Постанова
від 11.02.2016 по справі 359/1357/16-к
БОРИСПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

359/1357/16-к

1-кс/359/288/2016

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2016 р. м. Бориспіль

Слідчий суддя Бориспільського міського суду Київської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора Бориспільської місцевої прокуратури юрист 2 класу ОСОБА_3 , розглянувши клопотання про надання дозволу на проведення перевірки за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42015110000000608 від 23.12.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Відповідно клопотання, у провадженні Бориспільського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, відповідно до постанов про визначення підслідності прокуратури Київської області від 11.01.2016, перебувають матеріали кримінального провадження № 42015110000000608 від 23.12.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що рішенням Бориспільської міської ради від 17.08.2006 № 384-44-У затверджено проект землеустрою та надано ТОВ «МК» у користування на умовах оренди земельну ділянку, площею 0,8763 га (кадастровий номер 3210500000:06:004:0012) строком на 5 років для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку за вказаною адресою.

На підставі зазначеного рішення, 10.11.2006, Бориспільською міською радою із ТОВ «МК» укладено договір оренди вищевказаної земельної ділянки.

17.02.2015 між Бориспільською міською радою і ТОВ «МК» укладено додатковий договір, згідно якого поновлено строк дії договору оренди землі, укладеного між вказаними сторонами 10.11.2006, до 19.01.2018 для будівництва багатоквартирного житлового будинку за вищевказаною адресою.

Інспекцією державно-архітектурно-будівельного контролю у Київській області 21.09.2011 за № КС 08311044718 зареєстровано та видано ТОВ «МК» декларацію про початок виконання будівельних робіт з будівництва одного багатоповерхового десятиповерхового будинку на 80 квартиру м. Бориспіль, по вул. Привокзальна, 2в на земельній ділянці, площею 0,8763 га.

Згідно ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудовитериторії населеного пункту.

Статтею 19 вищевказаного Закону передбачено, що детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території.

Відповідно до ст. 39 Земельного кодексу, використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

Законом України «Про основи містобудування» у ч. 1 ст. 21 передбачено, що визначення територій містобудівних потреб здійснюється відповідно до затвердженої містобудівної документації з урахуванням планів земельно-господарського устрою.

При цьому, встановлено, що Генеральним планом м. Бориспіль, затвердженим рішенням Бориспільської міської ради від 11.05.2007 № 1339-17-У та зонування території, у відповідності до положень ДБН 360-92 функціональне призначення земельної ділянки по вул. Привокзальна, 2в у м. Борисполі віднесено до території середньоповерхової забудови (зона змішаної багатоповерхової житлової забудови та громадської забудови Ж-4, яка призначена для розташування багатоквартирних житлових будинків до 16 поверхів).

Одночасно встановлено, що управлінням містобудування та архітектури Бориспільської міської ради у 2010 році видано ТОВ «МК» будівельний паспорт №»/10 на будівництво одного багатоквартирного десятиповерхового житлового будинку, а службовими особами ТОВ «МК» виконуються роботи із самочинного будівництва чотирьох багатоквартирних житлових будинків, внаслідок чого грубо порушено вимоги Генерального плану та плану зонування території м. Борисполя, іншої дозвільної містобудівної документації, якими не передбачено будівництво на вказаній земельній ділянці багатоквартирних житлових будинків понад 16 поверхів.

Крім цього, фактичне проведення вищевказаних будівельних робіт з будівництва чотирьох багатоквартирних житлових будинків грубо порушує вимоги ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та свідчить про внесення службовими особами ТОВ «МК» до офіційного документа декларації про початок виконання будівельних робіт, зареєстрованої Інспекцією державно-архітектурно-будівельного контролю у Київській області 21.09.2011 за № КС 08311044718, завідомо неправдивих відомостей про будівництво одного багатоквартирного десятиповерхового житлового будинку у АДРЕСА_1 , на земельній ділянці, площею 0,8763 га.

Отже, вищевказані умисні протиправні дії службових осіб ТОВ «МК» (зареєстрованого у АДРЕСА_2 ), призвели до внесення завідомо неправдивих відомостей до вищезазначеної декларації та до незаконного проведення самочинного будівництва чотирьох багатоквартирних двадцятиповерхових житлових будинків на вказаній земельній ділянці без сплати необхідних платежів у якості пайової участі у розвиток інфраструктури м. Бориспіль до місцевого бюджету м. Бориспіль, у великих розмірах, що є істотною шкодою, заподіяною інтересам територіальної громади м. Борисполя.

У ході досудового розслідування кримінального провадження № 42015110000000608 від 23.12.2015, виникла необхідність з`ясувати обставини самочинного будівництва чотирьох багатоквартирних двадцятиповерхових житлових будинків , у зв`язку з чим необхідно залучити осіб, які мають спеціальні знання у сфері містобудівної діяльності працівників Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції.

Відповідно до п.п. 78.1.1, 78.1.11, п. 78.1 ст. 78 ПК України, документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днівз дня отримання запиту; отримане судове рішення суду про призначення перевірки або постанову органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до Закону.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 № 408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.

Тому заявник просить надати дозвіл Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області (м. Київ, вул. Лесі України, 26) на проведення перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів та правил під час будівництва чотирьох багатоквартирних двадцятиповерхових житлових будинків на земельній ділянці (кадастровий номер 3210500000:06:004:0012), розташованій за адресою м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 2в Київської області, замовником якої є ТОВ « МК» (ЄДРПОУ 19413590, 08300 м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 12а).

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримала у повному обсязі та просила задовольнити. Надала пояснення аналогічні його тексту.

Дослідивши надані матеріали, суд приходить до наступних висновків.

Згідно п. 1, 2 Постанови КМУ «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» від 13.08.2014 № 408, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Згідно п. 3 Прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 № 71-VIII: у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою субєкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

Згідно з ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, зокрема, шляхом витребування та отримання від органів державної влади, органів висновків ревізій та актів перевірок.

Відповідно до п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю» позаплановою перевіркою вважається перевірка, яка не передбачена планом роботи органу державного архітектурно-будівельного контролю. Підставами для проведення позапланової перевірки є, окрім іншого, виявлення факту самочинного будівництва об`єкта; перевірка виконання суб`єктом містобудівної діяльності вимог приписів органів державного архітектурно-будівельного контролю; звернення фізичних чи юридичних осіб про порушення суб`єктом містобудування вимог містобудівного законодавства; вимога правоохоронних органів про проведення перевірки. Строк проведення позапланової перевірки не може перевищувати п`яти робочих днів, а у разі потреби може бути одноразово продовжений за письмовим рішенням керівника відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю чи його заступника не більше ніж на два робочих дні.

Розглянувши клопотання, вислухавши пояснення прокурора, дослідивши надані до нього додатки, приходжу до висновку про те, що воно підлягає задоволенню з наведених у ньому підстав, оскільки наданими матеріалами достатньо повно обґрунтовується факт вчинення кримінального правопорушення, який можна довести шляхом проведення позапланової перевірки з дотримання вимог законодавства України у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил під час виконання будівельних робіт на об;єкті будівництва за адресою: м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 2в Київської області,

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 93, 104, 110, 159-166, 309, 369, 371-372 КПК України, Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 553 «Про затвердження Порядку здійснення державного архітектурно-будівельного контролю», -

У Х В А Л И В:

Клопотання про клопотання про надання дозволу на проведення перевірки -задовольнити.

Надати дозвіл Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області (м. Київ, вул. Лесі України, 26) на проведення перевірки дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів та правил під час будівництва чотирьох багатоквартирних двадцятиповерхових житлових будинків на земельній ділянці (кадастровий номер 3210500000:06:004:0012), розташованій за адресою м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 2в Київської області, замовником якої є ТОВ «МК» (ЄДРПОУ 19413590, 08300 м. Бориспіль, вул. Київський Шлях, 12а).

Визначити термін проведення позапланової перевірки у п;ять робочих днів .

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудБориспільський міськрайонний суд Київської області
Дата ухвалення рішення11.02.2016
Оприлюднено10.03.2023
Номер документу55733564
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —359/1357/16-к

Постанова від 11.02.2016

Кримінальне

Бориспільський міськрайонний суд Київської області

Гончаров О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні