УХВАЛА
про залишення апеляційної скарги без руху
15 січня 2016 р. Справа № 876/409/16
Суддя Львівського апеляційного адміністративного суду Качмар В. Я. перевіривши апеляційну скаргу Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Волмакс» до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Волмакс» до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення – задоволено.
Не погоджуючись із цією постановою суду першої інстанції, відповідач подав на неї апеляційну скаргу.
Відповідно до ч.6 ст.187 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Згідно із ч.2 ст.87 КАС України (із змінами, внесеними згідно із Законом України «Про судовий збір», які набрали чинності з 01.11.2011, далі - Закон №3674-VI) розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Частиною 1 ст.4 Закону №3674-VI встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» встановлено розмір мінімальної заробітної плати станом на 01 січня 2015 року – 1218 грн.
Розмір ставки судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, відповідно до ч.2 ст.4 Закону №3674-VI (в редакції чинній на час подання апеляційної скарги), становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Вказаний адміністративний позов носить майновий характер, оскільки предметом спору є рішення з чітко визначеною сумою коштів, що також узгоджується із позицією Верховного Суду України, викладеній в ухвалі від 17 квітня 2015 року у справі №21-547а15.
Розмір ставки судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою станом на момент подання такого становив 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.
Відтак, оскільки позов містить вимогу майнового характеру, то розмір судового збору який підлягав сплаті при поданні цієї позовної заяви повинен становити 1218грн.
Тому, враховуючи наведене, розмір судового збору за подання апеляційної скарги становить 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, а саме 1339,8грн (1218грн х 1,1 = 1339,8грн).
Щодо клопотання апелянта про звільнення його від сплати судового збору за подання апеляційної скарги, то апеляційний суд зазначає, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 22.05.2015 №484-VIII до Закону №3674-VI були внесені зміни, якими в ст.5 вилучено положення щодо звільнення від сплати судового збору апелянта та зобов'язано Кабінет Міністрів України забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору. Тобто, законодавцем було визначено механізм фінансування органів державної влади коштами для реалізації ними покладених на них функцій.
Слід також зазначити, що згідно кошторису апелянта на 2015 рік вбачається наявність відповідних коштів для сплати судового збору, хоча й в меншому розмірі. Однак незважаючи на це, апелянт просить повністю звільнити його від сплати судового збору, не надаючи для цього належних підстав.
Жодних інших доказів відсутності у апелянта коштів для сплати судового збору за подання апеляційної скарги суду не надано, а письмова інформація сектору фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку, яка адресована головному державному інспектору з питань юридичної роботи не може вважатися достатньою, оскільки не містить інформації щодо важкого майнового стану апелянта та суперечить кошторису такого на 2015 рік.
Відтак, клопотання апелянта не може бути задоволено, оскільки ним не було підтверджено належними та допустимими доказами важкий майновий стан в силу якого такий позбавлений можливості сплатити судовий збір.
Документ про сплату судового збору у належному розмірі або докази про наявність підстав для звільнення заявника від сплати судового збору до апеляційної скарги не долучені.
За таких обставин відповідно до ст.108 КАС України, апеляційну скаргу слід залишити без руху та надати строк для усунення вказаних недоліків.
Керуючись ст.ст.108, 187, 189, 192 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Клопотання Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про звільнення від сплати судового збору за подання апеляційної скарги – залишити без задоволення.
Апеляційну скаргу Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 16 грудня 2015 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Волмакс» до Нововолинської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення – залишити без руху.
Надати Нововолинській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Волинській області строк - 10 днів з дня отримання копії цієї ухвали для сплати судового збору за подання апеляційної скарги в розмірі 1339,8грн на призначений для цього рахунок з наступними реквізитами:
«Отримувач коштів - УДКСУ у Галицькому районі м.Львова; код отримувача за ЄДРПОУ – 38007573; банк отримувача - ГУДКСУ у Львівській області; МФО – 825014; рахунок отримувача – 31219206781004; код класифікації доходів бюджету – 22030001; призначення платежу – судовий збір, код суду 34668371».
Копію ухвали надіслати особі, що подала апеляційну скаргу–для відома та виконання.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України шляхом подання касаційної скарги протягом двадцяти днів.
Суддя В. Я. Качмар
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2016 |
Оприлюднено | 20.01.2016 |
Номер документу | 55010304 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Мачульський Віктор Володимирович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Александрова Марія Ананіївна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Александрова Марія Ананіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні