Справа № 522/26267/15-к
Провадження № 1-кс/522/8334/16
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 квітня 2016 року Слідчий суддя місцевого Приморського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , за участю слідчого ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ Управління Служби безпеки України в Одеській області ОСОБА_2 про призначення податкової перевірки по матеріалам кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 22015160000000241 від 03.09.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 110 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ Управління Служби безпеки України в Одеській області ОСОБА_2 звернулась до слідчого судді з клопотання, погодженим з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 , в якому просить призначити у кримінальному провадженні № 22015160000000241 позапланову виїзну документальну податкову перевірку ТОВ «Логістик Гранум» (ЄДРПОУ 39602891), з питань своєчасного, достовірного, повного нарахування та сплати усіх передбачених законом податків та зборів, податків та зборів на заробітну плату співробітників, обліку готівкових коштів в касі платника податків, дотримання законодавства під час надання фінансової допомоги на поворотній основі, а також дотримання валютного та іншого законодавства вищезазначеним суб`єктом господарювання, в період з 01.01.2015 по теперішній час, проведення якої доручити співробітникам Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області.
Вивчивши клопотання та вислухавши слідчого, вважаю, що клопотання не підлягає задоволенню.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 40 КПК України, слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.
Згідно ч. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування.
Згідно ст. 2 КПК України, завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необгрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
Застосування належної правової процедури означає сурове додержання встановленого кримінальним процесуальним законом порядку досудового розслідування та судового провадження.
Згідно ч. 3 ст. 26 КПК України, слідчий суддя у кримінальному провадженні вирішує лише ті питання, що внесені на їх розгляд сторонами та віднесені до їх повноважень КПК України.
Однак, чинним КПК України не передбачено можливості звернення до слідчого судді з клопотанням про позапланову виїзну документальну податкову перевірку фінансово-господарської діяльності підприємств.
На підставі вищевикладеного, зважаючи на те, що клопотання слідчого не відповідає вимогам діючого кримінального-процесуального законодавства, вважаю необхідним у розгляді клопотання слідчого відмовити.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 26, 40 КПК України, ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», -
УХВАЛИВ:
У задоволенні клопотання слідчого СВ Управління Служби безпеки України в Одеській області ОСОБА_2 про призначення податкової перевірки відмовити.
Ухвала підлягає оскарженню протягом п`яти днів з дня її оголошення або з дня отримання копії судового рішення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
27.04.2016
Суд | Приморський районний суд м.Одеси |
Дата ухвалення рішення | 27.04.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 57424233 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Приморський районний суд м.Одеси
Дерус А. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні