П О С Т А Н О В А
іменем України
Справа №3-448/11
Провадження №3/1023/6686/11
09 вересня 2011 року суддя Славутицького міського суду Київської області Малишенко О.О., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення, які надійшли від органу державної податкової служби, відносно :
ОСОБА_1, директора ТОВ «ПБТ», місце проживання у протоколі не вказано,
- про адміністративне правопорушення, передбачене ст. 163-2 ч.1 КУпАП, -
УСТАНОВИВ :
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення при перевірці ТОВ «ПБТ» встановлено несвоєчасне подання платіжних доручень на перерахування належних до сплати сум податків і зборів, а саме податку на прибуток. Дата нарахування: 27.12.2010 року, фактично дата сплати: 10.05.2011 року. Кількість днів затримки 134 дні.
В судове засідання ОСОБА_1, не з,явилася, про час і місце розгляду справи повідомлена.
Дослідивши матеріали справи, інші письмові докази, суд дійшов до висновку про те, що провадження у справі підлягає закриттю зі слідуючи підстав.
Відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю у випадках відсутності події і складу адміністративного порушення.
У складеному протоколі про адміністративне правопорушення визначено, що особою правопорушником було порушено вимоги ст.57 п.57.1 Податкового кодексу України.
Відповідальність за визначене протоколом правопорушення, як зазначено у протоколі, передбачена ст. 163-2 ч.1 КУпАП. За диспозицією цієї статті кваліфікуючими ознаками вчинення такого правопорушення є неподання або несвоєчасне подання посадовими особами підприємств, установ, організацій платіжних доручень на перерахування належних до сплати податків та зборів ( обов'язкових платежів).
Закон України "Про систему оподаткування" № 1251-ХП від 25.06.1991 року з послідуючими змінами та доповненнями дає вичерпне визначення податків, зборів і обов'язкових платежів, які справляються до бюджетів та державних цільових Фондів. Так ст.13 зазначеного Закону України визначено види податків, зборів та обов'язкових платежів, які справляються на території України, а ст.14 та 15 відповідно визначаються загальнодержавні податки і збори та обов'язкові платежі та місцеві податки і збори, які справляються на території України та підлягають сплаті до бюджетів та державних цільових фондів.
Складеним протоколом зафіксовано факт не подання (несвоєчасного) подання платіжного доручення в банк на сплату сум податкового зобов'язання, визначеного за результатами перевірки посадовими особами державної податкової інспекції, а не сум податків, зборів та обов'язкових платежів, які встановлюються відповідно до Законів України та підлягають сплаті у визначені ними терміни.
За таких обставин, факт не подання платіжного доручення в банк на сплату донарахованих сум за результатами проведеної невиїзної документальної перевірки працівниками органу податкової служби не утворює складу правопорушення, передбаченого ст. 163-2 КУпАП - не подання або несвоєчасне подання платіжного доручення в банк на сплату податків, зборів та обов'язкових платежів, порядок оплати та строки оплати яких визначаються виключно Законами України про оподаткування, а не працівниками податкового органу за результатами проведених перевірок.
Крім того, склад цього правопорушення, створюють умисні чи необережні дії посадових осіб, відповідальних за своєчасне подання платіжних доручень, щодо несвоєчасного подання ними платіжних доручень за наявності необхідної суми коштів на рахунку в установі банку. За відсутності необхідної суми коштів, яка є причиною неподання чи несвоєчасного подання платіжного доручення до установи банку на перерахування до відповідних бюджетів податків, зборів та інших обов'язкових платежів, у діях відповідальної особи немає складу правопорушення, передбаченого ст. 163-2 КУпАП і вона не може нести відповідальність за цією статтею. У такому випадку відповідальність у вигляді сплати пені може нести тільки підприємство за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкового зобов'язання, як це передбачено Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами № 2181-111 від 21.12.2000 року з наступними змінами та доповненнями
Факт наявності чи відсутності коштів на рахунках платника податків судом не може бути встановлений.
Ст. 245 КУпАП визначено, що завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами по справі є будь - які фактичні дані, на підставі яких посадова особа у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до відповідальності, речовими доказами, а також іншими документами.
Основним доказом по даній справі про адміністративне правопорушення ОСОБА_1, є складений протокол. Зазначений протокол про адміністративне правопорушення, складений працівниками органу податкової служби не відповідає в повній мірі вимогам ст. 256 КУпАП. З огляду на викладене, провадження у справі слід закрити за обставин відсутності складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-2 КУпАП .
Керуючись ст. 247, 280, 283-284, КУпАП України, -
ПОСТАНОВИВ:
Провадження у справі відносно ОСОБА_1 за ст. 163- 2 ч.1 КУпАП закрити у зв'язку з відсутності складу адміністративного порушення.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Київської області або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Т. О. Малишенко
Суд | Славутицький міський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2011 |
Оприлюднено | 10.06.2016 |
Номер документу | 58163793 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Добропільський міськрайонний суд Донецької області
Мавроді Р. Ф.
Адмінправопорушення
Тальнівський районний суд Черкаської області
Міщенко К. М.
Адмінправопорушення
Решетилівський районний суд Полтавської області
Микитенко В. М.
Адмінправопорушення
Чернівецький районний суд Вінницької області
Цимбалюк Л. П.
Адмінправопорушення
Славутицький міський суд Київської області
Малишенко Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні