Ухвала
від 06.03.2015 по справі 376/568/15-к
СКВИРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Сквирський районний суд Київської області

Справа № 376/568/15-к

Номер провадження 1-кс/376/39/2015

УХВАЛА

Іменем України

"06" березня 2015 р. Сквирський районний суд Київської області

в складі: слідчого судді - ОСОБА_1 ,

при секретарі судових засідань ОСОБА_2 ,

за участю прокурора прокуратури Сквирського району ОСОБА_3 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Сквирського РВ ГУ МВС України в Київській області ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки у зв`язку з розслідуванням кримінального провадження зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42015110270000001 від 17 січня 2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 364 ч.1, 320 ч.1 КК України, -

встановив:

Старший слідчий СВ Сквирського РВ ГУ МВС України в Київській області ОСОБА_4 , за погодження з прокурором прокуратури Сквирського району Київської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, у якому просить надати дозвіл Державній фінансовій інспекції в Київській області (01196, м. Київ, пл. Лесі Українки,1) на проведення упродовж 15 робочих днів, позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Сквирської центральної лікарні (09000, Київська область, м. Сквира, вул. Київська, 12, ЄДРПО 01994190).

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що починаючи з 2008 року по теперішній час посадові особи Сквирської центральної районної лікарні зловживають своїми службовим становищем, що виразилось в незаконних діях зі створення та функціонування психонаркологічного центру лікувально-профілактичного закладу охорони здоров`я, що працює на базі Сквирської ЦРЛ та входить до складу психіатричної служби головного управління охорони здоров`я обласної Київської обласної державної адміністрації.

По даному факту внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42015110270000001 від «17» січня 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.364 КК України.

Також встановлено, що починаючи з 22.01.2008, а саме з моменту створення психонаркологічного центру при Сквирській центральній районній лікарні, посадові особи Сквирської ЦРЛ порушують встановлені правила обігу психотропних речовин при використанні їх для лікування пацієнтів.

По даному факту внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42015110270000002 від «17» січня 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.320 КК України.

10 лютого 2015 року матеріали кримінальних проваджень за №42015110270000001 від «17» січня 2015 року та № 42015110270000002 від «17» січня 2015 року, об`єднані в одне провадження та об`єднаному провадженню присвоєно № 42015110270000001.

Заслухавши учасників кримінального провадження, суд вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню за наступних підстав.

Відповідно до вимогст. 40 КПК Українислідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Положеннями ст.ст.91,92 КПК України, передбачено, що у кримінальному провадженні підлягають доказуванню подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням. Обов`язок доказування покладається на слідчого, прокурора.

Відповідно до п. 5 ч. 5ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідно частин 6, 7ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.

Згідно п. 29Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами»позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).

Відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» обмеження у підставах проведення ревізій, визначені Законом, не поширюються на ревізії, що проводяться після порушення кримінальної справи проти посадових осіб підконтрольних установ, що ревізуються, відповідно до кримінально-процесуального законодавства. Аналогічну норму містить і п. 29 Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 N 550. Тобто, рішення суду для проведення такої ревізії не потрібне.

Пункт 2.4 Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України (далі - Порядок взаємодії), затвердженого спільним наказом Голов КРУ, МВС, СБУ та Генпрокуратури від 19.10.2006 N 346/1025/685/53, який зареєстрований у Мін`юсті 25.10.2006 за N 1166/13040, конкретизуючи вищезазначені норми, визначає, що у випадку, коли кримінальну справу порушено не проти посадових осіб підконтрольної установи, а за певним фактом, що стосується діяльності цієї установи, до постанови про призначення ревізії додається дозвіл суду на проведення ревізії.

Таким чином, якщо кримінальну справу порушено за фактом вчинення злочину, а не проти посадових осіб підконтрольної установи, має бути рішення суду про надання дозволу на проведення ревізії.

У відповідності до ч. 6ст. 9 КПК України у випадках, коли положення цьогокодексу не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першоюст. 7 цього Кодексу.

Враховуючи вище викладене, слідчий суддя, приходить до висновку, що клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.

Керуючисьст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,п. 29Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», ст.ст.79, 40,131,132 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ Сквирського РВ ГУ МВС України в Київській області ОСОБА_4 , погоджене з прокурором прокуратури Сквирського району Київської області ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки у зв`язку з розслідуванням кримінального провадження зареєстрованого в Єдиному реєстрі досудових розслідувань за № 42015110270000001 від 17 січня 2015 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст.ст. 364 ч.1, 320 ч.1 КК України - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної ревізії окремих епізодів господарської діяльності службових осіб «Сквирської центральної районної лікарні», (код ЄДРПОУ - 01994190), юридична та фактична адреса: Київська область м. Сквира вул. Київська, № 12, а саме за період часу з 2008 року по теперішній час.

Ревізію проводити протягом 15 (п`ятнадцяти) робочих днів з моменту її початку.

В ході проведення позапланової виїзної документальної ревізії дати відповіді на наступні питання:

Чи відповідають штатні розписи Сквирської ЦРЛ за період з 2008 по даний час вимогам наказу №33 Міністерства охорони здоров`я України від 23 лютого 2000 року, яким затверджені штатні нормативи та типові штати закладів охорони здоров`я центральних районних лікарень? Якщо не відповідають,то в чому це виражається і яка шкода заподіяна і кому?

Чи відповідає статутній діяльність Сквирська ЦРЛ (аналіз Статуту, мета і предмет діяльності)?

Правові підстави створення і діяльності психонаркологічного центру (відділення) у складі Сквирської ЦРЛ, що має мету лікування психічно і наркологічно-хворих південного регіону Київської області?

Які витрати понесла Сквирська ЦРЛ внаслідок створення і діяльності психонаркологічного центру (відділення) з 2008 року і по даний час (у т.ч. і витрати на додаткові відпустки працівників)?

Які надходження в касу Сквирської ЦРЛ надійшли від діяльності психонаркологічного (центру) відділення за період з 01.01.2008 р. і по даний час?

чи правильно здійснені розрахунки оплати перебування у відділенні одного іногороднього хворого?

чи співпадають дані (дні лікування) про перебування іногородніх хворих у відділенні з проведеною ними оплатою?

Чи є дані про передачу Сквирською ЦРЛ в оренду ФОП « ОСОБА_5 » кабінету № 42 по АДРЕСА_1 , якщо є то які підстави?

Підстави для зарахування інтернів на посади лікарів з 2008 року і по даний час:

чи підтверджуються документально виконання інтернами обов`язків лікарів, якщо так, то які є підтвердження?

правомірність прийняття на посади лікарів інтернів, нарахування і виплати інтернам заробітної плати, відпускних, тощо?

Яка кількість сумісників у Сквирській ЦРЛ з 01.01.2008 року і по даний час, правильність нарахування їм заробітної плати?

чи правомірно, що заст. головного лікаря Сквирської ЦРЛ ОСОБА_5 , зареєстрований як фізична особа-підприємець з 2005 року, проводить господарську діяльність з медичної практики за спеціальністю наркологія, має ліцензію на здійснення медичної практики, а також працює лікарем-наркологом у Сквирській ЦРЛ, лікарем у Комунальному закладі Київської обласної ради Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф «Білоцерківська станція екстреної медичної допомоги (09117,Київська область ,м. Б.Церква, вул. Водопійна,40, Ідентифікаційний код 1994304)?

чи є у штатах Сквирської ЦРЛ сумісники, які мають основне місце роботи у Комунальному закладі «Сквирський центр первинної медико-санітарної допомоги»?

Які є дані про те, що заст. головного лікаря Сквирської ЦРЛ , лікар-нарколог ОСОБА_5 , проводить лікарську діяльність під час перебування у відпустках, відрядження, на навчаннях за період з 01.01.2010 року і по даний час (аналіз виписок вимог на психотропні засоби, наказів про відпустки, навчання, відрядження, карт стаціонарних хворих)?

Підстави і правомірність виплат премій, надбавок працівникам ЦРЛ (у т.ч. і заступникам головного лікаря) відповідно до діючих законодавчих і нормативних актів, колективного договору укладеного між профспілковою організацією і адміністрацією Сквирської ЦРЛ в 2001 році?

Проведення позапланової виїзної документальної ревізії доручити Державній фінансовій інспекції в Київській області (01196, м. Київ, пл. Лесі Українки №1).

Зобов`язати посадових осіб «Сквирської центральної районної лікарні», (код ЄДРПОУ - 01994190), юридична та фактична адреса: Київська область м. Сквира вул. Київська, № 12, забезпечити допуск до перевірки працівникам Державної фінансової інспекції в Київській області та надати всі необхідні документи для проведення позапланової виїзної перевірки.

Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого у даному кримінальному провадженні.

Ухвала набирає чинності з моменту її проголошення. Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСквирський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення06.03.2015
Оприлюднено20.03.2023
Номер документу56819263
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —376/568/15-к

Ухвала від 06.03.2015

Кримінальне

Сквирський районний суд Київської області

Клочко В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні