Рішення
від 28.01.2016 по справі 904/10521/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

03.02.16р. Справа № 904/10521/15

За позовом комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4", м. Дніпропетровськ

до комунального закладу "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка №1" Дніпропетровської обласної ради", м. Дніпропетровськ

про стягнення 40 281,04 грн. збитків заподіяних внаслідок не підписання договорів на відшкодування комунальних та інших послуг

Суддя Бондарєв Е.М.

Представники:

Від позивача: ОСОБА_1, довіреність № 01-19/1519 від 15.10.2015 року, представник

ОСОБА_2, довіреність № б/н від 21.12.2015 року, представник

Від відповідача: ОСОБА_3, довіреність № б/н від 27.01.2016 року, представник

СУТЬ СПОРУ:

Комунальний заклад "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" звернувся до господарського суду Дніпропетровської області з позовом про стягнення з комунального закладу "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка №1" Дніпропетровської обласної ради" 40 281,04 грн. збитків.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в наслідок неналежного виконання відповідачем своїх зобов'язань за договорами оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста № 196-ДКП/12 від 24.05.2012 року, № 197-ДКП/12 від 24.05.2012 року та № 206-ДКП/12 від 29.05.2012 року, а саме не підписання договору на відшкодування комунальних та інших послуг, позивачу фактично було завдано збитків на загальну суму 40 281,04 грн. за період 2012 року, а саме:

- за послуги теплопостачання - 13 282,40 грн.;

- за послуги водопостачання - 2 226,64 грн.;

- за послуги енергопостачання - 23 936,34 грн.;

- інші послуги (вивезення сміття, дезінфекція, дератизація) - 835,66 грн.

Відповідач заперечує проти позовних вимог посилаючись на те, що договори на сплату комунальних послуг укладені не були, договори оренди передбачають здійснення оплати безпосередньо за оренду нежитлових приміщень. Обов'язку відповідача сплачувати будь-які платежі за користування комунальними послугами, умовами договорів оренди не передбачено. Також, позивачем жодного акту приймання-передання енергії чи надання послуг до матеріалів справи надано не було. Рівно як і не було надано документів, що підтверджують дійсно оплату позивачем за відповідача вартості комунальних послуг. Оскільки між відповідачем та департаментом були укладені лише договори оренди, а відповідні договори на відшкодування витрат на комунальні послуги відносно приміщень, які надані в оренду, укладені не були, цивільні права та обов'язки з цього приводу між учасниками господарських відносин не виникли. Тим більше, що взаємні господарські зобов'язання відповідно до укладених договорів оренди, виникли між відповідачем та департаментом, а не позивачем. Таким чином, на думку відповідача, у зв'язку з тим, що зобов'язання по сплаті вартості комунальних послуг відповідно до договорів оренди у відповідача не виникло, будь-яких порушень такого зобов'язання відповідачем не здійснювалося. Відповідно, не має місця будь-яке порушення договірних зобов'язань відповідача перед позивачем. Викладене ствердження вказує на те, що й наслідки порушення зобов'язань у вигляді відшкодування збитків не можуть мати місце. Таким чином, відповідач вказує, що позовні вимоги не підтверджені жодними доказами й відповідно є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Крім того, відповідач заявив про застосування до позовних вимог позовної давності. Позивач посилається на невиконання відповідачем умов договорів оренди (укладення в 5-ти денний термін догорів з комунальними службами) та порушенням в зв'язку з цим його прав. Таким чином, позивачу було відомо щодо порушення його права з моменту укладення договорів оренди, а саме починаючи з травня 2012 року. Позовні вимоги позивача також відображають період за 2012 рік. З позовом позивач звернувся до суду в грудні 2015 року. Таким чином, на думку відповідача, строк, у межах якого позивач мав право звернутися до суду за захистом своїх порушених права у вигляді відшкодування збитків було пропущено.

Провадження у справі було порушено ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 09.12.2015 року з призначенням її до розгляду на 29.12.2015 року, після чого розгляд справи відкладався до 28.01.2016 року.

Згідно із статтею 77 Господарського процесуального кодексу України у судовому засіданні від 28.01.2016 року було оголошено перерву до 03.02.2016 року.

У судовому засіданні 03.02.2016 року проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їх сукупності, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

24.05.2012 року між Департаментом корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради (далі - орендодавець) та комунальним закладом "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка № 1" Дніпропетровської обласної ради" (далі - орендар, відповідач) було укладено договір № 196-ДКП/12 оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста (далі - договір-1).

З метою ефективного використання комунального майна орендодавець на підставі рішення міської ради від 21.03.2007 року № 41/11 із змінами та доповненнями передає, а орендар приймає в строкове платне користування комунальне нерухоме майно нежитлове приміщення (далі - об'єкт оренди) загальною площею 13,8 кв.м., розташоване за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Ламана, 4, на другому поверсі 4-поверхової будівлі, балансова вартість будівлі станом на 01.03.2012 року становить 9 797,94 грн., без ПДВ, що перебуває на балансі комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" (далі - позивач), для використання під розміщення кабінетів комунального закладу "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка № 1" Дніпропетровської обласної ради". Використання об'єкту оренди не за цільовим призначенням забороняється (п. 1.1. договору-1).

24.05.2012 року сторони підписали акт приймання-передачі в оренду нежитлове приміщення, загальною площею 13,8 кв.м., що знаходиться на балансі комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №4" за адресою вул. Ламана, 4 м. Дніпропетровськ.

24.05.2012 року між Департаментом корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради (далі - орендодавець) та комунальним закладом "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка № 1" Дніпропетровської обласної ради" (далі - орендар, відповідач) було укладено договір № 197-ДКП/12 оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста (далі - договір-2).

З метою ефективного використання комунального майна орендодавець на підставі рішення міської ради від 21.03.2007 року № 41/11 із змінами та доповненнями передає, а орендар приймає в строкове платне користування комунальне нерухоме майно нежитлове приміщення (далі - об'єкт оренди) загальною площею 10,5 кв.м., розташоване за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Володі Дубініна, 14, на першому поверсі одноповерхової будівлі, балансова вартість якого на 25.04.2012 року становить 3 500,50 грн., без ПДВ, що перебуває на балансі комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" (далі - позивач), для використання під розміщення комунального закладу "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка № 1" Дніпропетровської обласної ради". Використання об'єкту оренди не за цільовим призначенням забороняється (п. 1.1. договору-2).

24.05.2012 року сторони підписали акт приймання-передачі в оренду нежитлове приміщення, загальною площею 10,5 кв.м., що знаходиться на балансі комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №4" за адресою вул. Володі Дубініна, 14 м. Дніпропетровськ.

29.05.2012 року між Департаментом корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради (далі - орендодавець) та комунальним закладом "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка № 1" Дніпропетровської обласної ради" (далі - орендар, відповідач) було укладено договір № 206-ДКП/12 оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста (далі - договір-3).

З метою ефективного використання комунального майна орендодавець на підставі рішення міської ради від 21.03.2007 року № 41/11 із змінами та доповненнями передає, а орендар приймає в строкове платне користування нерухоме майно - нежитлове приміщення (далі - об'єкт оренди) загальною площею 87,1 кв.м., розташоване за адресою: м. Дніпропетровськ, просп. Героїв, 22, на четвертому поверсі будівлі, балансова вартість приміщення станом на 25.04.2012 року становить 46 391,96 грн., без ПДВ, та перебуває на балансі комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" (далі - позивач), для розміщення кабінету комунальний заклад "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка № 1" Дніпропетровської обласної ради". Використання об'єкту оренди не за цільовим призначенням забороняється (п. 1.1. договору-3).

29.05.2012 року сторони підписали акт приймання-передачі в оренду нежитлове приміщення, загальною площею 87,1 кв.м., що знаходиться на балансі комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги №4" за адресою просп. Героїв, 22 м. Дніпропетровськ.

Пунктом 2.2 договорів передбачено, що орендар вступає у строкове платне користування об'єктом оренди з дати підписання сторонами договору та акту приймання-передачі об'єкта оренди.

Передача об'єкта оренди в оренду здійснюється на підставі акту приймання-передачі об'єкта оренди, підписаного балансоутримувачем, орендодавцем та орендарем (пункт 2.3 договорів).

Пунктом 3.1 договорів, встановлено, що розрахунок орендної плати здійснюється за Методикою розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального нерухомого майна, затвердженою міською радою.

Відповідно до пункту 3.2 договорів розмір річної орендної плати становить 1 грн., без ПДВ і спрямовується орендарем на рахунок балансоутримувача об'єкта оренди, як бюджетної установи. Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється згідно з чинним законодавством та в повному обсязі спрямовується орендарем на рахунок балансоутримувача (п.3.2 договорів).

Пунктом 5.11 договорів встановлено обов'язок орендаря, протягом 5 днів з дати укладення цього договору укласти з балансоутримувачем або з відповідними комунальними службами договір на сплату комунальних послуг (газ, електроенергія, тепло, водопостачання та водовідведення, вивезення сміття, телефон) та з балансоутримувачем - договір на сплату експлуатаційних витрат, у т.ч. відшкодування витрат по податку на землю.

Згідно з пунктом 10.1 договорів № 196-ДКП/12 та № 197-ДКП/12 вони діють з 24.05.2012 року до 24.05.2013 року включно.

Згідно з пунктом 10.1 договорів № 206-ДКП/12 він діє з 29.05.2012 року до 29.05.2013 року включно.

Після закінчення дії договорів № 196-ДКП/12 та № 197-ДКП/12 21.05.2014 року сторони уклали Додаткові угоди до договорів оренди сторони продовжили дію договорів оренди на строк з 24.05.2012 року по 10.05.2015 року.

Додатковою угодою від 21.05.2014 року сторони продовжили термін дії договору оренди № 206-ДКП/12 від 29.05.2012 року на строк з 29.05.2012 року по 15.05.2015 року.

Орендар вступає в строкове платне користування об'єктом оренди з дати підписання сторонами цього договору та акта приймання-передачі об'єкта оренди (п. 2.2. договорів).

Позивач направив відповідачу листи № 902 від 02.07.2012 року та № 1266 від 13.07.2012 року в яких просив підписати договори на відшкодування комунальних послуг та повернути підписаний примірник на адресу позивача.

Відповідач в листі від 11.10.2012 року №513 вказав, що договори на відшкодування комунальних послуг не були підписані у зв'язку з тим, що не виділені кошти ГУОЗ ДОДА на погашення даної заборгованості.

В порушення п.5.11 договорів відповідач не уклав відповідні договори ані з балансоутримувачем, ані з відповідними комунальними службами.

Разом з тим, відповідач протягом терміну дії зазначених договорів оренди споживав послуги з теплопостачання, водопостачання, енергопостачання та вивезення сміття, однак витрати з оплати наданих послуг позивачу не відшкодував, внаслідок чого утворилась заборгованість відповідача перед позивачем за надані послуги за 2012 рік у сумі 40 281,04 грн., що і є причиною спору.

Згідно статті 759 Цивільного кодексу України, за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Згідно ст. 173 Господарського кодексу України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.

Відповідно до ч. 1 ст. 175 Господарського кодексу України, майнові зобов'язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Стаття 193 Господарського кодексу України встановлює, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (стаття 525 Цивільного кодексу України).

Якщо у зобов'язанні встановлений строк його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (стаття 530 Цивільного кодексу України).

Відповідачем доказів укладення договору з Балансоутримувачем або з відповідними комунальними службами договору на сплату комунальних послуг (газ, електроенергія, тепло, водопостачання та водовідведення, вивезення сміття, телефон) не надано.

Позивач просить стягнути з відповідача заборгованість за комунальні послуги за 2012 рік у розмірі 40 281,04 грн., з яких:

- за послуги теплопостачання - 13 282,40 грн.;

- за послуги водопостачання - 2 226,64 грн.;

- за послуги енергопостачання - 23 936,34 грн.;

- інші послуги (вивезення сміття, дезінфекція, дератизація) - 835,66 грн.

Так, в підтвердження заявлених вимог позивач надав:

- договір №060984 про постачання електричної енергії за державні кошти від 16.02.2012 року, укладений між публічним акціонерним товариством "Енергопостачальна компанія "Дніпрообленерго" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір від 24.10.2012 року про закупівлю електричної енергії до договору №060984 про постачання електричної енергії, укладений між публічним акціонерним товариством "ДТЕК "Дніпрообленерго" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір №11744 на надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення від 05.03.2012р. з додатками до нього; договір №11744 на надання послуг з централізованого питного водопостачання та водовідведення від 18.02.2013р. з додатками до нього;

- договір №3 про постачання теплової енергії, для подальшого створення послуги з постачання водяної пари, гарячої води (включно з холодоагентами) для задоволення потреб споживача в опаленні та гарячому водопостачанні від 16.02.2012 року укладений між комунальним підприємством "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір №069349 про постачання теплової енергії від 16.02.2012 року, укладений між Міським комунальним підприємством "Дніпропетровські міські теплові мережі", як постачальником, та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4", як споживачем;

- договір №069349 про постачання теплової енергії від 09.11.2012 року, укладений між Міським комунальним підприємством "Дніпропетровські міські теплові мережі", як постачальником, та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4", як споживачем;

- договір №3 про постачання теплової енергії, для подальшого створення послуги з постачання водяної пари, гарячої води (включно з холодоагентами) для задоволення потреб споживача в опаленні та гарячому водопостачанні від 09.11.2012 року, укладений між комунальним підприємством "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір № 114 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 01.01.2012 року, укладений між комунальним житлово-експлуатаційним підприємством № 6 та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір № 114/1 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 26.04.2012 року, укладений між комунальним житлово-експлуатаційним підприємством № 6 та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір № 114/2 про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій від 01.07.2012 року, укладений між комунальним житлово-експлуатаційним підприємством № 6 та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір підряду № 229 про часткове технічне обслуговування ліфтів від 27.01.2012 року укладений між товариством з обмеженою відповідальністю виробничо-технічним об'єднанням "Дніпро-ліфт" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір підряду № 30/18 про часткове технічне обслуговування ліфтів від 27.01.2012 року укладений між товариством з обмеженою відповідальністю виробничо-технічним об'єднанням "Дніпро-ліфт" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір № 23 про проведення комплексу заходів з профілактичної дезінфекції від 01.02.2012 року укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_4 Трейд" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір № 72 про проведення комплексу заходів з профілактичної дезінфекції від 26.04.2012 року укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_4 Трейд" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4";

- договір №366-Ж про надання послуг від 04.01.2012р. (послуг із збирання, перевезення, захоронення/утилізації твердих побутових відходів), укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "Екологія Україна" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4". Загальний обсяг відходів за цим договором складає 146,25 м 3 ;

- договір №366-Ж про надання послуг від 26.04.2012р. (послуг із збирання, перевезення, захоронення/утилізації твердих побутових відходів), укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "Екологія Україна" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4". Загальний обсяг відходів за цим договором складає 146,25 м 3 ;

- договір №366-Ж про надання послуг від 25.07.2012р. (послуг із збирання, перевезення, захоронення/утилізації твердих побутових відходів), укладений між товариством з обмеженою відповідальністю "Екологія Україна" та комунальним закладом "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4". Загальний обсяг відходів за цим договором складає 294 м 3 ;

- розрахунки, звіти, рахунки на оплату та платіжні доручення за 2012 рік;

Як вбачається з наданих позивачем матеріалів, у спірному періоді відповідачем спожиті послуги з:

1) теплопостачання та гаряча вода у 2012 році складає:

- 11 134,57 грн. (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 731,15 грн. (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 1 416,68 грн. (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 13 282,40 грн.;

2) водопостачання і водовідведення у 2012 році складає:

- 1 364,72 грн. (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 430,96 грн. (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 430,96 грн. (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 2 226,64 грн.;

3) електроенергії у 2012 році складає:

- 16 342,15 грн. (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 3 805,29 грн. (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 3 788,90 грн. (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 23 936,34 грн.;

4) вартість послуги з вивезення сміття, дезінфекції, дератизація, ліфт у 2012р. складає:

- 169,44 грн. - вивіз сміття, 103,04 грн. - дезінфекція, дератизація, 240,96 грн. - ліфт (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 36,18 грн. - вивіз сміття, 16,32 грн. - дезінфекція, дератизація, 32,16 грн. - ліфт (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 12,43 грн. - дезінфекція, дератизація, 225,13 грн. - ЖЄК (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 835,66 грн.

Доказів оплати наданих послуг відповідач на момент розгляду справи не надав.

Відповідач у відзиві просить застосувати позовну давність.

Відповідно до статті 256 Цивільного кодексу України позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу.

Згідно статті 257 Цивільного кодексу України загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок (стаття 253 Цивільного кодексу України).

Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку (частина 1 статті 254 Цивільного кодексу України). Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день (частина 5 статті 254 Цивільного кодексу України).

Як вбачається із матеріалів справи позивач з позовом до суду звернувся 08.12.2015 року, про що свідчить відбиток штампу канцелярії господарського суду Дніпропетровської області на позовні заяві (а.с. 3).

Отже, позивачем пропущено строк позовної давності для стягнення з відповідача збитків за період з січня 2012 року по жовтень 2012 року.

Відповідно до частини 3 статті 267 Цивільного кодексу України позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.

Як вбачається відповідачем заявлено про застосування позовної давності до пред'явлених позивачем вимог.

Сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові (частина 4 статті 267 Цивільного кодексу України).

Відповідно до частини 1 статті 224 Господарського кодексу України учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов'язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб'єкту, права або законні інтереси якого порушено.

З урахуванням викладеного позовні вимоги в частині стягнення збитків підлягають частковому задоволенню у розмірі 8 377,18 грн.:

1) теплопостачання та гаряча вода у 2012 році складає:

- 3 122,09 грн. (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 241,12 грн. (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 462,74 грн. (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 3 825,95 грн.;

2) водопостачання і водовідведення у 2012 році складає:

- 227,44 грн. (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 71,86 грн. (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 71,86 грн. (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 371,16 грн.;

3) електроенергії у 2012 році складає:

- 2 758,10 грн. (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 642,22 грн. (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 639,46 грн. (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 4 039,78 грн.;

4) вартість послуги з вивезення сміття, дезінфекції, дератизація, ліфт у 2012р. складає:

- 28,24 грн. - вивіз сміття, 17,60 грн. - дезінфекція, дератизація, 40,16 грн. - ліфт (об'єкт споживання - пр. Героїв, 22);

- 6,04 грн. - вивіз сміття, 2,78 грн. - дезінфекція, дератизація, 5,36 грн. - ліфт (об'єкт споживання - вул. Ламана, 4);

- 2,11 грн. - дезінфекція, дератизація, 38,00 грн. - ЖЄК (об'єкт споживання - вул. Дубініна, 14),

а всього за вказаний період - 140,29 грн.

З урахуванням викладеного позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Відповідач доводи позивача, наведені в обґрунтування позовних вимог, не спростував. З урахуванням викладеного та в межах заявлених позивачем вимог про відшкодування вартості витрат, пов'язаних з наданням послуг відповідачу з теплопостачання, електроенергії, водопостачання і водовідведення та інші послуги вимоги позивача підлягають задоволенню частково у сумі 8 377,18 грн.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору покладаються на відповідача у розмірі 253, 31грн.

Керуючись статтями 4, 32-34, 36, 43-44, 49, 82-85, 115-117 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Стягнути з комунального закладу "Дніпропетровська стоматологічна поліклініка №1" Дніпропетровської обласної ради" (49000, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, проспект Карла Маркса, будинок 12-А, ідентифікаційний код 01985216) на користь комунального закладу "Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 4" (49030, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Ламана, 4, ідентифікаційний код 37899673) збитки у сумі 8 377,18 грн., витрати, пов'язані зі сплатою судового збору у сумі 253,31 грн.

У решті позовних вимог відмовити.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 08.02.2016 року.

Суддя ОСОБА_5

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення28.01.2016
Оприлюднено16.02.2016
Номер документу55605843
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/10521/15

Рішення від 28.01.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 29.12.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

Ухвала від 09.12.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Бондарєв Едуард Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні