№1-кс/760/2635/16
(№760/4061/16-к)
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09. 03. 2016 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю детектива ОСОБА_3 , розглянувши клопотання детектива Національного бюро Другого підрозділу (відділу) детективів Головного підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України ОСОБА_3 , погоджене прокурором, що здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні начальником четвертого відділу управління процесуального керівництва, підтримання державного обвинувачення та представництва в суді Спеціалізованої антикорупційної прокуратури ОСОБА_4 - про надання дозволу на обшук в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №52015000000000016 від 24.12.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України,
В С Т А Н О В И В :
Детектив звернувся до слідчого судді з клопотанням про проведення обшуку в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №52015000000000016 від 24.12.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
В судовому засіданні детектив клопотання підтримав, просив його задовольнити з підстав наведених в клопотанні.
Заслухавши пояснення детектива, вивчивши матеріали клопотання і кримінального провадження вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.
У відповідності до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.
З матеріалів клопотання вбачається, що 24 грудня 2015 року Національним антикорупційним бюро України розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні №52015000000000016 за фактом вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, службовими особами Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» (ЄДРПОУ 20062351), які упродовж 2013-2015 років, зловживаючи своїм службовим становищем, здійснили розтрату державних коштів на суму близько 10 млн. грн., що є особливо великим розміром.
У ході досудового розслідування встановлено, що в період 2013-2014 років ДП «Держзовнішінформ» укладено договори про надання послуг з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР» (ЄДРПОУ 38530549), ТОВ «СБ «ПАРУС» (ЄДРПОУ 37178708), ТОВ «ТРАНСЛЕМ» (ЄДРПОУ 38844515), ТОВ «СЕМИКС» (ЄДРПОУ 38348306), ТОВ «ТОРГ КОНСАР» (ЄДРПОУ 38145045), ТОВ «В.Г.М.» (ЄДРПОУ 38355533), за умовами яких ДП «Держзовнішінформ» замовлено у зазначених суб`єктів господарювання послуги з формування баз даних по відвантаженню/завантаженню окремих груп товарів.
На виконання зазначених договорів ДП «Держзовнішінформ» перераховано на поточні рахунки вищеназваних суб`єктів господарювання грошові кошти на загальну суму 9472 636 грн.
У подальшому вищеназвані суб`єкти господарювання перерахували отримані від ДП «Держзовнішінформ» грошові кошти на адресу ТОВ «ЛОМІНВЕСТ» (ЄДРПОУ 38210417), ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК ІНВ» (ЄДРПОУ 38470988), ТОВ «ГРЕО» (ЄДРПОУ 37143607), ТОВ «ТОР 2013» (ЄДРПОУ 38769920), ТОВ «ОСКАР МТ» (ЄДРПОУ 38422033), ТОВ «ТІНТРЕЙД» (ЄДРПОУ 38421967), ТОВ «МАКТРЕЙДЕР» (ЄДРПОУ 38653861), ТОВ «БОРДЕР-ЛАЙН» (ЄДРПОУ 36679008), ТОВ «ВОСТОК-ПОСТАВКА» (ЄДРПОУ 36696002), ТОВ «НОВАТОР СХ» (ЄДРПОУ 38844740).
При цьому у органу досудового розслідування є підстави вважати, що договори про надання послуг між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.» укладені з метою виведення грошових коштів з рахунків державного підприємства та їх подальшого привласнення невстановленими особами, відомості про яких встановлюються досудовим розслідуванням, оскільки, як вбачається з акту перевірки діяльності ДП «Держзовнішінформ» № 524/26-59-22-09/20062351 від 02.11.2015, факт виконання передбачених договорами послуг, за надання яких державним підприємством переховані грошові кошти, відображений лише документально, без реальної передачі результатів виконаних робіт на користь державного підприємства.
Крім того, впродовж 2015 року службові особи ДП «Держзовнішінформ» здійснили розкрадання грошових коштів державного підприємства шляхом нарахування окремій категорії працівників грошових премій, які після їх нарахування перерозподілялися між працівниками та службовими особами ДП «Держзовнішінформ».
На теперішній час необхідно встановити обставини укладення договорів службовими особами ДП «Держзовнішінформ» (код ЄДРПОУ 20062351) з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.», коло осіб, причетних до здійснення даних фінансових операцій, вивчити документи, які надавалися на виконання вищезазначених договорів, наявність у володінні державного підприємства результатів робіт, що мали бути отримані внаслідок укладення та виконання договорів з вищеназваними суб`єктами господарювання.
Крім того, необхідно встановити коло осіб, яким впродовж 2015 року нараховувались та виплачувались премії, підстави їх нарахування, осіб, причетних до прийняття рішень про нарахування та виплату премій, коло посадових обов`язків таких осіб.
Підставою для проведення обшуку є наявність у органу досудового розслідування достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення його мети, а саме виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, а також те, що вказані відомості можуть знаходяться у приміщеннях за місцезнаходженням ДП «Держзовнішінформ», код ЄДРПОУ 20062351, де підприємство здійснює свою господарську діяльність. Отримати вказану інформацію іншими способами неможливо з об`єктивних причин, оскільки орган досудового розслідування вважає, що заінтересовані службові особи ДП«Держзовнішінформ» можуть знищити, приховати або спотворити відомості, що мають значення для встановлення істини у кримінальному провадженні.
Крім того, суб`єкти господарювання, з якими ДП «Держзовнішінформ» в 2013-2014 р.р. укладало договори на виконання послуг, ліквідовані за рішенням суду, їх посадові особи зареєстровані на території, не підконтрольній України (Донецька область), а отже отримати документи, що підтверджують наявність правовідносин, що досліджуюся в рамках даного кримінального провадження, окрім їх вилучення у ДП «Держзовнішінформ» під час обшуку, неможливо.
Органом досудового розслідування встановлено, що фактично ДП «Держзовнішінформ» (код ЄДРПОУ 20062351) розташовується у приміщенні за адресою вулиця Загородня, буд. 15, що підтверджується:
-проколом допиту головного державного ревізора-інспектора ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_5 , яка здійснювала перевірку діяльності ДП «Держзовнішінформ» та досліджувала первинні документи за вказаною адерсою;
-листом ДП «Держзовнішінформ» № 4/2286 від 26.10.2015 про надання інформації, який був наданий на адресу Національного антикорупційного бюро України згідно супровідного листа ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м. Києві від 17.12.2015р.;
-протоколом огляду від 03.03.2016 року, яким було оглянуто інформацію, викладену на офіційному веб-сайті ДП «Держзовнішінформ», що розташований за URL адресою: http://dzi.gov.ua;
-рапортом від 25.02.2016 року;
-інформацією, викладеною в п. 2.10. акту перевірки від 02.11.2015 року, згідно якої ДП «Держзовнішінформ» використовує в своїй діяльності приміщення 4-го та 5-го поверхів будівлі по вул. Панаса Любченка, 15 м. Київ (згідно Наказу ДП «Держзовнішінформ» від 27.09.2012 № 71-1 «Про розміщення структурних підрозділів»).
Згідно довідки Реєстраційної служби у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутні відомості щодо власників об`єкта нерухомого майна за адресою: м. Київ, вул. Панаса Любченка, 15.
Згідно відповіді Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об`єкти нерухомого майна № 2415 від 01.03.2016, право власності на нежитлову будівлю літ. Б за адресою: м. Київ, вул. Панаса Любченка, 15, зареєстровано за ТОВ «Гермес», на нежитлові приміщення пл. 84,1 кв.м. за Регіональним відділенням фону державного майна України по м. Києву, на нежилі приміщення пл. 113,9 кв.м. за ТОВ «Науково-виробниче об`єднання «Магріс», на частину від нежилих приміщень пл. 1104,5 кв.м. за ВАТ «Український науково-дослідний інститут швейної промисловості», на нежилі приміщення пл. 223,9 кв.м. за Державою Україна та враховується на балансі державного підприємства «Центр ринкових відносин інформаційних технологій та маркетингу».
Вищеназвані докази в достатній мірі свідчать про місцезнаходження ДП «Держзовнішінформ» саме за адерсою: м. Київ, вул. Панаса Любченка, буд. 15.
Відповідно до рішення Київської міської ради № 128/2031 від 08.10.2015, вулиця Панаса Любченка була перейменована на вулицю Загородню.
У Національного антикорупційного бюро України є достатні підстави вважати, що в адміністративній будівлі за адресою: м. Київ, вул. Загородня, буд. 15, в приміщеннях четвертого та п`ятого поверхів, які займає ДП «Держзовнішінформ», знаходяться речі і документи, які мають значення для встановлення фактичних обставин по кримінальному провадженню, а саме:
-договори з усіма додатками до них, укладені між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «МЕТА-ДНЕПР» за період з грудня 2013 року по лютий 2014 року, акти, акти звіряння взаєморозрахунків, документи фінансово-господарського характеру, складені на виконання зазначених договорів, предмети, об`єкти, створені на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанції, платіжні доручення та/або інші документи, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язані з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР». Зазначені речі і документи необхідні для підтвердження факту наявності правовідносин між зазначеними контрагентами, наявності результатів виконання робіт, передбачених договорами, підтвердження здійснення розрахунків за договорами та встановлення кола осіб, відповідальних за укладення договорів, приймання робіт та перерахування грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-договори з усіма додатками до них, укладені між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «СБ «ПАРУС» за період з травня 2013 року по вересень 2013 року, акти, акти звіряння взаєморозрахунків, документи фінансово-господарського характеру, складені на виконання зазначених договорів, предмети, об`єкти, створені на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанції, платіжні доручення та/або інші документи, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язані з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «СБ «ПАРУС». Зазначені речі і документи необхідні для підтвердження факту наявності правовідносин між зазначеними контрагентами, наявності результатів виконання робіт, передбачених договорами, підтвердження здійснення розрахунків за договорами та встановлення кола осіб, відповідальних за укладення договорів, приймання робіт та перерахування грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-договори з усіма додатками до них, укладені між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «ТРАНСЛЕМ» за період з грудня 2013 року по лютий 2014 року, акти, акти звіряння взаєморозрахунків, документи фінансово-господарського характеру, складені на виконання зазначених договорів, предмети, об`єкти, створені на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанції, платіжні доручення та/або інші документи, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язані з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «ТРАНСЛЕМ». Зазначені речі і документи необхідні для підтвердження факту наявності правовідносин між зазначеними контрагентами, наявності результатів виконання робіт, передбачених договорами, підтвердження здійснення розрахунків за договорами та встановлення кола осіб, відповідальних за укладення договорів, приймання робіт та перерахування грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-договори з усіма додатками до них, укладені між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «СЕМИКС» за період з червня 2013 року по лютий 2014 року, акти, акти звіряння взаєморозрахунків, документи фінансово-господарського характеру, складені на виконання зазначених договорів, предмети, об`єкти, створені на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанції, платіжні доручення та/або інші документи, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язані з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «СЕМИКС». Зазначені речі і документи необхідні для підтвердження факту наявності правовідносин між зазначеними контрагентами, наявності результатів виконання робіт, передбачених договорами, підтвердження здійснення розрахунків за договорами та встановлення кола осіб, відповідальних за укладення договорів, приймання робіт та перерахування грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-договори з усіма додатками до них, укладені між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «ТОРГ КОНСАР» за період з травня 2013 року по листопад 2013 року, акти, акти звіряння взаєморозрахунків, документи фінансово-господарського характеру, складені на виконання зазначених договорів, предмети, об`єкти, створені на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанції, платіжні доручення та/або інші документи, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язані з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «ТОРГ КОНСАР». Зазначені речі і документи необхідні для підтвердження факту наявності правовідносин між зазначеними контрагентами, наявності результатів виконання робіт, передбачених договорами, підтвердження здійснення розрахунків за договорами та встановлення кола осіб, відповідальних за укладення договорів, приймання робіт та перерахування грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-договори з усіма додатками до них, укладені між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «В.Г.М.» за період з травня 2013 року по листопад 2013 року, акти, акти звіряння взаєморозрахунків, документи фінансово-господарського характеру, складені на виконання зазначених договорів, предмети, об`єкти, створені на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанції, платіжні доручення та/або інші документи, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язані з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «В.Г.М.». Зазначені речі і документи необхідні для підтвердження факту наявності правовідносин між зазначеними контрагентами, наявності результатів виконання робіт, передбачених договорами, підтвердження здійснення розрахунків за договорами та встановлення кола осіб, відповідальних за укладення договорів, приймання робіт та перерахування грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-податкові накладні в паперовому вигляді, реєстри отриманих податкових накладних (в паперовому та/або електронному вигляді за період з 01.05.2013 по 01.03.2014. Зазначені документи необхідні для підтвердження здійснення операцій з отримання послуг за договорами з контрагентами за відповідний період;
-оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по взаємовідносинах ДП «Держзовнішінформ» з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.» за період з 01.05.2013 по 01.03.2014. Зазначені документи необхідні для підтвердження документального оформлення господарських операцій між державним підприємством та зазначеними контрагентами;
-колективний трудовий договір, трудові договори з працівниками, які працювали в ДП «Держзовнішінформ» за період з 01.04.2015 по 24.12.2015, посадові інструкції та посадові обов`язки, накази про призначення та звільнення таких працівників. Зазначені документи необхідні для встановлення наявності підстав для нарахування премій або інших заохочувальних виплат працівникам державного підприємства;
-накази, розпорядження, інші фінансово-розпорядчі документи про встановлення посадових окладів, премій, надбавок, інших матеріальних заохочень, нарахування та виплату премій, преміальних виплат, інших заохочувань та надбавок до посадового окладу за період з 01.04.2015 по 24.12.2015. Зазначені документи необхідні для встановлення кола осіб, відповідальних за нарахування премій та інших заохочувальних виплат за відповідний проміжок часу;
-статут ДП «Держзовнішінформ», зміни та доповнення до нього за період з 01.05.2013 по 24.12.2015; інші установчі документи, положення, які регламентують порядок підготовки, укладення договорів та порядок ведення договірної роботи, положення про відділи та інші відокремлені підрозділи, що брали участь в укладенні, підготовці, візуванні, погодженні цих договорів, положення або інші організаційно-розпорядчі документи про встановлення порядку нарахування та виплати премій, накази про призначення на посади та документів, що регламентують коло посадових обов`язків службових осіб ДП «Держзовнішінформ», що брали участь в укладенні, підготовці, погодженні та візуванні договорів з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.» та участь в призначенні та нарахуванні премій преміальних виплат, інших заохочувань та надбавок до посадового окладу за період з 01.04.2015 по 24.12.2015. Зазначені документи необхідні для встановлення кола осіб, причетних до можливого вчинення злочинів, та встановлення їх повноважень;
-накази, розпорядження, інші розпорядчі документи щодо призначення та звільнення службових осіб ДП «Держзовнішінформ» за період з 01.05.2013 по 24.12.2015, покладення на них адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих обов`язків. Зазначені документи необхідні для підтвердження факту набуття та припинення службовими особами адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих повноважень;
-наказ про призначення на посаду та звільнення з посади службової особи ДП «Держзовнішінформ» ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , їх посадові інструкції. Зазначені документи необхідні для підтвердження факту набуття та припинення службовими особами адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих повноважень окремо визначених осіб;
-чорнові записи, чернетки, комп`ютерні носії інформації, з`ємні накопичувальні пристрої, системні комп`ютерні блоки та/або ноутбуки, які містять результати наданих послуг, інформацію про листування та за допомогою яких виготовлялася документація, в тому числі первинна, по взаємовідносинам ДП «Держзовнішінформ» з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.». Зазначені речі і документи можуть містити в собі сліди вчинення злочину, інформацію про коло осіб, причетних до його вчинення або бути знаряддям вчинення злочину;
-засоби мобільного зв`язку, із застосуванням якого велось спілкування представників ДП «Держзовнішінформ» з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.», працівниками, яким нараховувались та виплачувались премії, преміальні виплати, інші заохочування та надбавки до посадового окладу за період з 01.04.2015 по 24.12.2015. Зазначені речі необхідні для встановлення кола осіб, причетних до вчинення злочину;
-документи з вільними зразками почерку та підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 за період з 01.05.2013 по 01.03.2014. Зазначені речі необхідні для підтвердження або спростування причетності зазначених осіб до укладення договорів з контрагентами та прийняття рішення про перерахування ним грошових коштів з рахунків державного підприємства;
-документи з вільними зразками підпису ОСОБА_9 за період з 01.04.2015 по 24.12.2015. Зазначені документи необхідні для підтвердження або спростування причетності ОСОБА_9 до прийняття рішень про нарахування та виплату премій та інших заохочувальних виплат за відповідний проміжок часу;
-книги, журнали вхідної та вихідної кореспонденції за період з 01.05.2013 року по теперішній час. Зазначені речі необхідні для підтвердження або спростування фактів листування або іншого документального обміну інформацією між державним підприємством та його контрагентами;
-акти ревізій та перевірок, довідки за результатами зустрічних перевірок діяльності ДП «Держзовнішінформ» Державною податкової інспекції, Державної фінансової інспекції.
В зв`язку із зазначеним детектив просив про задоволення клопотання, на що слід зазначити наступне.
Згідно ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Згідно ч. 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.
Беручи до уваги вищевикладене, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даним матеріалам, для встановлення обставин у кримінальному провадженні, наведено наявність підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення та відомості, які їх містять у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду, вбачається необхідність проведення обшуку, а тому прихожу до висновку про задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 233-236, 309, 369-372 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл детективам Національного бюро Другого підрозділу (відділу) детективів Головного Підрозділу детективів Національного антикорупційного бюро України ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , прокурорам Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Генеральної прокуратури України ОСОБА_4 , ОСОБА_17 , які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні на проведення обшуку, із правом доручення його проведення іншим детективам, за адресою: м. Київ, вул. Загородня, буд. 15 ( приміщення четвертого та п`ятого поверхів, які використовує у своїй діяльності Державне підприємство «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків»), з метою відшукання та вилучення:
-договорів з усіма додатками до них, укладених між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «МЕТА-ДНЕПР» за період з грудня 2013 року по лютий 2014 року, актів, актів звіряння взаєморозрахунків, документів фінансово-господарського характеру, складених на виконання зазначених договорів, предметів, об`єктів, створених на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанцій, платіжних доручень та/або інші документів, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язаного з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР»;
-договорів з усіма додатками до них, укладених між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «СБ «ПАРУС» за період з травня 2013 року по вересень 2013 року, актів, актів звіряння взаєморозрахунків, документів фінансово-господарського характеру, складених на виконання зазначених договорів, предметів, об`єктів, створених на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанцій, платіжних доручень та/або інші документів, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язаного з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «СБ «ПАРУС»;
-договорів з усіма додатками до них, укладених між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «ТРАНСЛЕМ» за період з грудня 2013 року по лютий 2014 року, актів, актів звіряння взаєморозрахунків, документів фінансово-господарського характеру, складених на виконання зазначених договорів, предметів, об`єктів, створених на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанцій, платіжних доручень та/або інші документів, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язаного з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «ТРАНСЛЕМ»;
-договорів з усіма додатками до них, укладених між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «СЕМИКС» за період з червня 2013 року по лютий 2014 року, актів, актів звіряння взаєморозрахунків, документів фінансово-господарського характеру, складених на виконання зазначених договорів, предметів, об`єктів, створених на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанцій, платіжних доручень та/або інші документів, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язаного з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «СЕМИКС»;
-договорів з усіма додатками до них, укладених між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «ТОРГ КОНСАР» за період з травня 2013 року по листопад 2013 року, актів, актів звіряння взаєморозрахунків, документів фінансово-господарського характеру, складених на виконання зазначених договорів, предметів, об`єктів, створених на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанцій, платіжних доручень та/або інші документів, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язаного з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «ТОРГ КОНСАР»;
-договорів з усіма додатками до них, укладених між ДП «Держзовнішінформ» та ТОВ «В.Г.М.» за період з травня 2013 року по листопад 2013 року, актів, актів звіряння взаєморозрахунків, документів фінансово-господарського характеру, складених на виконання зазначених договорів, предметів, об`єктів, створених на виконання даних договорів, в тому числі в електронному вигляді, квитанцій, платіжних доручень та/або інші документів, що підтверджують оплату грошових коштів по зазначеним договорам, листування (у тому числі офіційне листування та ділова переписка, а саме листи, відповіді, повідомлення, звернення, телеграми, претензії, вимоги тощо) у тому числі за допомогою електронних засобів зв`язку, пов`язаного з укладенням, виконанням та прийманням робіт з ТОВ «В.Г.М.»;
-податкових накладних в паперовому вигляді, реєстрів отриманих податкових накладних (в паперовому та/або електронному вигляді за період з 01.05.2013 по 01.03.2014;
-оборотно-сальдових відомостей з конкретизацією інформації по взаємовідносинах ДП «Держзовнішінформ» з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.» за період з 01.05.2013 по 01.03.2014;
-колективного трудового договору, трудових договорів з працівниками, які працювали в ДП «Держзовнішінформ» за період з 01.04.2015 по 24.12.2015, посадових інструкцій та посадових обов`язків, наказів про призначення та звільнення таких працівників;
-наказів, розпоряджень, інших фінансово-розпорядчих документів про встановлення посадових окладів, премій, надбавок, інших матеріальних заохочень, нарахування та виплату премій, преміальних виплат, інших заохочувань та надбавок до посадового окладу за період з 01.04.2015 по 24.12.2015;
-статуту ДП «Держзовнішінформ», змін та доповнень до нього за період з 01.05.2013 по 24.12.2015; інших установчих документів, положень, які регламентують порядок підготовки, укладення договорів та порядок ведення договірної роботи, положень про відділи та інші відокремлені підрозділи, що брали участь в укладенні, підготовці, візуванні, погодженні цих договорів, положень або інших організаційно-розпорядчих документів про встановлення порядку нарахування та виплати премій, наказів про призначення на посади та документів, що регламентують коло посадових обов`язків службових осіб ДП «Держзовнішінформ», що брали участь в укладенні, підготовці, погодженні та візуванні договорів з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.» та участь в призначенні та нарахуванні премій преміальних виплат, інших заохочувань та надбавок до посадового окладу за період з 01.04.2015 по 24.12.2015;
-наказів, розпоряджень, інших розпорядчих документів щодо призначення та звільнення службових осіб ДП «Держзовнішінформ» за період з 01.05.2013 по 24.12.2015, покладення на них адміністративно-господарських та організаційно-розпорядчих обов`язків;
-наказів про призначення на посаду та звільнення з посади службової особи ДП «Держзовнішінформ» ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , їх посадових інструкцій;
-чорнових записів, чернеток, комп`ютерних носіїв інформації, накопичувальних пристроїв, системних комп`ютерних блоків та/або ноутбуків, які містять результати наданих послуг, інформацію про листування та за допомогою яких виготовлялася документація, в тому числі первинна, по взаємовідносинам ДП «Держзовнішінформ» з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.»;
-засобів мобільного зв`язку, із застосуванням якого велось спілкування представників ДП «Держзовнішінформ» з ТОВ «МЕТА-ДНЕПР», ТОВ «СБ «ПАРУС», ТОВ «ТРАНСЛЕМ», ТОВ «СЕМИКС», ТОВ «ТОРГ КОНСАР», ТОВ «В.Г.М.», працівниками, яким нараховувались та виплачувались премії, преміальні виплати, інші заохочування та надбавки до посадового окладу за період з 01.04.2015 по 24.12.2015;
-документів з вільними зразками почерку та підпису ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 за період з 01.05.2013 по 01.03.2014;
-документів з вільними зразками підпису ОСОБА_9 за період з 01.04.2015 по 24.12.2015;
-книг, журналів вхідної та вихідної кореспонденції за період з 01.05.2013 року по теперішній час;
-актів ревізій та перевірок, довідок за результатами зустрічних перевірок діяльності ДП «Держзовнішінформ» Державною фіскальною службою, Державною фінансовою інспекцією та іншими контролюючими органами за період з 01.05.2013 по теперішній час.
Строк дії ухвали до 09. 04. 2016 року.
Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора, що здійснює процесуальне керівництво у кримінальному провадженні
начальником четвертого відділу управління процесуального керівництва, підтримання державного обвинувачення та представництва в суді Спеціалізованої антикорупційної прокуратури ОСОБА_4 .
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.03.2016 |
Оприлюднено | 10.03.2023 |
Номер документу | 56350209 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні