Справа № 760/8694/16-к
Провадження № 1-кс/760/6061/16
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19.05.2016 року суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі судових засідань в м. Києві клопотання старшого слідчого з ОВС 3-го ВКР СУ ФР МГУ ДФС - ЦО з обслуговування ВП ОСОБА_2 погодженого з прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідууванням та підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки, на підставі матеріалів кримінального провадження № 32014100110000239, внесених до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.06.2014 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 15, ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205 КК України,
В С Т А Н О В И В:
До слідчого судді Солом`янського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого з ОВС 3-го ВКР СУ ФР МГУ ДФС - ЦО з обслуговування ВП ОСОБА_2 про призначення у кримінальному провадженні № 32014100110000239 від 26.06.2014 року позапланової документальної перевірки ТОВ «Гростон» (ЄДРПОУ 38777329) на предмет правильності нарахування та сплати до бюджету України податку на прибуток підприємства при проведенні фінансово-господарських операцій з фіктивним підприємством ТОВ «Компанія Лівентас» (ЄДРПОУ 39415928) за період з 01.01.2014 року по 30.06.2015 року.
Відповідно дост. 107 КПК Українифіксування за допомогою технічних засобів не здійснювалось.
Слідчий клопотання підтримав та просив його задовольнити з підстав, викладених в клопотанні.
Заслухавши слідчого, дослідивши надані матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання задоволенню не підлягає з наступних підстав.
Правовою підставою клопотання слідчий зазначив п.п.78.1.11п.78.1. ст.78 Податкового кодексу України.
Відповідно дост. 78 Податкового кодексу України, якою врегульовано порядок проведення документальних позапланових перевірок, однією з підстав для проведення такої перевірки є судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанова органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесена ними відповідно до закону (пп. 78.1.11 п. 78.1).
Разом з тимЗаконом України від 28.12.2014 року № 71-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи, який набув чинності з 01.01.2015 року, встановлено, що податкові перевірки підприємств, установ організацій, ФОП з обсягом доходу до 20 млн. грн. за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюється виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб`єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами КПК України.
Порядок кримінального провадження врегульованийКримінальним процесуальним кодексом України, відповідно до ст.ст. 84, 99 якого висновки ревізій та акти перевірок відносяться до документів як процесуальних джерел доказів.
Пункт 18 ч. 1ст. 3 КПК Українислідчий суддя - суддя суду першої інстанції, до повноважень якого належать здійснення у порядку передбаченомуКПК Українисудового контролю за дотриманням прав, свобод та інтересів осіб у кримінальному провадженні.
ПоложенняКПК Українине відносять до компетенції слідчого судді вирішення питання щодо надання дозволу на проведення перевірки,ст. 132 КПК Українине передбачає такого заходу кримінального провадження, не регламентує порядок розгляду таких клопотань, обсяг доказування при розгляді такого клопотання, критерії, за якими слідчий суддя повинен визначати достатність підстав для надання дозволу на проведення перевірки. ПоложеннямиКПК Українине передбачено повноважень слідчого судді призначати перевірку.
Відповідно до ч. 2ст. 93 КПКсторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Як вбачається з матеріалів клопотання, в ньому належним чином не обґрунтовано та не доведено необхідність призначення перевірки саме на підставі ухвали слідчого судді, оскільки, кримінально-процесуальним законодавством України не передбачено, що саме слідчим суддею розглядаються клопотання про призначення перевірок.
Враховуючи вищенаведене, слідчий суддя приходить до висновку про необхідність відмови в задоволенні клопотання про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ «Гростон» (ЄДРПОУ 38777329) за необґрунтованістю.
Керуючись ст.75,78 ПК України, ст.ст.91,92,93,131,132,372 КПК України, слідчий суддя,
у х в а л и в:
У задоволенні клопотання сторони кримінального провадження - старшого слідчого з ОВС 3-го ВКР СУ ФР МГУ ДФС - ЦО з обслуговування ВП ОСОБА_2 погодженого з прокурором відділу процесуального керівництва досудовим розслідууванням та підтримання державного обвинувачення Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки, на підставі матеріалів кримінального провадження № 32014100110000239, внесених до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.06.2014 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ст. 15, ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 212, ч. 2 ст. 205 КК України- відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2016 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 58537039 |
Судочинство | Кримінальне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні