Ухвала
від 06.06.2016 по справі 803/1980/15
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

   ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ У Х В А Л А 06 червня 2016 року          м. Київ                                        К/800/14931/16 Суддя Вищого адміністративного суду України Ланченко Л.В., розглянувши касаційну скаргу Луцькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Державної Фіскальної служби у Волинській області на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 07.09.2015 та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.05.2016 у справі № 803/1980/15 (876/9921/15) за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «МС Україна» до Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної Фіскальної служби у Волинській області про скасування податкового повідомлення – рішення , -                                                           ВСТАНОВИВ: Луцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної Фіскальної служби у Волинській області 30.05.2016 подала касаційну скаргу на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 07.09.2015 та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 18.05.2016. Вимоги до касаційної скарги встановлено ст.213 Кодексу адміністративного судочинства України. Згідно з частиною п'ятою статті 213 КАС України до касаційної скарги, зокрема, додається документ про сплату судового збору. Заявником до касаційної скарги не додано документ про сплату судового збору. Доводи скаржника, що до 01.09.2015 органи Державної Фіскальної служби були звільнені від сплати судового збору на підставі ст.5 Закону України  від 08.11.2011 №3674-VI «Про судовий збір» , а тому за пред'явлення (до 01.09.2015) органами Державної Фіскальної служби позовів (подань) до платників податків судовий збір не підлягав сплаті, розмір ставки судового збору для звернення органів Державної Фіскальної служби із апеляційними та касаційними скаргами, заявами до Верховного Суду України щодо перегляду рішень за такими справами має дорівнювати нулю, тобто судовий збір в таких випадках сплаті не підлягає, не заслуговують на увагу. Оскільки, з 01.09.2015 набрали чинності зміни до Закону України від 08.11.2011 №3674-VI «Про судовий збір», відповідно до яких державні органи більше не належать до переліку тих, хто звільняється від сплати судового збору. Таке застосування норм матеріального права відповідає позиції Верховного Суду України, висловленій в ухвалі від 04.11.2015 у справі за позовом ПАТ «Запоріжкокс» до СДПІ про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення. Відповідно до підпункту 3 пункту 2 частини другої статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI (в редакції Закону від 22.05.2015 № 484-VIII) за подання до адміністративного суду касаційної скарги на рішення суду ставка становить 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви. З огляду на викладене, касаційну скаргу необхідно залишити без руху, встановивши строк, протягом якого Луцька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної Фіскальної служби у Волинській області має усунути вказані недоліки та  надати/надіслати Вищому адміністративному суду України документ про сплату судового збору за подачу касаційної скарги у встановленому законом порядку та розмірі. Керуючись ст. ст. 108, 213, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -                                                                  УХВАЛИВ:      Касаційну скаргу Луцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної Фіскальної служби у Волинській області залишити без руху. Встановити строк до 07.07.2016 для усунення недоліків касаційної скарги. Ухвала вступає в законну силу з моменту постановлення. Заява про перегляд судового рішення в адміністративній справі може бути подана з підстав, в порядку та у строки встановлені ст.ст.236-239№ КАС України безпосередньо до Верховного Суду України.             Суддя                                                       Л.В. Ланченко

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення06.06.2016
Оприлюднено10.06.2016
Номер документу58214146
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/1980/15

Постанова від 02.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 01.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 01.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Веденяпін О.А.

Ухвала від 20.07.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 06.06.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Постанова від 07.09.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 10.08.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

Ухвала від 04.08.2015

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Лозовський Олександр Анатолійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні