Ухвала
від 24.11.2014 по справі 537/6436/14-к
КРЮКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРЕМЕНЧУКА

Провадження № 1-кс/537/1104/2014

Справа № 537/6436/14-к

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24.11.2014 року слідчий суддя Крюківського районного суду м. Кременчука Полтавської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - ОСОБА_4 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду м. Кременчука, клопотання слідчого другого відділу КР СУ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області полковника податкової міліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів,

В С Т А Н О В И В:

21 листопада 2014 року слідчий другого відділу КР СУ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області полковник податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням, у встановленому законом порядку погодженим з прокурором прокуратури м. Кременчука про надання доступу до оригіналів договірних, первинних бухгалтерських документів та документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по взаємовідносинам із МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період липень вересень 20113 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) за період травень-червень 2013 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ) за жовтень, грудень 2013 року, а саме до: договорів та додатків до них, специфікацій, сертифікатів відповідності, сертифікатів якості, рахунків-фактури, накладних, у т.ч. податкових накладних, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, дорожніх листів, довіреностей, у т.ч. на отримання товарно-матеріальних цінностей, платіжних доручень, банківських виписок, прибуткових касових ордерів та платіжних квитанцій до них, актів звірки та інших документів, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , з метою вилучення належним чином завірених копій вищезазначених документів.

На обґрунтування вказаного вище клопотання його ініціатором вказано про те, що СУ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області, проводить досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 32014170090000045 від 12.11.2014р., за фактом умисного ухилення від сплати податків службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) в період травня-грудня 2013 року, що призвело до фактичного ненадходження в бюджет коштів в сумі 2 073 тис. грн. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » як платник податків, взятий на облік в Кременчуцькій ОДПІ ГУ Міндоходів в Полтавській області 13.05.2011 року. Зареєстровано платником податку на додану вартість 23.01.2012 року за № 200021469. Місцезнаходження ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідно про свідоцтво про державну реєстрацію: АДРЕСА_2 , де встановленою перевіркою фактично і знаходиться.

В ході перевірки підприємства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що основним видом діяльності підприємства є оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами, яка здійснюється через мережу АЗС, які розташовані на території Полтавської, Черкаської та Сумської областях.

26.09.2014 року працівниками Кременчуцькою ОДПІ складено акт № 2280/16-03-22-02-12/376670061 «Про результати позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_4 ) з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за липень, серпень, вересень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) за травень-червень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) за період липень 2012р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ) за період жовтень, грудень 2013р., ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ) за період січень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) за період березень 2013р., ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ) за період травень 2013р., ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_9 ) за період липень, вересень, грудень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ) за період березень 2014р., ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_11 ) за період липень 2013р.

Згідно висновків акту перевірки підприємству донараховано податку на додану вартість у сумі 2 073 тис. грн., по взаємовідносинам з підприємствами МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ).

Між МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_4 ) було укладено договір поставки нафтопродуктів № КИ 0600/89 від 24.01.2013 року (бензин А-76) на виконання якого, постачальником (МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») на адресу покупця (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») були виписані податкові накладні на суму 5 234 150,28 грн., в т.ч. ПДВ 872 358,38 грн. Згідно акту Кременчуцької ОДПІ від 11.07.2014р. №1798/16-03-22-02-12/25154046 «Про результати документальної позапланової виїзної документальної перевірки МПП " ІНФОРМАЦІЯ_2 " з питань взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_12 ) за період з 01.01.13р. по 31.12.13р.» встановлено, що при проведенні аналізу ланцюгів постачання ТОВ „ ІНФОРМАЦІЯ_10 (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) не встановлено взаємовідносин з контрагентами-виробниками або контрагентами-посередниками, які здійснювали реалізацію придбаної продукції, відповідно до наданих на перевірку сертифікатів. Крім цього, до ІНФОРМАЦІЯ_11 надійшов акт ДПІ у м. Сумах від 04.04.2014 року за № 1190/2205/38601808/130 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ „ ІНФОРМАЦІЯ_10 (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства при формування даних податкової звітності за період з 28.03.2013 по 28.02.2014 року, в результаті чого при проведенні господарських відносин з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та віднесення даних сум до складу податкового кредиту, платником було занижено податок на додану вартість у сумі 872 358,38 грн., в т.ч. за липень 2013 року на суму 238 258,85 грн., за серпень 2013 року на суму 338 633,96 грн. та за вересень 2013 року на суму 295 465,57 грн.

Також між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 , м. Київ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_4 ) було укладено договір поставки нафтопродуктів № 2705/13-ГСМ від 27.05.2013р.(бензин А-95 Євро), відповідно до умов якого постачальник (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ») зобов`язується передати, а покупець (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») зобов`язується прийняти й оплатити нафтопродукти в кількості, асортименті, по цінам, в терміни, відповідно до умов договору і додатків до нього. На виконання умов вищезазначеного договору, постачальником були виписані первинні бухгалтерські документи на суму 3 003 663, 60 грн., в т. ч. ПДВ 500 610,61 грн. Згідно акту ІНФОРМАЦІЯ_12 від 30.07.2014 №747/26-58-22-08-17/38022078 «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), щодо підтвердження господарських відносин з постачальниками та покупцями за період з 01.04.2012 року по 30.04.2014 року», останню неможливо провести у зв`язку з тим, що станом на 30.07.2014 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » має стан 7 - до ЄДР внесено запис про вiдсутнiсть підтвердження відомостей, тобто ланцюг постачання встановити не вдалося можливим. В результаті проведення господарських відносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та віднесення даних сум до складу податкового кредиту, платником було занижено податок на додану вартість у сумі 500 610,61 грн., в т.ч. за травень 2013 року на суму 251 239,28 грн. та за червень 2013 року на суму 249 371,33 грн.

Крім цього, між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 , м. Київ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_4 ) укладено договір № 167-22/10/13 від 22.10.2013 року на поставку нафтопродуктів (бензин А-92 євро, бензин А-95 євро) відповідно до умов якого постачальник (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 ») зобов`язується передати, а покупець (ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ») зобов`язується прийняти та оплатити нафтопродукти в кількості, асортименті, по цінам, в терміни, відповідно до умов договору і додатків до нього. На виконання умов вищезазначеного договору, постачальником були виписані первинні бухгалтерські документи на суму 4 202 279,88 грн., в т. ч. ПДВ 700 379, 98 грн. Згідно акту «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.08.2013р. по 28.02.2014р.» ДПІ у Печерському р-ні м. Києва № 1394/26-55-22-13/38809821 від 16.05.2014р. та іншої інформації наведеної в акті перевірки ІНФОРМАЦІЯ_11 за № 2280/16-03-22-02-12/376670061 від 26.09.2014 року встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснило видимість придбання товарів від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », які в дійсності ним не реалізувалися, а лише полягали в документальному їх оформленні (шляхом складання рахунків-фактур, податкових накладних та інших документів), з метою ухилення від сплати податків та обов`язкових платежів. В результаті проведення господарських відносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » та віднесення даних сум до складу податкового кредиту, платником було занижено податок на додану вартість у сумі 700 379, 98 грн. в т.ч. за жовтень 2013 року на суму 323 016,63 грн. та за грудень 2013 року на суму 377 363,35 грн.

На даний час виникла необхідність у вилученні копій договірних, первинних бухгалтерських документів та документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по взаємовідносинам із МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за період липень вересень 20113 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) за період травень-червень 2013 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ) за жовтень, грудень 2013 року, а саме: договори та додатки до них, специфікації, сертифікати відповідності, сертифікати якості, рахунки-фактури, накладні, у т.ч. податкові накладні, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, дорожні листи, довіреності, у т.ч. на отримання товарно-матеріальних цінностей, платіжні доручення, банківські виписки, прибуткові касові ордери та платіжні квитанції до них, акти звірки та інші документи за вищезазначені періоди, в зв`язку з чим слідчий звернувся з даним клопотанням до слідчого судді.

Слідчий в судовому засіданні, клопотання та його мотиви підтримав в повному обсязі, посилаючись на викладені у ньому обставини.

Представник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ОСОБА_4 , в судовому засіданні з розгляду клопотання проти його задоволення заперечував, посилаючись на те, що слідчий в своєму клопотанні просить надати доступ до оригіналів договірних, первинних бухгалтерських документів та документів фінансово-господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по взаємовідносинах, зокрема, із підприємством, яке не вказано в витягу ЄРДР МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Вказав на те, що протягом 2013 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не мало господарських відносин з юридичними особами, що мають найменування МПП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », тому дані документи відсутні у ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Слідчий у своєму клопотанні посилається на акт перевірки № 2280/16-03-22-02-12/37667061 від 26.09.2014 року, однак податкове повідомлення-рішення, винесене на підставі цього акту на даний час оскаржено до Полтавського окружного адміністративного суду. Всі документи, що стосуються взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » надані до адміністративного суду та на вимогу суду мають бути представлені в суді в оригіналах для ознайомлення. ІНФОРМАЦІЯ_14 є стороною в справі про оскарження податкового повідомлення-рішення та має в своєму розпорядженні всі документи, що стосуються взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Крім цього, у відповідності до тексту клопотання, слідчий обґрунтовує його тим, що на даний час виникла необхідність у вилученні зазначених копій документів, не наводячи будь-яких підстав для вилучення, обґрунтувань та доказів необхідності для такої дії. Також слідчим в клопотанні не зазначено яке значення для кримінального провадження, можуть мати документи зазначені в клопотанні слідчого, які обставини можуть бути підтверджені ними, чому без цих документів іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів. Конкретний перелік документів, до яких має бути наданий тимчасовий доступ в клопотанні не наведений, що не дає можливості визначити документи, до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ. Так, формулювання слідчого в прохальній частині клопотання щодо надання тимчасового доступу до інших документів, які знаходяться за адресою АДРЕСА_1 , надає підстави слідчому для доступу до невизначеного кола документів. Таким чином необхідність надання тимчасового доступу до згаданих речей і документів на думку представника володільця необхідних слідству документів слідчим не доведена.

Вислухавши ініціатора клопотання, представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », вивчивши представлені в суд матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Слідчим суддею встановлено, що СУ фінансових розслідувань Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесено 12.11.2014 року до ЄРДР за №32014170090000045 за матеріалами правоохоронних та контролюючих державних органів про виявлення фактів вчинення чи підготовки до вчинення кримінальних правопорушень за попередньою правовою кваліфікацією дій за ч. 2 ст. 212 КК України за фактом ухилення службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » код ЄДРПОУ НОМЕР_4 від сплати податку на додану вартість на загальну суму 2 073 тис. грн., в результаті здійснення фінансово-господарських правовідносин щодо придбання нафтопродуктів у МПП « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в період травня-грудня 2013 року.

Згідно матеріалів клопотання, вбачається, що ІНФОРМАЦІЯ_11 проведено документальну перевірку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за результатами якої складено акт перевірки № 2280/16-03-22-02-12/376670061 від 26.09.2014 року, з питань дотримання вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ) за липень, серпень, вересень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) за травень-червень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) за період липень 2012р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ) за період жовтень, грудень 2013р., ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ) за період січень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ) за період березень 2013р., ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ) за період травень 2013р., ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_9 ) за період липень, вересень, грудень 2013р., ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ) за період березень 2014р., ФОП ОСОБА_6 (код НОМЕР_11 ) за період липень 2013р.

Так, згідно висновків даного акту перевірки підприємству донараховано до сплати податку на додану вартість у сумі 2 073 тис. грн., по взаємовідносинам з підприємствами МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_2 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_3 ).

Згідно реєстраційних документів, а саме копії довідки з ЄДРПОУ АБ № НОМЕР_13 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »» знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчим суддею встановлено, що на час розгляду клопотання письмове повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення за описаним вище фактом будь-якій визначеній фізичній особі не вручено.

Згідно положень частини 1 статті 159 Кримінально-процесуального кодексу України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку).

Так, враховуючи норми ст. 159 КПК України слідчий суддя надає сторонні кримінального провадження, тобто слідчому дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які містять необхідну інформацію з можливістю ознайомитися з ними, зробити їх копії та у разі прийняття відповідного рішення вилучити їх. Таким чином одна з вимог клопотання слідчого, зокрема щодо зобов`язання ПАТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » виготовити на паперовому та/або електронному носії документ з інформацією по вище зазначеному рахунку з наступними відомостями не відповідає нормам чинного КПК України і не може розглядатися слідчим суддею в рамках клопотання про надання дозволу про тимчасовий доступ до речей та документів, адже згідно норм чинного КПК України слідчий суддя може надати тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні відповідної юридичної особи та розглядати дане клопотання на підставі наявних та достатніх підстав, які повинен довести ініціатор клопотання.

Частиною 2 статті 160 КПК України встановлено вимоги до змісту клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів.

Так, у клопотанні про тимчасовий доступ до речей і документів зазначаються: короткий виклад обставин кримінального правопорушення, у зв`язку з яким подається клопотання; правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність; речі і документи, тимчасовий доступ до яких планується отримати; підстави вважати, що речі і документи перебувають у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; значення речей і документів для встановлення обставин у кримінальному провадженні; можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах та документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, у випадку подання клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, які місять охоронювану законом таємницю; обґрунтування необхідності вилучення речей і документів, якщо відповідне питання порушується стороною кримінального провадження.

Крім того, з урахуванням загальних положень тимчасового доступу, застосування такого заходу не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для досягнення якого слідчий, прокурор звернувся із клопотанням.

В зв`язку з викладеним, слідчий суддя приходить до висновку, що вказані в клопотанні документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подано клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », доданими до клопотання документами належним чином підтверджено необхідність отримання дозволу на тимчасовий доступ до документів за період часу саме з травня по червень, з липня по вересень, за жовтень та грудень 2013 року, зокрема в проміжок якого було проведено фінансово-господарські операції між суб`єктами господарювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » із МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », в зв`язку з чим слідчий суддя приходить до висновку про необхідність надання дозволу на тимчасовий доступ до визначених в клопотанні документів з можливістю їх вилучення в копіях.

При цьому не підлягає до задоволення вимога слідчого щодо надання слідчому дозволу на тимчасовий доступ до «інших документів, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 », що не відповідає поняттю тимчасового доступу, оскільки такий надається до документів, що містять визначену інформацію, документи повинні бути конкретизовані із зазначенням їх індивідуальних ознак.

Керуючись ст.ст.159, 160, 162, 163, 164, КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчого другого відділу КР СУ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області підполковника податкової міліції ОСОБА_3 про надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів задовольнити частково.

Надати слідчому другого відділу кримінальних розслідувань слідчого управління фінансових розслідувань Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області підполковнику податкової міліції ОСОБА_3 дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по фінансово господарським взаємовідносинам із МПП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за період липень-вересень 2013 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за період травень-червень 2013 року, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період жовтень, грудень 2013 року, а саме: договорів та додатків до них, специфікацій, сертифікатів відповідності, сертифікатів якості, рахунків-фактури, накладних, у т.ч. податкових накладних, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, дорожніх листів, довіреностей, у т.ч. на отримання товарно-матеріальних цінностей, платіжних доручень, банківських виписок, прибуткових касових ордерів та платіжних квитанцій до них, актів звірки, які знаходяться за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю вилучення належним чином завірених копій останніх.

Відповідальних за забезпечення тимчасового доступу попередити про те, що в разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведенняобшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчому другого відділу КР СУ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ Міндоходів у Полтавській області підполковнику податкової міліції ОСОБА_3 в порядку положень ч. 4 ст. 535 КПК України повідомити слідчого суддю про виконання даної ухвали.

З цієї ухвали виготовлено лише дві копії.

Ухвала діє до 24.12.2014 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКрюківський районний суд м.Кременчука
Дата ухвалення рішення24.11.2014
Оприлюднено06.01.2023
Номер документу57962387
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —537/6436/14-к

Ухвала від 24.11.2014

Кримінальне

Крюківський районний суд м.Кременчука

Дядечко І. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні