Ухвала
від 19.05.2014 по справі 757/12417/14-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/12417/14-к

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 травня 2014 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю сторони кримінального провадження слідчого СГ ГСУ МС України ОСОБА_3 , розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання слідчого СГ ГСУ МС України ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії, -

ВСТАНОВИВ:

19.05.2014 року в провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання сторони кримінального провадження слідчого СГ ГСУ МС України ОСОБА_3 , погоджене прокурором Генральної прокуратури України ОСОБА_4 , про надання дозволу на проведення з 26.05.2014 по 09.06.2014 Державною фінансовою інспекцією в Миколаївській області позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» (код ЄДРПОУ 09794409) за адресою: м. Миколаїв, вул. Знаменська, 4, за період з 01.01.2012 до 16.05.2014 у рамках кримінального провадження №12013160050002336.

В судовому засіданні слідчий СГ ГСУ МС України ОСОБА_3 клопотання підтрима з викладених в ньому підстав та просив клопотання задовольнити.

Згідно норми ч. 1 ст. 107 КПК України 2012 р. фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Обґрунтовуючи внесене клопотання сторона кримінального провадження вказує, що Головним слідчим управлінням МВС України розслідується кримінальне провадження №12013160050002336, внесене 11.07.2013 до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, за фактом розкрадання коштів службовими особами ДП «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП».

Досудовим розслідуванням встановлено, що 30.01.2012 між Державною компанією експорту та імпорту продукції і послуг військового та спеціального призначення «Укрспецекспорт» (комісіонер) та ДП «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» (надалі - ДП «НАРП») (комітент) (замовлення 302/63е від 25.06.2012) укладено договір комісії № USA-16.2-19-D/K-12, відповідно до якого, комісіонер зобов`язується за дорученням комітента від свого імені за рахунок комітента за плату вчиняти правочини з постачанням 3 - х літаків ІЛ-78 з заводськими №№ 0083479400, 0073478359 та 0063469066 після виконання на них контрольно-відновлювального ремонту в комплекті, за погодженою комітентом ціною 38 400 000,00 доларів США. За виконання доручення, комісіонер отримує комісійну плату у розмірі 5,8% від ціни продажу або 2 227 200,00 доларів США.

Відповідно до акту ревізії від 23.10.2012 за №14-24/62 від ДК «Укрспецекспорт» на виконання вказаного договору комісії до ДП «НАРП» надійшли грошові кошти в загальній сумі 33676703,26 грн. (4215517,68 доларів США).

02.02.2012 на виконання умов вказаного договору між ДП «НАРП» (покупець) та ТОВ «Науково-виробнича фірма «АрсАвіа» (продавець) укладено договір купівлі-продажу №67-12, відповідно до якого ДП «НАРП» придбало (20.08.2012 та 04.01.2013) три зазначених вище літаки на загальну суму 28 762 920,00 грн., що у грошовому еквіваленті в доларах США становить 3 600 000,00 доларів США. Додатковою угодою №2 від 02.02.2012 до договору купівлі-продажу №67-12 від 02.02.2012 зазначені сторони внесли зміни до умов договору, а саме сума договору складає 21 041 134,00 грн. Вартість літака заводський №0073478359 складає 9 587 640,00 грн., літака заводський № 008347940 складає 5 726 747,00 грн., та літака заводський № 0063469066 складає 5 726 747,00 грн. Також, сторони погодили, що літак заводський №0083479400 подається продавцем підприємству на аеродром м. Мелітополь, а літак заводський № 0063469066 аеродром м. Біла Церква. ДП «НАРП» з ТОВ «Науково-виробнича фірма «АрсАвіа» розрахувалось в повному обсязі на суму 21 041 134,00 грн., що підтверджується актом від вересня 2013 року ДК «Укроборонпром».

Крім цього розслідуванням встановлено, що згідно договору на закупівлю послуг за державні кошти №118/12/209-12 від 19.07.2012, укладений між в/ч НОМЕР_1 Міністерства оборони України (замовник) та ДП «НАРП» (виконавець), останні зобов`язалися виконати контрольно-відновлювальні ремонтні роботи літака Іл-76МД заводський № 0063468029.

Згідно договору №96-12/21.02 UCA-10-12 від 21.02.2012, укладений між ДП «Українська авіаційна транспортна компанія» (код ЄДРПОУ 24964464, м. Київ) (замовник) та ДП «НАРП» (виконавець), останні зобов`язалися виконати відновлення справності літака Іл-76МД заводський № 0083489647.

В подальшому, ДП «НАРП» придбавши вищевказані 3 літаки Іл-78 з заводськими номерами 0083479400, 0073478359 та 0063469066, та уклавши договір на закупівлю послуг за державні кошти щодо здійснення контрольно-відновлювальних ремонтних робіт літака Іл-76МД заводський № 0063468029 та літака Іл-76МД заводський № 0083489647 здійснило ремонтні роботи в комплекті, запчастини для яких придбало у ТОВ «Техпоставка ЛТД» (код ЄДРПОУ 37670598, м. Донецьк), ТОВ «Ювекс - Імпорт» (код ЄДРПОУ 33799107, м. Миколаїв), ПАТ «Спецтехскло А», ТОВ «ДНС ТРАНС» (м. Донецьк ).

Крім цього, відповідно до листа УДСБЕЗ УМВС України у Миколаївській області (вих. 77/7-3704 від 22.08.2013) встановлено, що 14.05.2013 в рамках кримінального провадження №12013160080000036 від 27.02.2013 за фактом створення фіктивного підприємства ТОВ «Ювекс- Імпорт» старшим слідчим СУ УМВС України в Миколаївській області був допитаний ОСОБА_5 , під час якого останній повідомив, що він був директором вказаного товариства і його діяльність була пов`язана із закупівлею та реалізацію сільськогосподарської діяльності.

Відповідно до висновків акту ревізії №14-24/62 від 23.10.2012 встановлено наступне: ДК «Укрспецекспорт» на виконання договору комісії № USA-16.2-19-D/K-12 до ДП «НАРП» надійшли грошові кошти в загальній сумі 33676703,26 грн. (4215517,68 доларів США). Згідно даних зведеної оборотної відомості до рахунку 23 «Виробництво» на дане замовлення протягом червня - серпня 2012 року віднесено витрат на загальну суму 1228275,23 грн. (в т.ч: витрати на заробітню платну, матеріали, запасні частини, паливно - мастильні матеріали, транспортно - заготівельні матеріали та накладні витрати). Станом на 01.10.2012 по обліку ДП «НАРП» по даному договору рахується дебіторська заборгованість в сумі 33676703,26 грн. Аналізом журналу реєстрації договорів ДП «НАРП» встановлено, що протягом ревізійного періоду підприємством укладено 165 договорів. Вибірковою ревізією дотримання порядку укладання та стану виконання договорів встановлено наступне:

1. 29.03.2012 укладено договорів №4-2012 з ТОВ «Скайліфт» на покупку кисневого обладнання. Загальна сума поставки складає 33600, 00 доларів США. 25.04.2012 ДП «НАРП» на рахунок ТОВ «Скайліфт» перерахувало кошти в сумі 270650,94 грн. (33600,00 доларів США), проте зазначене товариство поставку кисневого обладнання не здійснило. В подальшому, вказане товариство перерахувало вказані кошти як повернення 100 % передплати по контракту, але порушило умови контракту щодо строку поставку, у зв`язку з чим виникла дебіторська заборгованість у вигляді штрафних санкцій на суму 26880,00 грн. 10.09.2012 ДП «НАРП» до ТОВ «Скайліфт» направлено претензію з цього приводу.

2. 29.03.2012 укладено договір №106-12 (загальна сума договору 1399200,00 грн.) на постачання авіаційних виробів (склоблоків, рами, блок БПСР-2В, ендоскопи та дефектоскопи) ТОВ «Ювекс - Імпорт». Проведеною вибірковою інвентаризацією матеріальних цінностей встановлено фактичну наявність вказаних виробів ДП «НАРП», які відповідно до складського обліку придбані для літака ІЛ 76 №0063468029.

3. 14.03.2012 укладено договір №113-12 з ПАТ «Спецстекло А» на постачання авіаційного скла (загальна сума договору складає не вище 2000000,00 грн.). Відповідно до бухгалтерського та складського обліку зазначені матеріальні цінності списано на літак ІЛ 76 №0083489647 (договір №96-12/21.02 UCA-10-12 від 21.02.2012, укладений з ДП «Українська авіаційна транспортна компанія»);

4. 25.06.2012 укладено договір №293/185-15 укладений з ТОВ «Корпоративні мобільні рішення» щодо передачі у власність технічної документації для КВР Іл-76МД, ІЛ-78 (загальна сума договору складає 585596, 00 грн.). На момент проведення ревізії по обліку заводу оприбуткування технічної документації не здійснювалось, у зв`язку з відсутністю факту поставки. 09.10.2012 на рахунок ДП «НАРП» ТОВ «Корпоративні мобільні рішення» перерахувало кошти в сумі 585596,00 грн.

5. 29.08.2012 укладено договір №256-12 з ТОВ «ДНС - Транс» (загальна сума договору складає 84000,00 грн.) на поставку агрегатів - стартеру та турбіни. При проведені вибіркової інвентаризації матеріальних цінностей встановлено наявність вказаних агрегатів на складі №1 заводу.

6. 19.07.2012 укладений договір на закупівлю послуг за державні кошти №118/12/209-12 з в/ч НОМЕР_1 Міністерства оборони України на виконання контрольно-відновлювальних ремонтних робіт літака Іл-76МД заводський № 0063468029 (загальна сума договору складає 10858278,00 грн.). Згідно даних зведеної оборотної відомості до рахунку 23 «Виробництво» на дане замовлення протягом березня - серпня 2012 року віднесено витрат на суму 5181152,15 грн. Провести перевірку доцільності віднесення матеріальних витрат на вказане замовлення немає можливості, оскільки не надано технічну документацію на проведення вищевказаних робіт;

7. 21.02.2012 укладений договір №96-12/21.02 UCA-10-12 з ДП «Українська авіаційна транспортна компанія» (код ЄДРПОУ 24964464, м. Київ) на відновлення справності літака Іл-76МД заводський № 0083489647 (загальна сума договору складає 11548152,00 грн.). На момент проведення ревізії на виконання вказаного замовлення підприємством віднесено витрат на загальну суму 2088927,31 грн. За даними бухгалтерського обліку ДП «НАРП» на момент проведення ревізії заборгованість перед ДП «Українська авіаційна транспортна компанія» не обліковується. До ревізії надано лист від ДК «Укроборонпром» щодо здійснення заходів стосовно передачі державного майна ДП «Українська авіаційна транспортна компанія» на баланс ДП «НАРП».

Відповідно до акту від 09.2013 ДК «Укроборонпром» встановлено наступне:

1. За договором, укладеним з ТОВ «Ювекс- Імпорт» використання поставлених ДП «НАРП» запчастин використано наступним чином:

- склоблоки (20 шт) та рами (6 шт) встановлені на літак ІЛ-76 МД №0063468029;

- ендоскопи та дефектоскопи передані в цех №2 на забезпечення потреб ДП "НАРП";

- блоки БПСР-2В передані відповідно до контракту, укладеного з ДК "Укрспецекспорт" та вивезені до Пакистану.

2. Запчастини (колеса, колодки, диски) поставлені ТОВ «Техпоставка ЛТД» до ДП "НАРП" згідно договору поставки та надання послуг №004/Т-201в2г/271-12 від 26.04.2012 (загальна сума договору - 2775780,00 грн.) використовувались при встановленні на 2-а літаки: ІЛ -76МД029 та ІЛ -78 №359. Демонтовані деталі з двох вказаних літаків на підставі актів забраковки продукції, актів технічного стану, а також накладних передані з цеху №5 до складу №6 ДП «НАРП» як брухт. Реалізація металобрухту проводилась відповідно до умов укладеного договору купівлі - продажу брухту та відходів чорних та кольорових металів від 24.01.2012 №35-12, укладеного між ДП "НАРП" та ТОВ "Метком - Плюс".

3. Розрахунки за договором від 02.02.2012, укладеним між ДП «НАРП» (покупець) та ТОВ «Науково-виробнича фірма «АрсАвіа» (продавець) щодо купівлі - продажу (20.08.2012 та 04.01.2013) трьох літаків здійснено в повному обсязі на суму 21 041 134,00 грн.

Зазначені вище факти дають підстави вважати, що кошти отриманні ДП «НАРП» на ремонт літаків Іл-78 за №№ 0083479400, 0073478359 та 0063469066 в сумі 95 842 639,26 грн., що еквівалентно сумі 11 993 065,04 доларів США (авансовий платіж за договором № USЕ-16.2-19-D/K-12) привласнені службовими особами ДП «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» шляхом проведення безтоварних операцій з використанням суб`єктів підприємницької діяльності з ознаками фіктивності та виведення коштів вказаного державного підприємства у тіньовий сектор економіки, за не цільовим призначенням.

У зв`язку з вищевикладеним, для забезпечення розслідування в кримінальному провадженні та збирання доказів, встановлення розміру шкоди, завданої кримінальними правопорушеннями, а також для перевірки законності використання коштів отриманих на ремонт вищевказаних трьох літаків Іл-78, виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансовогосподарської діяльності Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» (код ЄДРПОУ 09794409) за адресою: м. Миколаїв, вул. Знаменська, 4, для вирішення наступних питань:

- дослідити правильність формування статутного фонду ДП «НАРП» із змінами та доповненнями до нього, а також відображення даного статутного фонду по бухгалтерському обліку вищевказаного товариства;

- дослідити яким чином, коли саме, за які кошти та з якою метою придбані ДП «НАРП» три літаки Іл-78 із заводськими номерами 0083479400, 0073478359 і 0063469066;

- дослідити коли фактично передані три літаки Іл-78 із заводськими номерами 0083479400, 0073478359 і 0063469066 ДП «НАРП» та яким чином дані літаки потрапили до ДП «НАРП»;

- дослідити коли саме розпочаті контрольно-відновлювальні ремонтні роботи по трьом літакам Іл-78 із заводськими номерами 0083479400, 0073478359 і 0063469066, відповідно по кожному та на якій стадії ремонту вони знаходяться на час проведення даної ревізії;

- дослідити, чи є в наявності у ДП «НАРП» власні складські приміщення та стоянки для літаків та запчастин до них, якщо є то з якою метою вони використовуються;

- дослідити, чи є в ДП «НАРП» орендовані складські приміщення стоянки для літаків та їх запчастин (договір оренди №, дата, орендодавець, сума орендної плати, площа, місцезнаходження);

- дослідити які саме літаки Іл-76 та Іл-78 ремонтувалися (ремонтуються) ДП «НАРП» в період часу з 01.01.2012 по даний час;

- дослідити, кількість працівників, які працювали та працюють на ДП «НАРП», що безпосередньо займаються контрольно-відновлювальними ремонтними робота літаків Іл-76 та Іл-78 за період з 01.01.2012 по теперішній час відповідно до своєї спеціальності;

- дослідити, чи на ДП «НАРП» були та є виробниче обладнання, для виготовлення запчастин для контрольно-відновлювального ремонту літаків Іл-76 Іл-78 за період з 01.01.2012 по теперішній час;

- дослідити, наявність дозвільних документів (сертифікат, ліцензія, патентів тощо) на обладнання з виготовлення запчастин для літаків Іл-76 та Іл-78, та їх ремонту за період з 01.01.2012 по теперішній час;

- дослідити, на підставі яких документів ДП «НАРП» отримано сертифікат, ліцензія тощо з виготовлення запчастин для ремонту літаків Іл-76 та Іл-78;

- дослідити в яких саме суб`єктів господарювання придбавалися ДП «НАРП» запчастини (деталі, агрегати), для контрольно-відновлювальних робіт на трьох літаках Іл-78 із заводськими номерами 0083479400, 0073478359 і 0063469066, на підставі яких договорів, розрахунки по ним та відображення їх в регістрах бухгалтерського обліку, щодо руху товарно-матеріальних цінностей (основних засобів) та відображення даних ТМЦ у складських документах;

- дослідити, які саме запчастини виготовлялись на ДП «НАРП» та використовувалися для ремонту трьох літаків Іл-78 із заводськими номерами 0083479400, 0073478359 і 0063469066 за період з 01.01.2012 по теперішній час;

- дослідити, хто з працівників ДП «НАРП» здійснював або здійснює контроль, щодо дотримання технології з виготовлення запчастин до літаків Іл-78 за період з 01.01.2012 по теперішній час;

- дослідити порядок (процедуру) закупівлі товарно матеріальних цінностей (ТМЦ), а також на підставі яких первинних документів проводилось придбання і оприбуткування на ДП «НАРП» запчастин до літаків Іл-78, отриманих від інших СГД та на яких умовах;

- дослідити чи дані ТМЦ оприбутковані в повному обсязі на ДП «НАРП», які придбані від інших СГД за вищевказаний період;

- дослідити хто із службових осіб та працівників ДП «НАРП» укладав договори з приводу купівлі продажу ТМЦ для ремонтних робіт трьох літаків Іл-78 за період з 01.01.2012 по даний час;

- дослідити, яким чином, чиїми транспортними засобами та згідно яких первинних документів відбувалось транспортування зазначених ТМЦ до ДП «НАРП» для трьох літаків Іл-78 за період з 01.01.2012 по даний час;

- дослідити, чи є в наявності на збереженні ТМЦ на ДП «НАРП» для ремонту вищевказаних трьох літаків Іл-78 на даний час та на підставі яких документів;

- дослідити, хто з матеріально-відповідальних осіб підприємства (П.І.Б., посада згідно штатного розпису підприємства) ДП «НАРП» та відповідно до яких первинних документів фактично отримував та проводив прийом, вхідний контроль якості та оприбуткування на склад ТМЦ, а також переміщення по бухгалтерському та складському обліках даного підприємства, за вищевказаний період;

- дослідити хто із фізичних та юридичних осіб здійснював контроль щодо дотримання технічних умов (ТУ), при виготовленні запчастин для літаків Іл-76 та Іл-78 на ДП «НАРП» за період з 01.01.2012 до 16.05.2014;

- дослідити чи ДП «НАРП» проводило повернення ТМЦ та запчастин для літаків Іл-76 та Іл-78 суб`єктам господарювання, якщо так, то з яких причин та на підставі яких документів за період з 01.01.2012 до 16.05.2014;

- дослідити, яка дата виготовлення та маркування запчастин для ремонту вищевказаних трьох літаків Іл-78 виготовлених самим ДП`НАРП» та придбаних в СПД;

- дослідити наявність заборгованості по розрахунках за поставлені запчастини (товар), виконані роботи, послуги між ДП «НАРП» та іншими суб`єктами господарювання;

- дослідити, які фінансово-господарські операції проведені ДП «НАРП» за період з 01.01.2012 по 15.05.2014 на суму більше 100 тис. грн., для придбання запчастин для ремонту вищевказаних трьох літаків Іл-78;

- дослідити наявність договорів укладених між ДП «НАРП» та іншими суб`єктами господарювання на суму більше 100,0 тис. грн., для купівлі запчастин для ремонту літаків Іл-76 та Іл-78 та їх виконання за період з 01.01.2012 по 16.05.2014;

- дослідити форми проведення розрахунків між ДП «НАРП» та іншими суб`єктами господарювання (резидентами та нерезидентами);

- дослідити, чи ДП «НАРП» проводило розрахунки з іншими суб`єктами господарювання (резидентами та нерезидентами) в іноземній валюті з приводу купівлі продажу товарно матеріальних цінностей, якщо так, то коли, на яку суму та на підставі яких документів;

- дослідити наявність кредиторської та дебіторської заборгованості, станом на 16.05.2014 ДП «НАРП», в тому числі термін позовної давності якої минув, а також причини їх виникнення;

- дослідити чи вживалось ДП «НАРП» заходи щодо зменшення дебіторської заборгованості, якщо так, то які саме та коли;

- дослідити, як ДП «НАРП» використано ТМЦ та запчастини у своїй господарській діяльності, які були отримані від інших СГД за період з 01.01.2012 до 16.05.2014 для ремонту літаків Іл-76 та Іл-78;

- дослідити, чи проводилась на ДП «НАРП» планові та позапланові інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно матеріальних цінностей, грошових коштів, документів та розрахунків за вищевказаний період, якщо так, то які порушення встановлені у ході проведення інвентаризації, розмір встановленої матеріальної шкоди (збитку) заподіяної даному підприємству та спосіб усунення заподіяння даної шкоди;

- дослідити дефектні акти трьох вищевказаних літаків ІЛ-78, визначити склад агрегаті та запчастин які потребували заміни або ремонту вказаних літаків і провести їх інвентаризацію;

- чи проводились планові та позапланові ревізії на ДП «НАРП» за вищевказаний період, якщо так, то які порушення встановлені у ході проведення перевірки (назва, дата, номер нормативно-правового акту, номер статті або пункту, що було порушено), розмір встановленої матеріальної шкоди (збитку), заподіяної державі, та причини (спосіб) його виникнення, а також діями або бездіяльністю яких посадових осіб підприємства були допущені порушення чинного законодавства України;

- дослідити на якому етапі виконання ДП «НАРП» знаходиться договір комісії № USЕ-16.2-19-D/K-12 від 30.01.2012, укладений з ДК «Укрспецекспорт». Чи є порушення виконання вказаного договору;

- дослідити отримання коштів по договору комісії № USЕ-16.2-19-D/K-12 від 30.01.2012 та їх цільове (фактичне) використання;

- які порушення встановлені у ході проведення перевірки по вказаним вище питанням (назва, дата, номер нормативно-правового акту, номер статті або пункту, що було порушено), розмір встановленої матеріальної шкоди (збитку), заподіяної державі, та причини (спосіб) його виникнення, а також діями або бездіяльністю кого саме були допущені дані порушення чинного законодавства України.

З метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення поставки запчастин для ремонту трьох літаків із заводськими номерами 0083479400, 0073478359 і 0063469066, надати дозвіл на проведення регіональними державними фінансовими інспекціями за сприяння правоохоронних органів зустрічних звірок за місцезнаходженнями суб`єктів підприємницької діяльності (контрагентів). Матеріали проведених зустрічних звірок регіональними державними фінансовими інспекціями надати Держфінінспекції в Миколаївській області за 5 (п`ять) робочих днів до закінчення ревізії на ДП «НАРП» для врахування.

Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідно частин 6, 7 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Згідно п. 29 Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами» позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).

У відповідності до ч. 6 ст. 9 КПК України у випадках, коли положення цього кодексу не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першою ст. 7 цього Кодексу.

Слідчий суддя, дослідивши надані матеріали клопотання та заслухавши пояснення сторони кримінального провадження слідчого СГ ГСУ МС України ОСОБА_3 , дійшов висновку про наявність підстав для надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» (код ЄДРПОУ 09794409) за адресою: м. Миколаїв, вул. Знаменська, 4.

На підставі викладеного і керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 29 Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», ст.ст. 7, 40, 131, 132 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання сторони кримінального провадження слідчого СГ ГСУ МС України ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення Державною фінансовою інспекцією в Миколаївській області позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» задовольнити.

Надати дозвіл на проведення з 26.05.2014 по 09.06.2014 Державною фінансовою інспекцією в Миколаївській області позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Державного підприємства «Миколаївський авіаремонтний завод «НАРП» (код ЄДРПОУ 09794409) за адресою: м. Миколаїв, вул. Знаменська, 4, за період з 01.01.2012 до 16.05.2014 у рамках кримінального провадження №12013160050002336.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.05.2014
Оприлюднено22.03.2023
Номер документу54958419
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/12417/14-к

Ухвала від 19.05.2014

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Матійчук Г. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні