Постанова
від 07.06.2016 по справі 456/1555/16-п
СТРИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 456/1555/16-п

Провадження № 3/456/492/2016

ПОСТАНОВА

іменем України

07 червня 2016 року

Суддя Стрийського міськрайонного суду Львівської області Бораковський В. М. , розглянувши матеріали, які надійшли з Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників у м. Львові Міжрегіонального головного управління ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , 24.04.1977р.н., проживаючого в ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого головним бухгалтером ПрАТ «ІДС ОСОБА_2» (ЄДРПОУ 22424953),

за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, -

встановив:

26.05.2016р. до Стрийського міськрайонного суду Львівської області надійшов протокол про адміністративне правопорушення серії АА№ 755751 від 20.05.2016р., складений відносно ОСОБА_1 за вчинення ним правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

В суді ОСОБА_1 пояснив, що йому не зрозуміла суть правопорушення, яка зазначена в протоколі про адміністративне правопорушення.

Заслухавши пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, дослідивши протокол про адміністративне правопорушення та додані до нього матеріали, суд приходить до висновку, що даний протокол разом з долученими до нього матеріалами підлягає поверненню для належного оформлення з наступних підстав.

З аналізу протоколу про адміністративне правопорушення серії АА№755751 від 20.05.2016р. вбачається, що ОСОБА_1 вчинив порушення ведення податкового обліку, а саме п.п. 44.1, 44.3 ст. 44, п. 187.1 ст. 187, ст. 188, п.п. 198.1, 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 ПКУ, встановлено заниження ПДВ на суму 166611,09 грн., п.п.44.1, 44.3 ст.44, п.п. 138.1, 138.2 ст.138, пп. 139.1.9 п.139.1 ст. 139, п.п. 135.1, 135.2 ст. 135, п.п. 137.1, 137.4 ст. 137 ПКУ, що призвело до заниження ПНП за 2014р. в сумі 135567,82 грн.

Статтею 256 КУпАП визначено форму та основні елементи змісту протоколу. Зокрема, в протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи.

Як передбачено п. 2.6. Інструкції з оформлення органами державної податкової служби матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 28.10.2009 №585, зміст протоколу повинен відповідати вимогам, викладеним у статті 256 КУпАП

В порушення зазначених норм, в протоколі про адміністративне правопорушення не розкрито об'єктивної сторони адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.163-1 КУпАП, а саме зазначивши в протоколі норми Податкового кодексу України, не розкрито їх зміст та не зазначено, які саме дії вчинені особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, що привели до порушення ведення податкового обліку,

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Відповідно до п.2 ч.1 ст. 278 КУпАП орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує питання про правильність складеного протоколу та інших матеріалів справи про адміністративне правопорушення.

Вищевказані недоліки, допущені при складенні та оформленні адміністративних матеріалів, є суттєвими, оскільки не дозволяють встановити наявність чи відсутність складу адміністративного правопорушення в діях особи, яка притягається до відповідальності, що в свою чергу позбавляє можливості достовірно встановити обставини правопорушення і, як наслідок, здійснити розгляд адміністративної справи та прийняти рішення по ній.

Враховуючи вищевикладене, протокол про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП разом з долученими до нього матеріалами слід повернути в Спеціалізовану державну податкову інспекцію з обслуговування великих платників у м. Львові Міжрегіонального головного управління ДФС для належного оформлення.

Керуючись ст.ст. 256, 278 КУпАП, -

постановив:

Протокол про адміністративне правопорушення серії АА№755751 від 20.05.2016р., складений відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, разом з долученими до нього матеріалами, повернути в Спеціалізовану державну податкову інспекцію з обслуговування великих платників у м. Львові Міжрегіонального головного управління ДФС для належного оформлення.

Постанова виготовлена в одному примірнику і має силу оригіналу.

Cуддя ОСОБА_3

Дата ухвалення рішення07.06.2016
Оприлюднено13.06.2016
Номер документу58178817
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —456/1555/16-п

Постанова від 07.06.2016

Адмінправопорушення

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Бораковський В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні