Ухвала
від 14.06.2016 по справі 825/333/16
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 825/333/16 Головуючий у 1-й інстанції: Падій В.В. Суддя-доповідач: Василенко Я.М.

У Х В А Л А

Іменем України

14 червня 2016 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого Василенка Я.М.,

суддів Кузьменка В.В., Шурка О.І.,

при секретарі Зубрицькому Д.П.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу приватного підприємства «Торговий дім Терещенко» на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 14.03.2016 у справі за адміністративним позовом приватного підприємства «Торговий дім Терещенко» до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

ПП «Торговий дім Терещенко» звернулося до суду першої інстанції із позовом, в якому просило: скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Державної фіскальної служби у Чернігівській області від 16.10.2015 № 0000722204.

Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 14.03.2016 у задоволенні позову відмовлено.

Не погоджуючись з зазначеним вище судовим рішенням позивач звернувся із апеляційною скаргою, в якій просить скасувати оскаржувану постанову, як таку, що постановлена із порушенням норм матеріального і процесуального права, та ухвалити нову постанову, якою позовні вимоги задовольнити.

В судове засідання сторони не з'явились, про день, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином, у зв'язку із чим, колегія суддів, на підставі ч. 6 ст. 12, ч. 1 ст. 41, ч. 4 ст. 196 КАС України розглядає справу за їх відсутності без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що зазначена апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.

З матеріалів справи вбачається, що ПП «Торговий дім Терещенко» (ідентифікаційний код 34924869) зареєстровано в якості юридичної особи та взято на податковий облік до ДПІ у м. Чернігові ГУ ДФС у Чернігівській області.

14.09.2015 посадовими особами ГУ ДФС у Чернігівській області, на підставі наказу про проведення фактичних перевірок від 11.09.2015 № 346 та направлень на перевірку від 11.09.2015 №№ 569, 570 (а.с. 40, 41), проведено фактичну перевірку дотримання магазином, який розташований за адресою: вул. Гагаріна, 48А/1, смт. Березна, Менський район та належить ПП «Торговий дім Терещенко», вимог, встановлених законодавством України, які є обов'язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами.

За результатами перевірки відповідачем складено акт від 14.09.2015 № 21/34924869, у якому зафіксовано зберігання позивачем алкогольних напоїв, маркованих марками акцизного податку з ознаками підробки, а саме в магазині на вітрині з метою реалізації знаходились наступні алкогольні напої:

- горілка «Пшенична Олександрія», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11ААБЮ 060683 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 592698 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 592697 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЮ 060701 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 592688 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЮ 060684 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 592701 02/15 14,106 грн. АВ - 7 пляшок за ціною 54,90 грн. кожна;

- настоянка «Олександрійська з перцем», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11ААБЛ 447933 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447943 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447931 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447942 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447949 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447934 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447939 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 447946 02/15 14,106 грн. АВ - 8 пляшок за ціною 60,58 грн. кожна;

- горілка «Пшенична Олександрія», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,25 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11АААВ 491600 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААБ 288074 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААК 772491 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААК 772693 10/14 7,053 грн. АВ - 4 пляшки за ціною 30,26 грн. кожна;

- настоянка «Олександрійська з перцем», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,25 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11АААЙ 356568 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААЙ 362661 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААЙ 356569 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААЙ 351557 10/14 7,053 грн. АВ; 11АААЙ 356572 10/14 7,053 грн. АВ - 5 пляшок за ціною 30,26 грн. кожна;

- горілка «Олександрійська Кришталева», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11ААБУ 155515 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 396463 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 396210 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 396458 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 326220 02/15 14,106 грн. АВ - 5 пляшок за ціною 60,58 грн. кожна;

- горілка «Олександрія Українська супер», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11ААБМ 224825 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 497686 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 445659 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 497703 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 224704 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 224702 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 445658 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 224836 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЛ 497718 02/15 14,106 грн. АВ - 9 пляшок за ціною 60,58 грн. кожна;

- настоянка з перцем «Олександрійська», виробник згідно етикетки - ТОВ «Олександрія Бліг», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об., маркована наступними марками акцизного податку: 11ААБМ 493037 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 568513 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 493038 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 493277 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 493080 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 493349 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 493058 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБМ 493288 02/15 14,106 грн. АВ - 8 пляшок за ціною 60,58 грн. кожна.

Також, актом зафіксовано реалізацію алкогольних напоїв, маркованих марками акцизного податку з ознаками підробки, а саме: в магазині, що належить ПП «Торговий дім Терещенко» та знаходиться за адресою: вул. Гагаріна, 48А/1, смт. Березна, Менський район, згідно фіскального чеку від 14.09.2015 № 0014 (а.с.43), реалізовано одну пляшку горілки «Олександрійська з перцем», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об. за ціною 60,58 грн. та одну пляшку горілки «Олександрія Пшенична», ємкістю 0,5 літрів, міцністю 40% об. за ціною 54,90 грн., марковані марками акцизного податку: 11ААБЛ 447932 02/15 14,106 грн. АВ; 11ААБЮ 060678 02/15 14,106 грн. АВ (а.с.44-47).

В ході проведення перевірки продавцем магазину ОСОБА_3 було надано перевіряючим сім марок акцизного податку для проведення експертизи (а.с.42).

У свою чергу, експертизою марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва встановлено, що надані на експертизу марки акцизного податку з реквізитами: АВ ЛГП, 11ААБЮ № 060683 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11АААЙ №356568 10/14 7,053 грн.; АВ ЛГП, 11ААБЛ № 447933 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБМ № 493037 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11АААВ № 491600 10/14 7,053 грн.; АВ ЛГП, 11ААБМ № 224825 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБУ № 155515 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБЮ № 060678 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБЛ № 447932 02/15 14,106 грн. державним підприємством «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» не виготовлялись і є підробленими (акт експертизи марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва від 24.09.2015 № 081-09-15 (а.с.48-55).

На підставі акту перевірки від 14.09.2015 № 21/34924869 та акту експертизи від 24.09.2015 № 081-09-15 ДПІ у м. Чернігові ГУ ДФС у Чернігівській області винесено податкове повідомлення-рішення форми «С» від 16.10.2015 № 0000722204, яким до ПП «Торговий дім Терещенко» застосовано штрафні (фінансові санкції) у розмірі 34 000 грн. (а.с.63).

Позивач звертався зі скаргами до ГУ ДФС у Чернігівській області та до ДФС України, в яких просив скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у м. Чернігові ГУ ДФС у Чернігівській області форми «С» від 16.10.2015 № 0000722204, разом з тим, скарги ПП «Торговий дім Терещенко» залишено без задоволення, а оскаржуване підприємством податкове повідомлення-рішення - без змін (рішення ДФС України про результати розгляду скарги від 27.01.2016 № 1533/6/99-99-10-01-02-25 (а.с.22-24).

Суд першої інстанції мотивував своє рішення тим, що оскільки, перевіркою ПП «Торговий дім Терещенко» встановлено факт допущення останнім зберігання та реалізації алкогольних напоїв, маркованих марками акцизного податку з ознаками підробки, тобто допущення двох порушень, визначених абзацом 15 частини 2 статті 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», то відповідачем правомірно винесено податкове повідомлення-рішення від 16.10.2015 № 0000722204, яким застосовано до позивача фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 34000 грн., а тому позов задоволенню не підлягає.

Апелянт у своїй апеляційній скарзі зазначає, що судом першої інстанції не враховано, що відповідач не дослідив усі обставини проведення перевірки, правомірність її проведення та порядок складання за результатами перевірки акту, а виносячи спірне рішення, не врахував вищезазначених порушень, які були допущені відповідачем.

Колегія суддів вважає доводи апелянта необґрунтованими та погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Спеціальним Законом, який визначає основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом - сирцем виноградним, спиртом - сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України є Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 19.12.1995 № 481/95-ВР.

Суб'єкти господарювання, які здійснюють торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, повинні дотримуватися законодавчо встановлених правил здійснення зазначеної діяльності, а у разі їх порушення, нести відповідальність передбачену Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Відповідно до абзацу 3 частини 4 статті 11 названого Закону алкогольні напої, які виробляються в Україні, позначаються марками акцизного податку в порядку, визначеному законодавством.

Згідно з підпунктом 14.1.107 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України марка акцизного податку - спеціальний знак для маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, віднесений до документів суворого обліку, який підтверджує сплату акцизного податку, легальність ввезення та реалізації на території України цих виробів.

Пунктом 14.1.109 вказаної статті передбачено, що маркуванням алкогольних напоїв є наклеювання марки акцизного податку на пляшку (упаковку) алкогольного напою в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України щодо виробництва, зберігання та продажу марок акцизного податку.

Питання щодо виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів врегульовані положеннями статті 226 ПК України.

Так, пунктом 226.1 названої статті закріплено, що у разі виробництва на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов'язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка у такий спосіб, щоб марка акцизного податку розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару.

Відповідно до пункту 226.2. статті 226 Податкового кодексу України наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

Маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів здійснюється марками акцизного податку, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Згідно з пунктом 226.6 статті 226 ПК України маркуванню підлягають усі алкогольні напої з вмістом спирту етилового понад 8,5 відсотка об'ємних одиниць. Маркування вироблених в Україні алкогольних напоїв із вмістом спирту етилового від 1,2 до 8,5 відсотка об'ємних одиниць не здійснюється.

Відповідно до пункту 226.9 статті 226 ПК України вважаються такими, що немарковані:

1) алкогольні напої та тютюнові вироби з підробленими марками акцизного податку;

2) алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України, відповідно до якого здійснюються виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробнику або імпортеру зазначеної продукції;

3) алкогольні напої з марками акцизного податку, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.

Згідно з пунктом 226.11. статті 226 Податкового кодексу України ввезення на митну територію України, зберігання, транспортування, прийняття на комісію з метою продажу та продаж на митній території України не маркованих в установленому порядку алкогольних напоїв та тютюнових виробів забороняються.

Пунктом 19 Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1251, закріплено, що наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати акцизного податку та легальності ввезення товарів. У разі виявлення фактів ввезення на митну територію України, зберігання, транспортування та продажу на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка контролюючі органи вилучають такі товари з вільного обігу та подають відповідні матеріали до суду для винесення постанови про їх вилучення в дохід держави (конфіскацію).

Відповідно до пункту 20 Положення №1251 контроль за наявністю марок на пляшках (упаковках) алкогольних напоїв і на пачках (упаковках) тютюнових виробів під час їх транспортування, зберігання та продажу здійснюють органи державної податкової служби, а під час ввезення таких товарів на митну територію України - митні органи. Маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів здійснюється виробниками зазначеної продукції.

Статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» від 18.12.1995 №481/95-ВР визначено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

У відповідності до абзацу 15 частини 2 статті 17 Закону № 481/95-ВР до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку у розмірі 200 відсотків вартості товару, але не менше 17000 гривень.

Згідно з частиною 4 статті 17 Закону № 481/95-ВР рішення про стягнення штрафів, передбачених частиною другою статті 17 Закону приймаються органами доходів і зборів та/або органом, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.

З системного аналізу вищевикладених правових норм вбачається, що для застосування до продавця алкогольних напоїв та тютюнових виробів відповідальності на підставі вказаних вище норм Закону № 481/95-ВР достатньо самого факту здійснення продавцем зберігання та/або реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв, алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку.

При цьому, відсутність вини продавця у фальсифікації алкогольних напоїв або у підробленні марок акцизного податку не може бути підставою для звільнення продавця від відповідальності, оскільки це буде суперечити основним засадам Закону № 481/95-ВР, які полягають у забезпеченні високої якості алкогольних напоїв та тютюнових виробів та захисту здоров'я громадян, а також посиленні боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України.

Аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України у справі № К/9991/41384/12 від 27.07.2012.

Як вже було зазначено вище актом експертизи марок акцизного податку для маркування алкогольних напоїв вітчизняного виробництва від 24.09.2015 № 081-09-15 встановлено, що надані на експертизу марки акцизного податку з реквізитами: АВ ЛГП, 11ААБЮ № 060683 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11АААЙ №356568 10/14 7,053 грн.; АВ ЛГП, 11ААБЛ № 447933 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБМ № 493037 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11АААВ № 491600 10/14 7,053 грн.; АВ ЛГП, 11ААБМ № 224825 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБУ № 155515 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБЮ № 060678 02/15 14,106 грн.; АВ ЛГП, 11ААБЛ № 447932 02/15 14,106 грн. державним підприємством «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» не виготовлялись і є підробленими (а.с.48-55).

Колегія суддів зазначає, що матеріалами справи підтверджено, а позивачем не спростовано факту зберігання та реалізації у магазині, який розташований за адресою: вул. Гагаріна, 48А/1, смт. Березна, Менський район, алкогольних напоїв з підробленими марками акцизного податку.

Таким чином, колегія суддів прийшла до висновку про відсутність правових підстав для скасування податкового повідомлення - рішення ДПІ у м. Чернігові ГУ ДФС у Чернігівській області форми «С» від 16.10.2015 № 0000722204 та задоволення позовних вимог ПП «Торговий дім Терещенко», що вірно встановлено судом першої інстанції.

Доводи апелянта про те, що оскільки, товар було отримано позивачем від виробника разом із сертифікатами відповідності серії ВГ №№ UA1.047.X003626-13, UA1.047.X011369-13 та посвідченнями якості від 20.10.2014 № 64, від 20.03.2015 №№ 65, 66 та від 09.06.2015 № 130 (а.с.10-15), то відповідачем неправомірно застосовано до позивача фінансові санкції у вигляді штрафу, не беруться колегією суддів до уваги, оскільки вищевказані документи підтверджують виключно якість вмісту самого товару, а не легалізують марки акцизного податку.

Також, колегія суддів не бере до уваги доводи апелянта про те, що відповідачем були допущені порушення під час проведення перевірки, оскільки в разі допуску до перевірки самі по собі порушення порядку проведення перевірки не роблять наслідки перевірки нікчемними.

Такий висновок відповідає правовій позиції Верховного Суду України, висловленій в постанові від 24.12.2010 у справі № 21-25а10.

Таким чином, колегія суддів вважає, що рішення про застосування фінансових санкцій прийняте правомірно, а тому суд першої інстанції ухвалив законне та обґрунтоване рішення, з дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Апелянт не надав до суду належних доказів, що б підтверджували факт протиправності рішення суду першої інстанції, а відповідач, як суб'єкт владних повноважень - довів правомірність своїх дій.

Таким чином, колегія суддів вирішила згідно ст. 200 КАС України залишити апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, з урахуванням того, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись ст.ст. 41, 160, 198, 200, 205, 206, 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В:

Апеляційну скаргу приватного підприємства «Торговий дім Терещенко» залишити без задоволення, а постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 14.03.2016 - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, проте може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки, встановлені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий: Василенко Я.М.

Судді: Кузьменко В.В.

Шурко О.І.

Головуючий суддя Василенко Я.М.

Судді: Кузьменко В. В.

Шурко О.І.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.06.2016
Оприлюднено29.06.2016
Номер документу58461280
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/333/16

Постанова від 14.03.2016

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Падій В.В.

Ухвала від 14.06.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

Ухвала від 31.05.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Василенко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні