Рішення
від 21.01.2016 по справі 908/6287/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 13/214/15

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.01.2016 Справа № 908/6287/15

За позовом: Керівника Бердянської місцевої прокуратури Запорізької області, м. Бердянськ Запорізької області

до відповідача: Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області, с. Смирнове Куйбишевського району Запорізької області

про визнання незаконним та скасування рішення сесії сільської ради

Суддя Серкіз В.Г.

Представники :

від позивача: ОСОБА_1, посвідчення № 023838 від 24.12.2013р., прокурор

від відповідача: не з'явився

Керівник Бердянської місцевої прокуратури Запорізької області звернувся до господарського суду з позовом до Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області про визнання незаконним та скасування рішення 32-ї позачергової сесії шостого скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області від 19.03.2015р. № 11 Про затвердження технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі .

Ухвалою суду від 25.12.2015р. позовну заяву прийнято до розгляду, порушено провадження у справі № 908/6287/15, присвоєно справі номер провадження 13/214/15 та призначено судове засідання на 21.01.2016р.

До початку розгляду справи прокурор заявив клопотання щодо відмови від здійснення технічної фіксації судового процесу.

21.01.2016р. справу розглянуто, спір вирішено, прийнято рішення у справі, згідно із приписами ст. 85 ГПК України.

В судовому засіданні прокурор підтримав позовні вимоги, з підстав викладених в позовній заяві № 78-6147вих.15 від 23.12.2015р. та просить суд визнати незаконним та скасувати рішення 32-ї позачергової сесії шостого скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області від 19.03.2015р. № 11 Про затвердження технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі . Позовні вимоги засновані на приписах ст. 121 Конституції України, ст. 23 Закону України Про прокуратуру , ст. 16 ЦК України, ст.ст. 124, 152 Земельного кодексу України, та ст.ст. 2, 4, 29, 67 ГПК України.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце призначеного судового засідання відповідач був повідомлений своєчасно та належним чином, шляхом направлення на його адресу відповідної ухвали.

20.01.2016р. до суду надійшло клопотання № 19 від 13.01.2016р., в якому Смирновська сільська рада Куйбишевського району Запорізької області просить суд замінити у справі № 908/6287/15 відповідача - Зразківську сільську раду Куйбишевського району Запорізької області (Запорізька область, Куйбишевський район, с. Зразкове, вул. Леніна, 1, код ЄДРПОУ 04352799) її правонаступником - Смирновською сільською радою Куйбишевського району Запорізької області (Запорізька область, Куйбишевський район, с. Смирнове, вул. Торгова, 3, код ЄДРПОУ 04352635), провести судове засідання за наявними матеріалами справи без участі представника відповідача та задовольнити у повному обсязі позов керівника Бердянської місцевої прокуратури Запорізької області.

Відповідно до ч. 2 ст. 22 ГПК України, сторони мають право знайомитися з матеріалами справи, робити з них витяги, знімати копії, брати участь в господарських засіданнях, подавати докази, брати участь у дослідженні доказів, заявляти клопотання, давати усні та письмові пояснення господарському суду, наводити свої доводи і міркування з усіх питань, що виникають у ході судового процесу, заперечувати проти клопотань і доводів інших учасників судового процесу, оскаржувати судові рішення господарського суду в установленому цим Кодексом порядку, а також користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.

Статтею 25 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

При процесуальному правопаступництві предметом судового розгляду є ті самі спірні правовідносини. Таким чином, суб'єктний склад, об'єкт та зміст спірних правовідносин залишаються незмінними.

Таким чином, процесуальне правонаступництво - це перехід процесуальних прав і обов'язків сторони у справі до іншої особи у зв'язку з вибуттям особи у спірному матеріальному право відношенні. Процесуальне правонаступництво випливає з юридичних фактів правонаступництва (заміни сторони матеріального правовідношення її правонаступником) і відображає зв'язок матеріального і процесуального права.

Абзацом 3 п. 1.4 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 р. Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції (із змінами, внесеними згідно з Постановою Вищого господарського суду N 3 (v0003600-13 ) від 16.01.2013) зазначено, що приписами статті 25 ГПК України передбачено процесуальне правонаступництво у зв'язку не лише зі смертю (оголошенням померлою) фізичної особи та реорганізацією суб'єкта господарювання, а й в інших передбачених законом випадках, у тому числі заміни кредитора або боржника у зобов'язанні (статті відповідно 512 і 520 Цивільного кодексу України). У разі заміни кредитора в зобов'язанні не в повному обсязі (у подільному зобов'язанні; в разі передачі новому кредитору права на стягнення неустойки окремо від передачі прав вимоги за основним зобов'язанням тощо) новий кредитор є правонаступником первісного кредитора лише в обсязі і на умовах, що існували на момент переходу відповідних прав якщо інше не встановлено договором або за законом (стаття 514 Цивільного кодексу України); при цьому якщо правонаступником заявляються відповідні вимоги, то вважається, що позов подано кількома позивачами (стаття 23 ГПК). Процесуальне правонаступництво допускається на будь-якій стадії судового процесу і здійснюється господарським судом без виклику сторін у справі, якщо їх явка не зумовлена необхідністю з'ясування судом тих чи інших обставин.

Так, на виконання Закону України Про добровільне об'єднання територіальних громад рішенням засідання 37-ї сесії шостого скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області від 11.08.2015р. № 1 Про добровільне об'єднання територіальних громад вирішено об'єднатися з територіальним громадами села Титове Титовської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області, сіл Зразкове, Діброва, Верхньодрагунське, ОСОБА_2 Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області, сіл Смирнове, Олексіївка, ОСОБА_3, ст. Більманка Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області в Смирновську сільську територіальну громаду з центром у селі Смирнове Куйбишевського району Запорізької області (п. 1 Рішення); повноваження сільської ради, сільського голови припинити з моменту набуття повноважень новообраними органами місцевого самоврядування, сільським головою територіальної громади, утвореної внаслідок добровільного об'єднання (п. 3 Рішення); правонаступником активів і пасивів (зобов'язань) сільської ради визнати раду Смирновської сільської територіальної громади, утвореної внаслідок добровільного об'єднання (п. 4 Рішення). На підставі вказаного рішення сесії та постанови ЦВК від 28.08.2015р. № 193 Про початок виборчого процесу перших виборів депутатів сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року , з метою утворення Смирновської об'єднаної територіальної громади рішенням 2-ї сесії сьомого скликання Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області від 25.12.2015р. № 2 Про реорганізацію шляхом приєднання до Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області та Титовської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області - припинено юридичну особу Зразківську сільську раду Куйбишевського району Запорізької області шляхам реорганізації (приєднання) до Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької. На підставі цього рішення сесії до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 11.01.2016р. внесено запис № 10871120012000284 про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області (код ЄДРПОУ 04352799).

Таким чином, розглянувши надані Смирновською сільською радою Куйбишевського району Запорізької області документальні докази та враховуючи приписи діючого законодавства, суд вважає за необхідне замінити відповідача у справі № 908/6287/15 - Зразківську сільську раду Куйбишевського району Запорізької області новим відповідачем - Смирновською сільською радою Куйбишевського району Запорізької області.

Таким чином, у суду є достатні підстави вважати, що відповідач про дату, час та місце розгляду даної справи був повідомлений належним чином у відповідності із приписами закону.

Суд визнав за можливе розглянути справу по суті без участі представника відповідача, за поясненнями прокурора та наявними у справі матеріалами в порядку ст. 75 ГПК України.

Розглянувши та дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора, суд

В С Т А Н О В И В:

12.01.2015р. ОСОБА_4 подано заяву до Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області щодо погодження надання дозволу на розробку технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі із земель комунальної власності для створення фермерського господарства на умовах оренди орієнтовною площею 72 га.

За результатами розгляду вказаної заяви на засіданні 30-ї сесії 6-го скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області, що відбулося 27.01.2015р, прийнято рішення № 18, яким ОСОБА_4 погоджено надання дозволу на розроблення технічної документації щодо встановлений земельних ділянок в натурі із земель комунальної власності для створення фермерського господарства на умовах оренди, земельні ділянки розташовані на території ради, а саме земельні ділянки: № 107, № 108, № 109, № 110, № 111, № 112, № 113, № 114, № 115, № 153, № 405, № 409 (згідно проекту роздержавлення та приватизації земель КСП Іскра ).

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, фермерське господарство Іскра 17 (код ЄДРПОУ 39657212), зареєстровано 24.02.2015р., місцезнаходження юридичної особи - 70667, Запорізька область, Куйбишевський район, с. Зразкове, вул. Леніна, 23, засновник та керівник фермерського господарства Іскра 17 - ОСОБА_4.

16.03.2015р. до Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області надійшла заява від ОСОБА_4 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі на земельні ділянки № № 107, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 153, 405, 409 та передачу їх в оренду створеному ФГ Іскра 17 терміном на 49 років.

На підставі вказаної заяви, рішенням засідання позачергової 32-ї сесії 6-го скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області № 11 від 19.03.2015р., затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства площею 9,8900 га (кадастровий № 2322783000:06:001:0090) за рахунок земель комунальної власності (п. 1 Рішення); передано створеному ФГ Іскра 17 в оренду земельну ділянку площею 9,8900 га за рахунок земель комунальної власності терміном на 49 років (п. 2 Рішення).

Проаналізувавши фактичні обставини справи, оцінивши представлені докази, суд вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до статті 140 Конституції України, місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами (ч.ч. 1, 3 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ).

Згідно із частиною 1 статті 144 Конституції України, органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Частиною 2 статті 2 та частиною 1 статті 5 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі комітети, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Система місцевого самоврядування включає територіальну громаду; сільську, селищну, міську раду; сільського, селищного, міського голову; виконавчі органи сільської, селищної, міської ради тощо.

Статтями 46, 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що сільська, селищна, міська, районна у місті, районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також постійних комісій ради. Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Відповідно до частини 1 статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Згідно п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Судом встановлено, що Зразківською сільською радою Куйбишевського району Запорізької області було прийнято рішення № 18 від 27.01.2015р., яким ОСОБА_4 погоджено надання дозволу на розроблення технічної документації щодо встановлений земельних ділянок в натурі із земель комунальної власності для створення фермерського господарства на умовах оренди, земельні ділянки розташовані на території ради, а саме земельні ділянки: № 107, № 108, № 109, № 110, № 111, № 112, № 113, № 114, № 115, № 153, № 405, № 409 (згідно проекту роздержавлення та приватизації земель КСП Іскра ).

Рішенням засідання позачергової 32-ї сесії 6-го скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області № 11 від 19.03.2015р., затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства площею 9,8900 га (кадастровий № 2322783000:06:001:0090) за рахунок земель комунальної власності (п. 1 Рішення); передано створеному ФГ Іскра 17 в оренду земельну ділянку площею 9,8900 га за рахунок земель комунальної власності терміном на 49 років (п. 2 Рішення).

Частиною 2 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Аналогічна норма міститься в частині 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» .

Згідно п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Згідно з ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України, передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

У відповідності до ч. 2 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу.

Зокрема, не підлягають продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельні ділянки державної та комунальної власності або права на них, крім іншого, у разі передачі тільки громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства.

Відповідно до ст.1 Закону України Про фермерське господарство фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих їм для ведення фермерського господарства, відповідно до закону.

Відповідно до ч.ч. 1, 2, 3 ст.7 Закону України Про фермерське господарство для отримання (придбання) у власність або в оренду земельної ділянки державної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до відповідної районної державної адміністрації. Для отримання у власність або в оренду земельної ділянки із земель комунальної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до місцевої ради.

У заяві зазначаються: бажаний розмір і місце розташування ділянки, кількість членів фермерського господарства та наявність у них права на безоплатне одержання земельних ділянок у власність, обґрунтування розмірів земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства. До заяви додаються документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі.

Заяву громадянина про надання земельної ділянки у власність або в оренду районна або міська державні адміністрації або орган місцевого самоврядування розглядають у місячний строк і в разі її задоволення дають згоду на підготовку землевпорядною організацією проекту відведення земельної ділянки.

Земельні ділянки для ведення фермерського господарства передаються громадянам України у власність і надаються в оренду із земель державної або комунальної власності.

Відповідно до ч. 3 ст. 22 Земельного кодексу України, землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування сільськогосподарським підприємствам для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України Про фермерське господарство після одержання засновником державного акта на право власності на земельну ділянку або укладення договору оренди земельної ділянки та його державної реєстрації фермерське господарство підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом для державної реєстрації юридичних осіб.

Так, 12.01.2015р. до Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області надійшла заява громадянина ОСОБА_4 щодо погодження надання дозволу на розробку технічної документації щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі із земель комунальної власності для створення фермерського господарства на умовах оренди орієнтовною площею 72 га.

При цьому, ОСОБА_4 в порушення вимог ч. 1 ст. 7 Закону України Про фермерське господарство в заяві не зазначено кількість членів фермерського господарства та наявність у них права на безоплатне одержання земельних ділянок у власність, а також не обґрунтовано розміри земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства.

В подальшому, за результатами розгляду вказаної заяви на засіданні 30-ї сесії 6-го скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області, що відбулася 27.01.2015р., відповідачем, прийнято рішення № 18, яким ОСОБА_4 погоджено надання дозволу на розроблення технічної документації щодо встановлений земельних ділянок в натурі із земель комунальної власності для створення фермерського господарства на умовах оренди, земельні ділянки розташовані на території ради, а саме земельні ділянки: № 107, № 108, № 109, № 110, № 111, № 112, № 113, № 114, № 115, № 153, № 405, № 409 (згідно проекту роздержавлення та приватизації земель КСП Іскра ).

Надалі, 16.03.2015р. до Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області надійшла заява від ОСОБА_4 про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі на земельні ділянки №№ 107, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 153, 405, 409 та передачу їх в оренду створеному ФГ Іскра 17 терміном на 49 років.

На підставі вказаної заяви, на засіданні позачергової 32-ї сесії 6-го скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області прийнято рішення від 19.03.2015р. № 11, яким затверджено технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для ведення фермерського господарства площею 9,8900 га (кадастровий № 2322783000:06:001:0090) за рахунок земель комунальної власності (п. 1 Рішення); передано створеному ФГ Іскра 17 в оренду земельну ділянку площею 9,8900 га за рахунок земель комунальної власності терміном на 49 років (п. 2 Рішення).

При цьому встановлено, що згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, фермерське господарство Іскра 17 зареєстровано 24.02.2015р. (код ЄДРПОУ 39657212), засновником та керівником фермерського господарства Іскра 17 є ОСОБА_4.

Отже, фермерське господарство Іскра 17 , в особі його керівника ОСОБА_4, під час звернення до Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області про передачу йому земельної ділянки в оренду, маючи статус юридичної особи з 24.02.2015р., вже займалось веденням фермерського господарства.

Таким чином, процедура формування земельного фонду, вже створеного та зареєстрованого у відповідності до законодавства України фермерського господарства Іскра 17 та передача зазначеній юридичній особі земельних ділянок без проведення земельних торгів (аукціону) здійснені з порушенням вимог Конституції України, Земельного кодексу України, Закону України Про фермерське господарство та інших нормативно-правових актів, які регулюють вказані питання.

Тобто, можливість передачі земельних ділянок державної та комунальної форми власності для ведення фермерського господарства юридичним особам, а саме після створення громадянином фермерського господарства та його державної реєстрації відповідно до вимог ст. 8 Закону України Про фермерське господарство , без проведення земельних торгів діючим законодавством України не передбачена.

Передача земельної ділянки для ведення фермерського господарства здійснюється без проведення земельних торгів (аукціону) тоді, коли земельна ділянка передається громадянину, який виявив бажання займатися фермерським господарством саме для створення фермерського господарства як юридичної особи та реєстрації його у встановленому законом порядку, а не для розширення вже існуючого фермерського господарства.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 2 статті 144 Конституції України рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції чи законам України зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.

Із даним конституційним положенням кореспондується норма частини десятої статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , відповідно до якої акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Відповідно до ч. 1 ст. 21 Цивільного кодексу України, суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

У зв'язку з наведеним можна зробити висновок, що визнання незаконними рішень органів місцевого самоврядування відноситься до компетенції суду.

Рішення органу місцевого самоврядування, прийняте з перевищенням повноважень, є таким, що не відповідає вимогам законодавства.

З системного аналізу вищенаведених норм права, враховуючи обставин, які викладені позивачем в позовній заяві, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог щодо визнання незаконним та скасування рішення 32-ї позачергової сесії шостого скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області від 19.03.2015р. № 11 Про затвердження технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі .

Відповідно до вимог ст. 49 ГПК України судовий збір в сумі 1 218,00 грн. покладається на відповідача.

Керуючись ст.ст. 44, 49, 75, 82 - 85 ГПК України, суд

В И Р І Ш И В:

1. Клопотання Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області № 19 від 13.01.2016р. щодо заміни відповідача задовольнити.

2. Здійснити заміну відповідача у справі № 908/6287/15 Зразківську сільську раду Куйбишевського району Запорізької області (Запорізька область, Куйбишевський район, с. Зразкове, вул. Леніна, 1, код ЄДРПОУ 04352799) новим відповідачем - Смирновською сільською радою Куйбишевського району Запорізької області (Запорізька область, Куйбишевський район, с. Смирнове, вул. Торгова, 3, код ЄДРПОУ 04352635).

3. Позов задовольнити.

4. Визнати незаконним та скасувати рішення 32-ї позачергової сесії шостого скликання Зразківської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області від 19.03.2015р. № 11 Про затвердження технічної документації із землеустрою, щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі .

5. Стягнути з Смирновської сільської ради Куйбишевського району Запорізької області (Запорізька область, Куйбишевський район, с. Смирнове, вул. Торгова, 3, код ЄДРПОУ 04352635) на користь Прокуратури Запорізької області (69057, м. Запоріжжя, вул. Матросова, 29-А, код ЄДРПОУ 02909983, рахунок № 35217095000271 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172) судовий збір в сумі 1 218 (одна тисяча двісті вісімнадцять) грн. 00 коп. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

6. Повне рішення складено 26.01.2016р.

Суддя В.Г. Серкіз

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення21.01.2016
Оприлюднено04.02.2016
Номер документу55278082
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/6287/15

Рішення від 21.01.2016

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Серкіз В.Г.

Ухвала від 28.12.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Серкіз В.Г.

Ухвала від 25.12.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Серкіз В.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні