ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
У Х В А Л А
14 червня 2016 року № 912/3246/15
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М. розглянувши справу № 912/3246/15 від 10.09.2015 року
за заявою кредитора - Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області (далі - Кіровоградська ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області), 25009, м. Кіровоград, вул. Глинки, 2,
про банкрутство приватного підприємства "Промконтрактсервіс" (далі - ПП "Промконтрактсервіс"), 25006, м. Кіровоград, вул. Тімірязєва, 75, кім. 01Ц,
ПРЕДСТАВНИКИ:
від кредитора - участі не брав;
від банкрута - участі не брав,
ВСТАНОВИВ:
Постановою від 16.12.2015 року господарський суд визнав ПП "Промконтрактсервіс" банкрутом. Відкрив ліквідаційну процедуру щодо банкрута - ПП "Промконтрактсервіс". Призначив ліквідатором банкрута - ПП "Промконтрактсервіс" арбітражного керуючого ОСОБА_1 Зобов'язав ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_1, зокрема, після завершення всіх розрахунків з кредиторами подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).
Ліквідатор, арбітражний керуючий ОСОБА_1 06.05.2016 року подав до господарського суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Ухвалою від 06.05.2016 року господарський суд розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута призначив у судовому засіданні з повідомленням учасників провадження у справі про банкрутство про дату, час та місце такого розгляду.
Зі змісту звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу вбачається, що при здійсненні ліквідаційних заходів підприємства-банкрута майно, яке можна було б включити до ліквідаційної маси, не виявлено.
Вживаючи заходів спрямованих на пошук, виявлення і повернення майнових активів (майна та майнових прав) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання та формування ліквідаційної маси, ліквідатором надіслано запити до наступних контролюючих/реєструючих установ:
- Державної інспекції сільського господарства України (запит № 02-01/705 від 30.12.2015);
- Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (запит № 02-01/711 від 30.12.2015);
- Управління Держпраці у Кіровоградській області (запит № 02-01/675 від 30.12.2015);
- Кіровоградської митниці (запит № 02-01/723 від 30.12.2015);
- Відділу примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України, Відділу примусового виконання рішень ДВС Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області та Ленінського відділу державної виконавчої служби Кіровоградського міського управління юстиції (запит № 02-01/743 від 30.12.2015);
- Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Кіровоградській області (запит № 02-01/731 від 30.12.2015);
- Головного управління статистики у Кіровоградській області (запит № 02-01/699 від 30.12.2015);
- Державіаслужби України (запит № 02-01/681 від 30.12.2015);
- Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (запит № 02-01/717 від 30.12.2015);
- Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (запит № 02-01/695 від 30.12.2015);
- УДАІ УМВС України у Кіровоградській області (запит № 02-01/687 від 30.12.2015).
Крім того, з метою виконання частини 6 статті 41 Закону колишньому керівнику та засновнику приватного підприємства направлено листа № 02-01/735 від 30.12.2015 з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, а також матеріальні та інші цінності банкрута.
Зазначений лист повернуто органом поштового зв'язку з відміткою "за закінченням терміну зберігання".
Опрацьовуючи відповіді реєструючих/контролюючих органів встановлено наступне.
Згідно інформації наданої Державіаслужбою України (лист № 13.1.19-310 від 15.01.2016), Держсільгоспінспекцією України (лист № 297/9/2-16 від 03.02.2016), УДАІ УМВС Україи в Кіровоградській області (лист № 10/1767 від 20.10.2015), Управлінням Держрпраці у Кіровоградській області (лист № 01-27-09/77 від 12.01.2016), Укртрансбезпекою (лист № 81/20/15-16 від 19.01.2016) та Головним управлінням статистики у Кіровоградській області (лист № 04.4-31/124 від 14.01.2016) за ПП "Промконтрактсервіс" не обліковуються: філії, дочірні підприємства та відокремлені підрозділи на території Кіровоградської області, повітряні судна, сільськогосподарська техніка, транспортні засоби, морські і річкові судна, технологічні транспортні засоби, підіймальні споруди, парові та водогрійні котли, посудини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води.
Згідно відомостей Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у боржника відсутнє нерухоме майно/земельні ділянки, в тому числі яке/які є предметом застави (іпотеки).
Відповідно до листа відділу примусового виконання рішень ДВС Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області № 1394/03.1-24 від 12.01.2016 та листа Ленінського відділу державної виконавчої служби Кіровоградського міського управління юстиції № 437/04-31/2 від 14.01.2016 виконавчі документи по яких ПП "Промконтрактсервіс" є стягувачем або боржником на виконанні у відділах -відсутні.
Згідно відомостей Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (лист № 10/03/1741 від 26.01.2016) - ПП "Промконтрактсервіс" ліцензій на право провадження професійної діяльності на фондовому ринку не отримувало, випуску та реєстрації цінних паперів не здійснювало.
Кіровоградська митниця ДФС листом № 2/10/11-70-24 від 12.01.2016 повідомила про те, що банкрут не перебуває на обліку в Кіровоградській митниці ДФС та не здійснював експортно-імпортні операції в зоні діяльності митниці.
За даними Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області (лист № 1620/10/11-23-11-01 від 14.01.2016) за банкрутом обліковується два банківських рахунки. На запит ліквідатора (№ 02-01/53 від 14.01.2016) до банківської установи - АТ "ЗЛАТОБАНК" (лист № БТ-87 від 08.04.2016) повідомлено про відсутність коштів на розрахункових рахунках банкрута.
Виїздом за місцезнаходженням ПП "Промконтрактсервіс" встановлено, що керівні органи управління підприємства боржника (керівник ПП "Промконтрактсервіс" та інші посадові особи), а також інші особи відповідальні за ведення бухгалтерського обліку, подання статистичної звітності та адміністративних даних за місцезнаходженням боржника - відсутні; підприємницька діяльність підприємством - банкрутом не здійснюється.
При проведенні інвентаризації майна ПП "Промконтрактсервіс", досліджені наявної документації банкрута, ліквідатором встановлена відсутність майнових активів, які можуть бути включені до ліквідаційної маси банкрута.
Працюючі робітники на підприємстві відсутні.
На момент визнання підприємства банкрутом фінансово-господарська діяльність не здійснювалась.
Документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язковому зберіганню - відсутні.
Відсутність бухгалтерської та іншої документації банкрута стало підставою неможливості з'ясування наявності та стягнення дебіторської заборгованості банкрута.
Майнові активи та грошові кошти для подальшого ведення фінансово-господарської діяльності у підприємства-банкрута відсутні.
До господарського суду 14.06.2016 року ліквідатором банкрута подано копію відповіді Регіонального сервісного центру в Кіровоградській області № 31/111067 від 05.05.2016, якою повідомлено, що згідно єдиної бази даних НАІС МВС України на території Кіровоградської області станом на 04.05.2016 року за ПП "Промконтрактсервіс" на території Кіровоградської області автомототранспорту не зареєстровано.
За протоколом засідання комітету кредиторів від 04.05.2016 року вирішено погодити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута ПП "Промконтрактсервіс".
Тобто, відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону, звіт ліквідатора схвалений комітетом кредиторів боржника (банкрута).
Визнані судом вимоги кредитора банкрута Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області в сумі 2 018 255, 52 грн. не задоволені за недостатністю майна, відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону вважаються погашеними.
Інші кредитори у встановленому Законом порядку із заявами про грошові вимоги до банкрута не зверталися.
Під час проведення ліквідаційної процедури, керуючись статтею 41 Закону ліквідатором здійснювалися всі можливі ліквідаційні заходи стосовно провадження у справі про банкрутство, але майнових активів банкрута, що підлягають включенню до ліквідаційної маси не виявлено.
Після завершення ліквідаційної процедури майно у банкрута відсутнє, продовження його підприємницької діяльності є неможливим.
На підставі ст. 46, 83 Закону звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню господарським судом, підприємство-банкрут має бути ліквідоване, а провадження у даній справі підлягає припиненню.
Керуючись ст. 41, 45, 46, 83 Закону, ст. 4-1, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
1. Звіт ліквідатора, арбітражного керуючого ОСОБА_1 та ліквідаційний баланс банкрута - Приватне підприємство "Промконтрактсервіс" (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 31203987) затвердити.
2. Ліквідувати юридичну особу-банкрута - Приватне підприємство "Промконтрактсервіс" (ідентифікаційний код ЄДРПОУ 31203987).
3. Провадження у справі припинити.
Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення.
Ухвалу може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в порядку визначеному ГПК України.
Примірники цієї ухвали направити кредитору (ухвала від 18.11.2015 року у даній справі), банкруту, ліквідатору - арбітражному керуючому ОСОБА_1, реєстраційній службі Кіровоградського міського управління юстиції, Головному управлінню статистики у Кіровоградській області, сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області.
Суддя Н.М. Коваленко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2016 |
Оприлюднено | 21.06.2016 |
Номер документу | 58329931 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Кіровоградської області
Коваленко Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні