Ухвала
від 01.06.2016 по справі 820/2901/15
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 червня 2016 р.Справа № 820/2901/15 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі:

Головуючого судді: Курило Л.В.,

Суддів: Присяжнюк О.В. , Русанової В.Б. ,

за участю секретаря судового засідання - Дудки О.А.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.03.2016р. по справі № 820/2901/15

за позовом Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області

до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області

про визнання дій незаконними та стягнення суми,

ВСТАНОВИЛА:

У березні 2015 року Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (далі по тексту - позивач) звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області (далі - відповідач), в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог, просило суд визнати дії Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області щодо внесення змін до обліку осіб, яким виплачена пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за листопад місяць 2014 року у кількості 70 осіб, грудень місяць 2014 року у кількості 79 осіб, на загальну суму витрат, що підлягає відшкодуванню в розмірі 5750,28 грн. незаконними; стягнути з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області суму виплаченої пенсії особам, яким виплачується по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за листопад-грудень 2014 року у розмірі 5750,28 грн.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 13.05.2015 року, залишеною без змін ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 09.07.2015 року, у задоволенні позовних вимог відмовлено.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 01.12.2015 року постанову Харківського окружного адміністративного суду від 13.05.2015 року та ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 09.07.2015 року скасовано, справу направлено на новий розгляд до суду першої інстанції.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 01.03.2016 року адміністративний позов Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області задоволено частково.

Стягнуто з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області (64200, Харківська область, м. Балаклія, вул. Леніна, 94, код ЄДРПОУ 25981269, р/р 37179400902021 в УДКСУ у Балаклійському районі, Харківської області, МФО 851011) на користь Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (64200, Харківська область, м. Балаклія, вул. Леніна, 45, код ЄДРПОУ 23008145, р/р 25603301108 в Балаклійському відділенні ВАТ В«Ощадний банк УкраїниВ»№2845, МФО 350028) суму виплаченої пенсії особам, яким виплачується по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за листопад-грудень 2014 року у розмірі 5750.28 грн. (п'ять тисяч сімсот п'ятдесят гривень 28 копійок). В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Позивач надав письмові заперечення на апеляційну скаргу, в яких просив апеляційну скаргу залишити без задоволення, постанову суду першої інстанції змінити та позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні суду апеляційної інстанції вимоги апеляційної скарги підтримав в повному обсязі, просив постанову суду першої інстанції скасувати та прийняти нову постанову, якою відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.

Представник позивача в судовому засіданні суду апеляційної інстанції просив апеляційну скаргу залишити без задоволення, постанову суду першої інстанції змінити та позов задовольнити в повному обсязі.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, вислухавши представників сторін, переглянувши в межах апеляційної скарги постанову суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що на обліку в Управлінні Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області знаходяться ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, які прибули з зони АТО (внутрішньо переміщені особи).

Як убачається із матеріалів справи, ОСОБА_3 звернулась до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ в м. Красному Лучі Луганської області та надала до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_3 отримує пенсію по втраті годувальника, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с.56-57).

ОСОБА_4 звернулась до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ Калинінського району м. Горлівки Донецької області та надала до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_4 отримує пенсію по втраті годувальника, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с. 62-63).

ОСОБА_5 звернулась до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ в м. Антрациті та Антрацитівському районі Луганської області та надала до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_5 отримує пенсію по втраті годувальника, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с. 54-55).

ОСОБА_6 звернулась до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ в м. Стаханові Луганської області та надала до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_6 отримує пенсію по втраті годувальника, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с.60-61).

ОСОБА_7 звернувся до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ в м. Красному Лучі Луганської області та надав до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_7 отримує пенсію по інвалідності, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с. 52-53).

ОСОБА_8 звернувся до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ в м. Красному Лучі Луганської області та надав до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_8 отримує пенсію по втраті годувальника, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с. 49-51).

ОСОБА_9 звернулась до Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області із заявою про витребування пенсійної справи із УПФУ в м.Антрациті Луганської області та надала до управління довідку про взяття на облік особи, переміщеної з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції. ОСОБА_9 отримує пенсію по втраті годувальника, що підтверджується відповідним розпорядженням Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області (а.с 58-59).

Судом встановлено, що між Управлінням та Фондом були підписані ОСОБА_1 щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за листопад-грудень 2014 року (а.с. 8,11).

Згідно з актом щомісячної звірки витрат по особових справах потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за листопад 2014 року сума витрат, що підлягає відшкодуванню позивачу, складає 16042,47 грн. ( сума виплачених пенсій (основний розмір) склала 15548,30 грн.; сума виплаченої щомісячної цільової грошової допомоги на прожиття склала 459,54 грн.; сума витрат з виплати і доставки пенсій склала 34,63 грн.) ( а.с.8).

Відповідачем не прийнято до заліку суму витрат, виплачених ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, які прибули з зони АТО. Як убачається із таблиці розбіжностей до довідки про відшкодування фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, по УПФ України в Балаклійському районі Харківської області за листопад 2014 року, сума розбіжностей складає 3344,52 грн. ( а.с.9-10).

Згідно з актом щомісячної звірки витрат по особових справах потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за грудень 2014 року сума витрат, що підлягає відшкодуванню позивачу, складає 16115,31 грн. (сума виплачених пенсій складає 15174,90 грн., сума виплаченої щомісячної цільової грошової допомоги на прожиття - 908,30 грн., сума витрат з виплати і доставки пенсій - 32,11 грн.) ( а.с.11).

Відповідачем не прийнято до заліку суму витрат, виплачених ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, які прибули з зони АТО. Згідно з таблицею розбіжностей до довідки про відшкодування фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, по УПФ України в Балаклійському районі Харківської області за грудень 2014 року, сума розбіжностей складає 2405,76 грн.( а.с.12).

Задовольняючи частково позов, суд першої інстанції виходив з того, що відповідач зобов'язаний відшкодувати позивачеві фактичні витрати на виплату та доставку пенсій ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 за листопад-грудень 2014 року в загальній сумі 5750,28 грн.

Відмовляючи в решті позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що належним способом захисту прав позивача в цьому випадку є стягнення з відповідача витрат на виплату пенсій особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, тому вимоги про визнання незаконними дій відповідача щодо внесення змін до обліку осіб, яким виплачена пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за листопад місяць 2014 року у кількості 70 осіб, грудень місяць 2014 року у кількості 79 осіб, на загальну суму витрат, що підлягає відшкодуванню в розмірі 5750,28 грн. є необґрунтованими.

Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, колегія суддів апеляційної інстанції зважає на наступне.

Положеннями статті 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) передбачено, що у разі настання страхового випадку Фонд соціального страхування від нещасних випадків зобов'язаний у встановленому законодавством порядку своєчасно та в повному обсязі відшкодовувати шкоду, заподіяну працівникові внаслідок ушкодження його здоров'я або в разі його смерті, виплачуючи йому або особам, які перебували на його утриманні, зокрема: пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; допомогу у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю до відновлення працездатності або встановлення інвалідності.

Відповідно до частини 4 статті 26 Основ законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 14 січня 1998 року № 16/98-ВР, якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між страховиками виник спір щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернулася застрахована особа. При цьому неналежний страховик має право звернутися до належного страховика щодо відшкодування понесених ним витрат.

Аналогічне правило закріплене частиною 2 статті 24 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", відповідно до пункту 5 якої якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.

Отже, витрати, понесені органами Пенсійного фонду України у зв'язку із виплатою та доставкою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, щомісячної цільової допомоги по тимчасовій непрацездатності підлягають відшкодуванню за рахунок Фонду як належного страховика від нещасного випадку на виробництві та професійних захворювань.

Такий висновок відповідає правовій позиції, висловленій Верховним Судом України у постанові від 19 травня 2015 року №21-241а15.

Перелік соціальних послуг та виплат, які здійснюються та відшкодовуються Фондом соціального страхування від нещасних випадків, встановлений статтею 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування" та пунктом 4 Порядку відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 р. № 5-4/4 (далі - Порядок).

До вказаного переліку входять: сума основного розміру пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; щомісячна цільова грошова допомога на прожиття; допомога на поховання; сума витрат Пенсійного фонду з виплати і доставки вищезазначених пенсій.

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" від 20 жовтня 2014 року № 1706-VII внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.

В силу статті 7 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" для взятої на облік внутрішньо переміщеної особи реалізація прав на зайнятість, пенсійне забезпечення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, на отримання соціальних послуг здійснюється відповідно до законодавства України. Україна вживає всіх можливих заходів, спрямованих на розв'язання проблем, пов'язаних із соціальним захистом, зокрема, відновленням усіх соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Внутрішньо переміщені особи з тимчасово окупованої території мають право на отримання матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності і від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, безпосередньо у робочих органах Фонду соціального страхування України за фактичним місцем проживання, перебування.

Матеріальне забезпечення, страхові виплати призначаються за наявності необхідних документів, що підтверджують право на ці виплати, а в разі їх відсутності - за даними Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування у порядку, встановленому правлінням Фонду соціального страхування України.

Відповідно до статті 4 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" факт внутрішнього переміщення підтверджується довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Згідно з пунктом 8 Тимчасового порядку фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2014 року №595, особам, які переміщені на контрольовану територію та взяті на облік відповідно до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509, пенсії та інші соціальні виплати з бюджетів усіх рівнів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування виплачуються за заявами таких осіб до органів (установ), які здійснюють такі виплати.

Судовим розглядом встановлено, що прибулі з зони АТО ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 звернулись до одного із належних страховиків - УПФУ в Балаклійському районі Харківської області із заявами про продовження страхових виплат. Вказані особи взяті на облік УПФУ в Балаклійському районі Харківської області на підставі документів, що підтверджують отримання ними відповідних страхових виплат за колишнім місцем проживання.

Як правомірно враховано судом першої інстанції, розрахунок суми витрат Управління Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області на виплату пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та у зв’язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за листопад та грудень 2014 року, відповідає даним, що містяться у списках осіб, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за листопад - грудень 2014 року. (а.с. 34-37).

Доводи апелянта про те, що особи, тимчасово переміщені з зони АТО, із заявою про тимчасове продовження раніше призначених страхових виплат у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання на момент проведення звірки з позивачем не звертались до відділення Фонду із заявами, колегія суддів вважає необґрунтованими, оскільки такі витрати повинні бути відшкодовані відповідачем незалежно від того, чи звертались ці особи до Відділення з відповідними заявами, незважаючи на наявність їх пенсійних справ.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що у Фонду наявний обов’язок щодо відшкодування витрат, понесених управлінням Пенсійного фонду України в Балаклійському районі Харківської області, як страховиком, до якого звернулись застраховані особи, у зв’язку із виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та у зв’язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за листопад-грудень 2014 року у сумі 5750,28 грн.

Колегія суддів також погоджується з висновком суду першої інстанції, що належним способом захисту прав позивача в даному випадку є стягнення з відповідача витрат на виплату пенсій особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, тому позовні вимоги про визнання незаконними дій Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області щодо внесення змін до обліку осіб, яким виплачена пенсія по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, за листопад місяць 2014 року у кількості 70 осіб, грудень місяць 2014 року у кількості 79 осіб, на загальну суму витрат, що підлягає відшкодуванню в розмірі 5750,28 грн. є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

З урахуванням зазначеного, колегія суддів вважає правильними висновки суду першої інстанції щодо наявності правових підстав для часткового задоволення позову.

Відповідно до ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення повинно бути законним та обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

На підставі викладеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовані наведеними вище обставинами та нормативно - правовим обгрунтуванням, у зв'язку з чим підстав для скасування постанови суду першої інстанції не вбачається.

Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст. 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Відділення виконавчої дирекції фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Балаклійському районі Харківської області залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 01.03.2016р. по справі № 820/2901/15 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складення ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя ОСОБА_10 Судді ОСОБА_11 ОСОБА_12 Повний текст ухвали виготовлений 06.06.2016 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.06.2016
Оприлюднено10.06.2016
Номер документу58159407
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/2901/15

Ухвала від 13.01.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Олексієнко М.М.

Ухвала від 05.08.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 30.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 01.06.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 01.06.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 06.01.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мар'єнко Л.М.

Ухвала від 01.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 25.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 25.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Чумаченко Т.А.

Ухвала від 09.07.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні