Ухвала
від 17.06.2016 по справі 295/8500/16-к
БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа №295/8500/16-к

1-кс/295/3480/16

У Х В А Л А

17.06.2016 року м. Житомир

Слідчий суддя Богунського районного суду м.Житомира ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю старшого слідчого з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні внесене в кримінальному провадженні № 32015060000000015 старшим слідчим з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу нагляду за додержанням законів органами фіскальної служби управління нагляду за додержанням законів у кримінальному провадженні прокуратури Житомирської області ОСОБА_4 , клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В С Т А Н О В И В :

Слідчий звернувся до Богунського районного суду м.Житомира із клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, посилаючись на те, що у провадженні СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області знаходиться кримінальне провадження №32015060000000015 зареєстроване в ЄРДР 04.02.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

У ході розслідування кримінального провадження встановлено, що службові особи ДП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » внаслідок відображення у бухгалтерському та податковому обліку підприємства проведених безтоварних фінансово-господарських операцій з ПП « ОСОБА_5 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ухилились від сплати податків на загальну суму понад 3 млн. грн.

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є фактичним виробником лікеро-горілчаної продукції. З метою зменшення податкового навантаження з ПДВ використовує схему нетипового експорту (олія соняшникова, шкіри). З 01.2015 по т.ч. ДП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » отримує товар (шкіри) від СГД з ознаками «ризикових», а саме: 01-02.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), на суму 4,9млн.грн. ПДВ, 04.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДР НОМЕР_2 ), на суму 2,7млн.грн. ПДВ, 05.2015 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), на суму 1,7млн.грн. ПДВ.

Аналізом аналітичної системи ГУ ДФС у Житомирський області «Податковий блок» встановлено, що за 2015 рік ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_4 ) сформувало «ризиковий» кредит від наступних підприємств, а саме: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДР НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДР НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДР НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДР НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДР НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДР НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДР НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДР НОМЕР_16 ), ПРАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДР НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », (код ЄДР НОМЕР_20 ), ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДР НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДР НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДР НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДР НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДР НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДР НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДР НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДР НОМЕР_29 ), ПАФ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДР НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДР НОМЕР_31 ), СТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДР НОМЕР_32 ), ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДР НОМЕР_33 ), ФГ « ОСОБА_9 » (код ЄДР НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДР НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДР НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код ЄДР НОМЕР_37 ), ДП « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код ЄДР НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код ЄДР НОМЕР_39 ).

25.01.2016 року співробітниками ІНФОРМАЦІЯ_39 допитано в якості свідка засновника, директора та головного бухгалтера ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ) ОСОБА_10 , який показав, що зареєстрував вказане підприємство за винагороду, без мети на здійснення будь-якої підприємницької діяльності та ніякого відношення до фінансово господарської діяльності вказаного підприємства він не має. Згідно відомостей АІС «Податковий Блок» встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » перебуває на обліку та подає звітність до ІНФОРМАЦІЯ_40 , де і зберігаються такі документи, вищезазначеного підприємства як: свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, свідоцтво про реєстрацію платника, декларації з податку на додану вартість, з додатками №5, уточнюючі розрахунки до декларацій з ПДВ, декларації з податку на прибуток, акти планових та позапланових перевірок підприємства, з додатками до них, прийняті повідомлення-рішення по складеним актам, відомості щодо сплати донарахованих платежів, або документи щодо оскарження повідомлень-рішень службовими особами підприємства.

Слідчий у клопотанні вказує, що у зазначених документах, наявна інформація, яка не містить охоронюваної законом таємниці, є предметом доказування та має значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Заслухавши учасника судового провадження, дослідивши клопотання та додані до нього документи, оглянувши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя вважає клопотання таким, що підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно п.1,2,3 ч.5 ст.163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей та документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Розгляд клопотання проведено за відсутності особи, у володінні якої перебуває річ, з урахуванням достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза їх зміни або знищення.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.132, 159, 160, 163, 164 КПК України, слідчий суддя,-

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Житомирській області ОСОБА_3 та особам, які будуть діяти за його дорученням, тимчасовий доступ до речей і документів та можливість вилучення (виїмку) у службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_41 оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_25 ) з моменту реєстрації до 14.06.2016р., а саме:

- копії свідоцтва про реєстрацію платника;

- копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

- декларацій з податку на додану вартість, з додатками №5 за період з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

- оригінали податкових декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця;

- оригінали податкових декларацій з податку на доходи фізичних осіб;

- уточнюючих розрахунків до декларацій з ПДВ з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

- декларації з податку на прибуток з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

- актів планових та позапланових перевірок підприємства, з додатками до них з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

- прийняті повідомлення-рішення по складеним актам з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

- відомості щодо сплати донарахованих платежів, або документи щодо оскарження повідомлень-рішень службовими особами підприємства з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

- належним чином завірені роздруківки податкової звітності, у випадку подання звітності у електронному вигляді, квитанції №1 та №2.

- реєстр отриманих податкових накладних з 01.01.2014р. по 14.06.2016р.

Встановити строк дії ухвали до 17.07.2016 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, може бути постановлено ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, окрім випадку вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність. У цьому разі ухвала може бути оскаржена протягом 5 (п`яти) днів з дня отримання її копії шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Апеляційного суду Житомирської області.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення17.06.2016
Оприлюднено13.03.2023
Номер документу58409205
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —295/8500/16-к

Ухвала від 17.06.2016

Кримінальне

Богунський районний суд м. Житомира

Кузнєцов Д. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні