Постанова
від 06.11.2015 по справі 205/6914/15-п
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

06.11.2015 Єдиний унікальний номер 205/6914/15-п

Справа № 3/205/1325/15

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2015 року м. Дніпропетровськ

Суддя Ленінського районного суду Шавула В.С., розглянувши адміністративну справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, РНОКПП:НОМЕР_1, працюючого директором ПАТ Дніпроважмаш , проживаючого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, до адміністративної відповідальності протягом року по ст. 163 1 КУпАП не притягувався, -

В С Т А Н О В И В:

16 вересня 2015 року до Ленінського районного суду м. Дніпропетровська надійшов адміністративний матеріал із ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, з якого вбачається, що в ході документальної позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності з питань дотримання вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість та іншого законодавства ПАТ Дніпроважмаш (юридична адреса: м. Дніпропетровськ, вул.. Сухий острів, буд. 3, ЄДРПОУ 168076) по взаємовідносинах з ТОВ Компанія ДІК (ЄДРПОУ 38069818), ТОВ РЕФ І КО (ЄДРПОУ 39255045), ТОВ СОТ ПЛЮС (ЄДРПОУ 36015137), ТОВ ГРІФОН-ТРАНС (ЄДРПОУ 35707380) за період квітень 2015 року, було допущено порушення ведення податкового обліку, передбаченого п.198.1, п.198.3 ст.198, п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 01.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), у зв'язку із чим у відношенні директора ПАТ Дніпроважмаш ОСОБА_1, порушено адміністративне провадження за ознаками правопорушення передбаченого ст. 163 1 ч.1 КУпАП.

У судове засідання правопорушник не з'явився. До суду надав письмові заперечення та пояснення на протокол №33/22-04 серії АХ №022558 від 10.09.2015 року та заяву, в якій не заперечує проти розгляду справи без своєї присутності (а.с.17,19-26).

Статтею 7 КУАП встановлено, що провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.

За ч.1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ст. 280 КУпАП при розгляді справи про адміністративне правопорушення суд зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні; чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують або обтяжують відповідальність, чи заподіяно матеріальну шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Суд, з'ясувавши обставини у справі та перевіривши їх доказами, при вирішенні питання щодо наявності в діях ОСОБА_1 ознак адміністративного проступку, виходить із наступного.

Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами по справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ч.1 ст. 163 1 КУпАП, передбачена адміністративна відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері податкового обліку та аудиту (див. Податковий кодекс України, Закон України "Про аудиторську діяльність").

Об'єктивна сторона правопорушення виражається в неведенні податкового обліку, порушенні порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподанні або несвоєчасному поданні аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України(формальний склад).

Суб'єктами даного адміністративного проступку є керівники та інші посадові особи підприємств, установ, організацій, зокрема, головні бухгалтери.

Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так й у формі необережності.

Суд, дослідивши протокол про адміністративне правопорушення №33/22-04 серії АХ №022558 від 10.09.2015 року, витяг з акту документальної позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності з питань дотримання вимог податкового законодавства України з податку на додану вартість та іншого законодавства ПАТ Дніпроважмаш (юридична адреса: м. Дніпропетровськ, вул.. Сухий острів, буд. 3, ЄДРПОУ 168076) по взаємовідносинах з ТОВ Компанія ДІК (ЄДРПОУ 38069818), ТОВ РЕФ І КО (ЄДРПОУ 39255045), ТОВ СОТ ПЛЮС (ЄДРПОУ 36015137), ТОВ ГРІФОН-ТРАНС (ЄДРПОУ 35707380) за період квітень 2015 року №817/04-67-22-04/168076 від 25.08.2015 року, письмові заперечення та пояснення правопорушника, приходить висновку щодо необґрунтованості та неправомірності притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності, у зв'язку із тим, що не вбачається події і складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

Таким чином, аналізуючи зібрані по справі докази, з позиції їх належності та допустимості, суд приходить до висновку, що взагалі відсутні будь-які підстави для притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, так як в його діях відсутній склад адміністративного правопорушення, передбачений даною нормою, у зв'язку із чим, відповідно до п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення відносно неї підлягає закриттю.

Керуючись ч. 1 ст. 163 1 , ст. 277,ст. 284 КУпАП, суддя, -

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративне провадження у відношенні ОСОБА_1, РНОКПП:НОМЕР_1, передбачене ч.1 ст. 163-1 КУпАП - закрити на підставі п.1 ч.1 ст. 247 КУпАП .

Постанова судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора. Постанова судді може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга, протест прокурора подаються до відповідного апеляційного суду через Ленінський районний суд м. Дніпропетровська.

Суддя В.С. Шавула

СудЛенінський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення06.11.2015
Оприлюднено20.01.2016
Номер документу55020412
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —205/6914/15-п

Постанова від 06.11.2015

Адмінправопорушення

Ленінський районний суд м.Дніпропетровська

Шавула В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні