Постанова
від 28.09.2011 по справі 2а-13018/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

28 вересня 2011 року 10:27 № 2а-13018/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Кузьменка В.А., за участю секретаря Хижняк І. В. та представників:

позивача : ОСОБА_1;

відповідача: ОСОБА_2

розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу

за позовомДержавної податкової інспекції у місті Житомирі до Приватного підприємства В«Фенікс і КВ» простягнення заборгованості

На підставі частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 28 вересня 2011 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

22 жовтня 2009 року (відповідно до відмітки служби діловодства суду) Державна податкова інспекція у місті Житомирі (далі по тексту -позивач, ДПІ у м. Житомирі) звернулась до Житомирського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Приватного підприємства В«Фенікс і КВ» (далі по тексту -відповідач, ПП В«Фенікс і КВ» ), в якому просить стягнути суму заборгованості перед бюджетом у розмірі 5 600,00 грн.

Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 02 вересня 2009 року у справі №2-6161/09/0670 відкрито провадження в адміністративній справі за позовною заявою Державної податкової інспекції у м. Житомирі до Приватного підприємства В«Фенікс і КВ» про стягнення заборгованості. Ухвалою Житомирського окружного адміністративного суду від 08 жовтня 2009 передано справу №2-6161/09/0670 на розгляд Окружного адміністративного суду міста Києва за правилами предметної підсудності.

03 листопад 2009 року на підставі протоколу розподілу справ між суддями автоматизованої системи документообігу Окружного адміністративного суду міста Києва справі присвоєно №2а-13018/09/2670 та передано на розгляд судді Кузьменку В.А.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 листопада 2009 року справу №2а-13018/09/2670 прийнято до провадження та призначено попереднє судове засідання на 20 листопада 2009 року.

20 листопада 2009 року в судове засідання не прибули представники сторін у зв'язку з чим розгляд справи відкладено на 14 грудня 2009 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14 грудня 2009 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 29 січня 2010 року.

У зв'язку з неявкою сторін у судове засідання 29 січня 2010 року розгляд справи відкладено на 11 лютого 2010 року. В судовому засіданні 11 лютого 2010 року оголошувалась перерва до 15 березня 2010 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 15 березня 2010 року на підставі пункту 3 частини першої статті 156 Кодексу адміністративного судочинства України зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №2а-1845/10/2670 за позовом ПП В«Фенікс і КВ» до ДПІ у м. Житомирі про скасування рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 вересня 2011 року провадження у справі поновлено та призначено справу до судового розгляду на 28 вересня 2011 року.

В судовому засіданні 28 вересня 2011 року представник позивача позовні вимоги підтримав, представник відповідача проти задоволення адміністративного позову заперечив.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

ПП В«Фенікс і КВ» знаходиться не обліку в ДПІ у м. Житомирі як платник окремих податків.

Відповідно до даних довідки про стан заборгованості платника податків ПП В«Фенікс і КВ» має заборгованість зі сплати до бюджету штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 5 600,00 грн.

Зазначена заборгованість виникла на підставі рішення ДПІ у м. Житомирі про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 08 квітня 2009 року №0003332302.

Так, відповідно до рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 08 квітня 2009 року №0003332302 за порушення вимог Закону України В«Про патентування деяких видів підприємницької діяльностіВ» до ПП В«Фенікс і КВ» застосовано суму штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 5 600,00 грн.

Провадження у даній справі зупинялося до набрання законної сили рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва у справі за позовом ПП В«Фенікс і КВ» до ДПІ у м. Житомирі про скасування рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 травня 2010 року у справі №2а-1845/10/2670 за позовом ПП В«Фенікс і КВ» до ДПІ у м. Житомирі про скасування рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, яка набрала законної сили, позовну заяву ПП В«Фенікс і КВ» залишено без розгляду.

Враховуючи несплату відповідачем у добровільному порядку суми штрафних (фінансових) санкцій, керуючись нормами Закону України В«Про державну податкову службу в УкраїніВ» та Закону України В«Про патентування деяких видів підприємницької діяльностіВ» позивач вважає, що сума штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 5 600,00 грн. має бути стягнута у судовому порядку.

Відповідач проти позову заперечив, однак письмового заперечення проти позову до суду не надав.

Окружний адміністративний суд міста Києва погоджується з позовними вимогами ДПІ у м. Житомирі та вважає їх обґрунтованими, виходячи з наступних підстав.

Матеріали справи свідчать, що рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 08 квітня 2009 року №0003332302 в судовому порядку не скасоване та є чинним, а сума штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 5 600,00 грн. підлягає сплаті відповідачем.

Станом на день вирішення спору сума штрафних (фінансових санкцій) у розмірі 5 600,00 грн. відповідачем не сплачена.

Відповідно до статті 238 Господарського кодексу України за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідації його наслідків. Види адміністративно-господарських санкцій, умови та порядок їх застосування визначаються статтею 239 цього Кодексу, іншими законодавчими актами. Адміністративно-господарські санкції можуть бути встановлені виключно законами.

Згідно з частиною першою статті 239 Господарського кодексу України органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до суб'єктів господарювання таку адміністративно-господарську санкцію як адміністративно-господарський штраф.

Статтею 241 Господарського кодексу України передбачено, що адміністративно-господарський штраф - це грошова сума, що сплачується суб'єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності. Перелік порушень, за які з суб'єкта господарювання стягується штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють податкові та інші відносини, в яких допущено правопорушення. Адміністративно-господарський штраф може застосовуватися у визначених законом випадках одночасно з іншими адміністративно-господарськими санкціями, передбаченими статтею 239 цього Кодексу.

З урахування викладеного, штрафні (фінансові) санкції за порушення вимог Закону України В«Про патентування деяких видів підприємницької діяльностіВ» є адміністративно-господарськими санкціями у розумінні статей 238, 239 та 241 Господарського кодексу України, а отже, повинні застосовуватися у межах строків, визначених статтею 250 цього Кодексу.

Статтею 250 Господарського кодексу України встановлено обмеження строків застосування адміністративно-господарських санкцій: адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніше як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.

Судом встановлено, що штрафні (фінансові) санкції, визначені згідно до рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 08 квітня 2009 року №0003332302, застосовано в межах строків встановлених статтею 250 Господарського кодексу України.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно із частиною першою статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Пункт 11 статті 10 Закону України В«Про державну податкову службу в УкраїніВ» передбачає право податкових органів подавати до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги ДПІ у м. Житомирі про стягнення заборгованості по сплаті штрафних (фінансових) санкцій підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача -суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 69, 70, 71, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Державної податкової інспекції у місті Житомирі задовольнити повністю.

2. Стягнути з Приватного підприємства В«Фенікс і КВ» (02094, м. Київ, бульвар Верховної Ради, буд. 22, к. 1, ідентифікаційний код 32486877) заборгованість по сплаті штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 5 600,00 грн. (п'ять тисяч шістсот гривень нуль копійок) (на розрахунковий рахунок №31115106700002, код платежу 21081100, УДК у м. Житомирі, код 22062319, банк одержувач ГУ УДКУ у Житомирській області, МФО 811039).

Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя В.А. Кузьменко

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.09.2011
Оприлюднено09.06.2016
Номер документу58131165
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13018/09/2670

Ухвала від 14.12.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Ухвала від 04.11.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

Постанова від 28.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кузьменко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні