Ухвала
від 24.05.2016 по справі 911/3852/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16 тел. 235-95-51

У Х В А Л А

"24" травня 2016 р. Справа № 911/3852/15

За заявою Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області

до боржника ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр»

про банкрутство

Суддя Наріжний С.Ю.

учасники у справі про банкрутство згідно протоколу судового засідання

Обставини справи:

У провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/3852/15 за заявою Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області до боржника ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Київської області від 04.09.2015 прийнято заяву про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» до розгляду та призначено проведення підготовчого засідання суду на 16.09.2015.

Ухвалою господарського суду Київської області від 16.09.2015 порушено провадження у даній справі та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

18.09.2015 суд здійснив оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України, номер публікації якого 22846.

Ухвалою господарського суду Київської області від 02.11.2015 затверджено реєстр вимог кредиторів боржника - ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр».

Постановою господарського суду Київської області від 24.11.2015 визнано банкрутом Приватне підприємство «Мок-Кар'єр», відкрито відносно нього ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута - ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» арбітражного керуючого ОСОБА_2 та вирішено інші процедурні питання у справі.

25.11.2015 суд здійснив оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України, номер публікації якого 25399.

На виконання постанови господарського суду Київської області від 24.11.2015 та відповідно до вимог ст. 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» до господарського суду Київської області ліквідатором банкрута подано на розгляд та затвердження звіт про виконану роботу по ліквідації ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» та ліквідаційний баланс банкрута (вх. № 8739/16).

До господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання № 02-09/198 від 20.04.2016 (вх. № 8738/16) про встановлення арбітражному керуючому ОСОБА_2 основної грошової винагороди, затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат за період виконання повноважень ліквідатора банкрута, а також стягнення з Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 грошової винагороди та відшкодування витрат, понесених у справі № 911/3852/15 про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр».

Ухвалою господарського суду Київської області від 26.04.2016 розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, а також розгляд клопотання ліквідатора банкрута № 02-09/198 від 20.04.2016 (вх. № 8738/16) призначено на 24.05.2016.

24.05.2016 через канцелярію господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшли уточнення № 02-09/235 від 24.05.2016 (вх. № 10939/16) до поданого ним клопотання № 02-09/198 від 20.04.2016 (вх. № 8738/16).

У судовому засіданні 24.05.2016 розглядається звіт ліквідатора про виконану роботу по ліквідації ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» та ліквідаційний баланс банкрута.

Як вбачається із звіту ліквідатора та наданих у судовому засіданні 24.05.2016 пояснень відповідно до вимог ч. 2 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатором з метою розшуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, вжиття заходів щодо захисту майна боржника, здійснення нагляду та контролю з управління та розпорядження майном боржника для забезпечення збереження та ефективного використання майнових активів і формування ліквідаційної маси, а також виявлення кредиторської заборгованості було направлено запити до керівника ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр», Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, Головного управління ДФС у Київській області, Управління Пенсійного фонду України у Вишгородському районі Київської області, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Вишгородському районі Київської області, Вишгородського районного центру зайнятості, Вишгородської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Державної інспекції сільського господарства України, Фонду державного майна України, Київської міської митниці ДФС, Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України, Територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Київській області та м. Києві, Управління Держгеокадастру у Вишгородському районі Київської області, Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області, Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція), Державної авіаційної служби України, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Державного підприємства «Український державний центр радіочастот», Державної служби інтелектуальної власності України, Головного управління регіональної статистики, Головного управління статистики у Київській області, приватного нотаріуса ОСОБА_3 та Вишгородського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури.

Відповідно до матеріалів справи запити направлені ліквідатором банкрута до керівника ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» залишено без належного реагування.

Згідно з актом від 15.02.2016 ліквідатором банкрута встановлено, що боржник за юридичною адресою не знаходиться, бухгалтерські та касові документи, звітність, а також інші документи та матеріальні цінності ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» не виявлені.

Головним управлінням статистики у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» фінансову та статистичну звітність за останні три роки не подавало (довідка № 18-12/48 від 11.01.2016).

Управлінням Пенсійного фонду України у Вишгородському районі Київської області на запит ліквідатора повідомлено, що у ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» заборгованість по сплаті єдиного соціального внеску відсутня (довідка № 501/05 від 28.01.2016).

Вишгородський районний центр зайнятості на запит ліквідатора повідомив, що Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» не має заборгованості по сплаті страхових внесків (довідка № 11-1/02 від 15.01.2016).

Вишгородською міжрайонною виконавчою дирекцією Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» заборгованість відсутня (довідка № 42/01-13 від 20.01.2016).

Державною інспекцією сільського господарства України на запит ліквідатора повідомлено, що трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» не зареєстровані (довідка № 315/9/2-16 від 04.02.2016).

Фондом державного майна України на запит ліквідатора повідомлено, що Фонд участі у створенні, управлінні та приватизації ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» не брав та договорів оренди приміщень не укладав (довідка № 10-52-1005 від 21.01.2016 та довідка № 02-14-76 від 13.01.2016).

Головним управлінням ДФС у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» на обліку в митних органах України не перебуває та експортно-імпортних операцій не здійснює (довідка № 37/14/10-36-22 від 06.01.2016).

Київською міською митницею ДФС на запит ліквідатора повідомлено, що інформація щодо митного оформлення товарів ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» відсутня (довідка № 138/10/26-70-20 від 13.01.2016).

Управліннями Держпраці у Київській, Черкаській, Харківській, Донецькій, Чернігівській, Кіровоградській, Запорізькій, Миколаївській, Сумській, Житомирській, Волинській, Рівненській областях на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» не зареєстровано великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд, парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском, трубопроводів пари та гарячої води, об'єктів нафтогазового комплексу, об'єктів підвищеної небезпеки, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд (довідки № 11/653 від 25.01.2016, № 11/320 від 13.01.2016, № 159/8 від 19.01.2016, № 0321/05-18/0340 від 20.01.2016, № 11/18.01-55 від 18.01.2016, № 197 від 21.01.2016, № 01-27-09/183 від 21.01.2016, № 07/07-21/305 від 22.01.2016, № 01-08.02/372 від 03.02.2016, № 164/15-25/380/05 від 02.02.2016, № 388 від 01.02.2016, № 362/01/06 від 18.02.2016 та № 01-12/260 від 05.02.2016).

Управлінням Держгеокадастру у Вишгородському районі Київської області на запит ліквідатора повідомлено, що земельні ділянки, які обліковуються за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» відсутні (довідка № 32-1010-0.4-59/2-16 від 27.01.2016).

Територіальним сервісним центром № 3245 Регіонального сервісного центру МВС в Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться (довідка № 47 від 25.02.2016).

Регіональним сервісним центром МВС в Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться (довідка № 31/10-726 від 10.03.2016).

Управлінням державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що виконавчі документи, за якими стороною є Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» на виконанні не перебувають (довідка № 246-2-1/02.2 від 03.02.2016).

Відділом примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області на запит ліквідатора повідомлено, що виконавчі документи, по яким боржником виступає Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» на виконанні не перебувають (довідка № 230 від 19.01.2016).

Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на запит ліквідатора повідомлено, що інформація щодо видачі ОСОБА_1 підприємству «Мок-Кар'єр» документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво відсутня (довідка № 40-302-17 від 12.01.2016).

Державною службою України з безпеки на транспорті на запит ліквідатора повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» відсутні (довідка № 124/20/15-16 від 14.01.2016).

Державною авіаційною службою України на запит ліквідатора повідомлено, що за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» повітряних суден не зареєстровано (довідка № 13.1.19-198 від 13.01.2016).

Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє, інформація щодо реєстрації випусків цінних паперів ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» відсутня, банкрут ліцензій на провадження будь-якої професійної діяльності на фондовому ринку не отримував (довідка № 09/01/3553/НК від 17.02.2016).

Державним підприємством «Український державний центр радіочастот» на запит ліквідатора повідомлено, що дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів або випромінювальних пристроїв ОСОБА_1 підприємству «Мок-Кар'єр» не видавалися (довідка № 80/09.4.2-5/25-46/270 від 13.01.2016).

Головним управлінням регіональної статистики на запит ліквідатора повідомлено, що Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності (довідка № 23-07/7-3 від 13.01.2016).

Вишгородським відділом Києво-Святошинської місцевої прокуратури на запит ліквідатора повідомлено, що кримінальних проваджень, учасниками яких є посадові особи ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» не зареєстровано (довідка № 1684вих-16 від 02.02.2016 та довідка № 1153вих-16 від 20.01.2016).

Згідно електронних витягів з Державного реєстру патентів України на винаходи, Державного реєстру патентів України на корисні моделі, Державного реєстру патентів України на промислові зразки, Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг, які долучені ліквідатором до справи, за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» об'єкти інтелектуальної власності не зареєстровані.

ОСОБА_1 нотаріусом ОСОБА_3 на запит ліквідатора надано Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 49294276 від 30.03.2016, відповідно до якого в Державному реєстрі обтяжень рухомого майна записи щодо приватного обтяження майна ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» відсутні.

З інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 56168700 від 29.03.2016, вбачається, що за ОСОБА_1 підприємством «Мок-Кар'єр» речових прав та прав власності на нерухоме майно, заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та іпотеки не зареєстровано.

Головним управлінням ДФС у Київській області на запит ліквідатора повідомлено про відсутність відкритих розрахункових рахунків ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» в банківських установах (довідка № 187/14/10-36-15-03 від 28.01.2016).

Таким чином, з вищезазначеного вбачається, що ліквідатором в ході ліквідаційної процедури ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» жодних майнових та грошових активів банкрута не виявлено.

Показники виявленої ліквідаційної маси, що складають - 0, 00 грн., відображені в поданому ліквідатором балансі банкрута.

Відповідно до положень Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» з вимогами до банкрута на адресу арбітражного керуючого та суду надійшли письмові заяви від наступних кредиторів і включені до реєстру вимог кредиторів ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» у наступному складі: Вишгородська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області у розмірі 612 651, 50 грн., з яких: 480 424, 00 грн. - 3 черга задоволення вимог кредиторів та 132 227, 50 грн. - 6 черга задоволення вимог кредиторів.

У зв'язку з відсутністю будь-якого майна вищезазначені кредиторські вимоги не погашались.

Згідно з ч. 5 ст. 45 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Таким чином, у зв'язку з відсутністю коштів на рахунках банкрута та відсутністю будь-якого майна, кредиторські вимоги Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області у розмірі 612 651, 50 грн. вважаються погашеними.

Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатору ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» не було передано та ним не виявлено документи, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню та мають бути передані до архівної установи.

Відповідно до протоколу № 1 засідання комітету кредиторів ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» від 01.04.2016 комітетом кредиторів боржника визнано роботу ліквідатора банкрута задовільною, схвалено звіт ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» за результатами ліквідаційної процедури банкрута та доручено ліквідатору банкрута подати до господарського суду Київської області звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку, що у відповідності до ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатор банкрута вжив всі заходи щодо пошуку та виявлення майна банкрута для погашення вимог кредиторів.

Згідно з ч. 1 ст. 46 закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, як це передбачено п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно з ч. 4 ст. 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у випадках, передбачених пунктами 4 - 7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, а також додані до звіту документи та заслухавши присутніх у судовому засіданні представників учасників провадження у справі про банкрутство, які не заперечували проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, судом встановлено, що ліквідатором виконані всі необхідні дії для виявлення документації, встановлення активів боржника, задоволення вимог кредиторів та покладені на нього Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» обов'язки, у зв'язку з чим суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» як юридичну особу ліквідувати, а провадження у справі № 911/3852/15 припинити.

Щодо клопотання ліквідатора банкрута № 02-09/198 від 20.04.2016 (вх. № 8738/16), з урахуванням уточнень № 02-09/235 від 24.05.2016 (вх. № 10939/16), про встановлення арбітражному керуючому ОСОБА_2 основної грошової винагороди, затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат за період виконання повноважень ліквідатора банкрута, а також стягнення з Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 грошової винагороди та відшкодування витрат, понесених у справі № 911/3852/15 про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр», суд зазначає таке.

Зі звіту ліквідатора банкрута про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат, понесених у ліквідаційній процедурі ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр», вбачається, що розрахунок грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 здійснений з розміру дві мінімальні заробітні плати за період виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» з 24.11.2015 по 24.05.2016, що становить 16 503, 19 грн., а витрати, понесені у ліквідаційній процедурі ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» складаються з поштових витрат, витрат на публікацію оголошення, витрат на отримання інформації від статистики, Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно і становлять 1 268, 57 грн., що підтверджено матеріалами справи.

Також, з вищезазначеного звіту арбітражного керуючого ОСОБА_2 вбачається, що оплата грошової винагороди ліквідатора та відшкодування витрат, понесених у ліквідаційній процедурі ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр», не здійснювалися.

Відповідно до ч. 1 ст. 98 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.

Порядок визначення та сплати грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого врегульовано у ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Згідно з ч. 3 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Основна грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора визначається в розмірі двох середньомісячних заробітних плат керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до введення господарським судом процедури санації боржника або відкриття процедури ліквідації банкрута за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень керуючого санацією або ліквідатора. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора не може перевищувати десяти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень керуючого санацією, ліквідатора.

Відповідно до ч. 4 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.

Частиною 5 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.

Згідно з ч. 7 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Відповідно до протоколу № 1 засідання комітету кредиторів ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» від 01.04.2016 комітетом кредиторів боржника погоджено основну грошову винагороду арбітражному керуючому ОСОБА_2 за виконання повноважень ліквідатора у справі № 911/3852/15 про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень ліквідатора банкрута, а також прийнято до відома та схвалено звіт про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр».

За таких обставин, враховуючи наявні у матеріалах справи документи, суд вважає за необхідне встановити арбітражному керуючому ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 130 від 04.02.2013, адреса: 01011, м. Київ, а/с № 214) основну грошову винагороду у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» з моменту призначення та затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат за період виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» з 24.11.2015 по 24.05.2016 у розмірі 17 771, 76 грн.

Разом з тим, суд звертає увагу, що приписами ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що арбітражний керуючий виконує покладені на нього судом обов'язки та, відповідно, здійснює діяльність арбітражного керуючого на платній основі.

При цьому, стосовно порядку розподілу у справі про банкрутство витрат на оплату послуг ліквідатора, суд зауважує, що в силу приписів частин 2, 5, 6, 7 ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», при невиявлені у боржника майна та за наявності рішення комітету кредиторів (суду) щодо розміру оплати, суми витрат та порядку розподілу між кредиторами витрат на оплату послуг ліквідатора у справі про банкрутство, відшкодування вказаних витрат покладається на всіх кредиторів у справі - пропорційно визнаних вимог кожного.

Водночас, суд звертає увагу, що законодавець не ставить порядок розподілу витрат на оплату послуг ліквідатора в залежність від розміру вимог кожного із кредиторів у справі, майнового стану кожного кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо), від джерел фінансування того чи іншого кредитора, а також від майнових результатів арбітражного керуючого у справі про банкрутство.

Таким чином, невиявленя ліквідатором банкрута в процедурі ліквідації останнього майна, інших активів та грошових коштів, за умови встановленого судом факту повноти та належності виконання ним своїх обов'язків у цій процедурі, жодним чином не впливає на оплату його грошової винагороди та відшкодування його витрат, понесених у зв'язку з виконанням ним повноважень ліквідатора у справі про банкрутство.

Виходячи з встановлених у справі обставин та норм чинного законодавства, які підлягають застосуванню у спірних правовідносинах, суд дійшов висновку, що оплата послуг ліквідатора та витрат на проведення ліквідаційної процедури має бути покладена на всіх виявлених кредиторів у такій справі пропорційно визнаним кредиторським вимогам.

З огляду на те, що до реєстру кредиторів боржника були включені лише вимоги Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області у розмірі 612 651, 50 грн., що становить 100 % від суми визнаних вимог, враховуючи те, що майна боржника не було виявлено, виробнича діяльність боржником не здійснювалася та кошти внаслідок цього не одержувались, з урахуванням вимог ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» щодо того, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує свої повноваження на платній основі, суд дійшов висновку про можливість стягнення з кредитора - Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 та його витрат, понесених у справі № 911/3852/15 про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр».

Керуючись Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 1, ідентифікаційний код - 35433173).

2. Ліквідувати юридичну особу - Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 1, ідентифікаційний код - 35433173).

3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 1, ідентифікаційний код - 35433173) та виключити Приватне підприємство «Мок-Кар'єр» (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект Івана Мазепи, будинок 1, ідентифікаційний код - 35433173) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

5. Вимоги Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області у розмірі 612 651, 50 грн. та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Встановити арбітражному керуючому ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 130 від 04.02.2013, адреса: 01011, м. Київ, а/с № 214) основну грошову винагороду у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» з моменту призначення.

7. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат за період виконання ним повноважень ліквідатора ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» з 24.11.2015 по 24.05.2016 у розмірі 17 771, 76 грн.

8. Стягнути з Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області (07300, Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, проспект Шевченка, будинок 1-а, ідентифікаційний код - 39466569) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого № 130 від 04.02.2013, адреса: 01011, м. Київ, а/с № 214, ідентифікаційний код - НОМЕР_1) грошову винагороду та відшкодування витрат, понесених у справі № 911/3852/15 про банкрутство ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» у сумі 17 771 (сімнадцять тисяч сімсот сімдесят одна) грн. 76 коп.

Видати відповідний наказ.

9. Провадження у справі № 911/3852/15 за заявою Вишгородської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області до боржника ОСОБА_1 підприємства «Мок-Кар'єр» про банкрутство припинити.

10. Ухвалу надіслати: державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням банкрута та Головному управлінню статистики у Київській області.

11. Копію ухвали надіслати: учасникам провадження у даній справі, власнику майна, органу державної податкової служби за місцезнаходження банкрута та Головному територіальному управлінню юстиції у Київській області.

Суддя С.Ю. Наріжний

Дата ухвалення рішення24.05.2016
Оприлюднено16.06.2016
Номер документу58273373
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство згідно протоколу судового засідання

Судовий реєстр по справі —911/3852/15

Ухвала від 24.05.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Постанова від 24.11.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 02.11.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 16.09.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 04.09.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні