Справа № 749/312/16-к
Номер провадження 1-кс/749/28/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 квітня 2016 року Слідчий суддя Щорського районного суду ОСОБА_1 за участю сторони кримінального провадження слідчого ОСОБА_2 , секретаря ОСОБА_3 розглянувши у відкритому судовому засіданні м. Щорсі клопотання старшого слідчого СВ Щорського ВП Менського ВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_2 , на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за № №42016271170000012 від 27 січня 2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії,
В С Т А Н О В И В:
Старший слідчий СВЩорського ВП Менського ВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_2 , звернувся до суду з клопотанням про надання Державній фінансовій інспекції у Чернігівській областідозволу на проведення позапланової виїзної ревізії.
Клопотання мотивує тим, що в липні 2015 ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді сільського голови, виконуючи організаційно-розпорядчі функції, підписала розрахункову-платіжну відомість № 7 на виплату заробітної плати по Староборовицькій сільській раді, на підставі якої їй нараховано та виплачено матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань у сумі 3421 грн.
За вказаним фактом 27.01.2016 розпочато кримінальне провадження № 42016270280000012 про кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 191 КК України.
Розпорядженням від 10.07.2015 № 6-0 «Про проведення чергової 38 сесії 6 скликання» визначено перелік питань, які повинні були розглядатися на майбутній сесії, зокрема надання сільському голові матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань.
Згідно відомостей Строборовицької сільської ради та показів посадових осіб органу місцевого самоврядування, рішення про надання у липні 2015 року Староборовицькій сільській голові ОСОБА_4 матеріальної допомоги на вирішення соціально побутових питань сесіями сільської ради не приймалися.
Крім того, упродовж 2010-2015 років сесіями сільської ради питання щодо умов оплати праці, преміювання, виплати надбавок, доплат, матеріальної допомоги чи здійснення інших виплат не вирішувалися, що підтверджується відомостями органу місцевого самоврядування, показами депутатів та протоколом 38 сесії 6 скликання від 14.07.2015.
Допитана в якості свідка бухгалтер сільської ради ОСОБА_5 , яка також являється депутатом Староборовицької сільської ради показала, що матеріальна допомога ОСОБА_4 в сумі 3 421 грн. була виплачена на основі розпорядження від 10.07.2015 № 6-0 «Про проведення чергової 38 сесії 6 скликання», виданого останньою перебуваючи на посаді сільського голови, хоча рішення стосовно надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань ОСОБА_4 , на 38 сесії 6 скликання Староборовицькою сільською радою не приймалося.
Як показала свідок ОСОБА_6 , питання стосовно надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань ОСОБА_4 на 38 сесії 6 скликання Староборовицькою сільською радою не розглядалося.
Вказане правопорушення може бути непоодиноким, аналогічні неправомірні дії могли здійснюватися Староборовицьким сільським головою упродовж усієї її каденції.
З метою здійснення всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин кримінального провадження та прийняття по ньому об`єктивного та законного рішення, отримання доказів фактів і обставин вчиненого кримінального правопорушення, виникає необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії Староборовицької сільської ради, яка полягатиме у документальній і фактичній перевірці окремих питань фінансово-господарської діяльності зазначеного підприємства упродовж 2010-2015 років..
Акт ревізії в контексті ст. 99 КПК України являтиметься документом, де зафіксовані відомості, які можуть бути використані як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому може бути визнаний речовим доказом.
Заслухавши пояснення старшого слідчого СВЩорського ВП Менського ВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_2 , яка підтримала клопотання, дослідивши надані матеріали, суд приходить до висновку, що клопотання підлягає до задоволення.
Стаття 2 КПК Українипередбачає, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Згідност.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні"позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішення суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку та закінчення, документи, які відповідно до частини 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Відповідно до ч.11ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", тривалість позаплановоївиїзноїревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
За таких обставин, приходжу до висновку, що клопотання слідчого є підставним і його слід задовольнити, дозволивши проведення вищевказаної ревізії.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 110,372 КПК України,ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя,-
У Х В А Л И В:
Клопотання старшого слідчого СВ Щорського ВП Менського ВП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_2 , про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії задовольнити.
Надати Державній фінансовій інспекції у Чернігівській області дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Староборовицької сільської ради (юридична адреса: Чернігівська область Щорський район с. Старі Боровичі вул. Центральна, 5, код ЄДРПОУ 04412188 МФО 853592) упродовж 2010-2015 років, в ході якої встановити наступні питання:
- відповідність сум нарахованої до виплати заробітної плати фактично виплаченій (зазначеній у відомостях на перерахування коштів на карткові рахунки ), зокрема: - яку суму складають збитки та кому вони заподіяні;
- які порушення законодавства було допущено при нарахуванні та виплаті працівникам Староборовицької сільської ради надбавок, доплат, матеріальної допомоги, премій тощо;
- діями яких службових осіб спричинені вищевказані збитки.
Позапланову виїзну ревізію провести впродовж 15 робочих днів, починаючи з07.04.2016 року по 27.04.2016 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Щорський районний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 56969231 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Щорський районний суд Чернігівської області
Шаповал З. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні