Постанова
від 17.06.2016 по справі 590/401/16-п
ЯМПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 590/401/16-п

Провадження № 3/590/186/16

Справа № 590/401/16-п

Провадження № 3/590/187/16

ПОСТАНОВА

іменем України

17 червня 2016 року Ямпільський районний суд

Сумської області

Суддя Ямпільського районного суду Сумської області - Оснач С.В.,

за участю секретаря - Кубрак В.Г.,

прокурора - Камчатного О.П.,

в присутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1,

розглянувши скеровану прокуратурою Шосткинської місцевої прокуратури Сумської області справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, ІНФОРМАЦІЯ_3, заміжньої, працюючої інженером з охорони праці КУСОР Свеського психоневрологічного інтернату, проживаючої в ІНФОРМАЦІЯ_4, раніше не судимої та до адміністративної відповідальності не притягувалась,

за ч.1,ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення ,

ВСТАНОВИВ:

Постановою голови Верховної Ради України № 645-VІІІ від 17 липня 2015року «Про призначення чергових виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2015», було призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю, а саме на 25 жовтня 2015 року.

Постановою Центральної Виборчої комісії України № 230 від 06 вересня 2015 року на підставі ст.ст.11-13, п.9 ст.21 Закону України «Про Центральну виборчу комісію» було сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (міст обласного значення та міста Києва), районних у місті Києві виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів.

У відповідності з п.7 ст.22 Закону України «Про місцеві вибори», міські територіальні виборчі комісії (у містах з районним поділом, крім міст Києва та Севастополя) формують склад районних у місті територіальних виборчих комісій не пізніше як за 42 дні до дня виборів. Подання до складу відповідних територіальних виборчих комісій можуть вносити міські організації політичних партій, зазначених у частині другій цієї статті.

Постановою Ямпільської районної виборчої комісії Сумської області № 3 від 11.09.2015 сформовано склад з керівними посадами (голова, заступник, секретар) міської, селищних та сільських виборчих комісій, що здійснюють підготовку та проведення місцевих виборів.

У відповідності з додатком 2 до постанови районної виборчої комісії від 11.09.2015 року №3 зі змінами від 16.09.2015 року №5, керівний склад Свеської селищної виборчої комісії Ямпільського району Сумської області складає: голова комісії - ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_5; заступник голови комісії - ОСОБА_2 ІНФОРМАЦІЯ_6, секретар комісії - ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_7

Свеська селищна виборча комісія Ямпільського району Сумської області внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань як юридична особа - комунальна організація за ідентифікаційним кодом 34112877, засновником є Свеська селищна рада Ямпільського району Сумської області (код ЄДРПОУ 04390133), відомості про органи управління юридичної особи - керівник (голова комісії) ОСОБА_1, тобто, відповідно до ч.2 ст.81 Цивільного кодексу України, Свеська селищна виборча комісія Сумської області є юридичною особою публічного права, а голова комісії ОСОБА_1 марина Анатоліївна - посадовою особою юридичної особи публічного права, згідно підпункту «а» п.2 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто субєктом відповідальності за корупційні правопорушення.

Згідно ст.20 Закону України «Про місцеві вибори», виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори. Територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Територіальна виборча комісія є юридичною особою. Територіальна виборча комісія має власну печатку, зразок якої затверджується Центральною виборчою комісією.

Відповідно до ст.ст. 3, 28 Закону України «Про запобігання корупції», посадові особи юридичних осіб публічного права зобов'язані:

- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;

- повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;

- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

- вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Проте, ОСОБА_1, будучи посадовою особою юридичної особи публічного права, в порушення вимог вищевказаного законодавства, вчинила адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, за наступних обставин.

Так, 28.09.2015 року між Свеською селищною виборчою комісією в особі голови комісії ОСОБА_1 з однієї сторони та громадянином ОСОБА_4 з другої сторони укладено договір про надання транспортних послуг фізичною особою, вартість таких послуг водія ОСОБА_4 згідно умов договору становить 8,20 грн. за годину.

Відповідно до листа ВДРАЦС по Ямпільському та Середино-Будському районах ГТУЮ у Сумській області від 14.06.2016 року підтверджено наявність актового запису про державну реєстрацію шлюбу між ОСОБА_1 та ОСОБА_4..

Тобто, ОСОБА_1 та ОСОБА_4 на момент залучення ОСОБА_4 до надання транспортних послуг Свеській селищній виборчій комісії, а саме: станом на 28.09.2015 року, були в офіційному шлюбі, що в розумінні ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» є близькими особами.

Згідно відповіді Ямпільської районної виборчої комісії Сумської області від 14.06.2016 встановлено, що голова Свеської селищної виборчої комісії Сумської області ОСОБА_1, письмово (або іншим способом) в Ямпільську районну виборчу комісію не повідомляла про маючий реальній конфлікт інтересів при підписанні 28.09.2015 року договору про надання транспортних послуг з її чоловіком ОСОБА_4.

Вказаними діями голова Свеської селищної виборчої комісії Сумської області ОСОБА_1 вчинила адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, яке полягає у неповідомленні особою у встановленому законом випадку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.

В подальшому, протягом з 30 вересня по 01 листопада 2016 року голова Свеської селищної виборчої комісії ОСОБА_1 підписувала подорожні листи автомобіля НОМЕР_1, під управлінням ОСОБА_4, який надавав транспортні послуги Свеській селищній виборчій комісії, а саме: подорожні листи автомобіля №1 від 29.09.15, №2 від 30.09.15, №1 від 01.10.15, №2 від 02.10.15, №3 від 03.10.15, №4 від 05.10.15, №5 від 06.10.15, №6 від 07.10.15, №7 від 08.10.15, №8 від 09.10.15, №9 від 11.10.15, №10 від 12.10.15, №11 від 13.10.15, №12 від 14.10.15, №13 від 15.10.15, №14 від 16.10.15, №15 від 17.10.15, №16 від 19.10.15, №17 від 20.10.15, №18 від 21.10.15, №19 від 22.10.15, №20 від 23.10.15, №21 від 24.10.15, №22 від 25.10.15, №23 від 26.10.15, №24 від 27.10.15, №25 від 28.10.15, №26 від 29.10.15, №27 від 30.10.15, №1 від 01.11.15

Також голова Свеської селищної виборчої комісії ОСОБА_1 підписала платіжні доручення від 20.10.15 року №13 та від 29.10.15 року №53 на перерахування ОСОБА_4 від Свеської селищної виборчої комісії плати за отримані транспортні послуги в сумі відповідно 20 грн. та 2198,41 грн.

Вказаними діями (підписанням подорожніх листів автомобіля НОМЕР_2 під управлінням ОСОБА_4, який надавав транспортні послуги Свеській селищній виборчій комісії, а також підписанням платіжних доручень на перерахування ОСОБА_4 від Свеської селищної виборчої комісії плати за отримані транспортні послуги) голова Свеської селищної виборчої комісії Сумської області ОСОБА_1 вчинила адміністративне корупційне правопорушення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, відповідальність за яке передбачена у ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів

В судовому засіданні ОСОБА_1 вину визнала полвністю. Пояснила, що не повідомила Ямпільську районну виборчу комісію про реальний конфлікт інтересів при укладанні договору про надання транспортних послуг зі своїм чоловіком та дійсно, підписувала подорожні листи автомобіля, яким керував її чоловік та платіжні доручення на перерахування йому грошові х коштів за виконані послуги.

Суд, заслухавши пояснення ОСОБА_1, думку прокурора , який просить притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ст.172-7 ч.ч. 1,2 КУпАП, дослідивши письмові докази, приходить до наступного.

Частинами 1, 2 ст. 172-7 КУпАП, передбачена відповідальність за неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів та вчинення в умовах реального конфлікту інтересів .

Свеська селищна виборча комісія Ямпільського району Сумської області є юридичною особою публічного права, а голова комісії - ОСОБА_1 марина Анатоліївна є посадовою особою юридичної особи публічного права, згідно підпункту «а» п.2 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», тобто суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення.

Відповідно до ст.ст. 3, 28 Закону України «Про запобігання корупції», посадові особи юридичних осіб публічного права зобов'язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Частиною 1 п. 1 п.п. «б» ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови є суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення.

Вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушень, передбачених ч.ч.1, 2 ст.172-7 КУпАП підтверджується протоколами про адміністративні правопорушення №5 та №6 від 16.06.2016 року, її поясненнями, постановою Ямпільської районної виборчої комісії Сумської області №3 від 11.09.2015, договором про надання транспортних послуг від 28.09.2015 року, подорожніми листами автомобіля: №1 від 29.09.15, №2 від 30.09.15, №1 від 01.10.15, №2 від 02.10.15, №3 від 03.10.15, №4 від 05.10.15, №5 від 06.10.15, №6 від 07.10.15, №7 від 08.10.15, №8 від 09.10.15, №9 від 11.10.15, №10 від 12.10.15, №11 від 13.10.15, №12 від 14.10.15, №13 від 15.10.15, №14 від 16.10.15, №15 від 17.10.15, №16 від 19.10.15, №17 від 20.10.15, №18 від 21.10.15, №19 від 22.10.15, №20 від 23.10.15, №21 від 24.10.15, №22 від 25.10.15, №23 від 26.10.15, №24 від 27.10.15, №25 від 28.10.15, №26 від 29.10.15, №27 від 30.10.15, №1 від 01.11.15, платіжними дорученнями від 20.10.15 року №13 та від 29.10.15 року №53 Свеської селищної виборчої комісії про перерахування плати за отримані транспортні послуги в сумі відповідно 20 грн. та 2198,41 грн..

На підставі досліджених доказів суд приходить до висновку, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень,передбачених ч.1 ст.172-7 КУпАП, тобто неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про нявність у неї реального конфлікту інтересів та за ч.2 ст.172-7 КУпАП, тобто вчинення дій в умовах реального конфлікту інтересів.

Відповідно до ст.36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом, стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Відповідно до ст.4 ч.2 .п.5 Закону України "Про судовий збір" у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з винної особи стягується 0,2 розміру мінімальної заробітної плати судового збору.

Враховуючи характер вчиненого правопорушення, дані про особу ОСОБА_1, яка вперше притягується до адміністративнорї відповідальності, є доцільним накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в мінімальному розмірі, передбаченому санкцією статті, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

Керуючись ст.ст. 36, 40-1, 172-7, 279, 280, 283-285 КУпАП, ст.ст. 3, 28, 35 Закону України «Про запобігання корупції»,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-7 КУпАП України та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 100 (ста) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто в сумі 1700,00 грн..

ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-7 КУпАП України та накласти на неї адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 200 (двохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто в сумі 3400,00 грн..

На підставі ст.36 КУпАП остаточне стягнення визначити у виді штрафу в розмірі 200 (двохсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто в сумі 3400,00 грн..

Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір у розмірі 275,60 грн..

Постанова може бути оскаржена в 10-денний термін з дня її винесення.

Суддя С.В. Оснач

СудЯмпільський районний суд Сумської області
Дата ухвалення рішення17.06.2016
Оприлюднено23.06.2016
Номер документу58427099
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —590/401/16-п

Постанова від 17.06.2016

Адмінправопорушення

Ямпільський районний суд Сумської області

Оснач С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні