ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
29.06.16р. Справа № 904/4394/16
За позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Мрії Збуваються", м. Київ
до товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний будинок "Амстор", м. Дніпропетровськ
про стягнення 1 072 093,67 грн. заборгованості за поставлений товар, 90 874,44 грн. 3% річних, 1 129 769,32 грн. інфляційних втрат
Суддя Бондарєв Е.М.
Представники:
Від позивача: ОСОБА_1, довіреність №6 від 25.05.2016 року, представник
Від відповідача: не з'явився
СУТЬ СПОРУ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Мрії Збуваються" звернулося до господарського суду Дніпропетровської області з позовом про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "Торгівельний будинок "Амстор" заборгованості на загальну суму 1 162 968,11 грн., з яких:
- 1 072 093,67 грн. заборгованість за поставлений товар;
- 90 874,44 грн. 3% річних за загальний період з 10.05.2014 року по 25.05.2016 року;
- 1 129 769,32 грн. інфляційних втрат за загальний період з травня 2014 року травень 2016 року.
Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем зобов'язань за договором №1484 від 24.01.2014 року в частині своєчасної та повної оплати за товар поставлений в період з 25.02.2014 року по 29.09.2014 року за накладними, копії яких залучені до матеріалів справи (а.с.26-69 том 1).
15.06.2016 року відповідачем надано відзив на позов яким останній просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог посилаючись на те, що копії накладних, додані позивачем до позову, не містять таких обов'язкових реквізитів, як посади осіб, відповідальних за здійснення господарських операцій та даних, що дають змогу ідентифікувати цих осіб. Довіреностей на отримання товару від імені відповідача, також не надано. Таким образом, на думку відповідача, документи, копії яких додано до позову, не є первинними, тобто такими, що підтверджують факт здійснення господарської операції.
Крім того, відповідач звертає увагу суду на невірність розрахунку позивачем суми інфляційних нарахувань на суму боргу. Датами виникнення зобов'язань зазначені 10.05.2014 року, 04.11.2014 року, 14.11.2014 року. Індекс же інфляції за відповідні місяці, які є неповними за кількістю днів прострочення, включено до розрахунку. При цьому, у тексті позовної заяв позивач зазначає, що розмір боргу з урахуванням індексу інфляції визначається виходячи з суми боргу, що існувала на останній день місяця, в якому платіж мав бути здійснений, помноженої на індекс інфляції за період прострочення, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому мав бути здійснений платіж.
29.06.2016 року позивач звернувся до суду із заявою якою просить суд покласти на товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний будинок "Амстор" судові витрати, пов'язані із оплатою послуг адвоката в сумі 6 668,67 грн. та інші витрати, пов'язані із явкою представника в судове засіданні в сумі 1 170,16 грн.
Також позивачем надані письмові пояснення де вказує, що заперечення відповідача є безпідставними та спростовуються матеріалами справи оскільки чинне законодавство не визначає в якості обов'язкового реквізиту посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, а лише вказує на обов'язковість, зокрема, зазначення змісту та обсягу господарської операції, якою, згідно ст. 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства (у даному випадку зазначені накладні підтверджують здійснення господарської операції дії /передачі товару/, що викликає певні зміни у структурі зобов'язань). Неправильно зазначене у документах бухгалтерського обліку та фінансовій звітності посадове положення осіб або невідображення їх взагалі не тягне за собою припинення господарських зобов'язань. Спір у даній справі виник не у зв'язку з регулюванням, організацією або веденням бухгалтерського обліку та складанням фінансової звітності. Отже, недотримання працівниками підприємства відповідача вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" не може впливати на належне виконання обов'язків відповідача за договором, розрахунки за виконання якого є предметом даного спору.
Представник відповідача у судове засідання не з'явився.
У зв'язку з вищевикладеним розгляд справи підлягає відкладенню.
Керуючись ст.ст. 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Відкласти розгляд справи до 12 липня 2016 року о 12 год. 40 хв.
Судове засідання відбудеться у приміщенні господарського суду за адресою: 49600, м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 1а, 2-й поверх, кабінет № 2-209.
2. Учасникам судового процесу не менше ніж за три дні до початку судового засідання надати до суду (через канцелярію):
позивачу:
- оригінали доданих до позовної заяви документів (надати в судове засідання для огляду);
- додатково повідомити відповідача про час слухання справи, докази належного (поштове повідомлення про вручення тощо) та вчасного повідомлення надати суду;
відповідачу:
- оригінали документів, що підтверджують заперечення (надати в судове засідання для огляду);
- докази погашення боргу (за наявності);
- оригінали та належним чином засвідчені копії документів на підтвердження статусу юридичної особи і повного найменування;
- копію свідоцтва про державну реєстрацію;
- забезпечити звірку взаємних розрахунків;
- контррозрахунок;
сторонам:
- належним чином засвідчені копії документів на підтвердження процесуальних повноважень їх представників (оригінали - для огляду в судовому засіданні);
- письмову інформацію з зазначенням відомостей - телефонів позивача та відповідача для можливості, за необхідності, надсилання телефонограм сторонам згідно з п. 3.9.1 1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 року за № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції".
3. Роз’яснити учасникам судового процесу наступне.
Учасники процесу мають можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.
- подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в заявці.
Явка в судове засідання повноважних представників учасників судового процесу обов’язкова.
Роз’яснити сторонам, що згідно з п.5 ст. 83 Господарського процесуального кодексу України, за не надіслання витребуваних господарським судом матеріалів, а також за ухилення від вчинення дій, покладених господарським судом на сторону, з винної сторони стягується штраф до 1 700 грн.
4. Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\
Суддя ОСОБА_2
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 29.06.2016 |
Оприлюднено | 05.07.2016 |
Номер документу | 58681407 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Бондарєв Едуард Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні