Постанова
від 29.06.2016 по справі 463/1735/15-а 2-а/463/101/15
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 червня 2016 року м. Львів № 876/6173/15

Львівський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого-судді: Бруновської Н.В.

суддів: Гулида Р.М., Кузьмича С.М.

за участю секретаря судового засідання: Коцур В.К.

представника позивача: Земан І.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради на постанову Личаківського районного суду м.Львова від 20.05.2015 року у справі за позовом Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Нове Знесіння» до Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження,-

В С Т А Н О В ИВ:

08.04.2015 року позивач Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Нове Знесіння" звернувся в суд із позовом до Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження № 74 від 10.03.2015 року. «Про скасування розпорядження № 630 від 13.12.2011 рр. «Про присвоєння окремого будинкового номера 4 новозбудованому житловому будинку на вул. Черкаській».

Постановою Личаківського районного суду м.Львова від 20.05.2015 року позов задоволено. Суд визнав протиправним та скасував розпорядження Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради від 10.03.2015 року № 74 «Про скасування розпорядження № 630 від 13.12.2011 року «Про присвоєння окремого будинкового номера 4 новозбудованому житловому будинку на вул.Черкаській».

Не погоджуючись із даною постановою, апелянт Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради подав апеляційну скаргу, в якій зазначає, що судом при винесенні постанови порушено норми матеріального та процесуального права.

Апелянт просить суд, постанову Личаківського районного суду м.Львова від 20.05.2015 року скасувати та прийняти нову, якою відмовити в задоволенні позову.

Представник позивача Земан І.В. в судовому засіданні просив суд, апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду без змін.

Інші особи, які беруть участь у справі, в судове засідання на виклик суду не з'явились, хоча належним чином були повідомлені про час та місце розгляду справи, що не перешкоджає розгляду справи у їх відсутності відповідно до ч.4 ст.196 КАС України.

Заслухавши суддю-доповідача, учасника процесу, дослідивши матеріали справи, перевіривши доводи скарги, законність і обґрунтованість постанови суду, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга підлягає до задоволення виходячи з наступних підстав.

13.12.2011р. розпорядженням Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради за № 630 «Про присвоєння окремого будинкового номера 4 новозбудованому житловому будинку на вул.Черкаській» присвоєно новозбудованому багатоповерховому житловому будинку з вбудованими громадськими приміщенням на вул. Черкаській в м. Львів окремий будинковий номер 4 згідно з поданими технічними документами.

Розпорядженням Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради за № 74 від 10.03.2015 р. скасоване дане розпорядження № 630 від 13.12.2011р. «Про присвоєння окремого будинкового номера 4 новозбудованому житловому будинку на вул. Черкаській».

З матеріалів справи видно, що підставою для скасування розпорядження № 630 від 13.12.2011 р. є та обставина, що інформація викладена в довідці Бюро технічної інвентаризації № Ю-1-1207 від 05.10.2011 р. носила недостовірну інформацію, а тому новозбудованому багатоквартирному житловому будинку помилково присвоєно номер № 4 по вул. Черкаській у м. Львові оскільки, житловий чотириквартирний будинок за № 4 по вул. Черкаській у м. Львові вже існував.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадови особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР ( із змінами та доповненнями) визначає систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування.

Згідно з підпунктом 10 пункту «б» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування » до делегованих повноважень органів сільських, селищних, міських рад належать, у тому числі: облік та реєстрація відповідно до закону об'єктів нерухомого майна незалежно від форм власності.

Делеговані повноваження це повноваження органів виконавчої влади, надані органам місцевого самоврядування законом, а також повноваження органів місцевого самоврядування, які передаються відповідним місцевим державним адміністраціям за рішенням районних, обласних рад.

Порядок присвоєння поштових адрес об'єктам нерухомого майна у м. Львів регламентовано Положенням про порядок присвоєння поштових адрес на об'єкти нерухомого майна яке затверджене Рішенням виконавчого комітету від 26.12.2008 р. № 1380 «Про порядок присвоєння поштових номерів та об'єкти нерухомого майна». ( далі Положення ).

п. 6.1.3 Положення передбачено, що до заяви щодо присвоєння (зміни) поштової адреси додаються копії таких документів: довідка Обласного комунального підприємства Львівської обласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» про те, що право власності на об'єкт, якому планується присвоїти поштову адресу, не зареєстровано і свідоцтво про право власності не видавалось.

Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов помилкового висновку про наявність підстав для задоволення позову оскільки, відповідач в порушення п. 6.1.3 Положення на підставі недостовірної інформації яка викладена в довідці Бюро технічної інвентаризації № Ю-1-1207 від 05.10.2011 р. прийняв розпорядження за № 630 від 13.2011 р. про присвоєння новозбудованому багатоквартирному житловому будинку по вул. Черкаській в м. Львів окремого будинкового номеру 4 на вже існуючий житловий будинок за № 4 який перебуває у власності осіб.

За таких обставин, колегія суддів вважає, що суб'єкт владних повноважень приймаючи оспорюване рішення діяв в межах повноважень та у спосіб передбачений законами та Конституцією України.

У відповідності до вимог ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Згідно ст. 202 КАС України суд апеляційної інстанції скасовує судове рішення та ухвалює нове, коли має місце, зокрема, неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, недоведеність таких обставин, невідповідність висновків суду обставинам справи та порушення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи чи питання.

З огляду на вищевикладене, доводи апеляційної скарги є суттєвими і складають підстави для висновку про неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, порушення судом норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи тому, колегія суддів приходить до висновку, що постанову слід скасувати та прийняти нову якою в задоволенні позову відмовити.

Керуючись ст.160, ст.195, ст.198, ст.202, ст.207, ст.212, ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради задовольнити.

Постанову Личаківського районного суду м.Львова від 20.05.2015 року у справі за № 463/1736/15-а - скасувати.

В позові Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Нове Знесіння" до Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування розпорядження - відмовити.

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з моменту її проголошення, але може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів після набрання постановою законної сили.

Головуючий: Н.В. Бруновська

Судді: Р.М. Гулид

С.М. Кузьмич

Постанова складена в повному обсязі 04.07.2016 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2016
Оприлюднено08.07.2016
Номер документу58758701
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —463/1735/15-а 2-а/463/101/15

Постанова від 29.06.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Бруновська Надія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні