Постанова
від 02.06.2016 по справі 517/218/16-п
ФРУНЗІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 517/218/16-п

Провадження № 3/517/68/2016

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 червня 2016 року смт. Фрунзівка

Суддя Фрунзівського районного суду Одеської області Меєчко О.М., за участю секретаря Мельниченко Ю.О., прокурора Роздільнянської місцевої прокуратури Одеської області ОСОБА_1, особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, розглянувши матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, працюючої на посаді головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, проживаючої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

До Фрунзівського районного суду Одеської області 20 травня 2016 року з Управління СБ України в Одеській області надійшли матеріали про притягнення ОСОБА_2 до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 КУпАП.

Відповідно до адміністративних матеріалів наданих суду встановлено, що ОСОБА_2 працюючи на посаді головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області, будучи державним службовцем 14 рангу 7 категорії та виконуючи свої обов'язки, являючись, згідно п.п. «в» п. 1 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції» суб'єктом відповідальності за корупційне правопорушення, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про запобігання корупції» входить до складу засновників (учасників) юридичної особи, а саме СФГ «Ілона», ідентифікаційний код юридичної особи - 20928678, зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_4, що має на меті одержання прибутку.

За цим фактом співробітниками Управління СБ України в Одеській області стосовно ОСОБА_2 складений протокол про адміністративне правопорушення № 18 від 18 травня 2015 за ч. 2 ст. 172-4 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_2 свою вину визнала повністю, щиро розкаялась, запевнила суд про неповторність у подальшому вчинення даного правопорушення.

Прокурор в судовому засіданні просив визнати ОСОБА_2 винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 КУпАП та піддати її адміністративному стягненню у вигляді мінімального штрафу без конфіскації отриманого прибутку.

Як встановлено судом, відповідно до копії наказу № 19-о від 16 серпня 2011 року, ОСОБА_3 з 16 серпня 2011 року призначено на посаду головного спеціаліста відділу обліку надходження платежів Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області (а.с. 41). Того ж дня ОСОБА_3 прийняла присягу державного службовця (а.с. 42) та була ознайомлена з попередженням про спеціальні обмеження установлені Законами України «Про державну службу» та «Про боротьбу з корупцією» щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби (а.с. 43).

Відповідно до копії наказу № 2-о від 11 січня 2012 року ОСОБА_3 з 11 січня 2012 року призначено на посаду головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України в Одеській області (а.с. 45).

Згідно із копією актового запису про шлюб № 14 від 26 листопада 2011 року правопорушник своє родове прізвище «Шарабаріна» змінила на «Роздобудько» після укладення шлюбу з ОСОБА_4 (а.с. 36).

27 лютого 2012 року на підставі заяви ОСОБА_2 начальником управління пенсійного фонду ОСОБА_5 був винесений наказ № 6-о про зміну її дошлюбного прізвища «Шарабаріна» на «Роздобудько» (а.с. 47).

Перевіркою співробітниками Управління СБ України в Одеській області встановлено, що ОСОБА_2 працюючи на посаді головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області та будучи державним службовцем 14 рангу 7 категорії, входить до складу засновників (учасників) юридичної особи, а саме СФГ «Ілона», ідентифікаційний код юридичної особи - 20928678, зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_4, що має на меті одержання прибутку.

Відповідно до положень глави ХІ ГК України , фермерське господарство є одним із видів підприємств.

Згідно ст. 1 ЗУ «Про фермерське господарство» фермерське господарство є формою підприємницької діяльності громадян із створенням юридичної особи, які виявили бажання виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках. Фермерське господарство діє на основі статуту, в якому зазначаються органи управління, порядок прийняття ними рішень.

Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про юридичну особу, в тому числі і перелік засновників (учасників) юридичної особи.

З витягу із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань щодо СФГ «Ілона» вбачається, що до переліку засновників СФГ «Ілона», зокрема входить ОСОБА_3, а видом діяльності вказаного господарства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний), з метою одержання прибутку (а.с. 12-16).

Відповідно до довідки Роздільнянської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області № 331/15-24-15-30 від 06 травня 2016 року, СФГ «Ілона» в 2016 році згідно реєстраційних даних знаходиться на обліку як платник єдиного податку 3 групи. До складу засновників входять ОСОБА_6 та ОСОБА_3 За 2015-2016 роки до податкової інспекції представниками СФГ «Ілона» надавалися податкові декларації платника єдиного податку 3 групи (а.с. 18).

З пояснень ОСОБА_2 від 12 травня 2016 року вбачається, що вона працюючи на посаді головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області та являючись державним службовцем входить до складу органу управління СФГ «Ілона», що має на меті одержання прибутку (а.с. 6).

З пояснень інспекторів Роздільнянської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області Гойхман І.П. та Якименко О.О від 12 травня 2016 року вбачається, що на обліку в Роздільнянській ОДПІ дійсно на даний час знаходиться СФГ «Ілона», до складу засновників СФГ «Ілона» входять ОСОБА_6 та ОСОБА_3, заяв про закриття СФГ або вихід із нього до Роздільнянської ОДПІ не надходило (а.с. 8,9).

Відповідно до п.п. «в» п. 1 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції» суб'єктами, на яких поширюється дія цього Закону, є державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування.

Згідно із п. 2 ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про запобігання корупції» особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону, забороняється: входити до складу правління, інших виконавчих чи контрольних органів, наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі чи територіальній громаді, та представляють інтереси держави чи територіальної громади в раді (спостережній раді), ревізійній комісії господарської організації), якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.

Таким чином, ОСОБА_2 будучи обізнаною про встановлені заборони та обмеження щодо, сумісництва та суміщення виконання функцій державної служби з іншими видами діяльності, маючи реальну можливість не допускати визначених законом обмежень, будучи державним службовцем 14 рангу 7 категорії та виконуючи свої обов'язки, являючись, згідно п.п. «в» п. 1 ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про запобігання корупції» суб'єктом відповідальності за корупційне правопорушення, в порушення вимог п. 2 ч. 1 ст. 25 ЗУ «Про запобігання корупції» входить до складу засновників (учасників) юридичної особи, а саме СФГ «Ілона», ідентифікаційний код юридичної особи - 20928678, зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_4, що має на меті одержання прибутку.

Вислухавши пояснення особи, що притягується до адміністративної відповідальності та дослідивши матеріали справи, суд прийшов до переконання, що ОСОБА_2 своїми умисними діями вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-4 КУпАП.

На підставі вищевикладеного та враховуючи характер вчиненого правопорушення ОСОБА_2, обставини його вчинення, дані про її особу та те, що в скоєному щиро розкаялась, має на утриманні малолітню дитину, суд дійшов висновку, що з метою виховання особи, що притягається до адміністративної відповідальності та запобігання вчинення нею нових правопорушень необхідним та достатнім адміністративним стягненням для ОСОБА_2 буде адміністративне стягнення у виді штрафу. При цьому, враховуючи, що під час судового засідання не встановлено факту отримання ОСОБА_2 доходу від діяльності СФГ «Ілона» за час її перебування на державній службі, а тому суд вважає, що конфіскацію отриманого прибутку від такої діяльності слід не застосовувати за відсутності такого.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Таким чином, з ОСОБА_2 підлягає стягненню судовий збір в сумі 275, 60 грн., сплата якого передбачена п. 5 ст. 4 Закону України «Про судовий збір».

Враховуючи викладене та керуючись ч. 2 ст. 172-4 КУпАП, ст.ст. 283, 284 КУпАП, Законом України «Про судовий збір», суд -

ПОСТАНОВИВ:

Визнати ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженку ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянку України, працюючу на посаді головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, проживаючу за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, винною у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 172-4 КУпАП та застосувати до неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 300 (трьохсот) неоподаткованих мінімумів доходів громадян в сумі 5100 (п'ять тисяч сто) гривень без конфіскації доходу.

Стягнути з ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, працюючої на посаді головного спеціаліста - юрисконсульта Управління Пенсійного фонду України у Фрунзівському районі Одеської області, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, проживаючої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, на користь держави судовий збір в сумі 275 (двісті сімдесят п'ять) гривень 60 копійок.

Згідно ст. 307 КУпАП штраф має бути сплачений порушником не пізніше як через п'ятнадцять днів з дня винесення постанови, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.

У випадку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з порушника стягується подвійний розмір штрафу, накладеного на нього, тобто 10200 грн., що передбачено ст. 308 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги (подання прокурора) через Фрунзівський районний суд Одеської області до Апеляційного суду Одеської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Постанова може бути пред'явлена до виконання на протязі трьох місяців з дня її винесення.

Суддя:

СудФрунзівський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення02.06.2016
Оприлюднено09.06.2016
Номер документу58151908
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —517/218/16-п

Постанова від 02.06.2016

Адмінправопорушення

Фрунзівський районний суд Одеської області

Меєчко О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні