ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"21" червня 2016 р.Справа № 922/1493/16
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Калантай М.В.
при секретарі судового засідання Заводовій К.В.
розглянувши справу
за позовом Харківської міської ради, м.Харків до Товариства з обмеженою відповідальністю торгової фірми "Наташа", м.Харків про внесення змін до договору за участю представників:
від позивача: ОСОБА_1, довіреність №08-11/1474/2-16 від 22.04.2016
від відповідача: не з'явився
ВСТАНОВИВ:
Харківська міська рада, м.Харків (далі за текстом - позивач), звернулася до господарського суду Харківської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю торгової фірми "Наташа", м.Харків (далі за текстом - відповідач), про внесення змін до пунктів 2, 5, 9, 13, 14, 28 договору оренди землі від 20.12.2004 за №85127/04 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в редакції, наведеній в позовній заяві.
На підтвердження позовних вимог позивач посилається на безпідставне ухилення відповідача від підписання додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки та на необхідність приведення розміру орендної плати у відповідність до вимог чинного законодавства, у зв'язку з чим в договір повинні бути внесені відповідні зміни щодо розміру орендної плати та вартості нормативної грошової оцінки землі.
В призначеному судовому засіданні представник позивача повністю підтримав доводи, викладені в позовній заяві, просив позов задовольнити.
Відповідач наданим йому правом не скористався, представника в судове засідання не направив, відзиву не надав.
Господарським судом перевірено місцезнаходження відповідача. У відповідності до спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань адресою відповідача є: 61110, м.Харків, вул.Туркестанська, буд.44. Вказані відомості співпадають з відомостями, зазначеними позивачем у позовній заяві.
За вказаною адресою відповідачу направлялись копії ухвал про порушення провадження у справі та про відкладення розгляду справи.
Господарський суд вважає за необхідне зазначити, що особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 ГПК України. За змістом цієї норми, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а у разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Враховуючи приписи чинного законодавства, судом здійснено належне повідомлення відповідача про час і місце судового засідання у даній справі.
У відповідності до приписів статті 75 Господарського процесуального кодексу України справа розглядається за наявними в ній матеріалами.
З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, всебічно та повно дослідивши надані докази, суд встановив наступне.
На підставі рішення Харківської міської ради від 24.12.2003 №276/03 "Про припинення та надання в користування земельних ділянок юридичним та фізичним особам" 20.12.2004 між позивачем, як орендодавцем, та відповідачем, як орендарем, укладено договір оренди землі, зареєстрований у Харківській регіональній філії Державного підприємства В«Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсахВ» за №85127/04 (далі за текстом - Договір).
За умовами даного Договору орендодавець надав, а орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться за адресою: м.Харків, вул.Туркестанська, 44.
Відповідно до пункту 2 Договору в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,1407га.
Згідно пункту 5 Договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно з довідкою №723/04 від 30.08.2004 становить 1307136грн.
Договір укладено строком до 01.01.2029 (пункт 8 Договору).
Відповідно до пункту 9 Договору орендна плата за земельну ділянку вноситься орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок відділу державного казначейства у м. Харкові. Розмір орендної плати в місяць за земельну ділянку становить: 2004 рік - 2152,42 грн, 2005 рік - 2450,44 грн., 2006 рік - 2814,70грн., з 2007 року - 3311,41грн.
Пунктом 13 Договору сторони передбачили, що розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б)зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції - щорічно; г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках, передбачених законом.
За умовами пункту 14 Договору у разі невнесення орендної плати у строки, визначені цим договором, справляється пеня із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України за кожний календарний день прострочення його сплати. Пеня нараховується разом з заборгованістю.
Згідно пункту 36 Договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розв'язується у судовому порядку.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013.
Пунктом 1.1. цього рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 року та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 застосовується з 01 січня 2014 року.
Попередня вартість 1 кв.м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 №335/07 "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м.Харкова станом на 01.01.2007р.", рішення Харківської міської ради від 27.02.2008 №42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007р." та була введена в дію з 01.03.2008.
Пунктами 2 та 3 рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 №1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" встановлено, що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013" вводиться в дію з 01.01.2014р. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.
Пунктом 5 зазначеного рішення Департамент земельних відносин Харківської міської ради зобов'язано попередити всіх землекористувачів (орендарів) земельних ділянок, реєстрація яких у Державному земельному кадастрі не здійснена, про необхідність приведення розміру плати за землю відповідно до вимог чинного законодавства.
На підставі вищевказаних положень рішень Харківської міської ради, Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 №634/14 від 15.11.2013; одержано витяг №334 від 17.10.2013 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
На підставі вказаних документів Департаментом підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди, який разом із листами-пропозиціями від 16.12.2013 №5327/0/225-13 та від 17.12.2013 №5464/0/225-13 направлені на адресу відповідача. Відповідно до рекомендованого поштового відправлення вказані листи отримані представником відповідача 03.04.2014.
У встановлений термін відповідь на лист-пропозицію Харківської міської ради орендарем направлено не було, що і стало підставою для звернення позивача з даним позовом.
Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, з урахуванням правових підстав позовних вимог, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Згідно з частинами першою, другою статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Відповідно до частин першої, другої статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Статтею 15 Закону України "Про оренду землі" (в редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Орендна плата за землю відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду землі"- це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України і частини першої статті 13 Закону України "Про оцінку земель" для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності обов'язково проводиться та використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, яка являє собою капіталізований рентний дохід (дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки), визначений за встановленими і затвердженими нормативами (стаття 1 Закону України "Про оцінку земель").
Таким чином, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати.
При цьому пунктами 34, 35 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції міської ради віднесено вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.
Положеннями статті 144 Конституції України та статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Вищевказане рішення Харківської міської ради, яким змінено нормативну грошову оцінку земель міста Харкова та затверджено нові ставки орендної плати, є чинним й у встановленому законом порядку незаконним не визнавалося, а, відтак воно є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
Зазначена правова позиція викладена і в постанові Верховного Суду України від 02.03.2016р. у справі №922/538/14.
За приписами статті 23 Закону України "Про оцінку земель" витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 №445/2011, Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр), входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
За частиною 6 пункту 4 зазначеного Положення Держземагентство відповідно до покладених на нього завдань видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок та надає інші адміністративні послуги відповідно до законодавства.
Механізм нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення та населених пунктів, передбачений Порядком нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.2006 №18/15/21/11 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.04.2006 №388/1226.
Пунктом 3.3 даного Порядку визначено формулу, за якою встановлюється нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів.
При цьому, вказана оцінка залежить, зокрема, і від коефіцієнту, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо).
Розрахунок нормативної грошової оцінки орендованої відповідачем земельної ділянки та витяг №334 від 17.10.2013 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки підготовлені управлінням Держземагентства у м.Харкові Харківської області.
Відповідно до пункту 3.5 Порядку №18/15/21/11 коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (далі - Кф), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.
У додатку 1 до Порядку №18/15/21/11 встановлена формула та значення коефіцієнтів, які застосовуються при розрахунку нормативної грошової оцінки земельних ділянок та які характеризують функціональне використання земельної ділянки.
У Таблиці 1.1 додатку 1 до Порядку №18/15/21/11 визначені категорії земель за функцією використання та значення коефіцієнтів функціонального використання (Кф), які застосовуються до цих категорій, серед яких, зокрема, землі комерційного використання Кф=2,5.
Вказаною Таблицею 1.1 Додатку 1 до Порядку № 18/15/21/11 також зазначено, що до земель комерційного використання, зокрема, віднесені землі підприємств, що здійснюють операції оптової торгівлі і посередництва в торгівлі, роздрібної торгівлі побутовими товарами і їх ремонт, операції з нерухомістю, здавання під найм та послуги юридичним особам.
Наказом Держкомзему України від 23.07.2010 № 548 "Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.11.2010р. за № 1011/18306, визначено класифікацію видів цільового призначення земель в межах категорій, встановлених статтею 19 Земельного кодексу України.
Класифікація визначає поділ земель на окремі види цільового призначення земель, які характеризуються власним правовим режимом, екосистемними функціями, видом господарської діяльності, типами забудови, типами особливо цінних об'єктів.
Статтею 19 Земельного кодексу України встановлено, що землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії:
а) землі сільськогосподарського призначення;
б) землі житлової та громадської забудови;
в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення;
г) землі оздоровчого призначення; ґ) землі рекреаційного призначення;
д) землі історико-культурного призначення; є) землі лісогосподарського призначення;
є) землі водного фонду;
ж) землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Відповідно до частини 5 статті 20 Земельного кодексу України види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Відповідно до пункту 3.5 Порядку № 18/15/21/11 віднесення земель до категорії земель за використанням провадиться у відповідності із Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми №№ 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.1998р. №377, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.1998р. за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.
Відповідно до додатку 3 до Інструкції № 377 до видів економічної діяльності, яка проводиться на землях комерційного використання відноситься здавання під найм нерухомості (секція К).
Відповідно до умов пункту 15 Договору земельна ділянка передається в оренду для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі.
Як вбачається із Спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ТОВ торгової фірми "Наташа", відповідач займається такими видами діяльності:
- 68.20 надання в оренду і експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна - основний вид економічної діяльності;
- 41.11 роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами;
- 56.10 діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування.
Виходячи із видів діяльності позивача, господарська його діяльність повністю співпадає з видами діяльності, передбаченими секцією К, Н і О і згідно Порядку №18/15/21/11 та Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, ба-зем, 6б-зем, 2-зем) земельна ділянка, яка знаходиться в користуванні відповідача відноситься до земель комерційного використання, а тому при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки обґрунтовано застосовано значення Кф у розмірі 2,5.
Враховуючи викладене, а також додаткові пояснення позивача щодо розрахунку розміру орендної плати та застосованих коефіцієнтів, суд вважає обґрунтованими доводи позивача про те, що розмір нормативної грошової оцінки орендованої за Договором земельної ділянки становить 2712358 грн., а розмір орендної плати за земельну ділянку на рік становить 5,6% від її нормативної грошової оцінки і складає 151892,05 грн. або в місяць - 12657,67 грн.
Відповідно до пункту 13 Договору розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції - щорічно; г)погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках, передбачених законом.
Крім того, з урахуванням приписів статті 15 Закону України В«Про оренду земліВ» така істотна умова договору оренди землі як об'єкт оренди повинна містити відомості щодо кадастрового номеру земельної ділянки.
З огляду на викладене, суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги Харківської міської ради щодо визнання укладеною додаткової угоди до спірного договору оренди землі в частині зміни розміру орендної плати, розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки з метою приведення розміру орендної плати у відповідність з вимогами діючого законодавства, а також зазначення в додатковій угоді кадастрового номеру земельної ділянки 6310138500:03:019:0012.
Щодо внесення змін до решти запропонованих позивачем пунктів договору, а саме: до абзацу 2 пункту 5, пунктів 13, 14, 28 Договору, суд вважає, що вони нормативно не обґрунтовані позивачем, а наявність законодавчих чи передбачених договором підстав для примушення відповідача погодитись із запропонованими умовами, позивачем не доведена.
В той же час, відповідно до статті 33 Господарського процесуального кодексу України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
На підставі викладеного, суд відмовляє в задоволенні позовних вимог про внесення змін додатковою угодою до абз. другого пункту 5, пунктів 13, 14, 28 Договору.
Відповідно до частини 1 статті 49 ГПК України судовий збір у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів покладається на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін.
Керуючись статтями 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити частково.
Внести зміни до договору оренди землі від 20.12.2014 за №85127/04 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в такій редакції:
"ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі, зареєстрованого "20" грудня 2004 року за №85127/04 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах"
"____"
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови ОСОБА_2 з одного боку та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ФІРМА "НАТАША" (Орендар) в особі керівника
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 №1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 №1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові" (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 №960/12 "Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" пункти 5., 9. договору оренди землі, зареєстрованого "20" грудня 2004 року за №85127/04 змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:
"2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310138500:03:019:0012."
"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 334 від 17.10.2013 становить 2712358 грн. (два мільйони сімсот дванадцять тисяч триста п'ятдесят вісім гривень)."
"9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м.Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 634/14 від 15.11.2013 на рік становить 5,6% від її нормативної грошової оцінки і складає 151892,05 грн. (сто п'ятдесят одна тисяча вісімсот дев'яносто дві гривні 05 копійок), або в місяць - 12657,67 грн. (дванадцять тисяч шістсот п'ятдесят сім гривень 67копійок)."
II. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "20" грудня 2004 року за № 85127/04 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах» і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР
Харківська міська рада ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
Харківської області ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА
ФІРМА "НАТАША"
м. Харків, м-н Конституції, 7 61110, м.Харків,
код 04059243 вул.Туркестанська, буд.44
код 24129000
в особі міського голови в особі керівника
/підпис/ /підпис/ /ПІБ/"
В іншій частині позову відмовити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю торгової фірми "Наташа" (61110, м.Харків, вул.Туркестанська, буд.44, код 24129000) на користь Харківської міської ради (61003, м.Харків, м-н.Конституції, буд.7, код 04059243) 689,00грн. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Рішення може бути оскаржене у встановленому законодавством порядку.
Повне рішення складено 29.06.2016 р.
Суддя ОСОБА_3
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 21.06.2016 |
Оприлюднено | 05.07.2016 |
Номер документу | 58626413 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Калантай М.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні