У Х В А Л А
243/3857/16-к
1-кс/243/340/2016
12 травня 2016 року м. Слов`янськ
Слідчий суддя Слов`янського міськрайонного суду Донецької області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 за участю прокурора ОСОБА_3 ; слідчого ОСОБА_4
розглянувши клопотання старшого слідчого СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , про призначення у кримінальному провадженні №42015050000000530 документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Юнкомтек» (ЄДРПОУ 39528038) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України під час здійснення фінансово-господарської діяльності за період з 27.07.2015 по 11.05.2016.
В С Т А Н О В И В:
До Слов`янського міськрайонного суду Донецької області надійшло клопотання старшого слідчого СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 , про призначення у кримінальному провадженні №42015050000000530 документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Юнкомтек» (ЄДРПОУ 39528038) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України під час здійснення фінансово-господарської діяльності за період з 27.07.2015 по 11.05.2016.
З наданого клопотання вбачається, що У травні 2015 року Святогірською загальноосвітньою санаторною школою-інтернат I-II ст. № 12 Управління освіти і науки Донецької ОДА проведено процедуру закупівлі вугілля кам`яного в розмірі 727,5 тон на загальну суму 1089067,50 гривень. Участь у процедурі закупівлі приймали два учасника ТОВ «Юнкомтек» та ТОВ «Контел-груп».
Переможцем конкурсу визнано ТОВ «Юнкомтек», який у своїх пропозиціях надав неправдиву інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що надало перевагу підприємству під час проведення конкурсу.
Згідно довідки №50/05-99-16-02-06-02/23607331 від 30.09.2015 Дослідження про результати фінансово-гоподарської діяльності Святогірської ЗСШІ І-ІІ ступенів №12 Донецької обласної ради (ЄДРПОУ 23607331) по взаємовідносинам з ТОВ «Юнкомтек» (39528038) за серпень 2015 року слідує, що ТОВ «Юнкомтек» з 04.12.2014 року взято на облік як платник податків в ДПІ у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області, місцем реєстрації котрого є: м. Хмельницькій вул. Трудова буд. 4/1. Види діяльності: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 05.10 Добування кам`яного вугілля; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 46.39 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами.
В ході дослідження фінансово-господарської діяльності встановлено, що ТОВ «Юнкомтек» став переможцем конкурсних торгів на закупівлю вугілля кам`яного 05.10.10-00.00 вугілля кам`яне (вугілля кам`яне марки ДГр) 727,5 тонн на суму 1089067,50 гривень.
При аналізі декларації з ПДВ та додатків до них, які були відображені у системі «Податковий Блок» ДФС України та податкові накладні, які були відображені у системі «Архів електронної звітності» ДФС України, встановлено, що ТОВ «Юнкомтек» (39528038) за серпень 2015 року відобразило реалізацію ТМЦ (вугілля кам`яне) на адресу Святогірської ЗСШІ №12 Обласної ради (23607331) на загальну суму 543411 грн. у т.ч. ПДВ у сумі 90568,50 грн. з них вугілля кам`яного марки ДГр (0-200) у кількості 363 т.
Відповідно до даних декларацій з ПДВ та даних додатків до них, а саме Додатків 5 «Розшифровка податкових зобовязень та податкового кредиту в розрізі контрагентів»,
які відображені у системі «Податковий блок» та «Архів податкових накладних» ДФС України, було встановлено, що у серпні 2015 року основними постачальниками ТОВ «Юнкомтек» були ТОВ «Ретрейд груп» (39725122 Київська область), ТОВ «Віваторг» (39616422 м. Київ).
При аналізі даних декларацій з ПДВ та даних додатків, встановлено, що ТОВ «Юнкомтек» в серпні 2015 року відображено формування податкового кредиту на придбання ТМЦ (вугілля камяне у асортименті) від наступних підприємств на загальну суму 1268537,60 грн у т.ч. ПДВ у сумі 211422,93 грн.
Згідно «Архів податкових накладних» ДФС України встановлено невідповідність придбання та реалізованих товарів ТОВ «Віваторг», ТОВ «Ретрейд груп» за серпень 2015 року.
Таким чином, по ланцюгу постачання встановлено маніпулювання податковою звітністю, а отже факти підміни номенклатури товару (робіт, послуг).
Виходячи з вищевикладеного, можливо припустити, що посадовими особами ТОВ «Юнкомте» були здійснені дії по протиправному витрачанню коштів державного підприємства, які були виділені Святогірській ЗСШІ №12 Обласної ради на закупівлю ТМЦ (вугільної продукції), чим, можливо, було нанесено шкоду на суму 543411 грн у т.ч. ПДВ 90568,50 грн та може бути пов`язане з легалізаціє доходів, отриманих незаконним шляхом.
Таким чином, враховуючи, що закупівля вугілля кам`яного у ТОВ «Юнкомтек» здійснювалась за рахунок державних коштів, виникала необхідність у здійсненні позапланової перевірки діяльності ТОВ «Юкомтек», пов`язаної з закупівлею та реалізацією закладам освіти вугілля кам`яного, а також використанні при цьому податкової пільги.
В судовому засіданні слідчий та прокурор підтримали заявлене клопотання та просили Призначити у кримінальному провадженні №42015050000000530 документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Юнкомтек» (ЄДРПОУ 39528038) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України під час здійснення фінансово-господарської діяльності за період з 27.07.2015 по 11.05.2016.
Приймаючи до уваги необхідність об`єктивного з`ясування питань по дотриманню ТОВ «Юнкомтек» діючого законодавства України в галузі оподаткування за результатами його фінансово-господарської діяльності в ході досудового слідства виникла необхідність у призначенні та проведенні позапланової документальної перевірки вказаного платника по фінансово-господарським взаємовідносинам.
Однак, Законом України «Про прокуратуру» № 1697-VII від 14.10.2014 внесено зміни до Кримінального процесуального кодексу України, які набули чинності 25.04.2015, зокрема виключено пункт 6 статті 36 і пункт 4 частини 2 статті 40, які передбачали право прокурора та слідчого на призначення ревізій та перевірок.
Водночас положеннями підпункту 78.1.11 статті 78 Податкового кодексу України передбачено, що обставинами для проведення позапланової перевірки є отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.
З моменту набуття чинності положень Закону «Про прокуратуру» в частині змін до Кримінального процесуального кодексу України, прокурори та слідчі таке право втратили. Тобто, з 25.04.2015 позапланові документальні перевірки призначаються виключно за рішенням суду.
Згідно п.75.1ст.75 Податкового кодексу Україниконтролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки. У відповідності до пункту 3 Прикінцевих положень ЗаконуУкраїни «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів грн. за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу КМУ, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогамиКПК України.
Відповідно до п. 2 ч. 1Постанови КМУ «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» № 408 від 13.08.2014 року, надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбаченихКримінальним процесуальним кодексом України.
Враховуючи викладене, для встановлення законності використання податкової пільги, а також сплати податку на додану вартість ТОВ «Юнкомтек» (ЄДРПОУ 39528038) в процесі здійснення ним фінансово-господарської діяльності в період з 27.07.2015 по 11.05.2016, що має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та попередження незаконного
витрачання бюджетних коштів, виникла необхідність у призначенні та проведенні документальної позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності ТОВ «Юнкомтек» (ЄДРПОУ 39528038) за період з 27.07.2015 по 11.05.2016.
Керуючись положеннями ст. 39 КПК України, Законом України «Про прокуратуру», Податковим кодексом України, суд, -
У Х В А Л И В :
Клопотання старшого слідчого СВ Слов`янського ВП ГУНП в Донецькій області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_4 - задовольнити.
Призначити у кримінальному провадженні №42015050000000530 документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Юнкомтек» (ЄДРПОУ 39528038) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України під час здійснення фінансово-господарської діяльності за період з 27.07.2015 по 11.05.2016.
Проведення перевірки доручити працівникам ДПІ у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області у встановлені Податковим кодексом України строки.
Зобов`язати ДПІ у м. Хмельницькому ГУ ДФС у Хмельницькій області акт (довідку) проведеної позапланової документальної виїзної перевірки направити до відділу ювенальної юстиції прокуратури Донецької області за адресою: Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Румянцева, 4а, у паперовому та електронному (chaplanow.a@yandex.ua) вигляді.
Строк дії ухвали один місяць з дня постановлення.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала укладена в нарадчій кімнаті в одному примірнику.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Слов'янський міськрайонний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 12.05.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 57660142 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Слов'янський міськрайонний суд Донецької області
Лаптєв М. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні