Справа № 405/240/16-к
1-кс/405/77/16
УХВАЛА
15.01.2016 року Слідчий суддя Ленінського районного суду м. Кіровограда ОСОБА_1 , за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_2 від 04.01.2016 р. у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 05.02.2015 р. за № 32015120010000012, про надання дозволу на проведення обшуку, -
ВСТАНОВИВ:
Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області за погодженням із прокурором звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку в квартирі за місцем реєстрації і проживання власника і директора ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , за адресою: АДРЕСА_1 , яка згідно довідки КП «ЖЕО №2» Кіровоградської міської ради належить: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання і вилучення знарядь скоєння кримінального правопорушення, майна, що було здобуте в результаті його вчинення, оригіналів та копій первинних бухгалтерських документів документи фінансово-господарської діяльності товариства ТОВ «Адаферон», які планується відшукати, а саме:документи фінансово-господарської діяльності бухгалтерського, податкового обліку і податкової звітності ТОВ «Адаферон», як на паперових так і на магнітних носіях інформації (ноутбуках, флешкартах, дисках, системних блоках, зовнішніх жорстких дисках, модемах, тощо), пристроїв, які містять відомості про механізм, обставини та наслідки вчинення кримінального правопорушення пов`язаного з умисним ухиленням від сплати податків службовими особами ТОВ «Адаферон», чорнові записи, блокноти, дозвільні документи (ліцензії та дозволи на здійснення окремих видів діяльності), договори, додатки та специфікації до договорів, додаткові угоди, договори-доручення з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, прибуткові та видаткові касові ордери, платіжні доручення, виписки банку по розрахунковим рахункам, рахунки-фактури, відомості про нарахування та виплату зарплати, заяви про прийняття, звільнення з роботи, надання відпусток, якими зафіксований період причетності осіб до діяльності підприємства, табелі (відомості) виходу на роботу, графіки змін, виробничі графіки, показники роботи, накази по підприємству, авансові звіти, чекові книжки, розрахункові документи, квитанції, складські документи (картки, квитанції), довіреності, акти приймання-передачі робіт, документи в тому числі контрагентів покупців та постачальників товарів/послуг, а також контрагентів ТОВ «Адаферон», в ланцюгу проходження товарів/послуг, листування з контрагентами, іншими організаціями, податкові декларації з ПДВ, з податку на прибуток, декларації про валютні цінності, звітність Ф.1ДФ, книги реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, книги (журнали) реєстрації входу-виходу та в`їзду виїзду транспортних засобів на територію, журнали проведення інструктажів, журнали приймання-здачі об`єкту під охорону, касові книги, книги (журнали) складського обліку, книги (журнали) обліку зважування, прибуткові та видаткові складські накладні, документація приймальних пунктів, складські квитанції та відомості, документи, що підтверджують право власності суб`єкта господарської діяльності або оренди ним земельної ділянки (виробничої площі), де провадиться відповідний вид господарської діяльності, регістри синтетичного обліку: головну книгу за 2014-2015роки, регістри аналітичного та синтетичного бухгалтерського обліку витрат і доходів, журнали-ордери, відомості та картки по бухгалтерських рахунках, ведення яких передбачене Законом України «Про бухгалтерських облік в Україні», готівкові кошти, а також інші предмети, документи і техніку, які можуть містити доказові відомості протиправної діяльності ТОВ «Адаферон» з період 2014-2015років.
На обґрунтування клопотання зазначено, що слідчим управліннямфінансових розслідувань ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №32015120010000012, за ч.2 ст. 212 КК України, щодослужбових осіб ТОВ «Адаферон» (код ЄДРПОУ 39331639) шляхом відображення в бухгалтерському обліку та в податковій звітності підприємства безтоварних фінансово-господарських операцій проведених з суб`єктом підприємництва ТОВ «Сідіталь Плюс» (код ЄДРПОУ 39327800) за вересень 2014 року умисно ухилились від сплати податку на додану вартість в сумі 2 320 240 грн., що призвело до фактичного ненадходження в бюджет держави грошових коштів увеликих розмірах.
Вище вказане підтверджується матеріалами акту проведеної спеціалістами Кіровоградської ОДПІ перевірки №1/11-23-22-02/39331639 від 12.01.2015 „Про результати документальної позапланової перевірки ТОВ «Адаферон» (код ЄДРПОУ 39331639) з питань правильності нарахування податкових зобов`язань та податкового кредиту з податку на додану вартість та доходів і витрат, що враховуються при визначенніоб`єкта оподаткування з податку на прибуток по взаємовідносинах з ТОВ «Сідіталь Плюс» (код ЄДРПОУ 39327800) за вересень 2014 року».
Проведеним досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Адаферон» (код ЄДРПОУ 39331639) зареєстроване Кіровоградським міським управлінням юстиції 01.08.2014 з видачею свідоцтва про державну реєстрацію за №14441020000009430.Код за ЄДРПОУ: 39331639, взято на податковий облік в Кіровоградській ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області. Основний вид діяльності неспеціалізована оптова торгівля.
Місцезнаходження суб`єкта господарювання відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію: м. Кіровоград, вул. Медведєва, 1А (офіс 811).
Перевіркою встановлено, що ТОВ «Адаферон» згідно ІС «Податковий блок» щодо результатів співставлення податкового кредиту та податкових зобов`язань та додатку №5 Розшифровки податкових зобов`язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів та податкових декларацій з ПДВ за вересень 2014, мало взаємовідносини з контрагентом-постачальником ТОВ «Сідіталь Плюс» (код за ЄДРПОУ 39327800) на загальну суму 13921437,78 грн., в т.ч. ПДВ у сумі 2 320 239,63 грн.
В процесі доперевірочного аналізу, на ТОВ «Адаферон» (код за ЄДРПОУ 39331639) Кіровоградською ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області направлено запит №32209/10/11-23-15-02 від 29.10.14 «Про надання письмових пояснень та її документального підтвердження про господарські відносини з придбання товарів (робіт, послуг) у ТОВ «Сідіталь Плюс» (код за ЄДРПОУ 39327800) та продажу товарів (робіт, послуг) ПП «Дніпро-Тредінг» (код 35202251) за вересень 2014. Підприємством надано відповідь б/н від 13.11.14 (вх. №124/10 від 13.11.14) з копіями документів, які долучені до матеріалів даного кримінального провадження. Із наданих документів встановлено, що ТОВ «Адаферон» придбавало в ТОВ «Сідіталь Плюс» послуги з відбирання проб паливно-мастильних матеріалів для лабораторних досліджень, транспортно-експедиційних послуг та оренди транспортних засобів, а також ТМЦ (будівельні матеріали, сантехніка).
У видаткових накладних наданих до перевірки вищезазначеним листом проставлені підписи «Від постачальника» та «Отримав», але відсутні прізвища відповідальних осіб, що не дає змоги ідентифікувати осіб, які підписали вказані документи.
Згідно вказаного листа ТОВ «Адаферон» б/н від 13.11.14 (вх. №124/10 від 13.11.14) зазначено, що ТОВ «Адаферон» придбаний товар та послуги у ТОВ «Сідіталь Плюс» за вересень 2014 року згідно договорів надання послуг за №У-01.09 від 01.09.14, У-12-09 від 12.09.14 та договорів постачання №01/09-2014 від 01.09.14р., №12/09-2014 від 12.09.2014 рахується на залишках підприємства по рахунку 28, які зберігаються відповідно договорів №344 від 07.08.2014., б/н від 05.08.2014 та №04-08-14 від 04.08.2014. Згідно умовдоговорівпостачанняперевезенняздійснено за рахунокпродавця.
В ході перевірки встановлено, що розрахунки за ТМЦ та послугиТОВ «Сідіталь Плюс» не проводилися.Підприємство не маєвласнихвиробничихпотужностей і не використовуєорендованих.
Відповідно баз даних Кіровоградської ОДПІ не встановлено реалізації в подальшому ТМЦ та послуг, відображених як придбані від ТОВ «Сідіталь Плюс» (код за ЄДРПОУ 39327800).
Слід зазначити, що в актах наданих послуг не зазначено, в чому саме полягали транспортно-експедиційні послуги, відбирання проб паливно-мастильних матеріалів, тестування комп`ютера та інших придбані нібито в ТОВ «Сідіталь Плюс», їх вид, обсяг, яким чином формувалась оплата за такі роботи, розрахунки, тощо, що свідчить по дефектність наданих документів.
Зазначені акти на виконання робіт, послуг не містять необхідної інформації, передбаченої щодо оформлення та складання первинних бухгалтерських документів відповідно вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-ХІV (зі змінами та доповненнями), а саме, не зазначено, що саме передбачають такі послуги, їх зміст, обсяг, вид, період надання тощо, внаслідок чого надані документи не можуть бути свідченням фактично виконаних послуг та бути підтвердженням щодо їх надання.
Згідно використаної під час перевірки податкової інформації Індустріальної ОДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області від 11.11.2014 №3820/7/20-36-22-03-08 по ТОВ «СІДІТАЛЬ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 39327800) за період вересень 2014, зазначено, щонеможливо здійснити аналіз даних згідно баз даних АС «Податковий блок», «Перегляд результатів співставлення» у зв`язку з тим, що неможливо співставити дані первинних бухгалтерських. За юридичною за адресою: м. Харків, вул. Корчагінців, буд.21, кв.(офіс) 36, підприємство ТОВ «СІДІТАЛЬ ПЛЮС» та його службові особи відсутні
Основним покупцем згідно даних декларації з ПДВ ТОВ «СІДІТАЛЬ ПЛЮС» та даних бази автоматизованого співставлення податкового кредиту та податкових зобов`язань в розрізі контрагентів на рівні ДФС України є ТОВ «Адаферон». На адресу останнього за вересень 2014 року виписано 353 податкових накладних, на суму поставки в яких ПДВ не перевищує 10 000 грн., а тому такі податкові накладні підлягали обов`язковій реєстрації та не зареєстровані в Єдиному реєстрі виданих та отриманих податкових накладних.
Постачальниками ТОВ «Сідіталь Плюс» згідно даних декларації з ПДВ та даних бази автоматизованого співставлення податкового кредиту та податкових зобов`язань в розрізі контрагентів на рівні ДФС України у вересні 2014 року були:ПАТ "ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА НАФТОВА КОМПАНІЯ "УКРТАТНАФТА", ПАТ "МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ "АЗОВСТАЛЬ", ПАТ "ЛУГАНСЬКТЕПЛОВОЗ", ПАТ "ДОНЕЦЬКСТАЛЬ" - МЕТАЛУРГІЙНИЙ ЗАВОД", ТОВ "ЛУГАНСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О.Я. ПАРХОМЕНКА", ПАТ "АВДІЇВСЬКИЙ КОКСОХІМІЧНИЙ ЗАВОД", ПАТ "СТАХАНОВСЬКИЙ ЗАВОД ФЕРОСПЛАВІВ", більша частина з яких знаходяться в зоні проведення антитерористичної операції, що унеможливлює витребування від останніх підтверджуючих відносини документів та допит їх службових осіб.
Допитана як свідок головний бухгалтер ПАТ "ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА НАФТОВА КОМПАНІЯ "УКРТАТНАФТА" м. Кременчук Полтавської області показала, що з ТОВ «Сідіталь Плюс» договори не укладались, за даними бухгалтерського обліку відносини з останнім відсутні.
На направлений згідно ст.93 КПК України запит ПАТ "МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОМБІНАТ "АЗОВСТАЛЬ" м. Маріуполь Донецької області отримано відповідь, що у зазначеному період відсутні фінансово-господарські операції з постачання товарів для ТОВ «Сідіталь Плюс».
В податковій декларації з ПДВ ТОВ «Сідіталь Плюс» операції з придбання з податком на додану вартість, які надають право формування податкового кредиту ТОВ «Сідіталь Плюс» (рядки 10.1 + 15.1 декларації) задекларовані на суму 5161076,00 грн. Крім того, також відображено у операціях з придбання з податком на додану вартість, які не надають право формування податкового кредиту (рядки 10.2 + 15.2 декларації) зі знаком «-» на ту ж саму суму по вказаних контрагентах на загальну суму ПДВ -5161076,00 грн., що свідчить про маніпулювання даними податкової звітності ТОВ «Сідіталь Плюс» та податкової бази.
Індустріальною ОДПІ м. Харкова, на податковому обліку якої перебувало ТОВ «Сідіталь Плюс», листом №1056/7/20-36-15-01-15 від 05.03.15 повідомлено, що свідоцтво платника ПДВ ТОВ «Сідіталь Плюс» від 01.09.2014 анульовано 25.12.2014. Звіт за вересень 2014 підприємством ТОВ «Сідіталь Плюс» подано 18.10.2014 засобами електронного зв`язку. Даному звіту присвоєно статус «не визнана, як податкова звітність». Податкові звіти за серпень 2014, жовтень-грудень 2014 ТОВ «Сідіталь Плюс» не подані.
СУ ФР ГУ ДФС у Харківській області на направлену у даному кримінальному провадженні в порядку ст.218 КПК України постанову про проведення слідчих (розшукових) дій на іншій території надані матеріали з яких встановлено, що ТОВ «Сідіталь Плюс» має податкову адресу м. Харків, вул. Корчагінців, буд.21 кв.36. Стан підприємства «до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням», тобто податковим органом за місцем реєстрації платника податків та реєстраційною службою встановлено факт відсутності платника податків за податковою адресою.
На направлений згідно ст.93 КПК України ТОВ «Адаферон» запит про надання підтверджуючих документів по взаємовідносинах з ТОВ «Сідіталь Плюс» за вересень 2014 року у наданні документів відмовлено.
На направлений згідно ст.93 КПК України ТОВ «Сідіталь Плюс» за юридичною адресою м. Харків, вул.Корчагінців, 21 кв.36, запит про надання підтверджуючих документів по взаємовідносинах з ТОВ «Адаферон», поштове відправлення повернуто за закінченням строків зберігання.
З метою встановлення фактичного місцезнаходження бухгалтерських документів підприємства ТОВ «Адаферон», встановлення реальності здійснення відображених в звітності фінансово-господарських операцій до оперативного управління ГУ ДФС у Кіровоградській області було направлено відповідні доручення за вих.№ 262/7/11-28-09-03-06 від 12.03.15 та за вих. №605/7/11-28-09-03-06 від 18.06.2015.
В ході виконання дорученьвстановлено, що за податковою адресою. Кіровоград, вул. Медведєва, 1А, офіс 811 знаходиться бізнес-центр «Червона Зірка». Приміщення за вказаною адресою належить ПАТ «Піраміс» (ЄДРПОУ 35189545). Допитаний як свідок ОСОБА_5 показав, що з 2012 року працює комендантом будівлі ПАТ «Піраміс» за адресою: м. Кіровоград, вул. Медведєва, 1А. З ТОВ «Адаферон» договір оренди приміщення не укладався. ТОВ «Адаферон» за вказаною адресою не знаходилось, з службовими особами вказаного підприємства не знайомий. Проведеним оглядом адреси реєстрації встановлено, що ТОВ «Адаферон» та його службові особи за вказаною адресою реєстрації не знаходяться. З допомогою наявних інформаційних систем встановлено, що ТОВ «Адаферон» за формою 1ДФ (податковий розрахунок сум доходу, нарахованого на користь платників податку і сум утриманого з них податку) ніколи не звітувало, тобто наймана робоча сила, працівники, трудові ресурси на підприємстві відсутні, в зв`язку з чим допитати працівників та в становити місця збереження ТМЦ не надалось можливим. Засновник та директор ТОВ «Адаферон» ОСОБА_6 зареєстрований та проживає за адресою АДРЕСА_1 . Згідно відомостей інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб про суми виплачених доходів та утриманих податків ОСОБА_3 з 2012 року ніде не працював. В 2007 році ОСОБА_3 являвся працівником ПАТ «Червона Зірка», адресу розташування бізнес-центру якого останній використав зазначивши юридичною адресою створюваного ним підприємства. Згідно державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Реєстру прав власності на відчуження об`єктів нерухомого майна по ОСОБА_3 відомості відсутні.
На направлені згідно ст.93 КПК України запити підприємствам ПАТ «Піраміс» та ПАТ по виробництву сільськогосподарської техніки «Червона Зірка» розташованим за адресою м. Кіровоград, вул. Медведєва, 1А, отримано відповідь, що ТОВ «Адаферон» не орендувало приміщення (території) ні в ПАТ «Піраміс» ні в ПАТ «Червона Зірка».
З метою перевірки достовірності та товарності задекларованих в поданій контролюючому органу податковій звітності ТОВ «Адаферон» обсягів поставок та обсягів придбання, підлягають встановленню договірні та первинні бухгалтерські документи по взаємовідносинах з ТОВ «Сідіталь Плюс» та іншими зазначеними в звітності ТОВ «Адаферон» постачальниками та покупцями.
На направлений в порядку ст.93 КПК України ТОВ «Адаферон» запит підтверджуючі документи по взаємовідносинах з ТОВ «Сідіталь Плюс» договори, додаткові угоди, специфікації до них, листування, первинні документи рахунки-фактури, видаткові накладні, податкові накладні, акти прийому-передачі ТМЦ (робіт, послуг), товарно-транспортні накладні, сертифікати якості (походження), платіжні доручення, виписки банку, відомості щодо наявності-відсутності заборгованостей, коригування кількісних чи вартісних показників, інші платіжні документи щодо проведених розрахунків, не надані.
Засновником підприємства являється ОСОБА_3 , який в розумінні ст.103 ПК України, є кінцевий «бенефіціарний (фактичний) одержувач (власник) доходу (контролер)» ТОВ «Адаферон», тобто є фактичним одержувачем і власником доходу підприємства, яким не може являтися номінальний власник з обмеженим обсягом повноважень чи посередник, або призначений власником найманий керівник.
Допитаний в якості свідка власник і директор ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 від показів згідно ст.63 Конституції України відмовився.
Встановлено, що засновник і директор ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 проживає за адресою: АДРЕСА_1 . Зважаючи, що ТОВ «Адаферон» за юридичною адресою державної реєстрації фактично не знаходиться, в зв`язку з чим є підстави вважати, що договірні та первинні бухгалтерські документи, в т.ч. на електронних носіях, знаходяться у власника і керівника ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 за місцем його проживання за адресою: АДРЕСА_1 .
З метою повного, всебічного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, виявлення як тих обставин, що викривають, так і ті, що виправдовують особу, а також обставин, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, з метою надання цим обставинам належної правової оцінки та забезпечення прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень, у кримінальному провадженні виникла необхідність у проведенні обшуку та вилученні оригіналів та копій первинних фінансово-господарських документів, що підтверджують закупівлю, придбання, транспортування товарів ТОВ «Адаферон» від ТОВ «Сідіталь Плюс», речей та предметів підтверджуючих протиправну діяльність службових осіб ТОВ «Адаферон» в квартирі за місцем проживання директора ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 за адресою: АДРЕСА_1 .
Підставами для проведення обшуку за вказаною адресою являються матеріали досудового розслідування та виконаного доручення щодо встановлення фактичного місцезнаходження підприємства, його службових осіб, оригіналів договірних документів, документів бухгалтерського та податкового обліків на паперових та електронних магнітних носіях інформації підприємства ТОВ «Адаферон», з яких встановлено, що документи фінансово-господарської діяльності ТОВ «Адаферон» знаходяться у директора ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 за в квартирі за місцем його проживання
Згідно довідки адресно-довідкового підрозділу ГУДМС України в Кіровоградській області ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно довідки КП «ЖЕО №2» Кіровоградської міської ради власником квартири за адресою АДРЕСА_1 є ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Таким чином, в матеріалах кримінального провадження є достатні дані, які вказують на те, що удиректора ТОВ «Адаферон» ОСОБА_3 в квартирі за місцем його проживання за адресою: АДРЕСА_1 , зберігаються документи фінансово-господарської діяльності очолюваного ним ТОВ «Адаферон», які планується відшукати, а саме: документи фінансово-господарської діяльності бухгалтерського, податкового обліку і податкової звітності ТОВ «Адаферон», як на паперових так і на магнітних носіях інформації (ноутбуках, флешкартах, дисках, системних блоках, зовнішніх жорстких дисках, модемах, тощо), пристроїв, які містять відомості про механізм, обставини та наслідки вчинення кримінального правопорушення пов`язаного умисним ухиленням від сплати податків шляхом документування та декларування в податковій звітності безтоварних операцій службовими особами ТОВ «Адаферон», чорнові записи, блокноти, дозвільні документи (ліцензії та дозволи на здійснення окремих видів діяльності), договори, додатки та специфікації до договорів, додаткові угоди, договори-доручення з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, прибуткові та видаткові касові ордери, платіжні доручення, виписки банку по розрахунковим рахункам, рахунки-фактури, відомості про нарахування та виплату зарплати, заяви про прийняття, звільнення з роботи, надання відпусток, якими зафіксований період причетності осіб до діяльності підприємства, табелі (відомості) виходу на роботу, графіки змін, виробничі графіки, показники роботи, накази по підприємству, авансові звіти, чекові книжки, розрахункові документи, квитанції, складські документи (картки, квитанції), довіреності, акти приймання-передачі робіт, документи в тому числі контрагентів покупців та постачальників товарів/послуг, а також контрагентів ТОВ «Адаферон», в ланцюгу проходження товарів/послуг, листування з контрагентами, іншими організаціями, податкові декларації з ПДВ, з податку на прибуток, декларації про валютні цінності, звітність Ф.1ДФ, книги реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, книги (журнали) реєстрації входу-виходу та в`їзду виїзду транспортних засобів на територію, журнали проведення інструктажів, журнали приймання-здачі об`єкту під охорону, касові книги, книги (журнали) складського обліку, книги (журнали) обліку зважування, прибуткові та видаткові складські накладні, документація приймальних пунктів, складські квитанції та відомості, документи, що підтверджують право власності суб`єкта господарської діяльності або оренди ним земельної ділянки (виробничої площі), де провадиться відповідний вид господарської діяльності, регістри синтетичного обліку: головну книгу за 2014-2015роки, регістри аналітичного та синтетичного бухгалтерського обліку витрат і доходів, журнали-ордери, відомості та картки по бухгалтерських рахунках, ведення яких передбачене Законом України «Про бухгалтерських облік в Україні», готівкові кошти, а також інші предмети, документи і техніку, які можуть містити доказові відомості протиправної діяльності ТОВ «Адаферон» з період 2014-2015років.
Відповідно до Закону України „Про бухгалтерський облік в Україні податкова та статистична (фінансова) звітність складається на підставі даних бухгалтерського обліку, який ведеться шляхом відображення по відповідних бухгалтерських рахунках зафіксованих у первинних документах фінансово-господарських операцій суб`єкта господарювання, тому є достатні підстави вважати, що відомості, які містяться в бухгалтерських документах і бухгалтерському обліку, в тому числі на магнітних носіях, мають значення для досудового розслідування, зберігають на собі необхідну інформацію про проведені фінансові розрахунки та осіб, причетних до їх складання і підпису, що дасть можливість використати їх як докази, які є предметом доказування у даному провадженні. Крім того, отримання вказаних відомостей і документів ТОВ «Адаферон» першочергово необхідні для забезпечення проведення почеркознавчих експертиз та судово-економічної експертизи, з метою встановлення суми збитків, завданих державі внаслідок безпідставного відображення в обліку і звітності не підтверджених фактичними обставинами безтоварних фінансово-господарських операцій.
З посиланням на викладені обставини слідчим вказується на необхідність надання дозволу на обшук квартири.
При розгляді клопотання в суді слідчий підтримав його повністю.
Заслухавши слідчого та вивчивши надані стороною кримінального провадження матеріали вважаю необхідним задоволення клопотання слідчого та надання дозволу на обшук квартири.
При цьому враховується, що згідно ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
Одночасно ч. 5 ст. 234 КПК України визначено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що:
1) було вчинено кримінальне правопорушення;
2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування;
3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду;
4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.
За даним клопотанням слідчого відзначається наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення, зазначені в клопотанні слідчого речі і документи мають значення для досудового розслідування, відомості, які містяться в них, можуть бути доказами під час судового розгляду, а самі речі і документи знаходяться у вказаній в клопотанні квартирі.
За таких обставин слід визнати наявність передбачених законом підстав для надання дозволу на проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 .
З урахуванням викладеного і керуючись ст. 234 КПК України,
П О С Т А Н О В И В :
Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_2 від 04.01.2016 р. у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 05.02.2015 р. за № 32015120010000012, про надання дозволу на проведення обшуку - задовольнити.
Надати дозвіл на обшук квартири АДРЕСА_2 , яка належить ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_2 та в якій зареєстрований та проживає ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання і вилучення знарядь скоєння кримінального правопорушення, майна, що було здобуте в результаті його вчинення, оригіналів та копій первинних бухгалтерських документів документи фінансово-господарської діяльності товариства ТОВ «Адаферон», які планується відшукати, а саме:документи фінансово-господарської діяльності бухгалтерського, податкового обліку і податкової звітності ТОВ «Адаферон», як на паперових так і на магнітних носіях інформації (ноутбуках, флешкартах, дисках, системних блоках, зовнішніх жорстких дисках, модемах, тощо), пристроїв, які містять відомості про механізм, обставини та наслідки вчинення кримінального правопорушення пов`язаного з умисним ухиленням від сплати податків службовими особами ТОВ «Адаферон», чорнові записи, блокноти, дозвільні документи (ліцензії та дозволи на здійснення окремих видів діяльності), договори, додатки та специфікації до договорів, додаткові угоди, договори-доручення з додатками та додатковими угодами, накладні, податкові накладні, товарно-транспортні накладні, шляхові листи, прибуткові та видаткові касові ордери, платіжні доручення, виписки банку по розрахунковим рахункам, рахунки-фактури, відомості про нарахування та виплату зарплати, заяви про прийняття, звільнення з роботи, надання відпусток, якими зафіксований період причетності осіб до діяльності підприємства, табелі (відомості) виходу на роботу, графіки змін, виробничі графіки, показники роботи, накази по підприємству, авансові звіти, чекові книжки, розрахункові документи, квитанції, складські документи (картки, квитанції), довіреності, акти приймання-передачі робіт, документи в тому числі контрагентів покупців та постачальників товарів/послуг, а також контрагентів ТОВ «Адаферон», в ланцюгу проходження товарів/послуг, листування з контрагентами, іншими організаціями, податкові декларації з ПДВ, з податку на прибуток, декларації про валютні цінності, звітність Ф.1ДФ, книги реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, книги (журнали) реєстрації входу-виходу та в`їзду виїзду транспортних засобів на територію, журнали проведення інструктажів, журнали приймання-здачі об`єкту під охорону, касові книги, книги (журнали) складського обліку, книги (журнали) обліку зважування, прибуткові та видаткові складські накладні, документація приймальних пунктів, складські квитанції та відомості, документи, що підтверджують право власності суб`єкта господарської діяльності або оренди ним земельної ділянки (виробничої площі), де провадиться відповідний вид господарської діяльності, регістри синтетичного обліку: головну книгу за 2014-2015роки, регістри аналітичного та синтетичного бухгалтерського обліку витрат і доходів, журнали-ордери, відомості та картки по бухгалтерських рахунках, ведення яких передбачене Законом України «Про бухгалтерських облік в Україні», а також речей і документів, які можуть містити доказові відомості протиправної діяльності ТОВ «Адаферон» з період 2014-2015років в даному кримінальному провадженні.
Строк дії ухвали до 14.02.2016 р.
Ухвала не оскаржується
Слідчий суддя Ленінського
районного суду
м. Кіровограда ОСОБА_1
Суд | Ленінський районний суд м.Кіровограда |
Дата ухвалення рішення | 15.01.2016 |
Оприлюднено | 10.03.2023 |
Номер документу | 55058969 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Кіровограда
Черненко І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні