cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
"26" травня 2016 р. Справа № 922/1610/14
вх. № 1610/14
Суддя господарського суду Усатий В.О.
При секретарі судового засідання Мазуренко А.О.
За участю: ліквідатора - Капустін В.В.
представника Червоноградській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області - не з"явився
Розглянувши скаргу Червоноградській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на дії ліквідатора
по справі за заявою ТОВ "ВКФ "ВМВ Компані", м.Харків
до ТОВ "ВКФ "ВМВ Компані", м.Харків
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Постановою суду від 20.05.2014 р. визнано ТОВ виробничо-комерційну фірму "ВМВ Компані" банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено голову ліквідаційної комісії Капустіна В.В.
До суду від Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області надійшла скарга на дій ліквідатора (вх. № 10259 від 29.03.2016р.).
Ухвалою суду від 04.04.2016 р. призначено скаргу Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на дій ліквідатора (вх. № 10259 від 29.03.2016р.) на "28" квітня 2016 р. о(об) 11:20.
Проте, судове засідання 28.04.2016 р. не відбулося з причин мінування приміщення господарського суду Харківської області, у зв"язку з чим розгляд скарги Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області на дій ліквідатора (вх. № 10259 від 29.03.2016р.) було призначено на 26.01.2016 р.
В судовому засіданні ліквідатор надав заперечення на скаргу та просив відмовити в її задоволенні, оскільки вона не є обґрунтованою.
Представник Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області не з"явився, хоча був належним чином повідомлений про дату та час слухання скарги, про що свідчить поштове повідомлення.
Розглянувши скаргу Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області, заслухавши ліквідатора, дослідивши його відзив, суд зазначає наступне.
Відповідно до п.4 ст.40 Закону, у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії учасників ліквідаційної процедури.
Відповідно до п.11 ст.41 Закону, дії (бездіяльність) ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть бути оскаржені до господарського суду учасниками справи про банкрутство, права яких порушено такими діями (бездіяльністю).
В обгрунтування своєї скарги Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області зазначено, що ліквідатор неналежним чином виконує свої обов"язки та затягує ліквідаційну процедуру, проте в чому полягає неналежність виконання ліквідатором покладених на нього обов"язків податковою інспекцією не зазначено, як і не надано жодного докази в обгрунтування своєї скарги.
Відповідно до ч.2 ст.41 Закону, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Дослідивши матеріали справи, суд зазначає, що наведені у скарзі факти спростовуються доданими до матеріалів справи документами, а саме: ліквідатором своєчасно подаються звіту про хід виконання ліквідаційної процедури з докази в підтвердження проведений дій, проводяться засідання комітету кредиторів, на яких заслуховуються поточні звіти про здійснені ним заходи щодо ліквідації банкрута, розглядаються вимоги кредиторів.
Крім того, на цей час судом розглядаються вимоги кредиторів, які заявили свої грошові вимог до боржника.
Відповідно ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченого цим кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ст.5 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Згідно ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Відповідно до вимог ст. 32 ГПК України: доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
Враховуючи відсутність жодного доказу неналежного виконання ліквідатором покладених на нього обов"язків, а також спростування фактів, викладених в скарзі наданими ліквідатором доказами, суд вважає за необхідне відмовити Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області в задоволенні її скарги.
Керуючись ст. ст. 33,34,86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст.40,41, 37-48, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд
УХВАЛИВ:
Відмовити Червоноградській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області в задоволенні скарги на дій ліквідатора (вх. № 10259 від 29.03.2016 р.).
Ухвалу направити ліквідатору, Червоноградській ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області.
Суддя Усатий В.О.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2016 |
Оприлюднено | 10.06.2016 |
Номер документу | 58157144 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Усатий В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні