Постанова
від 03.06.2016 по справі 196/427/16-п
ЦАРИЧАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

03.06.2016

Справа № 196/427/16-п

№ провадження 3/196/55/2016

ПОСТАНОВА

про накладення адміністративного стягнення

03 червня 2016 року смт. Царичанка Дніпропетровської області

Суддя Царичанського районного суду Дніпропетровської області Бойко Ю.О., за участю прокурора Михайлова Є.М., а також особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, розглянув матеріал, який надійшов з Новомосковської місцевої прокуратури в Дніпропетровській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 (ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, пенсіонера, який проживає та зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, до адміністративної відповідальності протягом року не притягувався) за ст. 172-7 ч.2 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Дослідивши матеріали справи,

ВСТАНОВИВ:

До суду з Новомосковської місцевої прокуратури надійшов адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, за ознаками адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 172-7 ч.2 КУпАП, тобто вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до пункту другого Примітки до статті 172-7 КУпАП під реальним конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між приватним інтересом та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або упередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання вказаних повноважень.

Статтею 28 Закону України "Про запобігання корупції" встановлено, що особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов'язані: 1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; 3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Громадянин ОСОБА_1, перебуваючи на посаді голови Михайлівської СВК, являючись посадовою особою юридичної особи публічного права та, згідно п.п. "а" п.2 ч.1 ст.3 Закону України "Про запобігання корупції", є суб'єктом відповідальності за правопорушення пов'язані з корупціє. Порушуючи вимоги передбачені ст. 28 Закону України "Про запобігання корупції", усвідомлюючи наявну суперечність між приватними інтересами та його службовими повноваженнями, вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме: за своїм підписом, скріпленим печаткою Михайлівської сільської виборчої комісії Царичанського району Дніпропетровської області, оформив подання про виплату одноразової одноразової грошової винагороди голові комісії та залученим працівникам Михайлівської сільської виборчої дільниці, яку в подальшому одержав в розмірі 1378,00 грн. (а.с. 21, 25).

В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину визнав повністю. Пояснив, що усвідомив неправомірність своїх дій та клопотався не застосовувати до нього суворого стягнення. Щиро каявся, викладених фактів в протоколі не заперечував.

В судовому засіданні прокурор наполягав на притягненні ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності з застосуванням стягнення, передбаченого статтею 172-7 ч.2 КУпАП.

Також, під час розгляду справи з'ясовано таке.

Постановою Царичанської районної виборчої комісії Дніпропетровської області №3 від 12.09.2015 "Про формування складу селищної, сільських виборчих комісій, що здійснюють підготовку до проведення місцевих виборів", сформовано склад селищної, сільських виборчих комісій згідно з додатком №1.

У відповідності з додатком №1 до вказаної постанови, Михайлівська сільська виборча комісія сформована у складі: голови комісії - ОСОБА_1; заступника голови комісії - ОСОБА_2; секретаря комісії - ОСОБА_3, та 7-ми членів комісії.

Михайлівська сільська виборча комісія внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, як юридична особа - комунальна організація (установа, заклад) за ідентифікаційним кодом 34148969, засновником якої є Михайлівська сільська рада Царичанського району Дніпропетровської області (код ЄДРПОУ 23024204), тобто, відповідно до ч. 2 ст. 81 Цивільного кодексу України, Михайлівська сільська виборча комісія є юридичною особою публічного права.

Голова Михайлівської сільської виборчої комісії, сформованої постановою Царичанської районної виборчої комісії №3 від 12.09.2015, ОСОБА_1 є посадовою особою юридичної особи публічного права та згідно підпункту "а" п. 2 ч.1 ст. З Закону України "Про запобігання корупції" є суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення.

Відповідно до частини першої статті 20 Закону України "Про місцеві вибори", виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.

Згідно п. 11 ст. 28 Закону України "Про місцеві вибори", п.п. 22, 23 Постанови КМУ № 687 від 08.09.2015, п. 16 Постанови ЦВК №262 від 10.09.2015 членам виборчих комісій може бути нарахована та виплачена одноразова грошова винагорода лише один раз протягом виборчого процесу після встановлення підсумків голосування, за наявності загальної економії фонду оплати праці, передбаченого кошторисом видатків відповідної територіальної виборчої комісії, і виплачена тим членам комісії, що брали активну участь у її роботі, незалежно від того, на платній чи не на платній основі вони працюють у такій комісії. Одноразова грошова винагорода не є обов'язковою виплатою.

Розмір одноразової грошової винагороди членам виборчої комісії визначається на її засіданні за поданням голови виборчої комісії залежно від особистого внеску кожного члена комісії в її діяльність і не може перевищувати розміру місячної заробітної плати, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 28 липня 2004 р. № 966 "Про умови оплати праці членів виборчих комісій, комісій всеукраїнського референдуму", за посадами, які вони займають у відповідних виборчих комісіях.

В даному випадку звернення з поданням голови Михайлівської СВК ОСОБА_1 про виплату собі одноразової грошової винагороди є обставиною, що прямо зачіпає його особисті майнові інтереси.

Частиною 1 статті 1 Закону України "Про запобігання корупції" визначено поняття реального конфлікту інтересів. Зокрема, реальний конфлікт інтересів - це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Отже, ОСОБА_1, перебуваючи на посаді голови Михайлівської СВК, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права та, згідно п.п. "а" п.2 ч.І ст.З Закону України "Про запобігання корупції", суб'єктом відповідальності за правопорушення пов'язані з корупцією, порушуючи вимоги передбачені ст. 28 Закону України "Про запобігання корупції", усвідомлюючи про наявну суперечніст між приватними інтересами та його службовими повноваженнями, умисно з мотивів особистих інтересів вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, скоївши адміністративне корупційне правопорушення, за яке передбачена відповідальність частиною другою статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Суддя дійшов висновку, що діяння громадянина ОСОБА_1 в описаній частині кваліфіковано вірно, що підтверджується належними та допустимими доказами, дослідженими в ході розгляду справи: листом архівного відділу Царичанської РДА №190 від 25.03.2016; постановою Царичанської районної виборчої комісії Дніпропетровської області №3 від 12.09.2015 «Про формування складу селищної, сільських виборчих комісій, що здійснюють підготовку до проведення місцевих виборів» з додатком №1; Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; поданням про виплату одноразової грошової винагороди голові комісії та залученим працівникам Михайлівської сільської виборчої дільниці; постановою Михайлівської сільської виборчої комісії №17 від 06.11.2015 "Про виплату одноразової грошової винагороди голові сільської виборчої комісії та залученим працівникам"; поданням голови Михайлівської сільської виборчої комісії «Про виплату одноразової грошової винагороди голові комісії та залученим працівникам Михайлівської сільської виборчої комісії»; розрахунково-платіжною відомістю про нарахування заробітної плати за листопад 2015 року; Звітом про суми про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів за 11 місяць 2015 року, у тому числі відомістю про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам за вказаний період; поясненням ОСОБА_4; поясненням ОСОБА_5, поясненням ОСОБА_6, поясненням ОСОБА_2, поясненням ОСОБА_7, поясненням ОСОБА_8, поясненнями ОСОБА_1

Інші обставини, які досліджувалися відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення та були з'ясовані під час розгляду справи, не відповідають ознакам адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 172-7 ч.2 КУпАП, а тому не можуть бути суддею кваліфіковані в межах даного провадження.

Обираючи вид стягнення правопорушникові, суддя враховує характер і конкретні обставини вчиненого правопрушення, ступінь його вини та майновий стан.

ОСОБА_1 не має судимостей, раніше до адмінстративної відповідальності не притягався, є пенсіонером, брав активну участь у громадськму житті і позитивно характеризується.

Враховуючи викладене, суддя прийшов до переконання про необхідність застосувати стосовно правопоуршника ОСОБА_1 адміністративне стягнення у виді штрафу в межах санкції, передбаченої ст. 172-7 ч.2 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 8, 24, 172-7 ч. 2, 276, 283, 285, 287-289 КУпАП, суддя

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 172-7 ч.2 КУпАП, і накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 390 (триста дев'яносто) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 6630 (шість тисяч шістсот тридцять) гривень 00 коп.

Стягнути з ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, судовий збір в сумі 275,60 грн.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Дніпропетровської області через Царичанський районний суд Дніпропетровської області особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником або прокурором протягом десяти днів з дня її винесення.

Постанова звертається до виконання судом не пізніше трьох місяців з дня її винесення, а в разі оскарження постанови перебіг строку давності звернення постанови до виконання зупиняється до розгляду скарги.

Роз’яснити правопорушнику, що штраф має бути сплачений не пізніше як через п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови, а в разі оскарження - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги без задоволення. У разі несплати добровільно штрафу протягом зазначеного строку, у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу згідно ч. 2 ст. 308 КУпАП стягується подвійний розмір штрафу, що становить 13260,00 грн.

Суддя Ю.О. Бойко

СудЦаричанський районний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення03.06.2016
Оприлюднено08.06.2016
Номер документу58118791
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —196/427/16-п

Постанова від 03.06.2016

Адмінправопорушення

Царичанський районний суд Дніпропетровської області

Бойко Ю. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні