ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Сало А.Б.
Суддя-доповідач:ОСОБА_1
УХВАЛА
"21" червня 2016 р. Справа № 817/3402/15
Суддя Житомирського апеляційного адміністративного суду Капустинський М.М. , розглянувши апеляційну скаргу Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "30" березня 2016 р. у справі за позовом Відділу освіти Дубенської районної державної адміністрації до Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області третя особа - Управління Пенсійного Фонду України в Дубенському районі Рівненської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинення певних дій ,-
ВСТАНОВИВ:
Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 30.03.2016р. адміністративний позов задоволено.
Визнано протиправним та скасовано рішення Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області №0014291701 від 15.09.2015 про застосування штрафних санкції та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у розмірі 97624,56 грн., в тому числі 91719,56 грн. - штраф та пеня - 5905,00 грн.
Зобов'язано Дубенську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Рівненській області зарахувати кошти по єдиному соціальному внеску в сумі 124679,09 грн., які перераховані на Семидубський аграрний ліцей і загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169991); в сумі 1548,70 грн., які перераховані на Мирогощанську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Дубенської районної ради Рівненської області (код ЄДРПОУ 24169956), на юридичну особу - відділ освіти Дубенської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02145814).
На вказану постанову суду відповідачем подано апеляційну скаргу.
Перевіривши вказану апеляційну скаргу, вважаю, що вона не може бути прийнята до провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам статті 187 Кодексу адміністративного судочинства України з наступних підстав:
- до апеляційної скарги не додано документ про сплату апелянтом судового збору.
Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.
Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.
Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.
Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.
Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Зазначена позиція також підтримана Вищим адміністративним судом України в листі від 18 січня 2012 року.
Враховуючи зазначене, даний адміністративний спір є майновим, а тому при визначенні розміру судового збору за подачу даної апеляційної скарги, необхідно використовувати ставки збору, що вимагаються до сплати з позову майнового характеру.
Відповідно до приписів ч. 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (у редакції, чинній на момент подання позову) за подання до суду позовної заяви майнового характеру необхідно сплатити судовий збір у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати.
Разом з тим, ч. 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (у редакції згідно із Законом України від 22 травня 2015 року № 484-VIII, який набрав чинності з 01 вересня 2015 року), ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду дорівнює 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Ставки судового збору обраховуються, виходячи із мінімальної заробітної плати у розмірі 1218,00 грн., який встановлений станом на 01 січня 2015 року.
З позовної заяви вбачається, що позивач оспорює рішення суб’єкта владних повноважень щодо пені та штрафу за єдиним внеском на загальну суму 97624,56 грн. Крім цього, позивач також просить суд зобов’язати відповідача зарахувати кошти у загальній сумі 126227,79 грн. Вказані вимоги є майновими, оскільки стосується руху грошових активів та впливає на майновий стан позивача.
Відтак, розмір судового збору, який підлягає сплаті при поданні апеляційної скарги на судове рішення становить 3693,56 грн. (97624,56 грн.+126227,79грн.) х1,5% х 110%).
Реквізити для сплати судового збору: номер рахунку 31216206781002, найменування отримувача УДКСУ у м.Житомирі, банк отримувача ГУДКСУ у Житомирській області, МФО 811039, код ЄДРПОУ отримувача 38035726, код класифікації доходів бюджету 22030101, призначення платежу - судовий збір; код 37446362 -ЖААС,050; п.3 ст.4.
Відповідно до частини 3 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 Кодексу адміністративного судочинства України, застосовуються правила статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно яких апеляційна скарга залишається без руху з наданням строку для усунення зазначених недоліків.
Керуючись ст. ст. 108, 160, 187, ч.3 ст.189, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Дубенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області залишити без руху.
Надати Дубенській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області строк до "06" липня 2016 р. для усунення зазначених недоліків.
Роз'яснити Дубенській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області , що у випадку невиконання вимог ухвали у встановлений строк, апеляційна скарга буде повернута.
Ухвала може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня набрання нею законної сили шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя М.М. Капустинський
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
3- відповідачу/відповідачам: Дубенська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Рівненській області вул. Грушевського,134,м.Дубно,Дубенський район, Рівненська область,35604
- ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2016 |
Оприлюднено | 23.06.2016 |
Номер документу | 58430993 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Капустинський М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні