Ухвала
від 22.06.2016 по справі 10/46-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про затвердження звіту, ліквідаційного балансу банкрута,

та припинення провадження у справі

22 червня 2016 р. Справа № 10/46-08

Господарський суд Вінницької області в складі головуючого судді Тісецького С.С., при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В. , розглянувши в приміщенні суду справу

за заявою : Барської міжрайонної державної податкової інспекції Вінницької області, м.Бар Барського району Вінницької області

до : Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-Водолага", м. Бар Барського району Вінницької області

про визнання банкрутом

представники:

ПАТ "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк": ОСОБА_1, за довіреністю;

арбітражний керуючий (ліквідатор) ОСОБА_2

Виконавча дирекція Вінницького обласного відділення ФСС з ТВП: ОСОБА_3, за довіреністю

ПАТ "Укртелеком" : ОСОБА_4, за довіреністю

В С Т А Н О В И В :

Ухвалою господарського суду Вінницької області від 20.03.2008 року порушено провадження у справі № 10/46-08 про банкрутство СТОВ "Нова-Водолага" та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

08.04.2008 року судом винесено постанову у даній справі про визнання банкрутом СТОВ "Нова-Водолага", відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором ОСОБА_5.

Ухвалою суду від 26.10.2009 року у справі № 10/46-08 припинено повноваження арбітражного керуючого (ліквідатора СТОВ "Нова-Водолага") ОСОБА_5 та ліквідатором СТОВ "Нова-Водолага" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2.

Ухвалою суду від 19.07.2011 року затверджено звіт та ліквідаційний баланс сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Нова-Водолага" та припинено провадження у справі № 10/46-08.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 18.08.2011 року ухвалу господарського суду Вінницької області від 19.07.2011 року у справі № 10/46-08 скасовано, а справу № 10/46-08 направлено на розгляд до господарського суду Вінницької області.

Також, постановою Вищого господарського суду України від 13.12.2011 року постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 18.08.2011 року по справі № 10/46-08 залишено без змін.

Окрім того, згідно розпорядження в.о. керівника апарату суду від 13.07.2015 року призначено повторний автоматизований розподіл справи № 10/46-08 та передано її для розгляду судді Тісецькому С.С., в зв'язку із закінченням повноважень судді Лабунської Т.І..

Ухвалою суду від 13.07.2015 року суддя Тісецький С.С. прийняв справу № 10/46-08 до свого провадження та призначив її до розгляду в судовому засіданні на 28.07.2015 року.

Також, ухвалою суду від 26.01.2016 року продовжено строк ліквідаційної процедури СТОВ "Нова-Водолага" та повноваження арбітражного керуючого (ліквідатора) ОСОБА_2 по справі № 10/46-08 на шість місяців - до 26.07.2016 року та призначено судове засідання на 22.06.2016 року.

На визначену дату, в судове засідання з'явилися представники кредиторів та арбітражний керуючий ОСОБА_2.

В судовому засіданні, судом встановлено, що 09.03.2016 року від Жмеринської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області до суду надійшло клопопотання (вх. № 06-52/2020/16 від 09.03.2016 року) про заміну кредитора у справі № 10/46-08 - Жмеринської ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області на її правонаступника - Жмеринську ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.

Подане клопотання мотиване тим що, згідно додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України", Жмеринську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Вінницькій області реорганізовано в Жмеринську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Вінницькій області.

01.10.2015 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис про проведення державної реєстрації припинення Жмеринської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Вінницькій як юридичної особи.

В силу ч. 2 ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ст. 25 ГПК України, у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив. Про заміну або про відмову заміни сторони чи третьої особи її правонаступником господарський суд виносить ухвалу.

Суд заслухавши учасників процесу та розглянувши подане клопотання дійшов висновку про його задоволення та здійснення заміни кредитора у справі № 10/46-08 - Жмеринської ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області на її правонаступника - Жмеринську ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.

Також, судом встановлено, що від арбітражного керуючого ОСОБА_2, 21.06.2016 року до суду надійшло клопотання № 73 від 21.06.2016 року (вх. № 06-54/84/16 від 21.06.2016 року) про затвердження звіту та ліквідаційного балансу СТОВ "Нова-Водолага" та прийняття рішення про ліквідацію банкрута як юридичної особи і припинення провадження у справі № 10/46-08.

При цьому, до зазначеного клопотання додано звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - СТОВ "Нова-Водолага".

В ході розгляду справи по суті, арбітражний керуючий ОСОБА_2, підтримав клопотання про затвердження поданого звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута. Представники кредиторів стосовно даного клопотання ліківдатора не заперечили.

Суд, розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши письмові докази, надані на підтвердження викладеної у звіті інформації, заслухавши пояснення учасників процесу, проаналізувавши норми діючого законодавства України, встановив наступне.

За змістом остаточного звіту ліквідатора, вказані слідуючі відомості.

До реєстру майнових вимог кредиторів включено вимоги конкурсних кредиторів, а саме :

- Жмеринська ОДПІ з сумою вимог - 2 672,49 грн., з яких : обов'язкові платежі в сумі - 93,29 грн., третя черга задоволення; неустойка, штрафні санкції та пеня в сумі - 2579,20 грн., шоста черга задоволення;

- Барський районний центр зайнятості з сумою вимог - 4 013,77 грн., друга черга задоволення;

- Відділення виконавчої дирекції ФСС від НВ на виробництві та ПЗ України у Барському районі з сумою вимог - 109,08 грн., друга черга задоволення;

- Відділення дирекція Вінницького обласного відділення ФСС з ТВП з сумою вимог - 4144,63 грн., друга черга задоволення;

- Вінницьке відділення Фонд соціального захисту інвалідів з сумою вимог - 5 024,14 грн., друга черга задоволення;

- ВАТ "Укртелеком" в особі цеху електрозв'язку №3, центру електрозв'язку №2, Вінницької філії ВАТ "Укртелеком" з сумою вимог - 946,65 грн., четверта черга задоволення;

- Філія Відділення "Промінвестбанку" в м. Вінниця з сумою вимог - 1 642 622,10 грн. четверта черга задоволення;

Заборгованість по заробітній платі працівників боржника відсутня.

З метою виявлення ліквідаційної маси боржника була проведена інвентаризація майна банкрута. В ході ліквідаційної процедури, майна яке б увійшло в ліквідаційну масу, для задоволення майнових вимог кредиторів СТОВ "Нова-Водолага" не виявлено, про що складено інвентаризаційний акт, який підписано інвентаризаційною комісією.

За даними Відділу Держкомзему у Барському районі встановлено, що реєстрація права власності (права користування) земельними ділянками за СТОВ "Нова-Водолага" не проводилась (довідка № 01-95/25895 від 27.11.2009 року).

За даними інспекції Держтехнагляду по Барському району встановлено, що за СТОВ "Нова-Водолага" транспортних засобів, а саме : тракторів, причепів, комбайнів, інших самохідних сільськогосподарських машин не зареєстровано (довідка № 90 від 30.11.2009 року).

За даними КП "Барського районного БТІ" за СТОВ "Нова-Водолага" не проводилась реєстрація права власності (довідка № 337 від 25.10.2010 року).

За даними Жмеринського МРЕВ ДАІ УМВС України у Вінницькій області автотранспорт за СТОВ "Нова-Водолага" не зареєстровано (довідка № 917 від 02.11.2010 року).

Таким чином, майно в банкрута СТОВ "Нова-Водолага" відсутнє. Грошові кошти на рахунку в установах банку відсутні, розрахункові рахунки в установах банків закриті.

Майнові вимоги кредиторів першої, другої, третьої, четвертої та наступних черг повністю незадоволені, в зв'язку з відсутністю, майна в банкрута та грошових коштів на рахунку в установі банку, а саме : Жмеринська ОДПІ в сумі - 2 672,49 грн., з яких: обов'язкові платежі в сумі - 93,29 грн. третя черга задоволення; неустойка, штрафні санкції та пеня в сумі - 2 579,20 грн., шоста черга задоволення; Барський районний центр зайнятості в сумі - 4 013,77 грн., друга черга задоволення; Відділення виконавчої дирекції ФСС від НВ на виробництві та ПЗ України у Барському районі в сумі - 109,08 грн., друга черга задоволення; Відділення дирекція Вінницького обласного відділення ФСС з ТВП в сумі - 4 144,63 грн., друга черга задоволення; Вінницьке відділення Фонд соціального захисту інвалідів в сумі - 5 024,14 грн., друга черга задоволення; ВАТ "Укртелеком" в особі цеху електрозв'язку №3, центру електрозв'язку №2, Вінницької філії ВАТ "Укртелеком" в сумі - 946,65 грн., четверта черга задоволення; Філія Відділення "Промінвестбанку" в м. Вінниця в сумі - 1 642 622,10 грн., четверта черга задоволення.

Окрім того, для можливості погашення заборгованості СТОВ "Нова - Водолага" перед ПАТ "Промінвестбанк", банком проводилась робота по реалізації земельної ділянки майнового поручителя банкрута - СТОВ "Нова- Водолага" ОСОБА_6.

17.10.2008 року рішенням Обухівського районного суду Київської області задоволено позов банку про звернення стягнення на предмет іпотеки, належний майновому поручителю ОСОБА_6 - звернуто в рахунок задоволення з продажної вартості предмета іпотеки грошових вимог банку в загальному розмірі 1 517 946,00 грн. стягнення на предмет іпотеки (земельну ділянку) з встановленням початкової ціни реалізації іпотеки в 607 689,00 грн..

15.09.2009 року ДВС Обухівського РУЮ у Київській області відкрито виконавче провадження.

03.02.2016 року ухвалою Обухівського районного суду Київської області задоволена заява Банку та змінено спосіб виконання рішення шляхом визнання права власності банку на земельну ділянку, належну ОСОБА_6.

17.03.2016 року апеляційним судом Київської області скасована ухвала Обухівського районного суду Київської області від 03.02.2016 року про зміну способу виконання рішення.

Ухвалою ВССУ від 14.04.2016 року відмовлено ПАТ "Промінвестбанк" у відкритті касаційного провадження.

Реалізація предмету іпотеки в рамках виконавчого провадження наразі неможлива в зв'язку з відсутністю законодавчого врегулювання реалізації земельних ділянок у виконавчих провадженнях, в т.ч. шляхом проведення електронних торгів. (Дія Порядку реалізації арештованого майна шляхом проведення електронних торгів, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 22.12.201 5р. № 2710/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.12.201 5р. за № 1620/28065, не поширюється на реалізацію земельних ділянок, які є окремими об'єктами цивільних прав.).

Також, на засіданні комітету кредиторів СТОВ "Нова-Водолага" (протокол від 16.06.2016 року), вирішено затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута - СТОВ "Нова-Водолага" по результатам проведення ліквідаційної процедури.

Обставини викладені в остаточному звіті ліквідатора, підтверджуються доданими документами.

Згідно п. 1-1 ч.1 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції чинній з 19.01.2013 року), положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом. Положення вказаного Закону, що регулюють продаж майна в провадженні у справі про банкрутство, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом. Положення даного Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Беручи до уваги, що провадження у справі № 10/46-08 порушено та постанову про визнання банкрутом прийнято до набрання чинності даного Закону в редакції чинній з 19.01.2013 року, в зв'язку з чим застосуванню підлягають норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у редакції чинній до 19.01.2013 року.

Відповідно до ч. 1, ч. 5 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

За змістом п. 6 ч. 1, ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону. Про припинення провадження у справі про банкрутство виноситься ухвала, яка може бути оскаржена у встановленому порядку. Провадження у справах про банкрутство може бути припинено у випадку передбаченому пунктом 6, - лише після визнання боржника банкрутом.

В силу ч. 2 ст. 4-3 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Згідно ч.1 ст. 32 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

За змістом статті 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Відповідно до ст. ст. 34, 43 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і припинення провадження у справі.

Суд оглянувши наданий звіт ліквідатора та поданні докази, приходить до висновку, що ліквідатором вжито всіх заходів, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.

При цьому, в зв'язку з відсутністю коштів у боржника - СТОВ "Нова-Водолага" залишились не погашеними вимоги кредиторів, а саме : Жмеринської ОДПІ в сумі - 2672,49 грн.; Барського районного центру зайнятості в сумі - 4 013,77 грн.; Відділення виконавчої дирекції ФСС від НВ на виробництві та ПЗ України у Барському районі в сумі - 109,08 грн.; Відділення дирекції Вінницького обласного відділення ФСС з ТВП в сумі - 4 144,63 грн.; Вінницького відділення Фонду соціального захисту інвалідів в сумі - 5024,14 грн.; ВАТ "Укртелеком" в особі цеху електрозв'язку №3, центру електрозв'язку №2, Вінницької філії ВАТ "Укртелеком" в сумі - 946,65 грн.; Філії Відділення "Промінвестбанку" в м. Вінниця в сумі - 1 642 622,10 грн..

З огляду на встановлені обставини та наведені приписи законодавства, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, а банкрут - СТОВ "Нова-Водолага" ліквідації, що є наслідком припинення провадження у справі.

Згідно ч. 7 ст. 12 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.

Частинами 5, 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", визначено, що вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Керуючись ч. 7 ст. 12, ч. 5, ч. 6 ст. 31, ч. 1, ч. 5 ст. 32, п. 6 ч. 1, ч. 2 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції чинній до 19.01.2013 року), ст. ст. 4-1, 32-34, 43, 86, 115 Господарського процесуального кодексу України, -

УХВАЛИВ :

1. Здійснити заміну кредитора у справі № 10/46-08, замінивши Жмеринську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Вінницькій області на її правонаступника - Жмеринську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Вінницькій області (вул. Б. Хмельницького, 18, м.Жмеринка, Вінницька область, 23100, код ЄДРПОУ 39469292).

2. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_2 та ліквідаційний баланс банкрута - СТОВ "Нова-Водолага" у справі № 10/46-08, подані із клопотанням № 73 від 21.06.2016 року (вх. № 06-54/84/16 від 21.06.2016 року).

3. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Нова-Водолага" (код ЄДРПОУ 32697264, м. Бар, вул. Пролетарська, 6, Вінницька область) як юридичну особу ліквідувати.

4. Встановити, що вимоги кредиторів до банкрута, що заявлені та визнані по справі № 10/46-08, а також ті вимоги кредиторів, що не заявлені взагалі по даній справі, вважаються погашеними.

5. Повноваження ліквідатора ОСОБА_2 у справі № 10/46-08 припинити.

6. Припинити дію мораторію введеного ухвалою господарського суду Вінницької області від 20.03.2008 року в справі № 10/46-08.

7. Провадження у справі № 10/46-08 припинити.

8. Ухвалу направити згідно переліку рекомендованим листом.

Суддя Тісецький С.С.

віддрук. 13 прим.:

1 - до справи;

2 - арбітражний керуючий ОСОБА_2;

3 - Виконавча дирекція Вінницького обласного відділення ФССзТВП;

4 - ПАТ "Укртелеком" - вул. Соборна, 8, м. Вінниця, 21050;

5 - Барський районний центр зайнятості Вінницької області;

6 - Відділення виконавчої дирекції ФССНВВПЗ України у Барському районі Вінницької області;

7 - Вінницьке обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів ;

8 - ПАТ "Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк" - 01001, м. Київ, пров. Шевченка, 12;

9 - Жмеринська ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області - вул. Б. Хмельницького, 18, м. Жмеринка, Вінницька область, 23100;

10 - СТОВ "Нова-Водолага" - м. Бар, вул. Пролетарська, 6, Вінницька область;

11 - Відділ ДВС Барського районного управління юстиції - 23000, м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6, Вінницька область;

12 - Реєстраційна служба Барського районного управління юстиції - 23000, м. Бар, вул. Островського, 2/1, Вінницька область;

13 - Головне управління статистики у Вінницькій області (21100 , м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 15).

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення22.06.2016
Оприлюднено05.07.2016
Номер документу58625219
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —10/46-08

Ухвала від 22.06.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 26.11.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 24.12.2012

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 10.07.2012

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 28.01.2013

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 12.03.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 28.07.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 13.07.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Тісецький С.С.

Ухвала від 25.12.2014

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні