Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua У Х В А Л А
про зупинення провадження по справі
"17" червня 2016 р. № 820/486/16
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Спірідонова М.О.
За участю секретаря судового засідання Хмелівської Н.М.
розглянувши у судовому засіданні адміністративну справу
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРРЕОН ЛТД" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. києві, треті особи - Державна казначейська служба України, Державна фіскальна служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії ВСТАНОВИВ:
Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРРЕОН ЛТД", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому з урахуванням уточнених позовних вимог, просить суд:
1. Скасувати рішення Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про розірвання договору № 270320151 від 27.03.2015 року.
2. Скасувати Рішення ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС м. Києві про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ Торреон ЛТД від 26.08.2015 року та поновити дію реєстрації платника податків на додану вартість ТОВ Торреон ЛТД (індивідуальний податковий номер 396110926592).
3. Скасувати запис реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві про відсутність за місцезнаходженням TOB Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094)
4. Зобов'язати Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців департаменту реєстрації Харківської міської ради, відновити відомості про реєстрацію платника податку на додану вартість TOB Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
5. Зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ ГУ ДФС у Харківській області поновити дію реєстрації платника податку на додану вартість юридичної особи TOB Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094) (індивідуальний податковий номер 396110926592) з моменту його анулювання зі збереженням податкових показників в розмірі 7403365,94 грн. на рахунку платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість юридичної особи TOB Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094).
6. Зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області відновити показники в обліковій картці на рахунку платника податку в системі електронного адміністрування ПДВ юридичної особи TOB Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094) щодо суми податку на додану вартість у розмірі 7403365,94 грн. відповідно до зареєстрованих в Єдиному державному реєстрі вхідних податкових накладних а саме:
- № 31029 на суму 1 363 820,00 грн., в т. ч ПДВ 227 303,33 грн.,
- № 31084 на суму 114 249,31 грн., в т. ч ПДВ 19 041,55 грн.,
- № 31087 на суму 560 245,50 грн., в т. ч ПДВ 93 374,25 грн.,
- № 31094 на суму 601 952,00 грн., в т. ч ПДВ 100 325,33 грн.,
- № 31019 на суму 366 674,00 грн., в т. ч ПДВ 61 112,34 грн.,
- № 1036 на суму 1 101 110,00 грн., в т. ч ПДВ 183 518,33 грн.,
- № 3171029 на суму 482 690,00 грн., в т. ч ПДВ 80 448,33 грн.,
- № 310023 на суму 2 366 027,00 грн., в т. ч ПДВ 394 337,83 грн.,
- № 276 на суму 858 326,00 грн., в т. ч ПДВ 143 054,33 грн.,
- № 31103 на суму 2 241 099,79 грн., в т. ч ПДВ 373 516,63 грн.,
- № 1980 на суму 1 581 651,00 грн., в т. ч ПДВ 263 608,50 грн.,
- № 31046 на суму 259 159,70 грн., в т. ч ПДВ 43 193,28 грн.,
- № 18 на суму 314 524,74 грн., в т. ч ПДВ 52 420,78 грн.,
- № 333 на суму 1 023 622,00 грн., в т. ч ПДВ 170 603,67 грн.,
- № 31057 на суму 805 597,98 грн., в т. ч ПДВ 134 266,33 грн.,
- № 1253 на суму 1 093 704,86 грн., в т. ч ПДВ 182 284,14 грн.,
- № 1503063 на суму 1 074 009,00 грн., в т. ч ПДВ 179 001,50 грн.,
- № 570 на суму 531 520,00 грн., в т. ч ПДВ 88 586,67 грн.,
- № 4521 на суму 595 309,19 грн., в т. ч ПДВ 99 218,20 грн.,
- № 31035 на суму 646 294,84 грн., в т. ч ПДВ 107 715,81 грн.,
- № 117 на суму 856 513,00 грн., в т. ч ПДВ 142 752,17 грн.,
- № 31234 на суму 1 166 894,00 грн., в т. ч ПДВ 194 482,33 грн.,
- № 12 на суму 1 712 602,40 грн., в т. ч ПДВ 285 433,73 грн.,
- № 31061 на суму 1 696 532,00 грн., в т. ч ПДВ 282 755,33 грн.,
- № 31122 на суму 2 530 533,01 грн., в т. ч ПДВ 421 755,50 грн.,
- № 31026 на суму 905 880,00 грн., в т. ч ПДВ 150 980,00 грн.,
- № 31022 на суму 908 993,00 грн., в т. ч ПДВ 151 498,83 грн.,
- № 31030 на суму 433 332,00 грн., в т. ч ПДВ 72 222,00 грн.,
- № 31027 на суму 236 428,02 грн., в т. ч ПДВ 39 404,67 грн.,
- № 927 на суму 555 036,00 грн., в т. ч ПДВ 92 506,00 грн.,
- № 31083 на суму 705 818,44 грн., в т. ч ПДВ 117 636,41 грн.,
- № 1015 на суму 1 311 007,00 грн., в т. ч ПДВ 218 501,17 грн.,
- № 536 на суму 314 486,00 грн., в т. ч ПДВ 52 414,33 грн.,
- № 31095 на суму 694 762,99 грн., в т. ч ПДВ 115 793,83 грн.,
- № 335 на суму 377 617,96 грн., в т. ч ПДВ 62 936,33 грн.,
- № 861 на суму 2 077 978,00 грн., в т. ч ПДВ 346 329,66 грн.,
- № 31030 на суму 567 341,51 грн., в т. ч ПДВ 94 556,92 грн.,
- № 445 на суму 520 802,50 грн., в т. ч ПДВ 86 800,42 грн.,
- № 31108 на суму 918 178,47 грн., в т. ч ПДВ 153 029,75 грн.,
- № 31105 на суму 634 377,00 грн., в т. ч ПДВ 105 729,50 грн.,
- № 31107 на суму 1 222 633,71 грн., в т. ч ПДВ 203 772,28 грн.,
- № 31106 на суму 602 276,99 грн., в т. ч ПДВ 100 379,50 грн.,
- № 31036 на суму 255 615,73 грн., в т. ч ПДВ 42 602,62 грн.,
- № 978 на суму 375 942,00 грн., в т. ч ПДВ 62 657,00 грн.,
- № 16 на суму 1 197 691,18 грн., в т. ч ПДВ 199 615,21 грн.,
- № 1209 на суму 259 387,70 грн., в т. ч ПДВ 43 231,28 грн.,
- № 1210 на суму 201 463,29 грн., в т. ч ПДВ 33 577,21 грн.,
- № 1208 на суму 195 308,83 грн., в т. ч ПДВ 32 551,47 грн.,
- № 31047 на суму 1 470 074,18 грн., в т. ч ПДВ 245 012,36 грн.,
- № 31048 на суму 1 533 102,00 грн., в т. ч ПДВ 255 517,00 грн.,
Всього на суму 44420195,82 грн., в т. ч ПДВ 7403365,94 грн.
7. Зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області надати Державній казначейській службі України, відповідно до ст. 43 ПКУ, висновки та документи, необхідні для повернення коштів, на новостворений рахунок платника податків TOB Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094) в системі електронного адміністрування ПДВ (або на розрахунковий рахунок № 26004050277138), помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, з проведенням звірки надходжень до бюджету в розмірі 7403365,94 грн.
8. Зобов'язати Центральну об'єднану ДПІ м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області прийняти та укласти наданий товариством з обмеженою відповідальністю Торреон ЛТД (код ЄДРПОУ 39611094) договір про визнання електронних документів № 180520161 від 18.05.2016 року.
9. Судові витрати покласти на Відповідачів.
Під час розгляду справи судом поставлено на обговорення питання про зупинення провадження у справі для надання часу представнику позивача та представнику відповідача - Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області для підготовки додаткових доказів, які необхідні для розгляду справи.
Представник позивача у судове засідання з'явився, щодо зупинення провадження у справі не заперечував.
Представник відповідача - Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, та третьої особи - Державної фіскальної служби України в судове засідання з'явився, щодо зупинення провадження у справі також не заперечував.
Представники відповідачів - Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві, в судове засідання не з'явилися, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, про причини неявки суду не повідомили.
Представник третьої особи - Державної казначейської служби України, в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.
У відповідності до п. 4 ч.2 ст. 156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору - до терміну, встановленого судом.
Суд, враховуючи вищенаведене, приходить до висновку про необхідність зупинення провадження з адміністративної справи за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРРЕОН ЛТД" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. києві, треті особи - Державна казначейська служба України, Державна фіскальна служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії до 09:30 год. 04.08.2016 року для надання додаткових доказів позивачем та відповідачем - Центральною об'єднаною державною податковою інспекцією м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, у зв'язку з необхідністю додержання принципів всебічності, повноти та об'єктивності при розгляді справи.
Враховуючи вище наведене, керуючись п. 4 ч. 2 ст. 156 Кодексу адміністративного судочинства України, -
У Х В А Л И В:
Провадження у адміністративній справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРРЕОН ЛТД" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, Центральної об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова ГУ ДФС у Харківській області, Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, департаменту реєстрації Харківської міської ради, Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. києві, треті особи - Державна казначейська служба України, Державна фіскальна служба України про скасування рішень та записів, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії -зупинити до 09:30 год. 04.08.2016 року.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного проваджені або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Спірідонов М.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2016 |
Оприлюднено | 04.07.2016 |
Номер документу | 58578739 |
Судочинство | Адміністративне |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні