Постанова
від 26.05.2016 по справі 820/2443/16
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

"26" травня 2016 р.                                                                       № 820/2443/16

Харківський окружний адміністративний суд у складі

Головуючого судді Спірідонов М.О.

за участю секретаря судового засідання Хмелівська Н.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія "РОССА"

до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального головного управління ДФС,

Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області

про стягнення заборгованості ,

В С Т А Н О В И В:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія "РОССА", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

1. Стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області (платник УДКСУ у м. Харкові Харківської області вул. Гуданова, 4/10, за кодом 14010200 “Бюджетне відшкодування ПДВ грошовими коштами”, символ звітності банку 030, р/р 31119030700002 у банку ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, код ЄДРПОУ: 37999649) на користь товариства з обмеженою відповідальністю “Виробнича компанія “РОССА” (місцезнаходження: 61066, м. Харків, пр-т. Московський, 269-Б, р/р № 26006000132275 в філії ВАТ “УКРЕКСІМБАНК” м. Харків, МФО 351618; код ЄДРПОУ 22699070) заборгованість бюджету з відшкодування податку на додану вартість за лютий 2015 року, червень - листопад 2015 року на загальну суму 16287830,00 грн., пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування податку на додану вартість за лютий 2015 року, червень - листопад 2015 року станом на 27.04.2016р. в сумі 2309365,28 грн.

2. Судові витрати покласти на відповідача.

В обґрунтування позову зазначено, що протягом лютого 2015 року, червня - листопада 2015 року товариством з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «РОССА» разом із деклараціями за лютий 2015 року, червень - листопад 2015 року подавались заяви про повернення сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на загальну суму 16287830,00 грн.

Також позивачем зазначено, що Спеціалізованою державною податковою інспекцією по роботі з великими платниками податків у м. Харкові МГУ ДФС підтверджено право на отримання сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на загальну суму 16287830,00 грн, проте кошти на рахунок Позивача так і не надійшли.

Позивач з зазначеним не погоджується, вважає дії відповідачів незаконними та такими, що суперечать нормам чинного законодавства України та порушують права позивача.

Представник позивача в судове засідання з'явився, позовні вимоги підтримав та просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача 1 - Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального головного управління ДФС, в судове засідання з'явився, щодо задоволення позовних вимог заперечував в повному обсязі.

Представник відповідача 2 - Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області, в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суду не повідомив.

Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню.

Відповідно до п. 200.13 ст. 200 Податкового кодексу України на підставі отриманого висновку відповідного контролюючого органу орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку контролюючого органу.

Так пунктом 200.10. статті 200 ПК України встановлено, що протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном отримання податкової декларації, контролюючий орган проводить камеральну перевірку заявлених у ній даних.

Платники податку, які мають право на бюджетне відшкодування відповідно до цієї статті та подали заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, отримують таке бюджетне відшкодування у разі узгодження контролюючим органом заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених пунктом 200ЛІ цієї статті, - за результатами перевірки, зазначеної у такому пункті, що проводяться відповідно до цього Кодексу.

Пункт 2 Порядку взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2011 р. № 39 (надалі -Порядок № 39) конкретизує, що податкова декларація платника податку, в якій заявлена сума бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що зареєстрована в органах державної податкової служби, підлягає згідно з пунктами 200.10., 200.18. статті 200 Податкового кодексу України обов'язковій камеральній перевірці, яка проводиться:

протягом 20 календарних днів, що настають за граничним строком отримання органом державної податкової служби податкової декларації платника податку, який має право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість та якого протягом 17 календарних днів, що настають за граничним строком подання звітності, не повідомлено про невідповідність критеріям, визначеним Податковим кодексом України;

протягом 30 календарних днів, що настають за граничним строком отримання органом державної податкової служби податкової декларації платника податку, який не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість.

За наявності достатніх підстав, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. № 1238 «Про затвердження переліку достатніх підстав, які надають податковим органам право на проведення документальної позапланової виїзної перевірки платника податку на додану вартість для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування такого податку» та які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість здійснено з порушенням норм податкового законодавства, орган державної податкової служби проводить протягом 30 календарних днів, що настають за граничним строком проведення камеральної перевірки, документальну позапланову виїзну перевірку платника податку для визначення достовірності нарахування такої суми (п. З Порядку № 39).

У разі підтвердження достовірності нарахованої суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість органом податкової державної служби складається висновок про суми відшкодування податку на додану вартість (далі - висновок), в якому зазначає суму, що підлягає відшкодуванню з державного бюджету (п. 6 Порядку № 39).

Після підтвердження достовірності нарахованої суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість згідно з п. 7 Порядку № 39 орган державної податкової служби за місцем розташування платника податку зобов'язаний подати органові державної казначейської служби висновок протягом:

трьох робочих днів після закінчення камеральної перевірки податкової декларації платника податку, який має право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість;

п'яти робочих днів після закінчення перевірки платника податку, який не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість.

Висновки та реєстр висновків, що передані до органів державної казначейської служби, подаються починаючи з 1 липня 2011р. в електронній формі з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» і «Про електронні документи та електронний документообіг» і не пізніше наступного операційного дня на паперовому носії.

Орган державної казначейської служби перераховує платникові податку на додану вартість з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку, відкритий в обслуговуючому банку, згідно п. 9 Порядку № 39 протягом:

трьох операційних днів після отримання висновку в разі, коли платник податку має право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість;

п'яти операційних днів після отримання висновку в разі, коли платник податку не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість.

Судом встановлено, що згідно Акта про результати документальної позапланової виїзної перевірки від 19.05.2015 р. №130/28-09-46-17/22699070 документально підтверджено задеклароване ТОВ «ВК «РОССА» бюджетне відшкодування ПДВ у сумі 1781 594 грн. на рахунок платника у банку за лютий 2015 р.

Сформовано Довідку «А2» від 19.05.2015 р. №77/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами документальної позапланової виїзної перевірки та віднесення заявленої суми бюджетного відшкодування за лютий 2015 р. до Графи 1 «Інформація про можливі обсяги відшкодування ПДВ коштами суб'єктам господарювання, які мають право на бюджетне відшкодування за податковими деклараціями, наданими в умовах дії ПКУ».

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за лютий 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 21.05.2016 р. №65/709-20.

Стосовно сум бюджетного відшкодування за червень 2015 року:

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «ВК «РОССА» щодо від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, щодо суми бюджетного відшкодування за червень 2015 року у розмірі 1 705 290 грн., за результатами якої складено довідку про результати камеральної перевірки від 07.08.2015 р. №49/28-09-46-17/22699070.

Сформовано Довідку «А1» від 07.08.2015 р. №121/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки декларації.

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за червень 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 10.08.2015 р. №135/1324-20.

Стосовно сум бюджетного відшкодування за липень 2015 року:

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «ВК «РОССА» щодо від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, щодо суми бюджетного відшкодування за липень 2015 року у розмірі 3 428 832 грн., за результатами якої складено довідку про результати камеральної перевірки від 08.09.2015 р. №103/28-09-46-17/22699070.

Сформовано Довідку «А1» від 09.09.2015 р. №135/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки декларації.

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за липень 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 10.09.2015 р. №151/1482-20.

Стосовно сум бюджетного відшкодування за серпень 2015 року:

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю «ВК «РОССА» щодо від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, щодо суми бюджетного відшкодування за серпень 2015 року у розмірі 1 905 715 грн., за результатами якої складено довідку про результати камеральної перевірки про результати камеральної перевірки від 09.10.2015 р. №160/28-09-46-17/22699070.

Сформовано Довідку «А1» від 09.10.2015 р. №146/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки декларації.

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за серпень 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 12.10.2015 р. №165/1586-20.

Стосовно сум бюджетного відшкодування за вересень 2015 року:

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «ВК «РОССА» щодо від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, щодо суми бюджетного відшкодування за вересень 2015 року у розмірі 2 532 118 грн., за результатами якої складено довідку про результати камеральної перевірки про результати камеральної перевірки від 09.11.2015 р. №210/28-09-46-17/22699070.

Сформовано Довідку «А1» від 09.11.2015 р. №156/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки декларації.

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС, відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу, підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за вересень 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 10.11.2015 р. №181/2327-20.

Стосовно сум бюджетного відшкодування за жовтень 2015 року:

СДПІ у м. Харкові МГУ проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «ВК «РОССА» щодо від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, щодо суми бюджетного відшкодування за жовтень 2015року у розмірі 2 015 772 грн., за результатами якої складено довідку про результати камеральної перевірки про результати камеральної перевірки від 10.12.2015 р. №253/28-09-46-17/22699070.

Сформовано Довідку «А1» від 10.12.2015 р. №175/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки декларації.

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за жовтень 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 11.12.2015 р. №235/3003-20.

Стосовно сум бюджетного відшкодування за листопад 2015 року:

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС проведено камеральну перевірку даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість ТОВ «ВК «РОССА» щодо від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту, щодо суми бюджетного відшкодування за листопад 2015 року у розмірі 2 918 509 грн., за результатами якої складено довідку про результати камеральної перевірки про результати камеральної перевірки від 06.01.2016 р. №4/28-09-46-17/22699070.

Сформовано Довідку «А1» від 06.01.2015 р. №8/46/28-09-20-03-49 про підтвердження сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної перевірки декларації.

СДПІ у м. Харкові МГУ ДФС відповідно до пункту 200.12 статті 200 Кодексу підготовлено та надано висновки про суми відшкодування ПДВ за листопад 2015 р. до Головного управління Державної казначейської служби України у Харківській обл. від 11.01.2016 р. №9/13-20.

Судом встановлено, що бюджетне відшкодування податку на додану вартість протягом зазначеного строку ТОВ «ВК «РОССА» за поданими деклараціями та заявами на загальну суму 16287830,00 грн. не отримала.

« 1» березня 2016 року позивач на адресу відповідачів направив запити (вих. №. 17 від 01.03.2016р.) про надання письмових пояснень затримки виплати бюджетного відшкодування податку на додану вартість та повідомити про строки зарахування цим сум на рахунок підприємства.

Відповідач -1 надав письмову відповідь (вих. 1809/10/28-09-46-32 від 14.03.2016) про підтвердження нарахованих позивачем сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість та зазначив дати та номери висновків, які направив до виконання відповідачу-2.

Відповідач-2 надав письмову відповідь (вих. № 04-27/959 від 09.03.2016), що зазначені висновки знаходяться на виконанні. Однак, право на бюджетне відшкодування, як вважає відповідач-2 виникає після надходження узагальненої інформації. В зв'язку з чим запропонував звернутись до відповідача-1. Інформації про повернення висновків відповідачу-1 відповідач-2 не надав.

« 18» березня 2016 року позивач на адресу відповідача-1 направив запит (вих. № 25 від 18.03.2016р.) про надання додаткової інформації стосовно письмових пояснень відповідача-2. Просив надати інформацію щодо реєстраційних даних висновків, повернутих відповідачем-2 без виконання.

Відповідач-1 повідомив (лист вих. № 2171/10/28-09-07-02-41 від 28.03.2016) що висновки оновлюються кожні три робочих дні та знову надсилаються до виконання відповідачу-2.

Відповідач-2 у листі вих. № 04-27/1196 від 24.03\» 2016р. ще раз звернув увагу позивача, що право на бюджетне відшкодування виникає після надходження узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені в висновках та надав інформацію про дати отримання кожного висновку, дату їх повернення та реєстраційні номери вихідної документації.

Суд аналізуючи посилання відповідача 2 вважає його необґрунтованим, оскільки пункт 5 Порядоку формування та надсилання узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках, затверджений Наказом Державної податкової адміністрації України, Державного казначейства України 03.02.2011 № 68/23, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2011 р. за № 199/18937 (надалі - Порядок № 68/23) визначає, що узагальнена інформація направляється до Державного казначейства України та одночасно органам державної податкової служби в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі до моменту подання висновків Відповідачем-1 та до моменту їх отримання Відповідачем-2, а саме:

«Центральний орган державної податкової служби не пізніше робочого дня, наступного за днем отримання реєстрів висновків, здійснює формування узагальненої інформації щодо (визначених у висновках) обсягів сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість окремо за платниками, які мають право на автоматичне бюджетне відшкодування податку на додану вартість, іншими платниками та платниками, у яких суми до бюджетного відшкодування заявлені в період дії Закону України «Про податок на додану вартість» та залишились невідшкодованими. Зазначену інформацію на постійній основі (щоденно) не пізніше наступного робочого дня після її формування направляє:

до Державного казначейства України;

одночасно органам державної податкової служби в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі для подачі висновків органам державного казначейства.

Також відповідно пункту 6 Порядку № 68/23 узагальнена інформація до Відповідача-2 повинна надійти від Державного казначейства України:

« 6. Державне казначейство України:

направляє узагальнену інформацію органам державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які згідно з отриманими висновками та узагальненою інформацією відповідно до чинного законодавства здійснюють бюджетне відшкодування податку на додану вартість платникам податку.».

Крім того посилання Відповідача-2 на узагальнену інформацію, як на підставу виникнення права на бюджетне відшкодування податку на додану вартість таким, що суперечить діючому законодавству України, оскільки положеннями ПК України чітко визначені підстави за якими позивач набуває право на бюджетне відшкодування.

Суд зазначає, що право позивача на бюджетне відшкодування податку на додану вартість підтверджено висновками, наявність яких не заперечує ані відповідач-1, ані відповідач-2.

Таким чином, суд приходить до висновку, що СДПІ ОВП у м. Харкові МГУ ДСФ дотримано всі вимоги Податкового Кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року із змінами та доповненнями та виконано всі процедури, що передбачені Наказом №522 від 19.06.2012 р. «Про затвердження регламенту опрацювання податкових декларацій з податку на додану вартість, за якими нараховано від'ємне значення та/або задекларовано бюджетне , відшкодування податку на додану вартість», а отже зазначена бюджетного відшкодування податку на додану вартість за лютий 2015 року, червень - листопад 2015 року на загальну суму 16287830,00 грн. підлягає стягненню з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області (платник УДКСУ у м. Харкові Харківської області вул. Гуданова, 4/10, за кодом 14010200 “Бюджетне відшкодування ПДВ грошовими коштами”, символ звітності банку 030, р/р 31119030700002 у банку ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, код ЄДРПОУ: 37999649) на користь товариства з обмеженою відповідальністю “Виробнича компанія “РОССА” (місцезнаходження: 61066, м. Харків, пр-т. Московський, 269-Б, р/р № 26006000132275 в філії ВАТ “УКРЕКСІМБАНК” м. Харків, МФО 351618; код ЄДРПОУ 22699070).

Відповідно до п. 200.23 ст. 200 Податкового кодексу України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Вказаною нормою визначено період часу, за який платник податку має право на отримання пені за несвоєчасне виконання Державою зобов'язань з перерахування підтверджених сум бюджетного відшкодування ПДВ, та передбачено, що розрахунок пені розпочинається з першого дня, з якого порушено право платника податку на отримання бюджетного відшкодування.

Враховуючи, що на час розгляду справи заявлена та підтверджена сума бюджетного відшкодування ПДВ у розмірі 16287830,00 грн. не погашена, позивачу належить до стягнення з бюджету пеню на вказану заборгованість за 1391 день. (л.с. 107)

Отже, сума пені за період прострочення складає 2 309 365,28 грн.

Таким чином, вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають вимогам діючого законодавства та підлягають задоволенню в повному обсязі.

Судові витрати підлягають розподілу відповідно до ст. 94 КАС України.

Керуючись ст.ст. 4, 7, 86, ч.1 ст.158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України Харківський окружний адміністративний суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія "РОССА" до Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Харкові Міжрегіонального головного управління ДФС, Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області про стягнення заборгованості – задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області (платник УДКСУ у м. Харкові Харківської області вул. Гуданова, 4/10, за кодом 14010200 «Бюджетне відшкодування ПДВ грошовими коштами», символ звітності банку 030, р/р 31119030700002 у банку ГУДКСУ у Харківській області, МФО 851011, код ЄДРПОУ: 37999649) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «РОССА» (місцезнаходження: 61066, м. Харків, пр-т. Московський, 269-Б, р/р № 26006000132275 в філії ВАТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Харків, МФО 351618; код ЄДРПОУ 22699070) заборгованість бюджету з відшкодування податку на додану вартість за лютий 2015 року, червень - листопад 2015 року на загальну суму 16287830,00 грн., пеню, нараховану на суму бюджетної заборгованості з відшкодування податку на додану вартість за лютий 2015 року, червень - листопад 2015 року станом на 27.04.2016р. в сумі 2309365,28 грн.

Стягнути з Державного бюджету України в особі Головного управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробнича компанія "РОССА" сплачений судовий збір у сумі 278957 (двісті сімдесят вісім тисяч дев'ятсот п'ятдесят сім) грн. 93 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в десятиденний строк з дня її проголошення та з дня отримання копії постанови, у разі проголошення постанови суду, яка містить вступну та резолютивну частини, а також прийняття постанови у письмовому провадженні.

Якщо суб'єкта владних повноважень, у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова у повному обсязі виготовлена 30 травня 2016 року.

Суддя                                                             Спірідонов М.О.

Дата ухвалення рішення26.05.2016
Оприлюднено06.06.2016
Номер документу58012556
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2443/16

Ухвала від 01.03.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 12.12.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

Ухвала від 23.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 23.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 22.06.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 22.06.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Постанова від 26.05.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Спірідонов М.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні