Ухвала
від 01.06.2016 по справі 27/59б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м.Харків, пр. Науки, 5

У Х В А Л А

01.06.2016р. Справа № 27/59б

за заявою кредитора (заявника) Державної податкової інспекції у м.Торезі Донецької області

до боржника Відкритого акціонерного товариства "Торезтвердосплав" м.Торез Донецької області

про визнання банкрутом

Суддя Тарапата C.С.

Представники сторін:

від кредитора - Антимонопольного комітету України - Шпунт В.В. (за дов.)

ліквідатор - арбітражний керуючий Сердюк С.М.

Господарським судом Донецької області ухвалою від 28.03.11р. порушена справа про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Торезтвердосплав" м.Торез, введений мораторій на задоволення вимог кредиторів, введена процедура розпорядження майном боржника строком на 6 місяців до 28.09.11р., розпорядником майна призначений арбітражний керуючий Соловйов В.Б.

Ухвалою господарського суду від 23.06.11р. затверджений реєстр вимог кредиторів.

Постановою суду від 21.07.11р. ВАТ "Торезтвердосплав" м.Торез визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура по справі на 6 місяців до 21.01.2012р., ліквідатором по справі призначений арбітражний керуючий Соловйов В.Б.

Ухвалою суду від 15.11.12р. продовжений строк ліквідаційної процедури по справі №27/59Б про банкрутство ВАТ "Торезтвердосплав" до 15.02.13р., припинені повноваження ліквідатора Соловйова В.Б., ліквідатором призначений арбітражний керуючий Середюк С.М.

Ухвалами суду від 04.06.13р. та від 16.01.14р. строк ліквідаційної процедури та повноваження ліквідатора продовжено відповідно до 15.11.13р. та до 16.07.14р.

20.05.14р. до господарського суду надійшов звіт ліквідатора №б/н від 19.05.14р., заява ліквідатора без номера і дати з додатками, в якій останній просить призначити судове засідання для заслуховування звіту ліквідатора та затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат.

Ухвалою суду від 27.06.14р. розгляд звіту ліквідатора призначено на 15.07.14р., але у зв'язку з проведенням у м. Донецьку антитерористичної операції судове засідання 15.07.14р. не відбулося, справа №27/59б про банкрутство ВАТ «Торезтвердосплав» м.Торез була втрачена.

У зв'язку з проведенням у м. Донецьку антитерористичної операції матеріали справи №27/59б про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Торезтвердосплав" м.Торез були втрачені.

Ухвалою суду від 02.03.16р. відновлено втрачену справу; розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу призначено на 13.04.16р..; ліквідатора зобов`язано надати суду звіт за весь період ліквідаційної процедури, оригінали ліквідаційного балансу та витяги з Реєстру прав власності на нерухоме та рухоме майно.

13.04.16р. до суду від ліквідатора надійшов звіт ліквідатора за весь період ліквідаційної процедури з додатками.

Ухвалою господарського суду Донецької області від 13.04.16р. розгляд справи відкладено на 01.06.16р., ліквідатора зобов'язано надати суду необхідні документи.

14.04.16р. до господарського суду Донецької області надійшло клопотання №07-08/863 від 05.04.16р. Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Волноваському районі Донецької області, в якому останній просить суд розглянути звіт ліквідатора без участі представника.

Заперечення до наданого звіту та роботи ліквідатора кредитором не висловлені.

31.05.16р. до суду від Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області надійшли:

- клопотання від 23.05.16р. №2605/10/0514-10-13-8 про розгляд справи без участі її представника;

- клопотання №2605-1/10/05-14-10-13-8 від 23.05.16р. про заміну сторони у справі з додатками.

Заперечення до наданого звіту та роботи ліквідатора Костянтинівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області не висловлені.

01.06.16р. до суду від ліквідатора надійшли:

- пояснення від 31.05.16р. "щодо виконання ухвали господарського суду Донецької області від 13.04.16р. в частині проведення засідання комітету кредиторів" до якого додані повідомлення про проведення 30.05.16р. засідання комітету кредиторів, докази відправлення відповідних повідомлень, ліквідаційний баланс станом на 12.04.16р., пояснювальна записка до ліквідаційного балансу;

- клопотання від 31.05.16р. про затвердження звіту ліквідатора про понесені витрати, до якого додано звіт про витрати ліквідатора, що пов'язані з проведенням процедури банкрутства та інші документи.

В силу п.1-1 прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції Закону від 22 грудня 2011 року N 4212-VI, який вступив в дію 19.01.13р., положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.

Вказана справа порушена 28.03.11р., постанова про визнання боржника банкрутом винесена 21.07.11р., тобто до набрання чинності зазначеним законом.

З огляду на зазначене, дана ухвала приймається судом відповідно до норм Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції від 30.06.1999р. із змінами та доповненнями (далі Закон).

· Розглянувши в судовому засіданні 01.06.16р. клопотання Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про заміну сторони у справі, заслухавши ліквідатора та представника кредитора, суд встановив:

В поданому клопотанні кредитор просить суд замінити кредитора по справі - Державну податкову інспекцію у м.Торезі на Костянтинівську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Донецькій області посилаючись на те, що згідно Положення про Костянтинівську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС в Донецькій області, затвердженого наказом Державної фіскальної служби від 19.04.16р. №366 Костянтинівська об'єднана державна податкова інспекція ГУ ДФС у Донецькій області з Єнакієвським, Торезьким та Харцизьким відділеннями є правонаступником усіх прав та обов'язків Торезької об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Донецькій області.

В підтвердження наведених стверджень кредитор додав до клопотання Положення про Костянтинівську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області, наказ Державної фіскальної служби від 19.04.16р. №336 та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 10.07.15р.

Як встановлено судом, за результатами судового засідання 23.06.11р. визнані вимоги Державної податкової інспекції у м.Торезі на суму основоного боргу 1514986,27грн. (вимоги третьої черги) та додатково штраф, пеня - 256210,51грн. (вимоги шостої черги), затверджено реєстр вимог кредиторів.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.11р. №981 "Про утворення територіальних органів Державної податкової служби" утворено Торезьку об'єднану державну податкову інспекцію шляхом злиття Державної податкової інспекції у м.Торезі з Державною податковою інспекцією у м.Сніжному.

Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.13р. №229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" утворено Торезьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів (додаток 1 до постанови) та реорганізовано Торезьку об'єднану державну податкову інспекцію ДПС шляхом приєднання до Торезької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів (додаток №2 до постанови).

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.14р. №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" реорганізовано Торезьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів шляхом приєднання до Торезької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС (додаток 2 до постанови).

Постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.15р. №892 "Про деякі питання територіальних органів Державної фіскальної служби" реорганізовано Торезьку об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС шляхом приєднання до Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС (додаток 2 до постанови).

Відповідно до наказу Державної фіскальної служби України від 07.11.14р. №256 "Про переміщення та закінчення простою" виконання функціональних обов'язків Торезької об'єднаної державної податкової інспекції покладено на Костянтинівську об'єднану державну податкову інспекцію.

В силу ст.4 -1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченого цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно ч.1 ст.2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Згідно ст.25 Господарського процесуального кодексу України про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

Враховуючи викладене, суд визнає надане клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

· Розглянувши клопотання ліквідатора про затвердження звіту ліквідатора про понесені витрати та матеріали справи, заслухавши ліквідатора та представника кредитора, суд встановив:

В силу ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992р. №2343-XII (в редакції Закону від 30.06.1999р. №784-XIV зі змінами та доповненнями) (далі - Закон про банкрутство) оплата послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом , за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Частиною 16 зазначеної статті передбачено, що звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Згідно наданого суду звіту ліквідатора про витрати сума понесених ним витрат становить 4950,00грн.

На засіданні комітету кредиторів 10.04.14р. розглянуто та затверджено звіт про витрати ліквідатора, що пов'язані з проведенням процедури банкрутства.(протокол засідання комітету кредиторів №4 від 10.04.14р.).

Понесені ліквідатором витрати у розмірі 4950,00грн. підтверджені наданими суду копіями договору про надання бухгалтерських послуг №15/11/2012 від 15.11.12р. та актом здачі - приймання за вказаним договором від 03.04.14р.

Враховуючи вищевикладене, суд визнає за необхідне клопотання ліквідатора задовольнити та затвердити звіт ліквідатора про витрати що, пов'язані з проведенням процедури банкрутства.

· Розглянувши в судовому засіданні звіт та ліквідаційний баланс боржника станом на 12.04.16р., а також додані до них документи, суд встановив:

20.05.14р. до господарського суду надійшов звіт ліквідатора №б/н від 19.05.14р. та інші документи.

Ухвалою суду від 27.06.14р. розгляд звіту ліквідатора призначено на 15.07.14р., але у зв'язку з проведенням у м. Донецьку антитерористичної операції судове засідання 15.07.14р. не відбулося, справа №27/59б про банкрутство ВАТ «Торезтвердосплав» м.Торез була втрачена.

13.04.16р. до суду від ліквідатора надійшов звіт ліквідатора за весь період ліквідаційної процедури (з липня 2011р. по квітень 2014р.) з додатками. Як встановлено судом, всі дії з проведення ліквідаційної процедури завершені ліквідатором у 2014р. Так:

Відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 30.06.1999р. ліквідатором надане оголошення в газеті "Голос України" №151 від 16.08.11р. про визнання Відкритого акціонерного товариства "Торезтвердосплав" м.Торез банкрутом.

Ліквідатором розглянуті заяви кредиторів з поточними грошовими вимогами до банкрута. Відповідно до відзиву ліквідатора №33-Б/13 від 02.03.13р. кредиторські вимоги Антимонопольного комітету України в сумі 75000,00грн. визнані та включені до реєстру вимог кредиторів.

У відповідності з вимогами ст.32 Закону ліквідатором складений реєстр вимог кредиторів, який доданий до звіту ліквідатора.

На виконання вимог Закону в ході ліквідаційної процедури з метою встановлення майна та майнових активів, належних підприємству-банкрута, проведено інвентаризацію майна боржника, що підтверджено актами інвентаризації товарно-матеріальних цінностей ВАТ "Торезтвердосплав" м.Торез від 01.08.11р., та направлені запити до відповідних органів. За результатами проведення інвентаризації ліквідаторами сформована ліквідаційна маса. Загальна вартість виявленого майна боржника, що включено до ліквідаційної маси, становила 1196326,00грн.

Виявлене майно було оцінено та реалізовано у віповідності з вимогами законодавства, чинного на дату реалізації майна. Загальний розмір отриманих від реалізації активів боржника коштів становить 459116,42грн., з яких 45911,64грн. були перераховані на користь реалізатора торгів, 413204,78грн. на рахунок боржника.

18.07.12р. ліквідатор перерахував на рахунок ПАТ "Державний ощадний банк України" 392035,21грн. в рахунок погашення заборгованості по заробітній платі (договір про надання послуг по зарахуванню заробітної плати №1-2012/19 від 03.07.12р.). Загальна сума непогашених зобов'язань ВАТ "Торезтвердосплав" м.Торез становить 3526102,4грн.

Станом на 01.06.16р. інші майнові активи у банкрута відсутні.

У зв'язку з недостатністю майнових активів боржника кредиторські вимоги частково першої та наступних черг залишилися незадоволеними та відповідно до приписів п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважаються погашеними.

Документація ВАТ "Торезтвердосплав" м.Торез була сдана до архівного відділу Торезької міської ради згідно Акту прийому-передавання №6 від 11.06.12р.

Відповідно до ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Станом на теперішній час зауважень та заперечень стосовно проведення ліквідаційної процедури до суду не надходило.

Присутній в судовому засіданні представник кредитора повідомив про відсутність зауважень і заперечень до роботи ліквідатора.

Враховуючи вищевикладене, суд визнає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута станом на 12.04.16р.

Керуючись п.1-1 прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону від 22.12.2011р. №4212-VI, ст.3-1, ст.22-32, ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992р. №2343-XII (в редакції Закону від 30.06.1999р. №784-XIV), ст.ст.4 -1 , 22, 25, 34, 43, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

У Х В А Л И В :

Задовольнити клопотання Костянтинівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області про заміну сторони у справі.

Замінити кредитора у справі - Державну податкову інспекцію у м.Торезі на правонаступника - Костянтинівську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Донецькій області.

Затвердити звіт ліквідатора про витрати в розмірі 4950,00грн.

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства "Торезтвердосплав" (код ЄДРПОУ 00196167), що зареєстрований за адресою: 86604, Донецька область, м.Торез, вул. Трудова, 83.

Ліквідувати юридичну особу - Відкрите акціонерне товариство "Торезтвердосплав" м.Торез (код ЄДРПОУ 00196167).

Кредиторські вимоги, які не були заявлені в установлений Законом строк або відхилені господарським судом, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

Провадження по справі №27/59б - припинити.

Копію цієї ухвали направити державному органу з питань банкрутства, органу державної реєстрації для внесення відповідних записів до ЄДРПОУ та відділу державної виконавчої служби за місцем реєстрації боржника.

Суддя С.С. Тарапата

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення01.06.2016
Оприлюднено30.06.2016
Номер документу58497736
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —27/59б

Ухвала від 16.10.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 01.06.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 13.04.2016

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 16.12.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 27.06.2014

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 16.01.2014

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 04.06.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

С.С. Тарапата

Ухвала від 15.11.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

Ухвала від 17.09.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Тарапата С.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні