Ухвала
від 03.06.2016 по справі 809/662/16
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"03" червня 2016 р.                                                                      Справа № 809/662/16

м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Григорук О.Б., розглянувши матеріали адміністративного позову Тисменицької об'єднаної державної податкової інспекція ГУ ДФС в Івано-Франківській області до приватного підприємства "Шляхводбуд" про стягнення заборгованості в сумі 433436,52 грн, -

В С Т А Н О В И В:

Тисменицька об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС в Івано-Франківській області звернулася до суду з адміністративним позовом до приватного підприємства "Шляхводбуд" про стягнення заборгованості в сумі 433436,52 грн.

При вирішенні питання відкриття провадження у справі, а також відповідності позовної заяви вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, судом встановлено наступне.

Частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України "Про судовий збір".

Частиною 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Положенням пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень ставка судового збору становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.

Як вбачається з матеріалів справи, жодного документу про сплату судового збору за подання до адміністративного суду даної позовної заяви, позивачем суду не надано.

Заявником до позовної заяви додано клопотання про відстрочення сплати судового збору за подання даної позовної заяви.

Статтею 8 Закону України "Про судовий збір" визначено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Однак зі змісту позовної заяви та доданих до неї матеріалів неможливо дійти висновку, що позивач знаходиться у важкому матеріальному стані, що унеможливлює сплату ним судового збору.

Клопотання про звільнення від сплати судового збору мотивовано тим, що розподіл коштів виділених з державного бюджету проводиться згідно кошторису.

Однак, обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору, вказане також не є підставою для відстрочення його сплати.

У відповідності до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Таким чином, оскільки позивачем не надано доказів справляння судового збору за подання до суду даної позовної заяви, що свідчить про те, що позовна заява не відповідає вимогам встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, та є підставою для залишення її без руху, суд вважає за потрібне запропонувати позивачу усунути вказані недоліки шляхом надання суду відповідного документа.

На підставі наведеного, керуючись частиною 1 статті 108, статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Позовну заяву Тисменицької об'єднаної державної податкової інспекція ГУ ДФС в Івано-Франківській області до приватного підприємства "Шляхводбуд" про стягнення заборгованості в сумі 433436,52 грн - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення вказаних недоліків до 14 червня 2016 р. та роз'яснити, що в разі не усунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною і повернена.

Ухвала може бути оскарженою в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                 Григорук О.Б.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.06.2016
Оприлюднено08.06.2016
Номер документу58126439
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/662/16

Постанова від 27.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 27.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 16.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Ухвала від 03.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні