Постанова
від 10.06.2016 по справі 367/4830/16-п
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/4830/16-п

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 червня 2016 року суддя Ірпінського міського суду Київської області Чернов Д.Є., розглянувши матеріали, що надійшли від Ірпінської ОДПІ Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності:

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1,

уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2,

місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_3,

вул. Стельмаха, буд.3,

місце роботи: ТОВ «ТД «Стандарт Плюс»,

директор

за ч.1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

встановив:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серія АА №814375, встановлено, що 19.04.2016 року при проведенні документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «ТД «Стандарт Плюс» (код 36383092) ОСОБА_1, директор, в бухгалтерії підприємства за адресою: Київська область, смт. Гостомель, вул. Кірова, буд. 8, допустив порушення п. 138.2 ст. 138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податкове зобов’язання з податку на прибуток за 2014 рік на загальну суму 156 600 грн., а також п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200, п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого виявлено завищення залишку від’ємного значення з податку та додану вартість за грудень 2014 року на суму 174 000 грн., чим порушено ч.1 ст.163-1 КУпАП.

Адміністративний матеріал підлягає поверненню до Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС України у Київській області для належного оформлення, виходячи з наступного.

В порядку виконання вимог ст. 278 КУпАП було встановлено, що протокол про адміністративне правопорушення відносно гр. ОСОБА_1 не відповідає вимогам ст.256 КУпАП з наступних підстав.

Відповідно до ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвище, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.

У разі відмови особи, яка притягується до адміністративної відповідальності від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, має право подавати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви відмовлення від його підписання.

З протоколу про адміністративне правопорушення відносно гр. ОСОБА_1 вбачається, що він не містить підпису особи, яка вчинила адміністративне правопорушення. Також, протокол не містить запису про відмову правопорушника у його підписанні, інформацію про понятих та їх підписи.

Крім того, згідно із вимогами ч.2 ст.254 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один із яких під розписку вручається особі, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Отже, при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення відповідно до ст.278 КУпАП серед інших питань вирішується питання про правильність складання протоколу та інших матеріалів.

З матеріалів адміністративної справи вбачається, що протокол про притягнення гр. ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності в присутності вказаної особи не складався, права, передбачені законом йому не роз’яснювались, копія протоколу не вручалась.

Отже, за таких обставин, складений відносно гр. ОСОБА_1 адміністративний протокол, як такий, що був оформлений з порушенням вимог ст.256 КУпАП, має бути повернутий до органу, який склав протокол про адміністративне правопорушення для дооформлення.

На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 278, 280, КпАП, суддя ,-

п о с т а н о в и в :

Адміністративний матеріал про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 направити до Ірпінської ОДПІ ГУ ДФС України у Київській області для дооформлення.

Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду Київської області через Ірпінський міський шляхом подання апеляційної скарги чи протесту прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя: ОСОБА_2

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення10.06.2016
Оприлюднено21.06.2016
Номер документу58334663
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —367/4830/16-п

Постанова від 10.06.2016

Адмінправопорушення

Ірпінський міський суд Київської області

Чернов Д. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні