державному кадастровому реєстратору органом державної реєстрації прав не було надано відповідної інформації в порядку інформаційного обміну.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість мотивів, покладених суб'єктами владних повноважень в основу спірного рішення та дій відповідачів, на відповідність вимогам частини 3 статті 2 КАС України, яка визначає, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку, суд зазначає наступне.

Відносини, що виникають при веденні Державного земельного кадастру, регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, Законом України Про Державний земельний кадастр .

За визначенням, наведеним у статті 1 Закону України Про державний земельний кадастр від 07.07.2011 № 3613-VI (далі іменується - Закон України №3613-VI), Державний земельний кадастр - це єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Цією ж статтею встановлено, що державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

У свою чергу, кадастровий номер земельної ділянки - це індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування (стаття 1 Закону України №3613-VI).

Відповідно до частини 2 статті 15 Закону України №3613-VI, відомості про земельну ділянку містять інформацію про її власників (користувачів), зазначену в частині другій статті 30 цього Закону, зареєстровані речові права відповідно до даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

За змістом статті 16 Закону України №3613-VI, земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі. Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

Згідно частин 1-2 статті 24 Закону України №3613-VI, державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Частиною 3 статті 24 Закону України №3613-VI встановлено, що державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою: особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи; власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об'єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи; органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).

Відповідно до частини 10 статті 24 Закону України №3613-VI, державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі поділу чи об'єднання земельних ділянок; якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника.

Аналогічні підстави для скасування державної реєстрації земельної ділянки встановлені пунктом 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051 (далі іменується - Порядок №1051), відповідно до якого державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі: 1) поділу чи об'єднання земельних ділянок - на підставі заяви про державну реєстрацію земельних ділянок, які утворилися в результаті такого поділу чи об'єднання; 2) коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника, - на підставі даних про те, що протягом одного року Державному кадастровому реєстраторові органом державної реєстрації прав не надано відповідної інформації в порядку інформаційного обміну.

У разі скасування державної реєстрації з підстав, зазначених у підпункті 2 цього пункту, Державний кадастровий реєстратор у десятиденний строк повідомляє про це особу згідно з додатком 23, за заявою якої здійснено державну реєстрацію земельних ділянок.

Відповідно до повідомлення державного кадастрового реєстратора ОСОБА_4 №00001 з вказаною датою від 25.04.2014 року та листа управління Держземагентства у м. Рівному Рівненській області №0-1716-0.7-469/2-15 від 15.05.2015, державну реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172 за місцем розташування м. Рівне вул. Київська, 56в, скасовано на підставі пункту 10 статті 24 Закону України №3613-VI, тобто у зв'язку із тим, що протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника.

При цьому, судом встановлено, що ТОВ ВКФ Віса є власником адміністративної будівлі з аптекою за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 56в відповідно до свідоцтва про право власності від 14.06.2012 серії САЕ №597244. Об'єкт нерухомого майна побудований позивачем у результаті виконання умов інвестиційній угоди на земельній ділянці, яка на час будівництва належала Рівненській міській Раді та перебувала у постійному користуванні комунального закладу Рівненська обласна клінічна лікарня на підставі державного акту на право постійного користування землею від 03.08.2003 №376.

31.07.2012 позивач звернувся до міського голови м. Рівне із листом № 50/12 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,1270 га із земель, які перебувають у постійному користуванні комунального закладу Рівненська обласна клінічна лікарня у власність ВКФ Віса шляхом викупу для обслуговування адміністративної будівлі з аптекою.

06.12.2012 відповідно до рішення сесії Рівненської міської ради позивачу надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність шляхом викупу для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови і для будівництва та обслуговування закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги (для обслуговування адміністративної будівлі з аптекою); земельну ділянку відведено за рахунок земель громадської забудови, які перебувають в постійному користуванні Рівненської обласної клінічної лікарні.

Право власності та розпорядження вказаною земельною ділянкою перейшло від Рівненської міської ради до Рівненської обласної ради у зв'язку з набранням 01.01.2013 чинності Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності від 06.09.2012 №5245-VI.

22.02.2013 ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному Рівненської області надало висновок про погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки за №03-89.

Головне управління Держземагентства листом від 07.03.2013 №06-06-727 повернуло ТОВ ВКФ Віса поданий на проведення добровільної державної експертизи проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність шляхом викупу без розгляду у зв'язку з відкликанням ОСОБА_3 Держземагенства у м. Рівне свого висновку про погодження проекту від 22.02.2013.

30.04.2013 позивачу ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному повторно наданий висновок про погодження проекту землеустрою.

29.04.2013 відомості про земельну ділянку внесено до Державного земельного кадастру Державним кадастровим реєстратором ОСОБА_4 та присвоєний кадастровий номер 5610100000:037:0172. Виданий витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 56в (а.с.28).

24.05.2013 позивач подав для затвердження до Рівненської обласної ради Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність шляхом викупу ТОВ ВКФ ВІСА за адресою м. Рівне, вул. Київська, 56В .

21.06.2013 Рівненська обласна рада листом №15-785/01 повідомила позивача, що у зв'язку із змінами законодавства питання може бути розглянуте в установленому порядку Рівненською обласною радою після здійснення заходів щодо державної реєстрації права територіальних громад сіл, селищ, міст Рівненської області в особі Рівненської обласної ради на земельну ділянку, що перебуває в постійному користуванні комунального закладу Рівненська обласна клінічна лікарня .

Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ ВКФ Віса неодноразово зверталося до Рівненської обласної ради з проханням розглянути питання затвердження поданого Проекту та продажі земельної ділянки (листами № 33/14 від 16.05.2014, № 45/14 від 03.07.2014, № 57/14 від 05.09.2014, № 72/14 від 01.12.2014).

Рішенням сесії Рівненської обласної ради від 18.12.2014 за №1390 затверджено Проект та вирішено провести експертну грошову оцінку земельної ділянки і її рецензування. 16.01.2015 ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному видало витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за № 02-17/45.

25.02.2015 ПП Приватна справа листом за № 01/25/02 звіт про експертно-грошову оцінку направлено до Рівненської обласної ради.

02.03.2015 ТОВ ВКФ Віса звернулося до Рівненської обласної ради з проханням прийняти рішення про продаж земельної ділянки та укласти договір купівлі-продажу.

12.06.2015 рішенням Рівненської обласної ради за №1504 Комунальному закладу Рівненська обласна клінічна лікарня надано згоду на поділ земельної ділянки площею 9,6231 га, кадастровий номер 5610100000:01:037:0004, яка перебуває в його постійному користуванні на території Рівненської міської ради, на дві земельні ділянки без зміни їх цільового призначення.

Відтак, судом встановлений факт, що з моменту державної реєстрації земельної ділянки та внесення відомостей про земельну ділянку до Державного земельного кадастру - 29.04.2013 протягом одного року речове право на земельну ділянку не було зареєстроване не з вини позивача. Позивач здійснював всі передбачені законодавством дії, які передують реєстрації речового права на земельну ділянку.

Таким чином, скасування державної реєстрації земельної ділянки на тій підставі, що протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника, є необґрунтованим та безпідставним.

Крім того, суд зазначає, що відповідно до пункту 114 Порядку №1051, та частини 11 статті 24 Закону України №3613-VI, у разі скасування державної реєстрації Державний кадастровий реєстратор у десятиденний термін повідомляє про це особу, за заявою якої здійснено державну реєстрацію земельної ділянки.

Державний кадастровий реєстратор ОСОБА_4 здійснила скасування державної реєстрації 29.04.2014, повідомлення сформоване за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру 15.05.2015, позивач отримав дане повідомлення лише 19.05.2015, тобто з пропущенням встановленого законодавством строку більше ніж у календарний рік.

Згідно із частинами 4, 5 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 №1051, ведення Державного земельного кадастру здійснює Держземагентство та його територіальні органи. До складу Держземагентства та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом України Про Державний земельний кадастр та цим Порядком.

Нормами пункту 9 Порядку передбачено, що до повноважень державного кадастрового реєстратора територіальних органів Держземагентства у районах, містах республіканського (Автономної Республіки Крим) та обласного значення віднесено, зокрема, здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації; формування поземельних книг на земельні ділянки, внесення записів до них, забезпечення зберігання поземельних книг.

Таким чином, дії, вчинені державним кадастровим реєстратором ОСОБА_4, щодо скасування в Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172 за місцем розташування м. Рівне вул. Київська, 56в, є протиправними.

Відповідно до Положення про ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному Рівненської області, затвердженого Наказом Державного агентства земельних ресурсів України від 05.09.2012 №414, начальник ОСОБА_3 здійснює керівництво ОСОБА_3, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, представляє ОСОБА_3 у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями.

Суд звертає увагу на те, що повідомлення про скасування державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі (а.с. 35) та лист відповідача 2 на адресу голови Рівненської обласної ради (а.с. 49) містять тотожний штрих-код із зазначенням номеру вихідної кореспонденції - 0-1716-0.7-469/2-15; дати формування - 15.05.2015; та часу формування - 12 год. 24 хв. 38 с. Створення за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру документів із зазначенням одночасно тотожних номерів, дати та часу створення, двох і більше документів, є неможливим.

Судом встановлено, що начальник ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному ОСОБА_5 направив лист від 15.05.2015 №0-1716-0.7-469/15 голові Рівненської обласної ради ОСОБА_7 про скасування 25.04.2014 в Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172, розташованої за адресою: місто Рівне, вулиця Київська, 56В, та про недопустимість здійснення по даному витягу будь-яких дій, включаючи укладання договорів купівлі-продажу земельних ділянок.

Такі дії відповідача 2 здійснені в результаті неправомірного скасування державним кадастровим реєстратором державної реєстрації земельної ділянки, підлягають визнанню протиправними, оскільки відповідачем 2 не здійснено належного контролю за організацією діяльності управління, що потягло негативні наслідки відносно позивача при реалізації ним права на мирне користування земельною ділянкою.

За приписами статті 19 Конституції України від 28.06.1996 №254к/96-ВР, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, суд дійшов висновку, що заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, суд присуджує всі здійснені позивачем документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі.

Керуючись статтями 2, 4, 7 - 12, 14, 86, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправними дії Державного кадастрового реєстратора ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному Рівненської області ОСОБА_4 щодо скасування 25.04.2014 в Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172, розташованої за адресою: місто Рівне, вулиця Київська, 56В.

Визнати протиправними дії начальника ОСОБА_3 Держземагентства у м. Рівному ОСОБА_5 щодо направлення листа від 15.05.2015 №0-1716-0.7-469/15 голові Рівненської обласної ради ОСОБА_7 про скасування 25.04.2014 в Державному земельному кадастрі державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 5610100000:037:0172, розташованої за адресою: місто Рівне, вулиця Київська, 56В.

Присудити з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційної фірми ВІСА (код ЄДРПОУ 13988645) суму судового збору у розмірі 2436 грн. 00 коп.

Постанова суду першої інстанції, якщо інше не встановлено Кодексом адміністративного судочинства України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови, складеної у повному обсязі, апеляційної скарги з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Суддя К.М. Недашківська

Дата ухвалення рішення03.12.2015
Оприлюднено18.01.2016
Номер документу54940542
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/3206/15

Постанова від 03.12.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

Постанова від 03.12.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

Ухвала від 26.11.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

Ухвала від 02.11.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

Ухвала від 16.10.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Недашківська К.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні