Ухвала
від 13.05.2016 по справі 206/2634/16-к
САМАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 206/2634/16

1-кс/206/193/16

УХВАЛА

13 травня 2016 року слідчий суддя Самарського районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про призначення проведення позапланової перевірки по кримінальному провадженню № 12015040700001163, за ознаками кримінального правопорушення за ч. 2 ст. 240 КК України,

за участю прокурора ОСОБА_3 ,

в с т а н о в и в:

11 травня 2016 року до Самарського районного суду м. Дніпропетровська із даним клопотанням звернувся прокурор Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 .

Вимоги клопотання обґрунтовані тим, що 20.07.2015 року до чергової частини Самарського РВ ДМУ ГУ МВС України в Дніпропетровській області надійшов рапорт співробітника УПЗСЕ ГУ МВС про те, що за адресою: вул. Дежньова, 150 у м.Дніпропетровську невстановлена особа самовільно захопили земельну ділянку та здійснюють будівництво без дозвільних документів.

Зазначені відомості про вчинення кримінального правопорушення 21.07.2015 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідування за № 12015040700001163 за ознаками ст. 356 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що на території земельної ділянки по АДРЕСА_1 , невідомі особи в порушення встановленого порядку охорони та використання надр, передбаченого Законом України " Про охорону навколишнього природного середовища", "Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами", затвердженим Постановою КМУ, здійснюють незаконне видобування корисних копалин загальнодержавного значення (піску) без спеціального дозволу.

З огляду на викладене кваліфікацію кримінального правопорушення змінено на ч. 2 ст. 240 КК України.

На підставі ухвали слідчого судді Самарського районного суду м. Дніпропетровська від 17.02.2016 року (справа № 206/919/16-к) проведено обшук за адресою: АДРЕСА_1 .

У ході розслідування кримінального провадження встановлено, факт самовільного видобутку піску із застосуванням спеціальної техніки (екскаватор) та обладнання (земснаряд) на земельній ділянці по АДРЕСА_1 , що підтверджується протоколом обшуку від 18.02.2016 року та показаннями свідків від 18.02.2016 року.

Згідно з відомостями КП «ДМБТІ» ДОР та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за ТОВ «Рибсільгосп» (код за ЄДРПОУ 13443590, місцезнаходження: м.Дніпропетровськ, вул. Дежньова, 150) зареєстровано право власності на комплекс басейну з підсобними приміщення за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Дежньова, 150.

Крім того, управління Держгеокадастру у м. Дніпропетровську повідомило, що земельна ділянка за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Дежньова, 150 перебуває у постійному користуванні ТОВ «Рибсільгосп», у зв`язку з чим вказаному підприємству видано Державний акт на право постійного користування землею для здійснення сільськогосподарської діяльності.

Разом з тим, за даними офіційного сайту Державної служби геології та надр ТОВ «Рибсільгосп» (код за ЄДРПОУ 13443590) дозволи на користування надрами не видавались, що також підтверджується листом Державної служби геології та надр від 22.03.16 № 4446/13/12-16.

Крім того, у ході обшуку встановлено, що на вказаній земельній ділянці знаходиться водний об`єкт озеро, де встановлена установка земснаряд. На земельній ділянці знаходиться велика кількість піщаної суміші піску, підрахувати яку під час обшуку без спеціальних знань та участі спеціаліста не можливо. Самовільно розкопано земельну ділянку від водного об`єкту до річки. Таким чином, створено штучно збільшену водойму за рахунок видобутого піску. Крім того, на земельній ділянці зафіксовано повалені та вирублені дерева.

Вказані факти свідчать про те, що для встановлення фактів порушення вимог законодавства при використанні земель ТОВ «Рибсільгосп» необхідні спеціальні знання та проведення позапланової перевірки для встановлення або спростування виявлених у ході кримінального правопорушень порушень, з огляду на наступне.

Методика визначення розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок самовільного користування надрами, затвердженаНаказом міністерства екології та природних ресурсів України № 303 від 29.08.2011 року (надалі Методика) визначає, що факт самовільного користування надрами встановлюється особами, які уповноважені здійснювати державний контроль (нагляд) за використанням і охороною надр під час проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю).

Для встановлення факту самовільного користування надрами та визначення обсягу видобутих надр використовується пряме вимірювання (заміри розробок, кар`єрів, накопичених надр) разом з аналізом матеріалів геологорозвідувальних робіт (геологічні, гідрогеологічні карти родовищ за їх наявності) п. 2.2. Методики.

Пунктом п. 3.1 вказаної Методики встановлено, що збитки розраховуються особами, які уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) за використанням і охороною надр.

Зокрема, пп. 12 п. 6 Положення про Державну екологічну інспекцію України, яка затверджена Указом Президента України за N 454/2011 від 13 квітня 2011 року Держекоінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право розраховувати розмір збитків, заподіяних державі внаслідок порушення природоохоронного законодавства.

Відповідно до пп. 2 п. 4 Положення Положення про Державну екологічну інспекцію України, Держекоінспекція України відповідно до покладених завдань, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням, у т.ч., вимог законодавства про використання та охорону земель щодо ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску та гравію тощо.

Таким чином, встановленні у ході досудового розслідування порушення можуть бути виявлені органами Державної екологічної інспекції України, які здійснюють планові та позапланові заходи нагляду (контролю) дотримання законодавства про охорону навколишнього природного середовища, розраховують за встановленою методикою шкоду, зумовлену порушеннями.

Отже, лише після встановлення факту несанкціонованого користування надрами, визначення обсягу видобутих надр та встановлення заподіяних державі збитків може бути призначена судова інженерно-екологічна або комплексна судова інженерно-екологічна та судова економічна експертиза.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 9 КПК України, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 99 КПК України до документів як доказів у кримінальному провадженні, за умови наявності в них відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, можуть належати висновки ревізій та акти перевірок.

Так, ч. 2 ст. 93 КПК України передбачено, що сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Враховуючи, що для з`ясування обставин, що мають вагоме значення у вказаному кримінальному провадженні для дослідження необхідні спеціальні знання, виникла необхідність у призначенні позапланової перевірки ТОВ «Рибсільгосп» з питань дотримання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Питання розгляду клопотань про призначення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за використанням і охороною надрКримінальним процесуальним кодексом Українине врегульовано, однак, відповідно до вимог ч. 6ст. 9 КПК Україниу випадках коли положенняКПК України не регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження.

Крім того, ч. 2 ст. 1 КПК України передбачено, що кримінальне процесуальне законодавство України складається з відповідних положень Конституції України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексу та інших законів України.

Ст. 1 Кодексу України про надра визначено, що надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння.

Ч. 3 ст. 61 Кодексу України про надравстановлено, що державний контроль за використанням і охороною надр у межах своєї компетенції здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, яка затверджена Указом Президента України 13 квітня 2011 року N 454/2011 Держекоінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для забезпечення реалізації державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

П 7. Положення передбачено, що Держекоінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська,Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря).

Згідно п. 4.2. Положенняпро державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що затверджена Наказом Міністерства екологіїта природних ресурсів України№ 429 від 04.11.2011року, Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимогу сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Постановою КМУ "Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами" № 408 від 13.08.2014 р., зокрема п.1 ч. 1 Постанови, запроваджено обмеження на проведення перевірок. Відтак, передбачено, що надання дозволу Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами за переліком згідно з додатком, до якого входить в т.ч. Держекоінспекція, здійснюється шляхом прийняття відповідного розпорядження.

В той же час, п. 2 ч. 1 даної Постанови КМУ передбачає, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.

Слід врахувати, що до ст. ст. 36 та 40 КПК України внесені зміни якими звузили повноваження прокурора та слідчого, а саме виключили повноваження останніх призначити ревізії та перевірки під час досудового розслідування.

Для проведення позапланової перевірки діяльності ТОВ «Рибсільгосп» на адресу Державної екологічної інспекції в Дніпропетровській області у рамках кримінального провадження направлено запит про проведення позапланової перевірки, однак листом № 3-1664-2-3 від 23.03.16 прокуратуру повідомлено, що у ст. 36 КПК України виключено повноваження прокурора призначити ревізії та перевірки, а така підстава проведення перевірки, як звернення юридичних осіб, виключено зі ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»

Таким чином, необхідно призначити проведення позапланової перевірки щодо додержання ТОВ «Рибсільгосп» (код за ЄДРПОУ 13443590, місцезнаходження: м. Дніпропетровськ, вул. Дежньова, 150) вимог:

б) законодавства про використання та охорону земель із:

збереження водно-болотних угідь;

виконання екологічних вимог при наданні у власність і користування, в тому числі в оренду, земельних ділянок;

додержання екологічних нормативів з питань використання та охорони земель;

встановлення та використання водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також із додержання режиму використання їх територій;

ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску і гравію, прокладення кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду;

в) законодавства про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів щодо:

наявності та дотримання умов виданих дозволів, установлених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин, лімітів забору і використання води та скидання забруднюючих речовин;

використання вод (водних об`єктів) відповідно до цілей та умов їх надання;

здійснення погоджених у встановленому порядку технологічних, лісомеліоративних, гідротехнічних та інших заходів стосовно охорони вод від вичерпання, поліпшення їх стану, а також припинення скидання забруднених зворотних вод (стічні, шахтні, кар`єрні, дренажні води), баластних та лляльних вод;

якості та кількості скинутих у водні об`єкти зворотних вод і забруднюючих речовин;

обсягів використання водних ресурсів, їх обліку й достовірності звітних даних про обсяги використаної води;

д) законодавства щодо охорони, утримання і використання зелених насаджень;

м) законодавства щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.

Статтею 107 КПК України передбачено, що рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування, в тому числі під час розгляду питань слідчим суддею, приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію. За клопотанням учасників процесуальної дії застосування технічних засобів фіксування є обов`язковим. Про застосування технічних засобів фіксування процесуальної дії заздалегідь повідомляються особи, які беруть участь у процесуальній дії

Прокурор ОСОБА_3 в судовому засіданні клопотання підтримали в повному обсязі, просили задовольнити.

Заслухавши прокурора та, дослідивши матеріали справи за даним клопотанням, слідчий суддя вважає, що викладені в клопотанні доводи про призначення позапланової перевірки з дотримання вимог за веденням робіт з геологічного вивчення надр, їх використанням та охороною, визначення розміру збитків, заподіяних державі внаслідок самовільного користування надрами є обґрунтованими та підлягають задоволенню, оскільки в ході перевірки можуть бути отримані відомості та дані, що можуть бути використані як докази під час проведення досудового розслідування з наступних підстав.

Питання призначення позапланових заходів державного нагляду (контролю) самим Кримінальним процесуальним кодексом Українине врегульовано, а врегульовано іншими нормативно-правовими актами, які складають кримінальне процесуальне законодавство, відповідно до ч. 2 ст. 1 КПК України.

Так, ч. 2 ст. 1 КПК України передбачено, що кримінальне процесуальне законодавство України складається з відповідних положень Конституції України, міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, цього Кодексу та інших законів України.

Разом з цим, відповідно до ч. 6ст. 9 КПК Україниу випадках коли положенняКПК України не регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження.

Методика визначення розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок самовільного користування надрами, затвердженаНаказом міністерства екології та природних ресурсів України № 303 від 29.08.2011 року (надалі Методика) визначає, що факт самовільного користування надрами встановлюється особами, які уповноважені здійснювати державний контроль (нагляд) за використанням і охороною надр під час проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю).

Для встановлення факту самовільного користування надрами та визначення обсягу видобутих надр використовується пряме вимірювання (заміри розробок, кар`єрів, накопичених надр) разом з аналізом матеріалів геологорозвідувальних робіт (геологічні, гідрогеологічні карти родовищ за їх наявності) п. 2.2. Методики.

Пунктом п. 3.1 вказаної Методики встановлено, що збитки розраховуються особами, які уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) за використанням і охороною надр.

Зокрема, пп. 12 п. 6 Положення про Державну екологічну інспекцію України, яка затверджена Указом Президента України за N 454/2011 від 13 квітня 2011 року Держекоінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право розраховувати розмір збитків, заподіяних державі внаслідок порушення природоохоронного законодавства.

Відповідно до пп. 2 п. 4 Положення Положення про Державну екологічну інспекцію України, Держекоінспекція України відповідно до покладених завдань, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням, у т.ч., вимог законодавства про використання та охорону земель щодо ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску та гравію тощо.

Таким чином, встановленні у ході досудового розслідування порушення можуть бути виявлені органами Державної екологічної інспекції України, які здійснюють планові та позапланові заходи нагляду (контролю) дотримання законодавства про охорону навколишнього природного середовища, розраховують за встановленою методикою шкоду, зумовлену порушеннями.

Отже, лише після встановлення факту несанкціонованого користування надрами, визначення обсягу видобутих надр та встановлення заподіяних державі збитків може бути призначена судова інженерно-екологічна або комплексна судова інженерно-екологічна та судова економічна експертиза.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 9 КПК України, прокурор, керівник органу досудового розслідування, слідчий зобов`язані всебічно, повно і неупереджено дослідити обставини кримінального провадження, виявити як ті обставини, що викривають, так і ті, що виправдовують підозрюваного, обвинуваченого, а також обставини, що пом`якшують чи обтяжують його покарання, надати їм належну правову оцінку та забезпечити прийняття законних і неупереджених процесуальних рішень.

Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 99 КПК України до документів як доказів у кримінальному провадженні, за умови наявності в них відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, можуть належати висновки ревізій та акти перевірок.

Так, ч. 2 ст. 93 КПК України передбачено, що сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, яка затверджена Указом Президента України 13 квітня 2011 року N 454/2011 Держекоінспекція України входить до системи органів виконавчої влади та утворюється для забезпечення реалізації державної політики із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

П 7. Положення передбачено, що Держекоінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, морські екологічні інспекції (Азовська,Азово-Чорноморська, Північно-Західного регіону Чорного моря).

Згідно п. 4.2. Положенняпро державну екологічну інспекцію в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що затверджена Наказом Міністерства екологіїта природних ресурсів України№ 429 від 04.11.2011року, Держекоінспекція відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами - нерезидентами вимогу сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.

Постановою КМУ "Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами" № 408 від 13.08.2014 р., зокрема п.1 ч. 1 Постанови, запроваджено обмеження на проведення перевірок. Відтак, передбачено, що надання дозволу Кабінету Міністрів України на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців державними інспекціями та іншими контролюючими органами за переліком згідно з додатком, до якого входить в т.ч. Держекоінспекція, здійснюється шляхом прийняття відповідного розпорядження.

В той же час, п. 2 ч. 1 даної Постанови КМУ передбачає, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.

Врахувавши дійсні обставини справи, вважаю клопотання повністю обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Такі висновки засновані перед усім на тому, що для встановлення фактів порушення вимог законодавства при використанні земель ТОВ «Рибсільгосп» необхідні спеціальні знання та проведення позапланової перевірки для встановлення або спростування виявлених у ході кримінального правопорушень порушень.

Зазначені обставини є безумовною підставою для задоволення клопотання прокурора про призначення проведення позапланової перевірки.

На підставі викладеного та керуючись ст. 1, 9, 36, 91, 93, 92, 372, 376 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя

у х в а л и в :

Клопотання прокурора Дніпропетровської місцевої прокуратури №1 Дніпропетровської області ОСОБА_3 про призначення проведення позапланової перевірки по кримінальному провадженню № 12015040700001163, за ознаками кримінального правопорушення за ч. 2 ст. 240 КК України задовольнити.

Надати дозвіл та доручити Державній екологічній інспекції у Дніпропетровській області (код за ЄДРПОУ 37988899, місцезнаходження: 49010, м. Дніпропетровськ, вул.Лабораторна, 69) провести позапланову перевірку діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Рибсільгосп» (код за ЄДРПОУ 13443590, місцезнаходження: м.Дніпропетровськ, вул. Дежньова, 150), щодо додержання:

1)вимог законодавства про використання та охорону земель із збереження водно-болотних угідь, виконання екологічних вимог при наданні у власність і користування, в тому числі в оренду, земельних ділянок, додержання екологічних нормативів з питань використання та охорони земель, встановлення та використання водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також із додержання режиму використання їх територій, ведення будівельних, днопоглиблювальних робіт, видобування піску і гравію, прокладення кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фондута визначити розмір збитків, заподіяних державі внаслідок самовільного користування надрами;

2)законодавства про охорону і раціональне використання вод та відтворення водних ресурсів щодо наявності та дотримання умов виданих дозволів, установлених нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин, лімітів забору і використання води та скидання забруднюючих речовин, використання вод (водних об`єктів) відповідно до цілей та умов їх надання, здійснення погоджених у встановленому порядку технологічних, лісомеліоративних, гідротехнічних та інших заходів стосовно охорони вод від вичерпання, поліпшення їх стану, а також припинення скидання забруднених зворотних вод (стічні, шахтні, кар`єрні, дренажні води), баластних та лляльних вод, якості та кількості скинутих у водні об`єкти зворотних вод і забруднюючих речовин, обсягів використання водних ресурсів, їх обліку й достовірності звітних даних про обсяги використаної води, законодавства щодо охорони, утримання і використання зелених насаджень, законодавства щодо наявності дозволів, лімітів та квот на спеціальне використання природних ресурсів, дотримання їх умов.

Зобов`язати службових осіб ТОВ «Рибсільгосп» забезпечити допуск службових осіб Державної екологічної інспекції у Дніпропетровській області для проведення вказаної перевірки до земельної ділянки за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Дежньова, 150, яка перебуває у постійному користуванні ТОВ «Рибсільгосп» та документів, у яких виникне необхідність при проведенні перевірці.

Ухвала слідчого судді діє протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді є остаточною і відповідно до ст. 309 Кримінального процесуального кодексу України оскарженню не підлягає

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСамарський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення13.05.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу57824878
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —206/2634/16-к

Ухвала від 13.05.2016

Кримінальне

Самарський районний суд м.Дніпропетровська

Сухоруков А. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні