Ухвала
від 30.03.2016 по справі 367/2863/16-к
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/2863/16-к

УХВАЛА

30 березня 2016 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області клопотання прокурора у кримінальному провадженні - прокурора Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури юрист 3 класу ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії по матеріалам досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002237 від 22.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, -

встановив:

Прокурор у кримінальному провадженні - прокурор Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури юрист 3 класу ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, в якому просить адати дозвіл у кримінальному провадженні №12015110040002237 від 22.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України досудове розслідування у якому здійснюється Ірпінським відділом поліції Головного управління Національної поліції в Київській області на призначення повної позапланової виїзної ревізії діяльності об`єкта контролю - Київської міської туберкульозної лікарні № 2, що знаходиться за адресою: 1-ий квартал Курортного лісництва, смт. Гостомель, Київська область, код ЄДРПОУ 01994043 з питання цільового використання коштів державного і місцевих бюджетів при виконанні робіт на об`єкті «Капітальний ремонт корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 в смт. Гостомель Київської області» за період виконання робіт з листопада 2013 року по грудень 2013 року та березень 2015 року, а також дотримання Київською міською туберкульозною лікарнею № 2 законодавства про державні закупівлі на виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 в смт. Гостомель Київської області»; доручити проведення повної позапланової виїзної ревізії Державній фінансовій інспекції в місті Києві, що знаходиться за адресою: вул. Артема, 18, м. Київ; тривалість повної позапланової виїзної ревізії визначити строком 10 робочих днів, дата початку позапланової виїзної ревізії 05.04.2016 та дата закінчення позапланової виїзної ревізії 18.04.2016.

Відповідно до змісту клопотання, до Ірпінського МВ ГУМВС України в Київській області надійшов лист заступника начальника управління протидії злочинності у сфері економіки Головного управління МВС України в Київській області ОСОБА_4 із якого вбачається, що департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради із залученням фахівців КП «Київекспертиза» позапланового аудиту відповідності діяльності Київської міської туберкульозної лікарні № 2 (квартал 1-й курортного лісництва, сел. Гостомель, Київська область) за період з листопада 2013 року по березень 2015 року, як замовника щодо дотримання актів законодавства, планів. Процедур, контрактів, під час виконання робіт з капітального ремонту корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 виявлено факт розтрати грошових коштів Державного бюджету України службовими особами лікарні № 2, ПАТ «ХК «Київміськбуд», ТОВ «Саарланд Буд Інвест», КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція».

Вказані відомості слідчим Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_5 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002237 від 22.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що з метою виконання робіт з капітального ремонту корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київською міською туберкульозною лікарнею № 2 із ПАТ «ХК «Київміськбуд» укладено договір на загальну суму 48 млн. 107 тис. 953 грн.

Згідно аудиторського звіту № 070-5-07/38 від 19.08.2015 встановлено, що генеральній підрядній організації ПАТ «ХК «Київміськбуд» внаслідок завищення вартості виконаних робіт Київською міською туберкульозною лікарнею № 2 зайво перераховано грошові кошти державного бюджету на загальну суму 3 млн. 590 тис. 34 грн.

Крім того, допитано як свідків працівників КП «Київекспертиза», які проводили перевірку вартості виконаних обсягів робіт на об`єкті «Капітальний ремонт корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 в смт. Гостомель Київської області», які повідомили, що безпосередньо за адресою місцезнаходження Київської міської туберкульозної лікарні № 2 проводили перевірку та проводили виміри та обстеження в ході яких встановлено завищення вартості виконаних будівельних робіт, що підтверджується висновком відповідної перевірки.

Збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, в тому числі прокурором, як стороною обвинувачення. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, як це визначено ч.2 ст.99 КПК України.

Однак, висновок перевірки вартості виконаних обсягів робіт затверджений директором КП «Київекспертиза» 17.08.2015 не визнається доказом вчинення службовими особами ПАТ «ХК «Київміськбуд», ТОВ «Саарланд Буд Інвест», КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» та Київської міської туберкульозної лікарні № 2, а носить лише інформативний характер.

Прокурор Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури молодший радник юстиції ОСОБА_3 , в судове засідання не прибув, подав до суду заяву в якій просить розглядати клопотання без його участі, клопотання підтримує та просить його задовольнити.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Оглянувши клопотання та дослідивши матеріали додані до нього, якими прокурор обґрунтовує своє клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до матеріалів досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002237 від 22.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, органом досудового розслідування було встановлено, що до Ірпінського МВ ГУМВС України в Київській області надійшов лист заступника начальника управління протидії злочинності у сфері економіки Головного управління МВС України в Київській області ОСОБА_4 із якого вбачається, що департаментом внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради із залученням фахівців КП «Київекспертиза» позапланового аудиту відповідності діяльності Київської міської туберкульозної лікарні № 2 (квартал 1-й курортного лісництва, сел. Гостомель, Київська область) за період з листопада 2013 року по березень 2015 року, як замовника щодо дотримання актів законодавства, планів. Процедур, контрактів, під час виконання робіт з капітального ремонту корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 виявлено факт розтрати грошових коштів Державного бюджету України службовими особами лікарні № 2, ПАТ «ХК «Київміськбуд», ТОВ «Саарланд Буд Інвест», КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція».

Вказані відомості слідчим Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_5 внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12015110040002237 від 22.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що з метою виконання робіт з капітального ремонту корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київською міською туберкульозною лікарнею № 2 із ПАТ «ХК «Київміськбуд» укладено договір на загальну суму 48 млн. 107 тис. 953 грн.

Згідно аудиторського звіту № 070-5-07/38 від 19.08.2015 встановлено, що генеральній підрядній організації ПАТ «ХК «Київміськбуд» внаслідок завищення вартості виконаних робіт Київською міською туберкульозною лікарнею № 2 зайво перераховано грошові кошти державного бюджету на загальну суму 3 млн. 590 тис. 34 грн.

Крім того, допитано як свідків працівників КП «Київекспертиза», які проводили перевірку вартості виконаних обсягів робіт на об`єкті «Капітальний ремонт корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 в смт. Гостомель Київської області», які повідомили, що безпосередньо за адресою місцезнаходження Київської міської туберкульозної лікарні № 2 проводили перевірку та проводили виміри та обстеження в ході яких встановлено завищення вартості виконаних будівельних робіт, що підтверджується висновком відповідної перевірки.

З матеріалів, які містяться у кримінальному провадженні вбачається наявність достатніх підстав вважати, що інформація, яка буде отримана в ході проведення позапланової виїзної ревізії має суттєве значення для встановлення всіх обставин вчинення кримінального правопорушення, зокрема, фактів порушення законодавства, розміру збитків завданих державі та осіб, які винні у порушенні чинного законодавства.

Висновок перевірки вартості виконаних обсягів робіт затверджений директором КП «Київекспертиза» 17.08.2015 не визнається доказом вчинення службовими особами ПАТ «ХК «Київміськбуд», ТОВ «Саарланд Буд Інвест», КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» та Київської міської туберкульозної лікарні № 2, а носить лише інформативний характер.

Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», визначені правові та організаційні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні.

Згідно ст. 2 Закону, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Згідно ч.6 ст.11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Частиною 8 ст. 11 Закону, орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Відповідно до ч. 11 ст.11 Закону, тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Така саме норма передбачена і п.9 розділу «Організація і проведення ревізій» Постанови КМУ України від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами».

Цей Порядок визначає процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і у суб`єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно, а на підставі рішення суду - в інших суб`єктів господарювання.

З огляду на викладене, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання прокурора у кримінальному провадженні - прокурора Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури юрист 3 класу ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії - задовольнити.

Надати дозвіл у кримінальному провадженні № 12015110040002237 від 22.09.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України досудове розслідування у якому здійснюється Ірпінським відділом поліції Головного управління Національної поліції в Київській області на призначення повної позапланової виїзної ревізії діяльності об`єкта контролю - Київської міської туберкульозної лікарні № 2, що знаходиться за адресою: 1-ий квартал Курортного лісництва, смт. Гостомель, Київська область, код ЄДРПОУ 01994043 з питання цільового використання коштів державного і місцевих бюджетів при виконанні робіт на об`єкті «Капітальний ремонт корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 в смт. Гостомель Київської області» за період виконання робіт з листопада 2013 року по грудень 2013 року та березень 2015 року, а також дотримання Київською міською туберкульозною лікарнею № 2 законодавства про державні закупівлі на виконання робіт на об`єкті «Капітальний ремонт корпусу відкритих форм туберкульозу легень Київської міської туберкульозної лікарні № 2 в смт. Гостомель Київської області».

Доручити проведення повної позапланової виїзної ревізії Державній фінансовій інспекції в місті Києві, що знаходиться за адресою: вул. Артема, 18, м. Київ.

Тривалість повної позапланової виїзної ревізії визначити строком 10 робочих днів, дата початку позапланової виїзної ревізії 05.04.2016 та дата закінчення позапланової виїзної ревізії 18.04.2016.

Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції впродовж п`яти днів.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення30.03.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу56818862
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —367/2863/16-к

Ухвала від 30.03.2016

Кримінальне

Ірпінський міський суд Київської області

Оладько С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні