Справа № 352/2488/14-к
Провадження № 1-кс/352/307/14
У Х В А Л А
13 листопада 2014 року м. Івано-Франківськ
Слідчий суддя Тисменицького районного суду
Івано-Франківської області ОСОБА_1
за участю секретаря ОСОБА_2
слідчо
розглянув клопотання слідчої СВ Тисменицького РВ УМВС в Івано-Франківській області капітана міліції ОСОБА_3 по кримінальному провадженню № 42014090250000020 про призначення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Братковецької сільської ради за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України,-
в с т а н о в и в :
Слідча звернулась з клопотанням про проведення позаплпнової ревізії фінансово-господарської діяльності Братковецької сільської ради (код ЄРДПОУ 04356171 юридична та фактична адреса: 77462, Івано-Франківська область, Тисменицький район, с. Братківці, вул. Шевченка, 30 форма власності комунальна, організаційно-правова форма установа) за період з 09.09.2010 по 22.10.2014 включно. Ревізію провести з 17.11.2014 по 28.11.2014 за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.
В клопотанні зазначається, що службові особи сільської ради с. Братківці, зловживаючи службовим становищем, з метою одержання неправомірної вигоди для іншої юридичної особи, надавши у користування ПП "Юрчик" земельну ділянку площею 3,3307 га, упродовж 2011-2014 років не вжили жодних заходів щодо виготовлення вказаним підприємством документації необхідної для укладення договору оренди вказаної земельної ділянки, внаслідок чого Братківецькій сільській раді спричинено збитків в розмірі близько 51 тис. грн.
Так, рішенням ХХІ сесії 5 демократичного скликання демократичного скликання Братковецької сільської ради від 09.09.2010 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок для обслуговування господарських будівель, ведення фермерського господарства ОСОБА_4 по вул. Шевченка в с. Братківці, ОСОБА_4 вирішено заключити договір оренди терміном на 49 років з 3% ставкою орендної плати від нормативної грошової оцінки.
01.11.2010 між ОСОБА_4 (власник) та ПВКП Юрчик в особі директора ОСОБА_5 (користувач) укладено договір про передачу власником в господарське відання основних засобів та виробничих приміщень ПВКП Юрчик для здійснення господарської діяльності.
09.11.2010 рішенням І сесії 6 демократичного скликання Братківецької сільської ради взято до уваги інформацію голови Братковецької територіальної виборчої комісії ОСОБА_6 про підсумки виборів про обрання ОСОБА_4 сільським головою в с.Братківці.
03.01.2011 Братковецькою сільською радою в особі сільського голови ОСОБА_4 та землекористувачем ПВКП Юрчик в особі директора ОСОБА_5 укладено угоду про відшкодування збитків за фактичне землекористування земельною ділянкою для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться по АДРЕСА_1 згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінюється в 568617,58 грн. відповідно до угоди від 03.01.2011 плата за використання земельної ділянки по АДРЕСА_1 , площею 3,3370 га становить 171 грн. на рік.
Аналогічні угоди були укладені Братковецькою сільською радою в особі сільського голови ОСОБА_4 та землекористувачем ПВКП Юрчик в особі директора ОСОБА_5 . 03.01.2012,03.01.2013,03.01.2014.
З матеріалів кримінального провадження вбачається, що землекористувач ПВКП Юрчик в особі директора ОСОБА_5 протягом 2011-2013 років користувався земельною ділянкою, яка знаходиться в АДРЕСА_1 площею 3,3370 га без документів, що підтверджують право користування.
В ході проведення досудового слідства виникла необхідність в проведенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності сільської ради с. Братківці Тисменицького району Івано-Франківської області щодо законності передачі земельної ділянки у оренду ПВКП Юрчик без укладення відповідних документів.
В підпункті 4 ч.2 ст. 40 КПК України передбачено, що слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Таким чином збирання доказів слідчим здійснюється, зокрема, шляхом витребування та отри мання ним висновків ревізій та актів перевірок. В той же час, згідно з нормами ст. 40 КПК України, законодавець наділяє його і пов новаженням щодо призначення ревізій та перевірок у порядку, визначеному законом. Такий порядок встановлено Законом України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні.
Підпункт 5 ч.5 ст. 11 Закон України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні вказує, що позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.
Абз.1 ч.6 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні визначає, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
Частина 7 ст. 11 вказаного закону передбачає, що позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
При цьому у частині 8 зазначеної статті наведено, що орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів відповідно до ч. 11 ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні
Стороною кримінального провадження, яка звернулась із даним клопотанням, в судовому засіданні, недоведено необхідності отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Братковецької сільської ради (код ЄРДПОУ 04356171 юридична та фактична адреса: 77462, Івано-Франківська область, Тисменицький район, с. Братківці, вул. Шевченка, 30 форма власності комунальна, організаційно-правова форма установа) за період з 09.09.2010 по 22.10.2014 включно, призначення позапланової ревізії є недоцільним та невідповідає завданням покладених на фінансову інспекцію, а тому суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення клопотання.
Керуючись ст. 2,40,309,395 КПК України, ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, -
у х в а л и в:
У наданны дозвілу Державній фінансовій інспекції в Івано-Франківській області на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Братковецької сільської ради (код ЄРДПОУ 04356171 юридична та фактична адреса: 77462, Івано-Франківська область, Тисменицький район, с. Братківці, вул. Шевченка, 30 форма власності комунальна, організаційно-правова форма установа) за період з 09.09.2010 по 22.10.2014 включно - відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Тисменицький районний суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2014 |
Оприлюднено | 06.01.2023 |
Номер документу | 56742314 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Тисменицький районний суд Івано-Франківської області
Гургула В. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні