Ухвала
від 05.02.2016 по справі 640/21071/15-к
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 640/21071/15-к

н/п 1-кс/640/868/16

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"05" лютого 2016 р. Київський районний суд м. Харкова у складі:

слідчого судді - ОСОБА_1 ,

при секретарі - ОСОБА_2 ,

за участю слідчого - ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань у приміщенні суду в м. Харкові клопотання старшого слідчого другого ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Харківській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №12015220440000410 від 02 квітня 2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів, -

встановив:

04.02.2016 року до Київського районного суду м. Харкова надійшло клопотання старшого слідчого другого ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Харківській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури Харківської області молодшим радником юстиції ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів та можливість їх вилучення у відділення № НОМЕР_1 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:

- експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, декларації на пересилання поштових відправлень в яких відправником чи одержувачем вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , в тому числі № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № 59000103430963, № 59000103465214, № 59000103403731, № 59000103496471, № 59000103466689, № 59000103495815, № 59000103464158, № 59000103494369;

- роздруківок з баз даних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які містять інформацію про ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ;

- документів, які містять зразки підписів та будь-яку інформацію про ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ;

- ліцензій, розподілу обов`язків між працівниками, трудового розпорядку, інструкцій та /або правил відправки та отримання пакунків;

- робочих справ, що місять повні анкетні дані з розшифровкою (П.І.Б., дата народження, місце прописки та мешкання, копії паспортів) представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які здійснювали прийом, видачу вантажу та оформлення документів, згідно експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, декларації на пересилання поштових відправлень при наданні послуги «наложенный платеж» (накладна плата), одержувачем або відправником у яких вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , в тому числі № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 ; завірених належним чином копій наказів про призначення, а також посадових інструкцій (функціональних обов`язків).

На обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Харківській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №12015220440000410, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02 квітня 2015 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 204 КК України.

Обставинами, що свідчили про вчинення кримінального правопорушення стали відомості викладені у рапортах о/у УДСБЕЗ ГУМВС України у Харківській області ОСОБА_17 .

У відповідності до яких 02.04.2015 року на 546 км автошляху Київ-Харків-Довжанський працівниками ВДАІ спільно з працівниками УДСБЕЗ ГУМВС України у Харківській області було зупинено транспортний засіб автомобіль «SCANIA», державний номер НОМЕР_10 під керуванням гр. ОСОБА_18 , який в напівпричепі державний номер НОМЕР_11 перевозив вантаж у вигляді полімерних пляшок з прозорою рідиною, документи на який відсутні.

На вимогу працівників міліції водієм автомобілю громадянином ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_2 , надано було добровільну згоду на проведення огляду вантажу. Було виявлено 5 пакунків, в кожен з яких вміщував 50 картонних коробок, в яких знаходилося по 4 полімерні пляшки об`ємом 5 літрів кожна, заповнені прозорою рідиною з характерним запахом спиртовмісної речовини. На кожному пакунку було приклеєно бірки з указаними номерами експрес-накладних.

Також встановлено, що згідно роздруківок експрес-накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відправлення вищевказаного вантажу здійснювалось ОСОБА_5 та ОСОБА_6 , одержувачами вантажу вказано - ОСОБА_8 , ОСОБА_9 .

У ході огляду було встановлено загалом 1000 пляшок ємністю по п`ять літрів кожна, заповнені прозорою рідиною з характерним запахом спиртовмісної речовини, пляшки акцизних марок не мають, документи, що підтверджують придбання чи вироблення алкогольних напоїв водієм ОСОБА_18 та представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не надано.

03.04.2015 року працівниками на 546 км автошляху Київ-Харків-Довжанський працівниками ВДАІ спільно з працівниками УДСБЕЗ ГУМВС України у Харківській області було зупинено транспортний засіб автомобіль «SCANIA», державний номер НОМЕР_12 під керуванням гр. ОСОБА_19 , який в напівпричепі державний номер НОМЕР_13 перевозив вантаж у вигляді полімерних пляшок з прозорою рідиною, документи на який відсутні.

На вимогу працівників міліції водієм автомобілю громадянином ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_3 , надано було добровільну згоду на проведення огляду вантажу. Під час огляду виявлено 11 пакунків, п`ять з яких вміщували по 25 картонних коробок, в яких знаходилося по 4 полімерні пляшки об`ємом 5 літрів кожна, заповнені прозорою рідиною з характерним запахом спиртовмісної речовини; шість з яких вміщували по 50 картонних коробок, в яких знаходилося по 4 полімерні пляшки об`ємом 5 літрів кожна, заповнені прозорою рідиною з характерним запахом спиртовмісної речовини. На кожному пакунку було приклеєно бірки з указаними номерами експрес-накладних.

Також встановлено, що згідно роздруківок експрес-накладних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відправниками вантажу вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 . Одержувачем вказано ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_9 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_8 .

Згідно роздруківки експрес-накладної № 59000103430963 від 03.04.2015 року відправлення вантажу здійснювалось з відділення № НОМЕР_1 розташованого за адресою: АДРЕСА_4 , де відправником є громадянка ОСОБА_6 . Одержувачем вказано ОСОБА_11 , відділення № НОМЕР_1 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою: АДРЕСА_1 .

У ході огляду було встановлено загалом 1700 пляшок ємністю по п`ять літрів кожна, заповнені прозорою рідиною з характерним запахом спиртовмісної речовини, пляшки акцизних марок не мають, документи, що підтверджують придбання чи вироблення алкогольних напоїв водієм ОСОБА_19 та представниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не надано.

З метою отримання повних анкетних даних з розшифровкою (П.І.Б., дата народження, місце прописки та мешкання) представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які здійснювали оформлення та приймання вантажу згідно експрес-накладних громадян ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , завірених належним чином копій наказів про призначення, а також посадових інструкцій (функціональних обов`язків), повних анкетних даних відправників та одержувачів вантажу згідно експрес-накладних № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № 59000103430963, № 59000103465214, № 59000103403731, № 59000103496471, № 59000103466689, № 59000103495815, № 59000103464158, № 59000103494369 до ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » було направлено вимоги від 09.07.2015 року, 01.12.2015 року.

В свою чергу у відповіді наданою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на вимогу від 09.07.2015 року не було вказано в повному обсязі дані зазначені у вимозі, відповідь на вимогу від 01.12.2015 року не було надано.

Вказані відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, іншими способами встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цієї інформації, неможливо.

Враховуючи те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані відомості мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, виникла необхідність в отримані тимчасового доступу до вищезазначеної інформації.

В судовому засіданні слідчий підтримала подане клопотання, просила його задовольнити.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », будучи належним чином повідомленим про час та місце розгляду клопотання слідчого в судове засідання не з`явився, про причини нявки суд не повідомив.

Неприбуття цієї особи за судовим викликом, відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України, не є перешкодою для розгляду цього клопотання.

Слідчий суддя, вислухавши думку слідчого, дослідивши Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, надані докази, вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню. Сторона обвинувачення довела наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою зазначених документів.

Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст.107 КПК України.

Керуючись ст.ст. 107, 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,

ухвалив:

клопотання старшого слідчого другого ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Харківській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню №12015220440000410 від 02 квітня 2015 року про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Зобов`язати відділення № НОМЕР_1 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: АДРЕСА_1 ,надатистаршому слідчому другого ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Харківській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, а саме до:

- експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, декларації на пересилання поштових відправлень в яких відправником чи одержувачем вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , в тому числі № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № 59000103430963, № 59000103465214, № 59000103403731, № 59000103496471, № 59000103466689, № 59000103495815, № 59000103464158, № НОМЕР_9 ;

- роздруківок з баз даних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які містять інформацію про ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ;

- документів, які містять зразки підписів та будь-яку інформацію про ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ;

- ліцензій, розподілу обов`язків між працівниками, трудового розпорядку, інструкцій та /або правил відправки та отримання пакунків;

- робочих справ, що місять повні анкетні дані з розшифровкою (П.І.Б., дата народження, місце прописки та мешкання, копії паспортів) представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які здійснювали прийом, видачу вантажу та оформлення документів, згідно експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, декларації на пересилання поштових відправлень при наданні послуги «наложенный платеж» (накладна плата), одержувачем або відправником у яких вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , в тому числі № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 ; завірених належним чином копій наказів про призначення, а також посадових інструкцій (функціональних обов`язків), з можливістю їх вилучення.

Дозволити старшому слідчому другого ВКР СУ ФР ГУ ДФС у Харківській області лейтенанту податкової міліції ОСОБА_3 право тимчасового доступу до речей і документів, що знаходяться у володінні відділення № НОМЕР_1 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , а саме до:

- експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, декларації на пересилання поштових відправлень в яких відправником чи одержувачем вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , в тому числі № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № 59000103430963, № 59000103465214, № 59000103403731, № 59000103496471, № 59000103466689, № 59000103495815, № 59000103464158, № 59000103494369;

- роздруківок з баз даних ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які містять інформацію про ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ;

- документів, які містять зразки підписів та будь-яку інформацію про ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 ;

- ліцензій, розподілу обов`язків між працівниками, трудового розпорядку, інструкцій та /або правил відправки та отримання пакунків;

- робочих справ, що місять повні анкетні дані з розшифровкою (П.І.Б., дата народження, місце прописки та мешкання, копії паспортів) представників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », які здійснювали прийом, видачу вантажу та оформлення документів, згідно експрес-накладних, товарно-транспортних накладних, декларації на пересилання поштових відправлень при наданні послуги «наложенный платеж» (накладна плата), одержувачем або відправником у яких вказано ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , в тому числі № 59000103310434, № 59000103291390, № 59000103196313 № 59000103501530, № НОМЕР_2 , № НОМЕР_3 , № НОМЕР_4 , № НОМЕР_5 , № НОМЕР_6 , № НОМЕР_7 , № НОМЕР_8 , № НОМЕР_9 ; завірених належним чином копій наказів про призначення, а також посадових інструкцій (функціональних обов`язків).

Встановити строк дії цієї ухвали один місяць, тобто до 05.03.2016 року.

Роз`яснити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя - ОСОБА_1

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення05.02.2016
Оприлюднено10.03.2023
Номер документу55519225
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —640/21071/15-к

Ухвала від 29.04.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

Ухвала від 05.02.2016

Кримінальне

Київський районний суд м.Харкова

Божко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні