Справа № 367/72/16-к
УХВАЛА
11 січня 2016 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:
слідчого судді ОСОБА_1 ,
за участю секретаря ОСОБА_2 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області клопотання прокурора Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури молодшого радника юстиції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії по матеріалам досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015111200000005 від 21.12.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, -
встановив:
Прокурор Ірпінського відділу Києво - Святошинської місцевої прокуратури молодший радник юстиції ОСОБА_3 звернулася до суду з клопотанням, в якому просить Надати дозвіл на проведення повної позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю - відділу освіти Бучанської міської ради, ЄДРПОУ 34357364, розташованого за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Островського, № 36, тел. (045-97) 49-704, за період 2013-2015 років.
Доручити проведення повної позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності відділу освіти Бучанської міської ради Державній фінансовій інспекції в Київській області.
Тривалість позапланової виїзної ревізії визначити строком 15 робочих днів, початковою датою проведення ревізії визначити 25.01.2016, а кінцеву дату - 12.02.2016.
На вирішення повної позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Бучанської міської ради поставити наступні питання: перевірити стан усунення недоліків і порушень, виявлених попередніми контрольними заходами; перевірити дотримання порядку ліцензування освітніх послуг відповідно до вимог «Порядку ліцензування освітніх послуг», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1380 від 29.08.2003 та «Порядку ліцензування діяльності з надання освітніх послуг», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1019 від 08.08.2007; перевірити дотримання порядку складання, розгляду, затвердження та виконання кошторису доходів та видатків за 2013 - 2015 роки та складання до них бюджетних запитів. Обґрунтованість включення до них показників; перевірити правильність формування та законність витрачання власних надходжень; перевірити повноту та стан обліку і використання батьківської плати в дитячих дошкільних та шкільних навчальних закладах, зокрема щодо організації харчування дітей у вказаних закладах;перевірити ведення касових операцій; перевірити правильність проведення операцій на реєстраційних рахунках, відкритих в органах Держказначейства та на рахунках в установах банків; перевірити дотримання штатної дисципліни, правильності проведення видатків на оплату праці, нарахування пільг, допомог та компенсацій; перевірити стан розрахункової дисципліни, виконання господарських угод; перевірити організацію та здійснення державних закупівель; перевірити повноту оприбуткування, стан збереження та використання придбаних (безкоштовно отриманих) нематеріальних активів, основних засобів, інших необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей. Облік та використання землі; перевірити використання коштів, виділених на придбання, доставку та зберігання підручників; перевірити стан забезпечення випускників документами про освіту державного зразка, їх облік та видача; перевірити правильність та обґрунтованість витрат на харчування дітей; перевірити використання коштів на утримання транспортних засобів; перевірити використання коштів на оплату комунальних послуг; перевірити видатки на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт; перевірити стан бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Відповідно до змісту клопотання, встановлено, що опрацюванням інформації, викладеної у всесвітній мережі Інтернет встановлено, що на сайті http://www.kotsubynske.com.ua/ викладена інформація із назвою «Чому бучанські діти у дитсадку не достойні належного харчування» від 02.11.2015 під авторством ОСОБА_4 , за змістом до якої працівники Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», яке є переможцем у конкурсних торгах щодо поставки продуктів харчування до дитячих навчальних закладів міста Буча, поставляють неякісні продукти харчування. Зокрема, до дитячих навчальних закладів, у тому числі ДНЗ «Пролісок», поставляється м`ясо свійської птиці не охолоджене, як це визначено договором укладеним між відділом освіти Бучанської міської ради та Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», а заморожене. Картопля поставляється за завищеною ціною, по ціні 5,50 грн./кг.
Здебільш працівники Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», привозять до дошкільних навчальних закладів не ті продукти харчування, що замовляють працівники кухні навчального закладу, замінюючи їх на свій розсуд.
Відповідно до статуту Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», директор підприємства несе відповідальність за результати роботи підприємства, у тому числі щодо організації харчування дітей, перед виконавчим комітетом Бучанської міської ради.
Крім того, під час виконання завдання прокуратури Київської області щодо стану представницької діяльності у сфері використання бюджетних коштів, спрямованих на реалізацію програм та заходів з охорони дитинства, закупівлю відповідних товарів та послуг, з`ясовано, що упродовж 2014 - 2015 роках переможцем у конкурсних торгах на здійснення державних закупівель послуг на харчування у навчальних закладах міста Буча було Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».
За наслідком проведення згаданих торгів протягом 2014 - 2015 років відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договори на поставку продуктів харчування на загальну суму 4 549 056, 00 грн.
Так, відповідно до річного плану закупівель на 2015 рік по відділу освіти Бучанської міської ради щодо предмету закупівлі м`яса свійської птиці, свіже чи охолоджене, вартістю 300 000, 00 грн., відділом освіти Бучанської міської ради проведено відкриті конкурсні торги, за результатами яких переможцем визнано Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».
В подальшому 12.03.2015 між відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договір про закупівлю товарів (робіт та послуг) за державні кошти № 47 відповідно до якого останні мали поставляти м`ясо свійської птиці, свіже чи охолоджене, тушки курей І ґатунку в кількості 10 000 кг на загальну суму 260 000, 00 грн.
В той же час, батьки дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади міста Буча стверджують, що до закладів постачають м`ясо свійської птиці заморожене та дітей харчують виключно крильцями.
Таким чином, в діях службових осіб відділу освіти Бучанської міської ради, дошкільних навчальних закладів міста Буча та Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс» вбачається ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, а саме не належне виконання свої службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди правам і свободам та інтересам окремих громадян.
Враховуючи викладене, прокуратурою міста Ірпеня були внесені зазначені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та зареєстроване кримінальне провадження №42015111200000005 від 21.12.2015.
Прокурор Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури молодший радник юстиції ОСОБА_3 , в судове засідання не прибула, подала до суду заяву в якій просить розглядати клопотання без її участі, клопотання підтримує та просить його задовольнити.
Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Оглянувши клопотання та дослідивши матеріали додані до нього, якими прокурор обґрунтовує своє клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.
Відповідно до матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015111200000005 від 21.12.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, органом досудового розслідування було встановлено, що Опрацюванням інформації, викладеної у всесвітній мережі Інтернет встановлено, що на сайті http://www.kotsubynske.com.ua/ викладена інформація із назвою «Чому бучанські діти у дитсадку не достойні належного харчування» від 02.11.2015 під авторством ОСОБА_4 , за змістом до якої працівники Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», яке є переможцем у конкурсних торгах щодо поставки продуктів харчування до дитячих навчальних закладів міста Буча, поставляють неякісні продукти харчування. Зокрема, до дитячих навчальних закладів, у тому числі ДНЗ «Пролісок», поставляється м`ясо свійської птиці не охолоджене, як це визначено договором укладеним між відділом освіти Бучанської міської ради та Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», а заморожене. Картопля поставляється за завищеною ціною, по ціні 5,50 грн./кг.
Здебільш працівники Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», привозять до дошкільних навчальних закладів не ті продукти харчування, що замовляють працівники кухні навчального закладу, замінюючи їх на свій розсуд.
Відповідно до статуту Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс», директор підприємства несе відповідальність за результати роботи підприємства, у тому числі щодо організації харчування дітей, перед виконавчим комітетом Бучанської міської ради.
Крім того, під час виконання завдання прокуратури Київської області щодо стану представницької діяльності у сфері використання бюджетних коштів, спрямованих на реалізацію програм та заходів з охорони дитинства, закупівлю відповідних товарів та послуг, з`ясовано, що упродовж 2014 - 2015 роках переможцем у конкурсних торгах на здійснення державних закупівель послуг на харчування у навчальних закладах міста Буча було Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».
За наслідком проведення згаданих торгів протягом 2014 - 2015 років відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договори на поставку продуктів харчування на загальну суму 4 549 056, 00 грн.
Так, відповідно до річного плану закупівель на 2015 рік по відділу освіти Бучанської міської ради щодо предмету закупівлі м`яса свійської птиці, свіже чи охолоджене, вартістю 300 000, 00 грн., відділом освіти Бучанської міської ради проведено відкриті конкурсні торги, за результатами яких переможцем визнано Комунальне підприємство громадського харчування «Продсервіс».
В подальшому 12.03.2015 між відділом освіти Бучанської міської ради та Комунальним підприємством громадського харчування «Продсервіс» укладено договір про закупівлю товарів (робіт та послуг) за державні кошти № 47 відповідно до якого останні мали поставляти м`ясо свійської птиці, свіже чи охолоджене, тушки курей І ґатунку в кількості 10 000 кг на загальну суму 260 000, 00 грн.
В той же час, батьки дітей, які відвідують дошкільні навчальні заклади міста Буча стверджують, що до закладів постачають м`ясо свійської птиці заморожене та дітей харчують виключно крильцями.
Таким чином, в діях службових осіб відділу освіти Бучанської міської ради, дошкільних навчальних закладів міста Буча та Комунального підприємства громадського харчування «Продсервіс» вбачається ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України, а саме не належне виконання свої службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди правам і свободам та інтересам окремих громадян.
Враховуючи викладене, прокуратурою міста Ірпеня були внесені зазначені відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань та зареєстроване кримінальне провадження №42015111200000005 від 21.12.2015.
Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», визначені правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні. (далі Закон)
Згідно ст. 2 Закону, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Згідно ч. 6 ст.11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.
Частиною 8 ст. 11 Закону, орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Відповідно до ч. 11 ст.11 Закону, тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Така саме норма передбачена і п.9 розділу «Організація і проведення ревізій» Постанови КМУ України від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами».
Цей Порядок визначає процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і у суб`єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі підконтрольні установи), а на підставі рішення суду в інших суб`єктів господарювання.
З огляду на викладене, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -
ухвалив:
Клопотання Прокурора Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури молодшого радника юстиції ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії - задовольнити.
Надати дозвіл на проведення повної позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю - відділу освіти Бучанської міської ради, ЄДРПОУ 34357364, розташованого за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Островського, № 36, тел. (045-97) 49-704, за період 2013-2015 років.
Доручити проведення повної позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності відділу освіти Бучанської міської ради Державній фінансовій інспекції в Київській області.
Тривалість позапланової виїзної ревізії визначити строком 15 робочих днів, початковою датою проведення ревізії визначити 25.01.2016, а кінцеву дату - 12.02.2016.
На вирішення повної позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Бучанської міської ради поставити наступні питання:
Перевірити стан усунення недоліків і порушень, виявлених попередніми контрольними заходами.
Перевірити дотримання порядку ліцензування освітніх послуг відповідно до вимог «Порядку ліцензування освітніх послуг», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1380 від 29.08.2003 та «Порядку ліцензування діяльності з надання освітніх послуг», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1019 від 08.08.2007.
Перевірити дотримання порядку складання, розгляду, затвердження та виконання кошторису доходів та видатків за 2013 - 2015 роки та складання до них бюджетних запитів. Обґрунтованість включення до них показників.
Перевірити правильність формування та законність витрачання власних надходжень.
Перевірити повноту та стан обліку і використання батьківської плати в дитячих дошкільних та шкільних навчальних закладах, зокрема щодо організації харчування дітей у вказаних закладах.
Перевірити ведення касових операцій.
Перевірити правильність проведення операцій на реєстраційних рахунках, відкритих в органах Держказначейства та на рахунках в установах банків.
Перевірити дотримання штатної дисципліни, правильності проведення видатків на оплату праці, нарахування пільг, допомог та компенсацій.
Перевірити стан розрахункової дисципліни, виконання господарських угод.
Перевірити організацію та здійснення державних закупівель.
Перевірити повноту оприбуткування, стан збереження та використання придбаних (безкоштовно отриманих) нематеріальних активів, основних засобів, інших необоротних активів та товарно-матеріальних цінностей. Облік та використання землі.
Перевірити використання коштів, виділених на придбання, доставку та зберігання підручників.
Перевірити стан забезпечення випускників документами про освіту державного зразка, їх облік та видача.
Перевірити правильність та обґрунтованість витрат на харчування дітей.
Перевірити використання коштів на утримання транспортних засобів.
Перевірити використання коштів на оплату комунальних послуг.
Перевірити видатки на капітальне будівництво, реконструкцію та ремонт.
Перевірити стан бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції впродовж п`яти днів.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ірпінський міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 11.01.2016 |
Оприлюднено | 10.03.2023 |
Номер документу | 54955619 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ірпінський міський суд Київської області
Оладько С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні