ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
04 травня 2016 року м. Київ К/800/12065/16
Суддя Вищого адміністративного суду України Смокович М.І., перевіривши касаційну скаргу Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 24 липня 2015 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2016 року у справі за позовом Національного природного парку "Верховинський" до Верховинської об'єднаної державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області, за участю третьої особи - Міністерства екології та природних ресурсів України, про визнання протиправною та скасування вимоги,
в с т а н о в и в :
До Вищого адміністративного суду України надійшла касаційна скарга Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 24 липня 2015 року та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2016 року.
Згідно з вимогами статті 213 КАС України до касаційної скарги додається документ про сплату судового збору.
При огляді матеріалів касаційної скарги Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області виявлено, що скаржником не додано документа про сплату судового збору, або копію документа, який надає право на пільги щодо його сплати.
За таких обставин, відповідно до правил частини третьої 214 КАС України касаційну скаргу необхідно залишити без руху і надати скаржнику (касатору) термін для виправлення зазначених недоліків - надати документ про сплату судового збору (Отримувач коштів: УДКСУ у Печерському районі, рахунок отримувача: 31210255700007, код ЄДРПОУ: 38004897, Код банку отримувача: 820019, Банк отримувача: ГУ ДКСУ у м. Києві, Код класифікації доходу бюджету: 22030105 Судовий збір (Вищий адміністративний суд України, 075 , Символ звітності: 255), або копію документа, який надає право на пільги щодо його сплати.
Слід зазначити, що у відповідності до Закону України "Про судовий збір" ставка судового збору за подання до суду касаційної скарги на рішення суду встановлена в розмірі 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви.
За такого правового врегулювання, скаржнику необхідно сплатити судовий збір у розмірі 43,85 гривень.
Окрім цього, в своїй касаційній скарзі скаржник зазначає, що строк касаційного оскарження пропущено з поважних причин, оскільки ухвалу апеляційного суду отримано із запізненням.
Вважаючи цю причину поважною, скаржник просив поновити строк на подання касаційної скарги.
Заява підлягає залишенню без задоволення з наступних підстав.
Відповідно до статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, касаційна скарга на судові рішення подається протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення постанови в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення постанови в повному обсязі.
Із касаційної скарги Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області вбачається, що оскаржувану ухвалу суду апеляційної інстанції постановлено 22 березня 2016 року, повний текст якої виготовлено 24 березня 2016 року
Касаційна ж скарга була здана на поштове відділення 27 квітня 2016 року, а до Вищого адміністративного суду України надійшла 29 квітня 2016 року, тобто з пропуском строку на касаційне оскарження.
Згідно з частиною четвертою статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України касаційна скарга залишається без руху, якщо вона подана після закінчення строків, встановлених статтею 212 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху особа має право звернутися до суду касаційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
Посилання скаржника на той факт, що ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2016 року отримано із запізненням, не може бути взятим судом до уваги, оскільки це не підтверджено доказами, тобто з матеріалів поданої касаційної скарги не вбачається поважності причин пропуску строку для подання касаційної скарги.
Оскільки строк на подання касаційної скарги пропущено без поважних причин, то касаційну скаргу відповідно до вимог статті 214 Кодексу адміністративного судочинства України необхідно залишити без руху.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 213, 214, 215 Кодексу адміністративного судочинства України,
у х в а л и в :
Касаційну скаргу Державної фінансової інспекції в Івано-Франківській області залишити без руху.
Роз'яснити скаржнику, що він має право протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення касаційної скарги без руху звернутися до суду касаційної інстанції з повторною заявою про поновлення строків в якій вказати інші підстави для поновлення строку та додати копію оскаржуваного судового рішення.
Повідомити скаржника, що якщо заяву не буде подано в зазначений строк або вказані ним підстави для поновлення строку касаційного оскарження будуть визнані неповажними, у відкритті касаційного провадження буде відмовлено.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя
Вищого адміністративного суду
України М. І. Смокович
Суддя М.І. Смокович
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 04.05.2016 |
Оприлюднено | 10.05.2016 |
Номер документу | 57561913 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Смокович М.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Григорук О.Б.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Григорук О.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні