Справа № 344/2574/16-к
Провадження № 1-кс/344/1166/16
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 березня 2015 року м. Івано-Франківськ
Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Івано-Франківського ВП ГУНП України в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , погодженого з прокурором Івано-Франківської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , поданого в рамках досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4201609101000003 від 18.01.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України, про отримання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності , -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся в суд з клопотанням про отримання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Угорницької сільської ради, а також зустрічної ревізії у підприємця ОСОБА_5 , на приватному підприємстві «Карпат-Інтур».
З матеріалів клопотання вбачається, що службові особи Угорницької сільської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, знаючи про те, що роботи із спорудження каналізації села проводяться за бюджетний кошт, не вжили заходів щодо укладення з ПП ОСОБА_5 , а також ПП «Карпати-Інтур», договорів про участь останніх в соціально-економічному розвитку села, мотивуючи своє рішення тим, що роботи з будівництва каналізаційних мереж виконуються ПП ОСОБА_5 та ПП «Карпати-Інтур» згідно договору про співробітництво, як об`єкт інвестицій, внаслідок чого завдали місцевому бюджету збитків на суму близько 5 млн. грн.
У зв`язку з тим, що дослідження доказів вчиненого кримінального правопорушення потребує залучення у кримінальному провадженні спеціалістів державної фінансової інспекції України для дачі висновку суму завданих збитків не приведенням у відповідність до чинного законодавства договорів про співпрацю за період з 04.11.2005 по 01.02.2016, під час досудового розслідування виникла необхідність у проведенні позапланової, виїзної, документальної ревізії, окремих питань фінансово-господарської діяльності Угорницької сільської ради (юридична та фактична адреса: 76492, с. Угорники Івано-Франківської міської ради, вул. Просвіти, 4; код ЄДРПОУ 04356403; форма власності комунальна; організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування), а також зустрічної ревізії з даного приводу у підприємців ОСОБА_5 (юридична та фактична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Биха 20/3, ідентифікаційний код НОМЕР_1 , форма власності - приватна, організаційно-правова форма приватне підприємство), на приватному підприємстві «Карпат-Інтур» (юридична та фактична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 192/125, код ЄДРПОУ 30983920; форма власності приватна, організаційно-правова форма приватне підприємство).
Враховуючи, що для повного, всебічного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження, забезпечення виявлення наявних фактів порушення законодавства, встановлення винних посадових осіб у їх допущенні, розміру спричинених матеріальних збитків, у даному кримінальному провадженні, необхідне проведення позапланової, виїзної, документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності.
Слідчий клопотання підтримав та просив його задоволити.
Дослідивши матеріали клопотання, включаючи витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, у рамках якого було подано клопотання оглянувши матеріали кримінального провадження, вважаю клопотання підставним.
А абз.1 ч.6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» визначає, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
Ч. 7 ст. 11 вказаного закону передбачає, що позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
При цьому у ч.8 зазначеної статті наведено, що орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні».
Стороною кримінального провадження, яка звернулась із даним клопотанням, в судовому засіданні, поза розумним сумнівом, доведено про необхідність отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії, оскільки отримані за результатами такої ревізії відомості матимуть істотне значення для встановлення обставин у вказаному кримінальному провадженні, що підтверджується і матеріалами кримінального провадження, відтак призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідає завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.
Керуючись ст.ст. 2, 309, 395 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого про проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності задоволити.
Надати дозвіл на проведення позапланової, виїзної, документальної ревізії спеціалістами Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області, окремих питань фінансово-господарської діяльності Угорницької сільської ради в частині дотримання вимог законодавства та положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку села Угорники та інженерно-транспортної інфраструктури, при проведенні робіт із забудови району «Рінь» с. Угорники Івано-Франківської міської ради (юридична та фактична адреса: 76492, с.Угорники Івано-Франківської міської ради, вул. Просвіти, 4; код ЄДРПОУ 04356403; форма власності комунальна; організаційно-правова форма орган місцевого самоврядування), а також зустрічної ревізії з даного приводу у підприємців ОСОБА_5 (юридична та фактична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Биха 20/3, ідентифікаційний код НОМЕР_1 , форма власності - приватна, організаційно-правова форма приватне підприємство), на приватному підприємстві «Карпат-Інтур» (юридична та фактична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 192/125, код ЄДРПОУ 30983920; форма власності приватна, організаційно-правова форма приватне підприємство) за період з 04.11.2005 по 01.03.2016, яку провести протягом 15 робочих днів, розпочавши її з 10.03.2016 року.
На дослідження ревізорів поставити наступні запитання:
- Дотримання вимог Угорницькою сільською радою Івано-Франківської міської ради вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку села Угорники та інженерно-транспортної інфраструктури, при проведенні робіт із забудови району «Рінь» с. Угорники Івано-Франківської міської ради та умов договору про співробітництво та організацію взаємовідносин від 04.11.2005 та додаткового договору до нього від 11.09.2007 укладених між виконавчим комітетом Угорницької сільської ради та ПП ОСОБА_5 та ПП «Карпати-Інтур»;
- Провести розрахунок пайового внеску замовникам будівництва, ПП ОСОБА_5 та ПП «Карпати-Інтур» у розвитку населеного пункту, який мав би бути сплачений за умови дотримання сільською радою вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку села Угорники та інженерно-транспортної інфраструктури;
- Повнота вжитих заходів службовими особами Угорницької сільської ради щодо приведення у відповідність до вимог чинного законодавства вищенаведених договорів, укладених з ПП ОСОБА_5 та ПП «Карпати-Інтур» та стягнення з ПП ОСОБА_5 та ПП «Карпати-Інтур» заборгованості по сплаті до цільового фонду соціально-економічного розвитку села та інженерно-транспортної інфраструктури.
Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 56650945 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Ковалюк І. П.
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Ковалюк І. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні