Ухвала
від 19.04.2016 по справі 757/18364/16-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/18364/16-к

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 квітня 2016 року Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю сторони кримінального провадження прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві кримінальне провадження за клопотанням прокурора Київської місцевої прокуратури № 6 м. Києва ОСОБА_3 про призначення позапланової перевірки під час здійснення досудового розслідування в кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32015100060000136 від 17.06.2015 за ознаками злочинів, передбачених ч. 3 ст. 212, ч.1 ст.204 КК України, -

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Київської місцевої прокуратури № 6 м. Києва ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням про призначення позапланової перевірки, в обґрунтування якого зазначив наступне.

Слідчим управлінням фінансових розслідувань ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 32015100060000136 від 17 червня 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212, ч.1 ст. 204 КК України.

На адресу СУ ФР ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві надійшов акт податкової перевірки ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві №291/26-55-22-09 від 20.04.2015 року «Про результати планової виїзної перевірки ТОВ "Юкра" (код за ЄДРПОУ 37449604) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2013 року по 31.12.2013 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2013 року по 31.12.2013 року», відповідно до якого встановлено, що службові особи ТОВ "Юкра" (код за ЄДРПОУ 37449604) занизили податок на прибуток у сумі 10 968 271 грн. та податок на додану вартість у сумі 11 128 921 грн., загальна сума ухилення складає 22 097 192 грн., що є особливо великим розміром.

12.01.2016 на підставі ухвали Печерського районного суду м. Києва від 14 грудня 2015 проведено обшуки за адресами зберігання (виготовлення) паливно-мастильних матеріалів службовими особами ТОВ «Юкра». Так, в результаті проведених обшуків відібрано зразки нафтопродуктів ТОВ «Юкра» для проведення експертизи на предмет їх відповідності вимогам ДСТУ. Відповідно до висновків експертів встановлено, що відібрані зразки ПММ ТОВ «Юкра» не відповідають вимогам ДСТУ та не можуть використовуватись як автомобільні бензини та дизельні палива. Враховуючи вищевикладене, дії службових осіб було кваліфіковано за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 204 КК України.

Встановлено, що службові особи ТОВ «Юкра» спільно з іншими невстановленими слідством особами продовжують здійснювати протиправну діяльність направлену на ухилення від сплати податків та здійснювати незаконне придбання (виготовлення, збут) нафтопродуктів, які не відповідають вимогам нормативних документів України.

Так встановлено, що службові особи ТОВ «Юкра» з метою збуту здійснюють продаж недоброякісних паливно-мастильних матеріалів на підконтрольні їм підприємства, в тому числі на ТОВ «Лекгруп» (код 36303242) для подальшої реалізації палива через мережі АЗС на території міста Києва та Київської області.

15.03.2016 на підставі ухвали Печерського районного суду м. Києва № 757/8070/16-к від 23.02.2016 року відібрано в надземних резервуарах зразки паливно-мастильних матеріалів у ТОВ «Лекгруп» (код за ЄДРПОУ 36303242) на автозаправної станції за адресою Київська область, смт. Рокитне, вулиця Телешівська, будинок 1.

18.03.2016 отримано висновок Управління експертиз та досліджень хімічної та промислової продукції № 142005701-0150. Відповідно до висновків якої встановлено, що паливно-мастильні матеріали, а саме бензин марок «А-92», «А-95», «А-92 Е» за визначеними показниками не відповідає вимогам ДСТУ та не може використовуватись як автомобільні бензини.

З метою встановлення та фіксації обставин вчинення кримінального правопорушення за адресою: Київська область, смт. Рокитне, вулиця Телешівська, будинок 1 на АЗС ТОВ «Лекгруп» на підставі ухвали Печерського районного суду м. Києва справа № 757/8054/16-к від 23.02.2016 року проведено огляд в порядку ст. 237 КПК України. Так, в ході проведення огляду на АЗС ТОВ «Лекгруп» встановлено наявність нафтопродуктів, які не відповідають вимогам нормативних документів України за визначеними показниками та не придатні для подальшої реалізації. Разом з цим, оглядом встановлено відсутність всіх необхідних документів щодо монтажу та експлуатації автозаправного автомобільного та газоправного автомобільного пункту за адресою: Київська область, смт. Рокитне, вулиця Телешівська, будинок 1, де здійснює діяльність ТОВ «Лекгруп».

Враховуючи викладене, виникла необхідність у проведенні позапланової перевірки ТОВ «Лекгруп» (код 36303242) з питань додержання вимог чинного законодавства з питань діяльності, пов`язаної з об`єктом підвищеної небезпеки на автозаправному та авто газозаправному пункті за адресою: Київська область, смт. Рокитне, вулиця Телешівська, будинок 1.

Заслухавши думку прокурора в обґрунтування заявленого клопотання, вивчивши клопотання та дослідивши долучені до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного висновку.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки» Державний нагляд та контроль у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки, здійснюють уповноважені законами органи влади, в тому числі центральні органи виконавчої влади та їх територіальні органи (у разі утворення), до відання яких відповідно до закону віднесені питання, які стосуються забезпечення екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища.

Згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки» до повноважень центральних органів виконавчої влади у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки, належить, зокрема, здійснення державного регулювання і контролю у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки.

Згідно із Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», заходи державного нагляду (контролю) планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Відповідно до ст. 28 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів, а також іншими органами виконавчої влади.

Згідно п. 1 Положення про державну екологічну інспекцію України, затвердженого указом Президента України №454/2011 від 13.04.2011 (далі - Положення) Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів України (далі - Міністр) Держекоінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для забезпечення реалізаціїдержавної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Згідно пп.пп. «а», «г» п.п. 2 п. 4 Положення Держекоінспекція України відповідно до покладених на наї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимог законодавства про екологічну та радіаційну безпеку під час здійснення діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки та законодавства про охорону атмосферного повітря щодо наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин, забезпечення безперебійної ефективної роботи і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів, додержання нормативів у галузі охорони атмосферного повітря, надання своєчасної, повної та достовірної інформації про стан атмосферного повітря, визначення видів і обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря.

Відповідно до п.п. 5 п. 6 Положення Держекоінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право проводити перевірки з питань, що належать до її компетенції, видавати за їх результатами обов`язкові для виконання приписи, розпорядження.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну екологічну інспекцію в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України Державна екологічна інспекція в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі є територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі Держекоінспекції України і їй підпорядковується. Повноваження Держекоінспекції поширюються на територію Автономної Республіки Крим, відповідної області, міст Києва та Севастополя, за винятком території та об`єктів, віднесених до зони діяльності морських екологічних інспекцій (Державна екологічна інспекція Північно-Західного регіону Чорного моря, Державна Азово-Чорноморська екологічна інспекція та Державна Азовська морська екологічна інспекція).

Враховуючи обставини вчинення ймовірного злочину, так як вони викладені в клопотанні прокурора, правове обґрунтування клопотання, яке ґрунтується на вищевказаних положеннях закону, приходжу до висновку про наявність правових підстав для призначення в кримінальному провадженні №32015100060000136 позапланової перевірки ТОВ «Лекгруп» (код 36303242) на предмет дотримання вимог чинного законодавства про екологічну та радіаційну безпеку під час здійснення діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки та законодавства про охорону атмосферного повітря щодо наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин, забезпечення безперебійної ефективної роботи і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів, додержання нормативів у галузі охорони атмосферного повітря, надання своєчасної, повної та достовірної інформації про стан атмосферного повітря, визначення видів і обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, при здійсненні діяльності, пов`язаної з об`єктом підвищеної небезпеки на автозаправному та авто газозаправному пункті, розміщеному за адресою: Київська область, м. Боярка, вулиця Т.Шевченка, буд. 195.

Керуючись ст.ст. 309, 376, 392 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання прокурора Київської місцевої прокуратури № 6 м. Києва ОСОБА_3 задовольнити.

1. Призначити у кримінальному провадженні №32015100060000136 позапланову перевірку ТОВ «Лекгруп» (код 36303242) на предмет дотримання вимог чинного законодавства про екологічну та радіаційну безпеку під час здійснення діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки та законодавства про охорону атмосферного повітря щодо наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин, забезпечення безперебійної ефективної роботи і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів, додержання нормативів у галузі охорони атмосферного повітря, надання своєчасної, повної та достовірної інформації про стан атмосферного повітря, визначення видів і обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, при здійсненні діяльності, пов`язаної з об`єктом підвищеної небезпеки на автозаправному та авто газозаправному пункті, розміщеному за адресою: Київська область, смт. Рокитне, вулиця Телешівська, будинок 1.

2. Проведення позапланової документальної перевірки доручити співробітниками Державної екологічної інспекція у Київській області у місячний строк.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.04.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу57487284
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/18364/16-к

Ухвала від 19.04.2016

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Тарасюк К. Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні