Справа № 592/3424/16-к
Провадження № 1-кс/592/1397/16
УХВАЛА
про дозвіл на обшук
07 квітня 2016 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю слідчого ОВС відділу кримінальних розслідувань СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_2 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянув клопотання сторони кримінального провадження слідчого ОСОБА_2 , про дозвіл на проведення обшуку в офісних приміщеннях №21, 22, 22а, що знаходиться в оренді ТОВ «Тринадцятий елемент» та розташовані за адресою: м.Суми, вул.Сумсько-Київських дивізій, 24.
Перевіривши наданні матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасника судового провадження слідчого ОВС відділу кримінальних розслідувань СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_2 , -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий своє клопотання, погоджене з прокурором Сумської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , обґрунтовує тим, що службові особи ТОВ «Тринадцятий елемент» (код 39549990), а саме: директор ОСОБА_4 , засновник ОСОБА_5 та декларант ОСОБА_6 , протягом 4 кварталу 2015 року в митному режимі «Імпорт 40», під виглядом алюмінію катанки (код УКТ ЗЕД 7605110000), алюмінію первинного необробленого, нелегованого, у формі чушок (код УКТ ЗЕД 7601100000), зливків алюмінію (код УКТ ЗЕД 7601201000), імпортували нікелевий сплав, який в подальшому реалізовувався ТОВ «Крок ГТ» (код 13638755), ТОВ «Донметіндастрі» (код 35151490), ТОВ «Сот Плюс» (код 36015137). Вартість перелічених металів та сплавів складає для нікелю від 9 300 до 15 375 доларів США за тону, для алюмінію від 1 485 до 1 919 доларів США за тону.
Таким чином за рахунок різниці у вартості алюмінію та нікелю, службові особи ТОВ «Тринадцятий елемент» зменшили розмір податкових та митних платежів при оформленні імпорту продукції на Сумській митниці на загальну суму 4 260 083,54 грн.
Досудовим розслідуванням встановлено, що офісне приміщення ТОВ «Тринадцятий елемент», де зберігаються первинні документи бухгалтерського та податкового обліку товариства, інші документи щодо імпорту товарно-матеріальних цінностей, комп`ютерна техніка, чорнові записи про обставини вчинення кримінального правопорушення, знаряддя вчинення кримінального правопорушення, знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Сумсько-Київських дивізій, буд. 24, офіс 22.
За даними реєстраційної служби Сумського міського управління юстиції,- нежиле приміщення, реконструйоване під офіс за адресою: АДРЕСА_1 , належать на праві власності ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . 19.12.2014 між ТОВ «Тринадцятий елемент» та ОСОБА_7 укладений договір №11 найму офісних приміщень №21, 22, 22а, за адресою: АДРЕСА_2 .
У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив надати дозвіл на обшук.
Вислухавши думку слідчого, дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки в клопотанні про проведення обшуку є матеріали, які свідчать, що первинні документи бухгалтерського та податкового обліку, документи щодо імпорту товарно-матеріальних цінностей, документи щодо реалізації товарно-матеріальних цінностей фіктивним підприємствам, комп`ютерна техніка, чорнові записи про обставини вчинення кримінального правопорушення, знаряддя вчинення кримінального правопорушення, знаходяться в офісних приміщеннях ТОВ «Тринадцятий елемент» за адресою: м. Суми, вул. Сумсько-Київських дивізій, буд. 24, офіс 21, 22, 22а.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст.233, 234 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Надати дозвіл на проведення обшуку в офісних приміщеннях №21, 22, 22а, що знаходяться в оренді ТОВ «Тринадцятий елемент» та розташовані за адресою: АДРЕСА_2 , право власності на які зареєстровано за ОСОБА_7 .
2.Мотиви надання дозволу на обшук - у зв`язку з неможливістю в будь-який інший спосіб підтвердити вищевикладені обставини або їх остаточно спростувати, з метою відшукання і вилучення документів, які стали підставою для митного оформлення вантажу в митних органах, що надійшов у період з 01.01.2014 р. по теперішній час на адресу ТОВ «Тринадцятий елемент».
3. Обшук проводиться з метою виявлення та вилучення наступних документів і речей: вантажно-митні декларації, міжнародні контракти, договори купівлі-продажу товару, рахунки-фактури (Invoice) з нерезидентами, міжнародні товарно-транспортні накладні (CMR), сертифікати якості, специфікації, пакувальні листи тощо, оригінали первинних бухгалтерських документів (договори, ТТН, податкові накладні, накладні, рахунки-фактури, акти прийому-передачі, довіреності, сертифікати якості видані уповноваженими установами, виписки по розрахункових рахунках) про здійснення фінансово-господарських операцій за період з 01.01.2014 р. по 07.04.2016 р., носії інформації (ноутбуки, жорсткі диски ПК, флеш-накопичувачі, сервери) на яких можуть знаходитися документи наведені вище, а також листи переписки з постачальниками-нерезидентами, посередниками-нерезидентами та покупцями продукції на території України за вказаний період.
4. Строк дії ухвали - тридцять днів з дня постановлення ухвали.
5. Проведення обшуку доручити слідчому ОВС відділу кримінальних розслідувань СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області ОСОБА_2 або працівникам ОВС відділу кримінальних розслідувань СУ фінансових розслідувань ГУ ДФС у Сумській області за дорученням слідчого.
Ухвала слідчого судді не може бути оскаржена.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 07.04.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 57025843 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Князєв В. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні