Дата документу 03.03.2016 Справа № 554/5451/15-к
Справа № 554/5451/15-к
Провадження № 1-кс/554/1861/2016
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
3 березня 2016 року м. Полтава
Слідчий суддя Октябрського районного суду міста Полтави ОСОБА_1 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів,-
в с т а н о в и л а:
Старший слідчий СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 звернувся до суду із вище зазначеним клопотанням, яке обґрунтовує наступним.
У провадженні СУ УМВС України в Полтавській області перебуває кримінальне провадження за № 42014170020000036 від 07.10.2014 за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України за фактом заволодіння бюджетних коштів службовими особами КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
В ході досудового слідства встановлено, що протягом 2013 р. службові особи КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » неодноразово проводилися процедури відкритих і двохступеневих торгів з закупівлі робіт каналізаційного колектора м`ясокомбінату по вул. Ковпака та вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки (3 ділянка) та реконструкція каналізаційного колектора м`ясокомбінату по вул. Ковпака та вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки (4 ділянка), а саме: 22.05.2013 року, 27.06.2013 року та 15.08.2013 року. Однак, двічі торги з різних причин були визнані такими, що не відбулися і лише 15.08.2013 року ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » проведено 2-ві процедури закупівлі робіт: реконструкція каналізаційного колектору м`ясокомбінату по вул. Ковпака та вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки (3-тя ділянка) та реконструкція каналізаційного колектора м`ясокомбінату по вул. Ковпака та вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки (4 ділянка). У процедурах приймали участь ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код. ЄРДПОУ НОМЕР_1 ) з ціновою пропозицією 2117260,80 грн. та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПО ( НОМЕР_2 ) з ціновою пропозицією 2 084988,00 грн. та 2670774,00 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код. ЄРДПОУ НОМЕР_3 ) з ціновою пропозицією 2035438,80 грн. та 2621548,80 грн., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код. ЄРДПОУ НОМЕР_4 ) з ціновою пропозицією 2249622,00 грн. та 2999 977,20 грн., відповідно.
Комітетом з конкурсних торгів КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » визнано найбільш вигідним ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а пропозицію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » з нижчою ціновою пропозицією, відхилені на підставі ст. 29 п.3 ЗУ «Про здійснення державних закупівель»: - «пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів».
Відповідно до звіту про результати проведення процедури відкритих і двохступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 25092013/3 від 25.09.2013 року КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з учасником торгів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір про закупівлю робіт від 13.09.2013 року на суму 2084988,00 грн., з терміном виконання робіт: вересень-грудень 2013 року.
Відповідно до звіту про результати проведення процедури відкритих і двохступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 25092013/4 від 25.09.2013 року КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з учасником торгів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » укладено договір про закупівлю робіт від 13.09.2013 року на суму 2670 774,00 грн., з терміном виконання робіт: вересень-грудень 2013 року.
Однак, у зазначений термін роботи виконані не були. Упродовж серпня 2014 року КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » перераховано ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄРДПО ( НОМЕР_2 ) кошти в сумі 1426728,60 грн. згідно договорів від 13.09.2013 року на виконання робіт по реконструкція каналізаційного колектору м`ясокомбінату по вул. Ковпака та вул. Курчатова в м. Полтава способом санації та часткової перекладки (3-тя та 4-та ділянки).
Таким чином, протягом 2014 року службові особи КП ПОР « ІНФОРМАЦІЯ_1 » спільно з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та іншими суб`єктами господарської діяльності завищували вартість виконаних ремонтно будівельних робіт.
Окрім того, досудовим розслідуванням установлено, що згідно до акту ДФІ у Полтавській області за № 06-21/62 від 28.10.2015 про результати планової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за період з 01.01.2014 по 30.06.2015:
- обраховано розрахунок втрати доходів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внаслідок несвоєчасного та в занижених розмірах нарахуванням юридичним особам розміру плати за скиди до міської каналізації без наявності відповідних дозволів у період 2014 2015 років на загальну суму 351467, 25 грн., що призвело до збитків на вказану суму;
- обраховано розрахунок втрати доходів КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внаслідок несвоєчасного та в занижених розмірах нарахуванням юридичним особам розміру плати за скиди до міської каналізації за обсяги скинутих стічних вод, які перевищують норми, визначені дозволами у період 2014 2015 років на загальну суму 299043, 84 грн., що призвело до збитків на вказану суму.
З метою встановлення даних щодо фактичного розрахунку плати за скиди, наявності дозволів, укладених договорів, їх істотних умов, відображення операцій між юридичними особами та КП « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та суб`єктами господарювання щодо нарахування та сплати розмірів плати за скиди, які самостійно або в сукупності з іншими доказами мають суттєве значення для більш повного всебічного та об`єктивного з`ясування обставин кримінального провадження, та які можливо використати як докази і без цих документів неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, необхідно здійснити вилучення оригіналів документів щодо проведення зазначених господарських операцій у період 2014 2015 років, а саме:
- договори про приймання стічних вод у міську систему водовідведення (договори на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення) з додатками (перелік об`єктів, акт розмежування балансової належності мереж водопостачання, розрахунки, звіт показників приладів та засобів обліку, звіти про об`єми наданих послуг, допустимі концентрації шкідливих речовин у стічних водах, звіт про результати вимірювань, генеральний план), укладені із суб`єктами господарювання: ПУВП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » УТС, ПАТ ІНФОРМАЦІЯ_8 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЛТД, ФОП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПВГП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », СВК « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », НВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ФОП ОСОБА_8 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ФОП « ОСОБА_9 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »;
- листи - заявки на укладення договору, паспорт водного господарства підприємства, довідки про водокористування для всіх джерел, довідки про площу ділянки, що використовується (згідно з податком на землю), довідки про наявність поливних площ, відомості щодо категорії підприємства, реквізити підприємства, схему мереж водопроводу та каналізації підприємства з точками підключення до міських мереж, технічні умови суб`єктів господарювання: ПУВП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » УТС, ПАТ ІНФОРМАЦІЯ_8 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЛТД, ФОП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПВГП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », СВК « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », НВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ФОП ОСОБА_8 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ФОП « ОСОБА_9 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »;
- дозволи на скид стічних вод з додатками, у тому числі документами, які стали підставами для його видачі: паспорт водного господарства підприємства, анкета обстеження підприємства, довідки про фактичні витрати стічних вод, їх ліміт та якісний склад по кожному з випусків, схеми локальних очисних споруд, довідки про місце утилізації і обсяги твердих та рідких відходів, генплан об`єкта в масштабі 1 : 500 з каналізаційними мережами та випусками до міської мережі та зазначенням контрольних колодязів, відомості із зазначенням запропонованих до приймання у каналізацію об`ємів стічних вод, графіка їх скиду та характеристикою складу стічних вод за кожним з випусків, індивідуальні норми водоспоживання та водовідведення на одиницю продукції або послуг, акти про відбір проби, результати аналізу стічних вод, розрахунок величини додаткової плати за скид стічних вод;
- рахунки КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виставлені за скид стічних вод зазначеним підприємствам, акти виконаних робіт та наданих послуг, банківські виписки з проведених розрахунків, відомості аналітичного обліку за рах. 361, 377, 715 щодо зазначених контрагентів, інші відомості аналітичного обліку;
- відомості щодо переліку підприємств з якими укладено договори про приймання стічних вод у міську систему водовідведення та встановлені розміри плати та їх об`ємів (м3) за скид промислових та інших стічних вод до системи каналізації м. Полтави;
- відомості щодо лабораторного контролю за кількістю та якістю стічних вод, які підприємства скидають до міської каналізації (проведені перевірки), у тому числі акти відбору проб, здійснені результати лабораторних досліджень у період 2014 2015 роки;
- відомості щодо лабораторного контролю за кількістю та якістю стічних вод, які підприємства скидають до міської каналізації (проведені перевірки), у тому числі акти відбору проб, здійснені результати лабораторних досліджень, здійснені у період проведення ревізії ДФІ у Полтавській області на протязі 2015 року;
- відомості щодо показань із скидів (об`ємів) стічних вод ПУВП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » УТС, ПАТ ІНФОРМАЦІЯ_8 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЛТД, ФОП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПВГП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », СВК « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », НВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ФОП ОСОБА_8 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ФОП « ОСОБА_9 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »,
які знаходяться у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_1 , Клопотання про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час розгляду питання слідчим суддею від учасників процесуальної дії не надійшло, за ініціативою суду не здійснюється, що відповідає положенням ст. 107 КПК України.
Слідчий в судове засідання не з`явився, надав заяву з проханням розглядати клопотання без його участі.
Дослідивши матеріали клопотання про надання дозволу до документів, які містять охоронювану законом таємницю, слідчий суддя дійшла висновку про необхідність задоволення клопотання.
Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 40, 107, 110, 131, 132, 159-166 КПК України,-
у х в а л и л а:
Клопотання задовольнити.
Надати тимчасовий доступ до речей та документів старшому слідчому СУ ГУНП в Полтавській області ОСОБА_2 оперуповноваженому УЗЕ в Полтавській області ДЗЕ НП України майору поліції ОСОБА_11 до оригіналів документів за період 2014 2016 років, та їх вилучення, а саме:
- договори про приймання стічних вод у міську систему водовідведення (договори на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення) з додатками (перелік об`єктів, акт розмежування балансової належності мереж водопостачання, розрахунки, звіт показників приладів та засобів обліку, звіти про об`єми наданих послуг, допустимі концентрації шкідливих речовин у стічних водах, звіт про результати вимірювань, генеральний план), укладені із суб`єктами господарювання: ПУВП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » УТС, ПАТ ІНФОРМАЦІЯ_8 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЛТД, ФОП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПВГП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », СВК « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », НВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ФОП ОСОБА_8 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ФОП « ОСОБА_9 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »;
- листи - заявки на укладення договору, паспорт водного господарства підприємства, довідки про водокористування для всіх джерел, довідки про площу ділянки, що використовується (згідно з податком на землю), довідки про наявність поливних площ, відомості щодо категорії підприємства, реквізити підприємства, схему мереж водопроводу та каналізації підприємства з точками підключення до міських мереж, технічні умови суб`єктів господарювання: ПУВП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » УТС, ПАТ ІНФОРМАЦІЯ_8 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЛТД, ФОП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПВГП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », СВК « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », НВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ФОП ОСОБА_8 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ФОП « ОСОБА_9 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 »;
- дозволи на скид стічних вод з додатками, у тому числі документами, які стали підставами для його видачі: паспорт водного господарства підприємства, анкета обстеження підприємства, довідки про фактичні витрати стічних вод, їх ліміт та якісний склад по кожному з випусків, схеми локальних очисних споруд, довідки про місце утилізації і обсяги твердих та рідких відходів, генплан об`єкта в масштабі 1 : 500 з каналізаційними мережами та випусками до міської мережі та зазначенням контрольних колодязів, відомості із зазначенням запропонованих до приймання у каналізацію об`ємів стічних вод, графіка їх скиду та характеристикою складу стічних вод за кожним з випусків, індивідуальні норми водоспоживання та водовідведення на одиницю продукції або послуг, акти про відбір проби, результати аналізу стічних вод, розрахунок величини додаткової плати за скид стічних вод;
- рахунки КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виставлені за скид стічних вод зазначеним підприємствам, акти виконаних робіт та наданих послуг, банківські виписки з проведених розрахунків, відомості аналітичного обліку за рах. 361, 377, 715 щодо зазначених контрагентів, інші відомості аналітичного обліку;
- відомості щодо переліку підприємств з якими укладено договори про приймання стічних вод у міську систему водовідведення та встановлені розміри плати та їх об`ємів (м3) за скид промислових та інших стічних вод до системи каналізації м. Полтави;
- відомості щодо лабораторного контролю за кількістю та якістю стічних вод, які підприємства скидають до міської каналізації (проведені перевірки), у тому числі акти відбору проб, здійснені результати лабораторних досліджень у період 2014 2015 роки;
- відомості щодо лабораторного контролю за кількістю та якістю стічних вод, які підприємства скидають до міської каналізації (проведені перевірки), у тому числі акти відбору проб, здійснені результати лабораторних досліджень, здійснені у період проведення ревізії ДФІ у Полтавській області на протязі 2015 року;
- відомості щодо показань із скидів (об`ємів) стічних вод ПУВП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » УТС, ПАТ ІНФОРМАЦІЯ_8 », КП « ІНФОРМАЦІЯ_9 », Фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ЛТД, ФОП « ОСОБА_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ПВГП « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ НВО « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 »; ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », СВК « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_24 »,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 », ДП « ІНФОРМАЦІЯ_26 », ФОП ОСОБА_5 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », НВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ФОП ОСОБА_6 та ОСОБА_7 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ФОП ОСОБА_8 ,ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ФОП « ОСОБА_9 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 ».
які знаходяться у володінні Комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за адресою: АДРЕСА_1 .
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого, в провадженні якого знаходиться кримінальне провадження.
Роз`яснити, що за умисне невиконання ухвали суду передбачена відповідальність за ст. 382 КК України.
Ухвала остаточна та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Октябрський районний суд м.Полтави |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2016 |
Оприлюднено | 10.03.2023 |
Номер документу | 56347776 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Октябрський районний суд м.Полтави
Шевська О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні