Ухвала
від 15.06.2016 по справі 367/4865/16-к
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 367/4865/16-к

УХВАЛА

15 червня 2016 року Ірпінський міський суд Київської області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання прокурора Ірпінського відділу Києво Святошинської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової ревізії,

в с т а н о в и в :

До Ірпінського міського суду звернувся прокурор Ірпінського відділу Києво Святошинської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_3 із зазначеним вище клопотанням в якому просить призначити позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю - Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська 2, смт. Коцюбинське, Київської обл., з товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд» (ЄДРПОУ 37118649) та приватним підприємством «Глосар» (ЄДРПОУ 32669478), за період з 01.01.2012 по 31.12.2015 рік, з проведенням зустрічних звірок на вказаних підприємствах щодо документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, проведених з Коцюбинською селищною радою, а також контрольних обмірів виконаних робіт.

Відповідно до змісту клопотання, встановлено, що до Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області надійшла заява від Коцюбинського селищного голови ОСОБА_4 про те, що службовими особами Коцюбинської селищної ради Київської області всупереч чинному законодавству, шляхом зловживання службовим становищем, прийняті роботи по реконструкції каналізаційних мереж в селищі Коцюбинське від ТОВ «Край-Буд», ПП «Гласар», які фактично не виконувались.

В рамках вказаного провадження ухвалоюслідчого судді Ірпінського міського суду №367/2739/16-к від 28.03.2016 призначено позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Коцюбинської селищної ради Київської області, зі строком проведення з 04.04.2016 по 22.04.2016.

Разом з цим, згідно інформації ДФІ в Київській області №10-08-17-17/2867 від 26.04.2016 провести позапланову ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Коцюбинської селищної ради за період з 01.01.2012 по 31.12.2015 не виявилось можливим у зв`язку з блокуванням приміщення селищної ради, а також перешкоджанням посадовими особами ТОВ «Край-Буд» та ПП «Глосар» у проведенні зустрічних звірок. Про вказане інспектором-ревізором складено відповідні акти.

Враховуючи вищевикладене, прокурор звертається повторно з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю Коцюбинської селищної ради Київської області.

Вказані відомості внесено 13.01.2016 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42016111200000014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що Коцюбинською селищною радою в 2012 році здійснювались роботи по реконструкції каналізаційних мереж в смт. Коцюбинське, а саме по вул. Бакала №№ 8-38, №№ 38-51, 2-8 на загальну суму 1618980 грн. 11 коп. та по вул. Паризької Комуни на загальну суму 483958 грн. 35 коп. (загальна сума 2102938 (два мільйони сто дві тисячі дев`ятсот тридцять вісім) грн. 46 коп.

Вказані роботи, відповідно до договорів укладених з Коцюбинською селищною радою, виконувалися товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд», приватним підприємством «Глосар».

Разом з цим, згідно інформації УЖКГ «Біличі», до 2012 року, а також на момент укладення вказаних договорів та проведення робіт, зовнішні каналізаційні мережі по АДРЕСА_1 не існували, на балансі не перебували. Вказане також підтвердили і допитані в ході слідства жителі сел. Коцюбинське.

Зазначене може свідчити про те, що передбачені договором роботи по реконструкції каналізаційних мереж не могли проводитись на ділянках, де на той момент каналізаційні мережі не існували, в даному випадку по АДРЕСА_1 .

Враховуючи вищевикладене, а також те, що вказані договори укладені з порушенням вимог чинного законодавства України, роботи проводилися з завищенням їх вартості, є необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська, 2, смт.Коцюбинське, Київської області за період з 01.01.2012 по 31.12.2015 з проведенням зустрічних звірок з Товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд», приватним підприємством «Глосар» щодо документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, проведених з Коцюбинською селищною радою, а також контрольних обмірів виконаних робіт.

Прокурор в судове засідання не з`явився, подав до суду заяву з проханням розглядати клопотання без його участі.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Оглянувши клопотання та дослідивши матеріали додані до нього, якими слідчий обґрунтовує своє клопотання, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає задоволенню з таких підстав.

Відповідно до матеріалів досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42015111200000014 від 13.01.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, до Ірпінського відділу Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області надійшла заява від Коцюбинського селищного голови ОСОБА_4 про те, що службовими особами Коцюбинської селищної ради Київської області всупереч чинному законодавству, шляхом зловживання службовим становищем, прийняті роботи по реконструкції каналізаційних мереж в селищі Коцюбинське від ТОВ «Край-Буд», ПП «Гласар», які фактично не виконувались.

В ході досудового розслідування встановлено, що Коцюбинською селищною радою в 2012 році здійснювались роботи по реконструкції каналізаційних мереж в смт. Коцюбинське, а саме по вул. Бакала №№ 8-38, №№ 38-51, 2-8 на загальну суму 1 618 980 грн. 11 коп. та по вул. Паризької Комуни на загальну суму 483958 грн. 35 коп. (загальна сума 2102938 (два мільйони сто дві тисячі дев`ятсот тридцять вісім) грн. 46 коп.

Вказані роботи, відповідно до договорів укладених з Коцюбинською селищною радою, виконувалися товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд», приватним підприємством «Глосар».

Разом з цим, згідно інформації УЖКГ «Біличі», до 2012 року, а також на момент укладення вказаних договорів та проведення робіт, зовнішні каналізаційні мережі по АДРЕСА_1 не існували, на балансі не перебували. Вказане також підтвердили і допитані в ході слідства жителі сел. Коцюбинське.

Зазначене може свідчити про те, що передбачені договором роботи по реконструкції каналізаційних мереж не могли проводитись на ділянках, де на той момент каналізаційні мережі не існували, в даному випадку по АДРЕСА_1 .

Враховуючи вищевикладене, а також те, що вказані договори укладені з порушенням вимог чинного законодавства України, роботи проводилися з завищенням їх вартості, є необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Коцюбинської селищної ради (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул. Доківська, 2, смт.Коцюбинське, Київської області за період з 01.01.2012 по 31.12.2015 з проведенням зустрічних звірок з Товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд», приватним підприємством «Глосар» щодо документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, проведених з Коцюбинською селищною радою, а також контрольних обмірів виконаних робіт.

Згідно ст. 2 Закону, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб`єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно, за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Згідно ч. 6 ст.11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Частиною 8 ст. 11 Закону, орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Відповідно до ч. 11 ст.11 Закону, тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів. Така саме норма передбачена і п.9 розділу «Організація і проведення ревізій» Постанови КМУ України від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами».

Цей Порядок визначає процедуру проведення інспектування в міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов`язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і у суб`єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в період, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування або використовують використовували у період, який перевіряється) державне чи комунальне майно, а на підставі рішення суду - в інших суб`єктів господарювання.

З огляду на викладене, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -

ухвалив:

Клопотання прокурора Ірпінського відділу Києво Святошинської місцевої прокуратури Київської області ОСОБА_3 - задовольнити.

Призначити позапланову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності об`єкту контролю Коцюбинської селищної ради Київської області (ЄДРПОУ 04360600), розташованої за адресою: вул.Доківська, 2, смт.Коцюбинське щодо дотримання законодавства при укладанні з Товариством з обмеженою відповідальністю «Край-Буд» (ЄДРПОУ 37118649) та приватним підприємством «Глосар» (ЄДРПОУ 32669478) договорів по реконструкції каналізаційних мереж в сел.Коцюбинське та їх виконанні за період з 01.01.2012 по 31.12.2015 з проведенням зустрічних звірок на вказаних підприємствах щодо документального підтвердження виду, обсягу, якості операцій та розрахунків, проведених з Коцюбинською селищною радою, а також контрольних обмірів виконаних робіт.

Доручити проведення позапланової виїзної ревізії діяльності Коцюбинської селищної ради Київської області Державній фінансовій інспекції України.

Тривалість позапланової виїзної ревізії визначити строком 15 робочих днів, початковою датою проведення перевірки визначити 21.06.2016, а кінцевою датою 12.07.2016.

Ухвалу може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції впродовж п`яти днів.

Суддя: ОСОБА_1

СудІрпінський міський суд Київської області
Дата ухвалення рішення15.06.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу58378712
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —367/4865/16-к

Ухвала від 15.06.2016

Кримінальне

Ірпінський міський суд Київської області

Саранюк Л. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні