Ухвала
від 24.05.2016 по справі 382/748/16-к
ЯГОТИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Яготинський районний суд Київської області

Справа № 382/748/16-к

Провадження № 1-кс/382/85/16

У Х В А Л А

Іменем України

24.05.2016 року м. Яготин

Слідчий суддя Яготинського районного суду Київської області ОСОБА_1

за участю сторони кримінального провадження прокурора Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_2

при секретарі ОСОБА_3

розглянувши клопотання прокурора Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_2 про продовження строку проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності, за матеріалами досудового розслідування, внесеними до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016111100000089 від 16 березня 2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України,

В с т а н о в и в :

Прокурор Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_2 звернулася до суду з клопотанням про продовження строку проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності, котре обгрунтувала тим, що слідчим відділом Яготинського ВП Переяслав-Хмельницького ВП ГУ НП в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42016111100000089 від 16.03.16, за фактом зловживаючи службовим становищем посадовими особами Неприбуткової державної установи «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» при укладанні договору №23 від 17.11.15, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 Кримінального кодексу України. Заступником керівника Бориспільької місцевої прокуратури визначено групу прокурорів, які здійснюватимуть повноваження прокурора у вказаному кримінальному провадженні прокурорів Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_2 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 . Старшого групи прокурорів визначено прокурора прокуратури Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_4 . В ході досудового розслідування встановлено, що 17.11.15 р., за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі, між Неприбутковою державною установою «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» в особі директора ОСОБА_8 та ПП «Фінансова будівельна компанія «Завод Луч» в особі ОСОБА_9 укладено договір №23. Відповідно до п.2.1 звіту про результати проведення переговорної процедури закупівлі №2 від 19.11.15, предметом закупівлі являються роботи з реконструкції недобудованого гуртожитку медучилища під пункт тимчасового розміщення біженців по вул. Студенська, 2 в м. Яготин, Київської області. Відповідно до п. 1.1 вказаного договору, Виконавець зобов`язується у встановлений строк відповідно до проектної документації та умов Договору, на свій ризик, власними та залученими силами та засобами, виконати роботи з реконструкції недобудованого гуртожитку медучилища від пункт тимчасового розміщення біженців по вул. Студенській, 2 в м. Яготин Київської області (І черга), з дотриманням діючих будівельних норм, правил, а Замовник зобов`язується прийняти і оплатити такі роботи. Згідно із положеннями п. 3.1 Договору, загальна вартість робіт за Договором складає 26738896 гривень. При цьому, відповідно до п. 23 ст. 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об`єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, які включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно із положеннями п. 27 ст. 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель», товари - продукція, об`єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов`язані з постачанням товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель», цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень. При цьому, відповідно до абз. 2 п. 13.1 вказаного договору, виконавець гарантує якість матеріалів, обладнання та виконаних робіт протягом гарантійних строків: на матеріали згідно строків виробника, а у разі, якщо гарантійний строк виробником не зазначено, то гарантійний строк становить 365 днів; на устаткування, меблі та інвентар згідно строків виробника; на виконані роботи 10 років. Відповідно до акту виконаних робіт встановлено, що ПП «Фінансова будівельна компанія «Завод Луч» поставляла Неприбутковій державній установі «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» товари (устаткування, меблі, інвентар). Таким чином, з вказаного договору вбачається, що договір №23 від 17.11.15 між Неприбутковою державною установою «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» та ПП «Фінансова будівельна компанія «Завод Луч», укладений з ознаками приховування закупівлі товарів (устаткування, меблі, інвентар). Відповідно до положень п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю. Згідно із положеннями ч.6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Відповідно до положень ч. 8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Згідно п.2.4. Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України №346/1025/685/53 від 19.10.2006р., позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним постанови про призначення ревізії, винесеної після порушення кримінальної справи проти посадових (службових) осіб об`єкта контролю - підконтрольної установи. Якщо справу порушено не проти цих осіб, а за певним фактом, що стосується діяльності підконтрольної установи, до постанови додається дозвіл суду на проведення ревізії. 14.04.2016 року ухвалою слідчого судді Яготинського районного суду наданодозвіл Державній фінансовій інспекції в Київській області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Неприбуткової державної установи «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» (код ЄДРПОУ 26426722), що розташована за адресою: м. Яготин вул. Студенська, 2, за період часу з 01.01.13 поточний період 2016 року, тривалістю 15 робочих днів у період з 25.04.16 року до 18.05.16 року. При цьому, до Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури надійшов лист Державній фінансовій інспекції в Київській області за № 10-06-17-17/3224 від 17.05.16, відповідно до якого, для повноти проведення ревізійних дій у зв`язку з значними обсягами перевірки ревізійних питань, необхідно продовжити проведення ревізії на 5 робочих днів з 19.05.16 р. по 25.05.16 р. Відповідно до положень ч. 8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії. З метою всебічного, повного та об`єктивного дослідження обставин кримінального правопорушення, встановлення порушень вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» та розміру завданої шкоди цими порушеннями необхідно продовжити проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Неприбуткової державної установи «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» (код ЄДРПОУ 26426722) терміном на 5 робочих днів з 19.05.16 р. по 25.05.16 р. Просив продовжити проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Неприбуткової державної установи «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» (код ЄДРПОУ 26426722) терміном на 5 робочих днів з 19.05.16 року по 25.05.16 року.

У судовому засіданні прокурор Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_10 підтримала заявлене клопотання та просила його задовольнити.

Перевіривши матеріали клопотання, заслухавши думку прокурора, суд вважає, що клопотання підлягає до задоволення.

В силу ч. 2 ст. 84 КПК України процесуальними джерелами доказів є показання, речові докази, документи, висновки експертів.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до вимог п.4 ч. 2 ст. 99 КПК України до документів, за умови наявності в них відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, можуть належати: висновки ревізій та акти перевірок.

Згідно п. 2.4 порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України №346/1025/685/53 від 19 жовтня 2006 року, позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним постанови про призначення ревізії, винесеної після порушення кримінальної справи проти посадових (службових) осіб об`єкта контролю - підконтрольної установи. Якщо справу порушено не проти цих осіб, а за певним фактом, що стосується діяльності підконтрольної установи, до постанови додається дозвіл суду на проведення ревізії.

Відповідно до положень п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Згідно із положеннями ч.6 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Відповідно до положень ч. 8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Пунктом 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 року "Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами" передбачено, що строк проведення ревізії в межах визначеної тривалості продовжується за рішенням керівника контролюючого органу, а понад визначену законом тривалість- за рішенням суду на строк, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 - для позапланової виїзної ревізії.

Враховуючи вищевикладені обставини, суд вважає, що клопотання грунтується на законі та підлягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 84,93, 99 КПК України, ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,

У х в а л и в:

Клопотання прокурора Яготинського відділу Бориспільської місцевої прокуратури ОСОБА_2 про продовження строку проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності, задовольнити.

Продовжити проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Неприбуткової державної установи «Пункт тимчасового розміщення біженців у м. Яготині Київської області» (код ЄДРПОУ 26426722) терміном на 5 робочих днів з 19.05.16 року по 25.05.16 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення24.05.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу57844501
СудочинствоКримінальне
Сутьпродовження строку проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності, за матеріалами досудового розслідування, внесеними до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016111100000089 від 16 березня 2016 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України

Судовий реєстр по справі —382/748/16-к

Ухвала від 24.05.2016

Кримінальне

Яготинський районний суд Київської області

Литвин Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні